El desconegut producte saludable de Lidl que comença a arrasar en els seus supermercats

 

Lidl compta amb un nou producte que encara no és pràcticament conegut per a la majoria de la població però que es pot trobar en els seus prestatges des de fa molt de temps. Es tracta d’un producte ideal per a deportistes o persones que estiguen en un moment en què han de cuidar al màxim la seua alimentació.

 

Es tracta de ‘Skyrella’, una classe de mozzarella que és baixa en greixos i molt rica en proteïnes, ideal per a mantindre la línia i la nostra figura sense preocupar-nos del que estem menjant. A demés, este producte té cultius microbians del skyr, un producte lacti típic d’Islàndia, amb base de iogurt, que té molt poc contingut gras i ric en calci i les vitamines habituals de la llet.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Lidl España (@lidlespana) el

 

Skyr, el superaliment dels vikings

Segons ha informat la ‘BBC’ anglesa, l’skyr és considerat un ‘superaliment‘ que, fins i tot, els vikings feien servir segles enrere. És un aliment molt saludable pel fet que té una gran quantitat de proteïnes, però compta amb poc sucre i gens de greix. És l’aliment ideal per a aquelles persones que cuiden molt bé la seua dieta.

 

I això és el que conseguix la Skyrella de Lidl, encara que amb algunes diferències. El producte de Lidl està compost amb llet de vaca, sèrum concentrat, sal, quall microbià, ferments làctics i acidificant (àcid cítric). A demés, compta amb 2,6 grams de greixos, 1,5 grams d’hidrats de carboni i 22,5 grams de proteïna. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Avelã (@cremedeavelas) el

 

Com molts altres productes de Lidl pareguts, este ‘Skyrella’ està elaborat per la marca ‘Milbona’, que oferix tota classe de productes lactis, des de iogurts fins a beguda vegetal, i ‘L-Casei’ per a beure, entre molts altres productes. Per part seua , Lidl també té Skyr de sabors i per a beure, i s’elabora a partir de llet descremada. 

 

Este producte arrasa també en internet sobretot en els comptes d’Instagram de nutricionistes, gràcies al fet que és un producte molt saludable. Els ‘Instagramers’ no dubten en recomanar-ho als seus seguidors, i és que, a diferència del Skyr, la Skyrella de Lidl és molt fàcil d’integrar en plats com a amanides o torrades.

Últimes notícies

Cues de fins a 5 quilòmetres a l’A-7 a Manises i Moncada per una avaria i un accident

L’A-7 patix este dijous retencions de fins a cinc quilòmetres a Manises i Moncada per una avaria en un camió i un accident, mentre que un altre sinistre a la V-31 a Sedaví ha causat cues de quasi tres quilòmetres.

Quatre detinguts per una sèrie de robatoris en àrees de servici de l’AP-7 entre la Comunitat Valenciana i Múrcia

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup que presumptament robava en àrees de servici de l’AP-7 a Castelló, València, Alacant i Múrcia, amb quatre hòmens detinguts de 35 a 45 anys.

Així és la nova equipació del Valencia CF amb detalls en roig Torino per a l’últim any a Mestalla

El Valencia CF i Puma han presentat la camiseta de la temporada 2026-27, que combina el blanc tradicional amb detalls en roig Torino i pantaló i mitjons negres, com a homenatge al Camp de Mestalla en la seua temporada de comiat.

Nacho Mañó nega maltractament o assetjament a Lydia Rodríguez i denuncia un dany irreparable a la seua imatge

El músic valencià Nacho Mañó, exmembre de Presuntos Implicados, ha difós un comunicat on nega haver maltractat o assetjat Lydia Rodríguez i assegura que les acusacions li provoquen un profund dolor i un dany irreparable a la seua imatge.

L’home detingut per l’homicidi d’Aldaia passarà a disposició judicial este divendres

L’home detingut per la mort d’un altre home en una baralla amb armes blanques a Aldaia passarà este divendres a disposició del jutjat número 3 de Torrent. La Guàrdia Civil investiga el cas com un possible crim relacionat amb una disputa entre residents d’una nau als afores del municipi.

La parella de Juanfran Pérez Llorca renuncia a continuar en la Diputació de València

La parella del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha decidit no presentar-se al procés per a consolidar la plaça que ocupava des de fa sis mesos en comissió de servicis a la Diputació de València, després de les crítiques de l’oposició per suposat enchufisme.

Catalá destaca el suport del PP nacional al PPCV en plena precampanya

María José Catalá valora que la visita d'Alberto Núñez Feijóo a Sueca i d'altres dirigents nacionals reforça el PPCV en un any que considera decisiu. La presidenta del PP de València assenyala que sempre ha sentit el recolzament de la direcció estatal.

Quatre víctimes valencianes de l’extrema dreta i de policies, reconegudes com a vulneracions greus de drets humans

Una comissió estatal de Memòria Democràtica ha reconegut 63 víctimes mortals per violència d’extrema dreta o abusos policials entre 1979 i 1983, quatre d’elles valencianes, en el període immediatament posterior a l’entrada en vigor de la Constitució.