26.7 C
València
Divendres, 4 juliol, 2025

Consum continua ampliant la tenda online i desembarca en la comarca alacantina de la Marina Alta

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Consum continua ampliant la tenda online en la província d’Alacant i ha desembarcat en la comarca de la Marina Alta, a on arribarà a més de 71.200 clients potencials. A partir d’ara, la Cooperativa oferix el seu e-commerce a les poblacions de Dénia i Xàbia.

 

La pàgina d’inici de tienda.consum.es s’ha redissenyat per a fer-la més intuïtiva, simulant el mòbil, i facilitar-hi la navegació i la compra, amb un buscador destacat i l’agrupació d’aliments per categories, que equivaldrien a les seccions de la tenda física. A demés, en el cas dels frescos, permet al client especificar, també de manera online, com vol que li preparen el producte, com ara la carn a daus o el peix en filets. L’usuari també disposa de la possibilitat d’ordenar els productes per preferències de compra: per ofertes, compra recurrent, més rellevants…

 

A demés, pot editar la quantitat d’articles amb el teclat, fet que facilita la compra als clients. Moltes de les referències disposen ja de diverses imàtgens per a facilitar la lectura de les etiquetes, una millora que es troba en ampliació permanent. També s’hi han incorporat filtres per a donar més visibilitat a les busques de determinats productes, com els ecològics o els de marca pròpia.

 

Des de què es va llançar la tenda online de Consum, al novembre de 2016, ha anat millorant-se’n el disseny per a donar prioritat al mòbil i s’han creat agrupacions de productes, com els ecològics. A demés, es poden consultar les franges horàries d’entrega abans de fer la compra i disfrutar de descomptes automàtics en les compres o elegir en quina compra es volen validar els descomptes.

 

Actualment, la Cooperativa oferix la tenda online en més de 130 poblacions de les províncies de València, Alacant, Castelló, Barcelona, Tarragona i Almeria. Preveu continuar l’expansió a altres zones els pròxims mesos.

 

Mateixos descomptes on i off

La tenda online de Consum disposa de més de 9.000 articles, entre els que destaquen els aliments frescos al tall, com ara carn, peix i xarcuteria. Els clients també poden accedir a productes frescos en safata i varietat de marques, comptant, a demés, amb tots els descomptes i ‘Els meus preferits’ acumulats per al compte de cada soci client, ja que el programa de fidelització Món Consum està completament vinculat amb la plataforma.

 

Per a garantir el millor servici, la compra online es prepara des del mateix supermercat i el personal especialitzat selecciona tots els articles de la comanda, elegint sempre el producte més adequat tenint en compte la frescor i la qualitat dels articles frescos i refrigerats, a demés de la data de caducitat.

Últimes notícies

Primera proposta del calendari per a Falles 2026 amb Crida el 22 de febrer i revetles al març

La Mesa del Diàleg Faller proposa que la Crida per a les Falles 2026 se celebre el 22 de febrer i les revetles els caps de setmana del 7 i 14 de març, anticipant la planificació per a facilitar permisos i organització.

Damnificats per la DANA a València exigixen millores en infraestructures i formació davant futures emergències

L'agrupació 'Tots a una veu', formada per afectats per la DANA a València, sol·licita al president de la Generalitat, Carlos Mazón, millores en infraestructures, protocols de formació i major coordinació entre administracions per a previndre futures catàstrofes.

La Comissió Gestora de la PAU reconeix el malestar per pregunta sobre la dana en examen de Geografia

La Comissió Gestora de la PAU lamenta el malestar generat per una pregunta sobre la dana en l'examen de Geografia de la convocatòria de juliol, que va incloure una imatge sensible del barranc de Chiva després de la riuada.

Germán Valera es convertix en el primer fitxatge de l’Elx per al seu retorn a Primera Divisió

L'extrem murcià Germán Valera és el primer fitxatge oficial de l'Elx per a la pròxima temporada després del seu traspàs des del València. El jugador firma per dos anys i torna al club després d'una cessió exitosa que va contribuir a l'ascens a Primera Divisió.

El Ministre d’Indústria destaca a PowerCo com a referent en la transformació cap a la mobilitat elèctrica a Espanya

El ministre d'Indústria destaca la gigafactoria PowerCo a Sagunt com a símbol de la transformació cap a la mobilitat sostenible i electrificada a Espanya, amb una inversió de fins a 3.500 milions euros.

Jordi Hereu defén la integritat del PSOE malgrat la deshonestedat de tres integrants

El ministre Jordi Hereu afirma que el comportament deshonest de tres membres no deteriora un projecte socialista que ha contribuït al progrés d'Espanya durant set anys.

Moren dos persones per colps de calor a Castelló i Alacant durant onada de calor històrica

Un home de 52 anys i una dona de 53 moren per colps de calor a Castelló i Alacant respectivament, en ple episodi de calor extrema segons Sanitat.

Tanquen temporalment les platges de Cullera i Calp per contaminació bacteriana en l’aigua

Les platges de Dosser a Cullera i Arenal-Bol a Calp han sigut tancades temporalment per la detecció de bacteris en l'aigua. Es realitzen anàlisi i remostrejos per a garantir la seguretat.