Consum continua ampliant la tenda online i desembarca en la comarca alacantina de la Marina Alta

 

Consum continua ampliant la tenda online en la província d’Alacant i ha desembarcat en la comarca de la Marina Alta, a on arribarà a més de 71.200 clients potencials. A partir d’ara, la Cooperativa oferix el seu e-commerce a les poblacions de Dénia i Xàbia.

 

La pàgina d’inici de tienda.consum.es s’ha redissenyat per a fer-la més intuïtiva, simulant el mòbil, i facilitar-hi la navegació i la compra, amb un buscador destacat i l’agrupació d’aliments per categories, que equivaldrien a les seccions de la tenda física. A demés, en el cas dels frescos, permet al client especificar, també de manera online, com vol que li preparen el producte, com ara la carn a daus o el peix en filets. L’usuari també disposa de la possibilitat d’ordenar els productes per preferències de compra: per ofertes, compra recurrent, més rellevants…

 

A demés, pot editar la quantitat d’articles amb el teclat, fet que facilita la compra als clients. Moltes de les referències disposen ja de diverses imàtgens per a facilitar la lectura de les etiquetes, una millora que es troba en ampliació permanent. També s’hi han incorporat filtres per a donar més visibilitat a les busques de determinats productes, com els ecològics o els de marca pròpia.

 

Des de què es va llançar la tenda online de Consum, al novembre de 2016, ha anat millorant-se’n el disseny per a donar prioritat al mòbil i s’han creat agrupacions de productes, com els ecològics. A demés, es poden consultar les franges horàries d’entrega abans de fer la compra i disfrutar de descomptes automàtics en les compres o elegir en quina compra es volen validar els descomptes.

 

Actualment, la Cooperativa oferix la tenda online en més de 130 poblacions de les províncies de València, Alacant, Castelló, Barcelona, Tarragona i Almeria. Preveu continuar l’expansió a altres zones els pròxims mesos.

 

Mateixos descomptes on i off

La tenda online de Consum disposa de més de 9.000 articles, entre els que destaquen els aliments frescos al tall, com ara carn, peix i xarcuteria. Els clients també poden accedir a productes frescos en safata i varietat de marques, comptant, a demés, amb tots els descomptes i ‘Els meus preferits’ acumulats per al compte de cada soci client, ja que el programa de fidelització Món Consum està completament vinculat amb la plataforma.

 

Per a garantir el millor servici, la compra online es prepara des del mateix supermercat i el personal especialitzat selecciona tots els articles de la comanda, elegint sempre el producte més adequat tenint en compte la frescor i la qualitat dels articles frescos i refrigerats, a demés de la data de caducitat.

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.