Consum continua ampliant la tenda online i desembarca en la comarca alacantina de la Marina Alta

 

Consum continua ampliant la tenda online en la província d’Alacant i ha desembarcat en la comarca de la Marina Alta, a on arribarà a més de 71.200 clients potencials. A partir d’ara, la Cooperativa oferix el seu e-commerce a les poblacions de Dénia i Xàbia.

 

La pàgina d’inici de tienda.consum.es s’ha redissenyat per a fer-la més intuïtiva, simulant el mòbil, i facilitar-hi la navegació i la compra, amb un buscador destacat i l’agrupació d’aliments per categories, que equivaldrien a les seccions de la tenda física. A demés, en el cas dels frescos, permet al client especificar, també de manera online, com vol que li preparen el producte, com ara la carn a daus o el peix en filets. L’usuari també disposa de la possibilitat d’ordenar els productes per preferències de compra: per ofertes, compra recurrent, més rellevants…

 

A demés, pot editar la quantitat d’articles amb el teclat, fet que facilita la compra als clients. Moltes de les referències disposen ja de diverses imàtgens per a facilitar la lectura de les etiquetes, una millora que es troba en ampliació permanent. També s’hi han incorporat filtres per a donar més visibilitat a les busques de determinats productes, com els ecològics o els de marca pròpia.

 

Des de què es va llançar la tenda online de Consum, al novembre de 2016, ha anat millorant-se’n el disseny per a donar prioritat al mòbil i s’han creat agrupacions de productes, com els ecològics. A demés, es poden consultar les franges horàries d’entrega abans de fer la compra i disfrutar de descomptes automàtics en les compres o elegir en quina compra es volen validar els descomptes.

 

Actualment, la Cooperativa oferix la tenda online en més de 130 poblacions de les províncies de València, Alacant, Castelló, Barcelona, Tarragona i Almeria. Preveu continuar l’expansió a altres zones els pròxims mesos.

 

Mateixos descomptes on i off

La tenda online de Consum disposa de més de 9.000 articles, entre els que destaquen els aliments frescos al tall, com ara carn, peix i xarcuteria. Els clients també poden accedir a productes frescos en safata i varietat de marques, comptant, a demés, amb tots els descomptes i ‘Els meus preferits’ acumulats per al compte de cada soci client, ja que el programa de fidelització Món Consum està completament vinculat amb la plataforma.

 

Per a garantir el millor servici, la compra online es prepara des del mateix supermercat i el personal especialitzat selecciona tots els articles de la comanda, elegint sempre el producte més adequat tenint en compte la frescor i la qualitat dels articles frescos i refrigerats, a demés de la data de caducitat.

Últimes notícies

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Un banc de meduses obliga a extremar les precaucions a la platja de la Goleta

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta, a Tavernes de la Valldigna, i ha obligat a hissar bandera groga i avís específic de meduses.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.