El pagament amb codi QR arriba als restaurants de València

El pagament mitjançant QR arriba als restaurants de València. Aquesta tecnològica permet el pagament directe des del mòbil, a través de la lectura d’aquest codi sense necessitat de descarregar cap aplicació. Per part del negoci, el QR està vinculat directament al sistema de comptabilitat de l’establiment, la qual cosa garanteix l’actualització constant del compte i la màxima seguretat.

Aquesta solució de pagament, creada per a hostaleria, vol implantar-se en la Comunitat Valenciana després de sumar més de 4.000 locals adherits a França, el Regne Unit, el Canadà, els Estats Units i Espanya en menys d’un any.

El QR està vinculat directament al sistema de comptabilitat de l’establiment


Aquest mètode de pagament permet abonar el compte de manera segura, còmoda i en menys d’un minut. “N’hi ha prou amb llegir el codi QR disponible en cada taula i aprovar el compte, bé amb càrrec a una targeta bancària o a un moneder virtual d’Apple o Android”, va explicar responsables de l’empresa Sunday en la presentació a València d’aquesta tecnològica celebrada la passada nit, en Vaqueta Gastro Mercat, on es va poder gaudir d’una experiència gastronòmica de la mà del reconegut xef Pablo Margós.

Presentació a València d’aquesta solució de pagament

A més, per a mostrar el seu funcionament, l’empresa ha organitzat sis demostracions pràctiques en el cap i casal en les quals han participat un centenar de professionals d’hostaleria de locals com per exemple, The Black Turtle, La Piazza, Salvatge València o Little Thai.

Aquesta tecnològica permet el pagament directe des del mòbil
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.

La fiscalia ha demanat 14 anys de presó per a un acusat de violar dos vegades a una dona a Alcoi

La fiscalia ha sol·licitat 14 anys de presó per a un home jutjat en l'Audiència d'Alacant per dos violacions presumptament ocorregudes a Alcoi. La denunciant s'ha reafirmat, l'acusat ha negat qualsevol contacte sexual i el juí ha quedat vist per a sentència

Organitzacions propalestines alerten d’escales a Espanya de dos vaixells sospitosos de portar munició a Israel

Rescop i la Campanya per la fi del comerç d'armes amb Israel han avisat que dos vaixells de MSC faran escala a València i Barcelona i demanen inspeccions. També reclamen confiscar qualsevol material militar que es detecte per a complir amb l'obligació jurídica citada.

La CHJ actualitza els mapes de zones inundables per a reforçar la prevenció

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer revisa i actualitza la cartografia de perillositat i risc d'inundació després de la DANA de 2024, amb focus en el Magre i el barranc de Poio. La revisió afig noves ARPSI i subtrams i s'integrarà en el PGRI 2028-2032.