Consum continua ampliant la tenda online i desembarca en la comarca alacantina de la Marina Alta

 

Consum continua ampliant la tenda online en la província d’Alacant i ha desembarcat en la comarca de la Marina Alta, a on arribarà a més de 71.200 clients potencials. A partir d’ara, la Cooperativa oferix el seu e-commerce a les poblacions de Dénia i Xàbia.

 

La pàgina d’inici de tienda.consum.es s’ha redissenyat per a fer-la més intuïtiva, simulant el mòbil, i facilitar-hi la navegació i la compra, amb un buscador destacat i l’agrupació d’aliments per categories, que equivaldrien a les seccions de la tenda física. A demés, en el cas dels frescos, permet al client especificar, també de manera online, com vol que li preparen el producte, com ara la carn a daus o el peix en filets. L’usuari també disposa de la possibilitat d’ordenar els productes per preferències de compra: per ofertes, compra recurrent, més rellevants…

 

A demés, pot editar la quantitat d’articles amb el teclat, fet que facilita la compra als clients. Moltes de les referències disposen ja de diverses imàtgens per a facilitar la lectura de les etiquetes, una millora que es troba en ampliació permanent. També s’hi han incorporat filtres per a donar més visibilitat a les busques de determinats productes, com els ecològics o els de marca pròpia.

 

Des de què es va llançar la tenda online de Consum, al novembre de 2016, ha anat millorant-se’n el disseny per a donar prioritat al mòbil i s’han creat agrupacions de productes, com els ecològics. A demés, es poden consultar les franges horàries d’entrega abans de fer la compra i disfrutar de descomptes automàtics en les compres o elegir en quina compra es volen validar els descomptes.

 

Actualment, la Cooperativa oferix la tenda online en més de 130 poblacions de les províncies de València, Alacant, Castelló, Barcelona, Tarragona i Almeria. Preveu continuar l’expansió a altres zones els pròxims mesos.

 

Mateixos descomptes on i off

La tenda online de Consum disposa de més de 9.000 articles, entre els que destaquen els aliments frescos al tall, com ara carn, peix i xarcuteria. Els clients també poden accedir a productes frescos en safata i varietat de marques, comptant, a demés, amb tots els descomptes i ‘Els meus preferits’ acumulats per al compte de cada soci client, ja que el programa de fidelització Món Consum està completament vinculat amb la plataforma.

 

Per a garantir el millor servici, la compra online es prepara des del mateix supermercat i el personal especialitzat selecciona tots els articles de la comanda, elegint sempre el producte més adequat tenint en compte la frescor i la qualitat dels articles frescos i refrigerats, a demés de la data de caducitat.

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.