Consum continua ampliant la tenda online i desembarca en la comarca alacantina de la Marina Alta

 

Consum continua ampliant la tenda online en la província d’Alacant i ha desembarcat en la comarca de la Marina Alta, a on arribarà a més de 71.200 clients potencials. A partir d’ara, la Cooperativa oferix el seu e-commerce a les poblacions de Dénia i Xàbia.

 

La pàgina d’inici de tienda.consum.es s’ha redissenyat per a fer-la més intuïtiva, simulant el mòbil, i facilitar-hi la navegació i la compra, amb un buscador destacat i l’agrupació d’aliments per categories, que equivaldrien a les seccions de la tenda física. A demés, en el cas dels frescos, permet al client especificar, també de manera online, com vol que li preparen el producte, com ara la carn a daus o el peix en filets. L’usuari també disposa de la possibilitat d’ordenar els productes per preferències de compra: per ofertes, compra recurrent, més rellevants…

 

A demés, pot editar la quantitat d’articles amb el teclat, fet que facilita la compra als clients. Moltes de les referències disposen ja de diverses imàtgens per a facilitar la lectura de les etiquetes, una millora que es troba en ampliació permanent. També s’hi han incorporat filtres per a donar més visibilitat a les busques de determinats productes, com els ecològics o els de marca pròpia.

 

Des de què es va llançar la tenda online de Consum, al novembre de 2016, ha anat millorant-se’n el disseny per a donar prioritat al mòbil i s’han creat agrupacions de productes, com els ecològics. A demés, es poden consultar les franges horàries d’entrega abans de fer la compra i disfrutar de descomptes automàtics en les compres o elegir en quina compra es volen validar els descomptes.

 

Actualment, la Cooperativa oferix la tenda online en més de 130 poblacions de les províncies de València, Alacant, Castelló, Barcelona, Tarragona i Almeria. Preveu continuar l’expansió a altres zones els pròxims mesos.

 

Mateixos descomptes on i off

La tenda online de Consum disposa de més de 9.000 articles, entre els que destaquen els aliments frescos al tall, com ara carn, peix i xarcuteria. Els clients també poden accedir a productes frescos en safata i varietat de marques, comptant, a demés, amb tots els descomptes i ‘Els meus preferits’ acumulats per al compte de cada soci client, ja que el programa de fidelització Món Consum està completament vinculat amb la plataforma.

 

Per a garantir el millor servici, la compra online es prepara des del mateix supermercat i el personal especialitzat selecciona tots els articles de la comanda, elegint sempre el producte més adequat tenint en compte la frescor i la qualitat dels articles frescos i refrigerats, a demés de la data de caducitat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.