S’acorda el calendari de diumenges i festius oberts per al 2020

Els dies autoritzats està previst un increment en l’afluència de gent   | València Diari

 

El conseller d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, Rafael Climent, ha presidit l’Observatori Valencià del Comerç, que ha aprovat el calendari d’obertura en què els comerços podran estar oberts a nivell valencià: 2 en gener, 3 en abril, 1 en juliol, 1 en agost, 1 en octubre i 3 en desembre.

 

El calendari de diumenges o festius que s’autoritza s’ha aprovat en una votació que ha obtingut el suport de la majoria dels seus integrants i regula els dies en què poden obrir els comerços a nivell valencià, excepte en les Zones de Gran Afluència Turística –de València Ciutat i d’Alacant– que tenen 38 els diumenges i festius en què poden obrir.

 

Els dies concrets aprovats per l’observatori seran els:

Gener: 5 i 12 (diumenges).

Abril: 2, 10 i 12 (Setmana Santa).

Juliol: 5 (diumenge).

Agost: 15 (Mare de Déu d’Agost).

Octubre: 12 (Mare de Déu del Pilar).

Desembre: 6, 13, 20 (diumenges).

 

Amb tot, a este calendari general que afecta a tots els municipis valencians, cal exceptuar el 15 d’agost per a la Ciutat de València en què, per un acord previ, s’ha disposat que eixe dia serà festiu i no es podrà obrir. Tot això, sense comptar amb les Zones de Gran Afluència Turística, que tenen més festius i diumenges autoritzats a l’obertura.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla