Els famosos que han sigut agraciats amb algun premi de la Loteria de Nadal

La reina Letizia ganó en 2014 un premio de la Lotería de Navidad.

La reina Letícia va guanyar en 2004 un premi de la Loteria de Nadal. | Espanya Diari

 

Resten poques hores per a l’inici d’un dels sorteigs més esperats de l’any, el sorteig de la Loteria de Nadal. Un sorteig que ha somrigut a moltes persones anònimes que hores més tard hem vist celebrant la seua victòria davant de les càmeres de televisió. Però este sorteig, a més de premiar als anònims, a voltes també ha sigut més bo que de normal i ha acabat premiant algunes personalitats públiques realment destacades.

Algunes de les cares més conegudes del nostre país poden presumir d’haver rebut un bon pessic d’este sorteig extraordinari que se celebra cada 22 de desembre. Un d’estos casos més assenyalats i emblemàtics és sens dubte el de la reina Letícia que ja sap el que és guanyar diners en la Loteria de Nadal ja que, l’any 2004 va aconseguir beneficiar-se d’uns 12.000 euros.

Este fet es va produir gràcies a una companya de treball de la reina que li va regalar el dècim de la Loteria de Nadal amb el nombre de la seua boda, el 22.504, i finalment va resultar ser un dels premiats del dia.

 

Mercedes Milá también fue afortunada y se llevó un pellizco.

Mercedes Milá també va ser afortunada i es va portar un pessic. | Telecinco

 

Però no tan sols la reina ha gaudit d’este pessic, ja que altres rostres coneguts com Mercedes Milá o Nieves Herrero també han sigut agraciades amb este premi nadalenc. La primera va comprar l’any 2006 una participació en Megamedia, la productora en la qual treballava durant eixe any. La sort li va acompanyar i es va portar una agradable sorpresa el dia 22 de desembre.

Per la seua banda, Nieves Herrero, va ser guanyadora d’un quart premi. Part dels diners que van guanyar ho van invertir en la ‘Loteria del Niño’ i el germà de Nieves va aconseguir un premi menor en el sorteig del dia 6 de gener.

 

La coneguda Carmen Lomana també va aconseguir guanyar un premi encara que la van haver d’avisar perquè no s’havia assabentat, o Isabel Gremio que va confessar que, encara que no li agrada jugar, un any ho va fer i va ser agraciada amb uns quants euros.

Carmen Lomana consiguió ganar un premio aunque la tuvieron que avisar porque no se había enterado.

Carmen Lomana va aconseguir guanyar un premi encara que la van haver d’avisar perquè no s’havia assabentat. | Cedida

 

José Antonio Roca va aconseguir portar-se fins a 50 grans premis de Loteria

A més, José Antonio Roca, el capitost de la trama ‘Malaya’, va aconseguir guanyar fins a 50 grans premis de Loteria. Cal assenyalar que segons els investigadors del cas, la possibilitat que una persona siga agraciada tantes vegades amb estos premis és una entre 43 quadrilions.

Sembla ser que a voltes la sort acompanya a qui menys s’ho mereix i s’ho treballa. Veurem l’atzar on decideix repartir els premis enguany. Esperem que siga a totes aquelles persones que més ho necessiten.

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.