Un nou milionari en Alacant gràcies al Milió d’Euromilions

 

L’Euromilions ha tornat a deixar premi en el territori valencià. Esta volta, d’un milió d’euros. Un veí de la ciutat d’Alacant ha sigut premiat amb ‘El Milió‘ en el sorteig d’este dimarts 14 de juliol.

 

El bitllet encertant de ‘El Milió’ ha sigut validat en l’Administració de Loteries número 27 d’Alacant, en el número 91 del carrer del General Espartero. El codi guanyador d’este sorteig ha sigut el CJT24439.

 

Per la seua banda, en este sorteig no ha hagut cap bitllet encertant de Primera Categoria (5 + 2) ni de Segona (5 + 1), encara que sí que hi ha hagut un de Tercera Categoria (5 + 0) en Espanya, que ha sigut validat en Sevilla. La combinació guanyadora ha sigut la següent:

  • 11 – 22 – 30 – 37 – 47
  • Estrelles: 09 – 10

 

D’esta manera, l»Europot‘ se situa en 39 milions d’euros, que podria endur-se un únic encertant en el pròxim sorteig d’Euromilions.

Últimes notícies

La Justícia reobre la causa contra Rafael Blasco pels 600.000 euros del cas Azud

La Audiencia de València ha ordenat reobrir la investigació per blanqueig de capitals contra l’exconseller Rafael Blasco pels 600.000 euros que presumptament hauria cobrat en 2008 en el marc del cas Azud, en considerar que el delicte encara no ha prescrit.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus en zones de València i Alacant

Aemet ha activat l avís groc este dilluns i dimarts per temperatures màximes de fins a 36 graus en el nord de la província de València i en el litoral sud de València i Alacant.

La Comunitat Valenciana lidera els desnonaments per habitants malgrat la caiguda dels llançaments per lloguer

La Comunitat Valenciana encapçala el rànquing estatal de llançaments per cada 100.000 habitants amb una taxa de 13,7 fins a març de 2026, amb més augment a la província de València i un repunt de les execucions hipotecàries.

Desmantellada una xarxa que robava cotxes d’alta gamma a Alacant i traficava amb droga a Europa

La Guàrdia Civil ha detingut 19 persones en una operació a la província d’Alacant contra una organització que robava vehicles mitjançant el clonado de claus intel·ligents i traficava amb diverses drogues cap a països europeus.

Avis per calor intensa en tres comarques de Castelló este dilluns

Sanitat ha activat el nivell de risc taronja per calor en una vintena de municipis del nord de Castelló, mentres Aemet preveu màximes pròximes als 40 graus en punts de l’interior valencià.

Morin dos banyistes ofegats a una platja de Pilar de la Horadada i en una cala de Torrevella

Dos hòmens han mort ofegats este diumenge a la platja Mil Palmeras de Pilar de la Horadada i en una cala de Torrevella. Els equips sanitaris del Samu no han pogut reanimar-los malgrat aplicar maniobres avançades.

Trump i Pedro Sánchez encapçalen els ninots satírics de les Fogueres d’Alacant

Donald Trump, Pedro Sánchez i l’alcalde Luis Barcala s’han convertit en els grans protagonistes dels ninots satírics de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant, que combinen crítica política, humor i grans monuments com la foguera especial guanyadora Génesi.

Antiviolència planteja tancar dos mesos el camp del Racing i un el del Deportivo i l’Eldense

La Comissió Antiviolència ha proposat clausurar dos mesos el camp del Racing Club i un mes els estadis del Deportivo de la Coruña i de l’Eldense pels greus incidents en els partits d’ascens.