11.9 C
València
Dimecres, 25 febrer, 2026

Els famosos que han sigut agraciats amb algun premi de la Loteria de Nadal

La reina Letizia ganó en 2014 un premio de la Lotería de Navidad.

La reina Letícia va guanyar en 2004 un premi de la Loteria de Nadal. | Espanya Diari

 

Resten poques hores per a l’inici d’un dels sorteigs més esperats de l’any, el sorteig de la Loteria de Nadal. Un sorteig que ha somrigut a moltes persones anònimes que hores més tard hem vist celebrant la seua victòria davant de les càmeres de televisió. Però este sorteig, a més de premiar als anònims, a voltes també ha sigut més bo que de normal i ha acabat premiant algunes personalitats públiques realment destacades.

Algunes de les cares més conegudes del nostre país poden presumir d’haver rebut un bon pessic d’este sorteig extraordinari que se celebra cada 22 de desembre. Un d’estos casos més assenyalats i emblemàtics és sens dubte el de la reina Letícia que ja sap el que és guanyar diners en la Loteria de Nadal ja que, l’any 2004 va aconseguir beneficiar-se d’uns 12.000 euros.

Este fet es va produir gràcies a una companya de treball de la reina que li va regalar el dècim de la Loteria de Nadal amb el nombre de la seua boda, el 22.504, i finalment va resultar ser un dels premiats del dia.

 

Mercedes Milá también fue afortunada y se llevó un pellizco.

Mercedes Milá també va ser afortunada i es va portar un pessic. | Telecinco

 

Però no tan sols la reina ha gaudit d’este pessic, ja que altres rostres coneguts com Mercedes Milá o Nieves Herrero també han sigut agraciades amb este premi nadalenc. La primera va comprar l’any 2006 una participació en Megamedia, la productora en la qual treballava durant eixe any. La sort li va acompanyar i es va portar una agradable sorpresa el dia 22 de desembre.

Per la seua banda, Nieves Herrero, va ser guanyadora d’un quart premi. Part dels diners que van guanyar ho van invertir en la ‘Loteria del Niño’ i el germà de Nieves va aconseguir un premi menor en el sorteig del dia 6 de gener.

 

La coneguda Carmen Lomana també va aconseguir guanyar un premi encara que la van haver d’avisar perquè no s’havia assabentat, o Isabel Gremio que va confessar que, encara que no li agrada jugar, un any ho va fer i va ser agraciada amb uns quants euros.

Carmen Lomana consiguió ganar un premio aunque la tuvieron que avisar porque no se había enterado.

Carmen Lomana va aconseguir guanyar un premi encara que la van haver d’avisar perquè no s’havia assabentat. | Cedida

 

José Antonio Roca va aconseguir portar-se fins a 50 grans premis de Loteria

A més, José Antonio Roca, el capitost de la trama ‘Malaya’, va aconseguir guanyar fins a 50 grans premis de Loteria. Cal assenyalar que segons els investigadors del cas, la possibilitat que una persona siga agraciada tantes vegades amb estos premis és una entre 43 quadrilions.

Sembla ser que a voltes la sort acompanya a qui menys s’ho mereix i s’ho treballa. Veurem l’atzar on decideix repartir els premis enguany. Esperem que siga a totes aquelles persones que més ho necessiten.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts dos britànics per fingir un segrest per a exigir 830 euros de rescat

Dos hòmens britànics han sigut detinguts en un hotel de Benidorm després de fingir un segrest i enviar vídeos amb sang i amenaces per a reclamar 830 euros. Se'ls atribuïxen delictes de simulació, estafa i usurpació d'identitat.

Comença la manifestació del taxi a València en un atur de 24 hores amb retencions

Els taxistes han iniciat la manifestació des de diversos punts de València en el marc d'un atur de 24 hores. Ja es registren retencions i el recorregut preveu final a les Torres de Serrans i concentració davant el Palau de la Generalitat fins a les 14.00.

Mercadona dedica més de 1.000 milions a primes, pujada salarial i 7 dies extra de vacacions

La cadena ha repartit 780 milions en primes per a 112.000 empleats i ha lligat els sous a l'IPC. A més, amplia les vacacions de 30 a 37 dies.

Claus de més de 15 mesos d’instrucció per la dana de València

La jutgessa de Catarroja centralitza la causa per la gestió de la dana i ha situat a Carlos Mazón en el nucli de responsabilitat. La investigació abasta 230 morts i centenars de testimoniatges.

Qui era qui el 23F: guia per a entendre els papers desclassificats del colp d’estat

Abans que isquen a la llum els papers del 23F, esta guia repassa als protagonistes del 23 de febrer de 1981 i el paper de cada un en el fracàs del colp.

El Govern desclassifica este dimecres els papers del 23F: 153 documents disponibles en Moncloa

Quaranta-cinc anys després del 23F, l'Executiu difon 153 unitats documentals de Defensa, Interior i Exteriors, consultables lliurement en la web de Moncloa. La decisió arriba després de la seua aprovació en Consell de Ministres en considerar que ja no existix un risc real i present.

Tres menors de 14 i 15 anys detinguts per la presumpta violació d’una menor de 16 a València

La Policia ha detingut a tres menors de 14 i 15 anys per la presumpta violació d'una jove de 16 a València. Queden en llibertat vigilada i s'investiga la difusió d'imatges.

Tres menors de 14 i 15 anys han sigut detinguts per la violació d’una altra menor a València

Tres adolescents de 14 i 15 anys han sigut detinguts a València per la presumpta violació d'una menor de 16 anys. També han sigut investigats per difondre imatges de l'atac, i en els fets figura un altre menor de 13 anys, inimputable.