Els famosos que han sigut agraciats amb algun premi de la Loteria de Nadal

La reina Letizia ganó en 2014 un premio de la Lotería de Navidad.

La reina Letícia va guanyar en 2004 un premi de la Loteria de Nadal. | Espanya Diari

 

Resten poques hores per a l’inici d’un dels sorteigs més esperats de l’any, el sorteig de la Loteria de Nadal. Un sorteig que ha somrigut a moltes persones anònimes que hores més tard hem vist celebrant la seua victòria davant de les càmeres de televisió. Però este sorteig, a més de premiar als anònims, a voltes també ha sigut més bo que de normal i ha acabat premiant algunes personalitats públiques realment destacades.

Algunes de les cares més conegudes del nostre país poden presumir d’haver rebut un bon pessic d’este sorteig extraordinari que se celebra cada 22 de desembre. Un d’estos casos més assenyalats i emblemàtics és sens dubte el de la reina Letícia que ja sap el que és guanyar diners en la Loteria de Nadal ja que, l’any 2004 va aconseguir beneficiar-se d’uns 12.000 euros.

Este fet es va produir gràcies a una companya de treball de la reina que li va regalar el dècim de la Loteria de Nadal amb el nombre de la seua boda, el 22.504, i finalment va resultar ser un dels premiats del dia.

 

Mercedes Milá también fue afortunada y se llevó un pellizco.

Mercedes Milá també va ser afortunada i es va portar un pessic. | Telecinco

 

Però no tan sols la reina ha gaudit d’este pessic, ja que altres rostres coneguts com Mercedes Milá o Nieves Herrero també han sigut agraciades amb este premi nadalenc. La primera va comprar l’any 2006 una participació en Megamedia, la productora en la qual treballava durant eixe any. La sort li va acompanyar i es va portar una agradable sorpresa el dia 22 de desembre.

Per la seua banda, Nieves Herrero, va ser guanyadora d’un quart premi. Part dels diners que van guanyar ho van invertir en la ‘Loteria del Niño’ i el germà de Nieves va aconseguir un premi menor en el sorteig del dia 6 de gener.

 

La coneguda Carmen Lomana també va aconseguir guanyar un premi encara que la van haver d’avisar perquè no s’havia assabentat, o Isabel Gremio que va confessar que, encara que no li agrada jugar, un any ho va fer i va ser agraciada amb uns quants euros.

Carmen Lomana consiguió ganar un premio aunque la tuvieron que avisar porque no se había enterado.

Carmen Lomana va aconseguir guanyar un premi encara que la van haver d’avisar perquè no s’havia assabentat. | Cedida

 

José Antonio Roca va aconseguir portar-se fins a 50 grans premis de Loteria

A més, José Antonio Roca, el capitost de la trama ‘Malaya’, va aconseguir guanyar fins a 50 grans premis de Loteria. Cal assenyalar que segons els investigadors del cas, la possibilitat que una persona siga agraciada tantes vegades amb estos premis és una entre 43 quadrilions.

Sembla ser que a voltes la sort acompanya a qui menys s’ho mereix i s’ho treballa. Veurem l’atzar on decideix repartir els premis enguany. Esperem que siga a totes aquelles persones que més ho necessiten.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El subdirector d’Emergències atribuïx a dubtes legals de Pradas el canvi del missatge És-Alert en la DANA

El subdirector general d'Emergències afirma davant la jutgessa que Salomé Pradas va ordenar suavitzar el primer esborrany del Es-Alert per falta de cobertura legal per a demanar que la població romanguera en els seus domicilis.

L’Audiència de València suspén el juí al exalcalde de Quartell per nous informes pericials

L'Audiència Provincial de València suspén el juí d'una branca del cas Avialsa contra el exalcalde de Quartell, un exconcejal i un empresari després de la incorporació de nous informes pericials de la defensa.

Educació xifra en més de 2.400 milions anuals les demandes del professorat davant la vaga indefinida

La Conselleria d'Educació calcula en més de 2.400 milions d'euros a l'any el cost de les 40 reivindicacions docents lligades a la vaga indefinida convocada des de l'11 de maig i advertix que eixa xifra supera la capacitat de la Comunitat Valenciana.

Una jutgessa fixa 13,3 milions d’indemnització per una negligència en un part a Sagunt

Una jutgessa de Madrid ha fixat una indemnització total de 13,3 milions d'euros per a una mare el fill de la qual va patir greus lesions neurològiques per una deficient assistència en el part a l'hospital de Sagunt.

Meteosat i L’Habitació Roja encapçalen el 30 aniversari de Contempopránea en Alburquerque

Contempopránea celebra el seu 30 aniversari amb un format íntim en Alburquerque els dies 21 i 22 d'agost, recuperant la seua essència original i combinant bandes històriques i nous talents.

Ábalos denuncia un juí mediàtic i nega les acusacions sobre Aldama i la seua exparella

Ábalos acusa productores d'alimentar un cas mediàtic, rebutja les acusacions de corrupció per contractes de màscares i desmentix haver enviat a Aldama a negociar amb Guaidó.

El Llevant es juga la permanència: obligat a guanyar tres dels últims quatre partits

El Llevant encara les quatre últimes jornades com a penúltim classificat, a tres punts de la salvació, i està obligat a sumar almenys tres victòries per a arribar als 42 punts.

Ábalos tatxa de farsa que li vinculen amb una carta de Aldama a Guaidó

José Luis Ábalos nega en el Tribunal Suprem haver encarregat a Víctor de Aldama mediar amb Juan Guaidó i qualifica de farsa i impostura la carta atribuïda al Govern.