El pagament amb codi QR arriba als restaurants de València

El pagament mitjançant QR arriba als restaurants de València. Aquesta tecnològica permet el pagament directe des del mòbil, a través de la lectura d’aquest codi sense necessitat de descarregar cap aplicació. Per part del negoci, el QR està vinculat directament al sistema de comptabilitat de l’establiment, la qual cosa garanteix l’actualització constant del compte i la màxima seguretat.

Aquesta solució de pagament, creada per a hostaleria, vol implantar-se en la Comunitat Valenciana després de sumar més de 4.000 locals adherits a França, el Regne Unit, el Canadà, els Estats Units i Espanya en menys d’un any.

El QR està vinculat directament al sistema de comptabilitat de l’establiment


Aquest mètode de pagament permet abonar el compte de manera segura, còmoda i en menys d’un minut. “N’hi ha prou amb llegir el codi QR disponible en cada taula i aprovar el compte, bé amb càrrec a una targeta bancària o a un moneder virtual d’Apple o Android”, va explicar responsables de l’empresa Sunday en la presentació a València d’aquesta tecnològica celebrada la passada nit, en Vaqueta Gastro Mercat, on es va poder gaudir d’una experiència gastronòmica de la mà del reconegut xef Pablo Margós.

Presentació a València d’aquesta solució de pagament

A més, per a mostrar el seu funcionament, l’empresa ha organitzat sis demostracions pràctiques en el cap i casal en les quals han participat un centenar de professionals d’hostaleria de locals com per exemple, The Black Turtle, La Piazza, Salvatge València o Little Thai.

Aquesta tecnològica permet el pagament directe des del mòbil
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.