13.1 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Els famosos que han sigut agraciats amb algun premi de la Loteria de Nadal

La reina Letizia ganó en 2014 un premio de la Lotería de Navidad.

La reina Letícia va guanyar en 2004 un premi de la Loteria de Nadal. | Espanya Diari

 

Resten poques hores per a l’inici d’un dels sorteigs més esperats de l’any, el sorteig de la Loteria de Nadal. Un sorteig que ha somrigut a moltes persones anònimes que hores més tard hem vist celebrant la seua victòria davant de les càmeres de televisió. Però este sorteig, a més de premiar als anònims, a voltes també ha sigut més bo que de normal i ha acabat premiant algunes personalitats públiques realment destacades.

Algunes de les cares més conegudes del nostre país poden presumir d’haver rebut un bon pessic d’este sorteig extraordinari que se celebra cada 22 de desembre. Un d’estos casos més assenyalats i emblemàtics és sens dubte el de la reina Letícia que ja sap el que és guanyar diners en la Loteria de Nadal ja que, l’any 2004 va aconseguir beneficiar-se d’uns 12.000 euros.

Este fet es va produir gràcies a una companya de treball de la reina que li va regalar el dècim de la Loteria de Nadal amb el nombre de la seua boda, el 22.504, i finalment va resultar ser un dels premiats del dia.

 

Mercedes Milá también fue afortunada y se llevó un pellizco.

Mercedes Milá també va ser afortunada i es va portar un pessic. | Telecinco

 

Però no tan sols la reina ha gaudit d’este pessic, ja que altres rostres coneguts com Mercedes Milá o Nieves Herrero també han sigut agraciades amb este premi nadalenc. La primera va comprar l’any 2006 una participació en Megamedia, la productora en la qual treballava durant eixe any. La sort li va acompanyar i es va portar una agradable sorpresa el dia 22 de desembre.

Per la seua banda, Nieves Herrero, va ser guanyadora d’un quart premi. Part dels diners que van guanyar ho van invertir en la ‘Loteria del Niño’ i el germà de Nieves va aconseguir un premi menor en el sorteig del dia 6 de gener.

 

La coneguda Carmen Lomana també va aconseguir guanyar un premi encara que la van haver d’avisar perquè no s’havia assabentat, o Isabel Gremio que va confessar que, encara que no li agrada jugar, un any ho va fer i va ser agraciada amb uns quants euros.

Carmen Lomana consiguió ganar un premio aunque la tuvieron que avisar porque no se había enterado.

Carmen Lomana va aconseguir guanyar un premi encara que la van haver d’avisar perquè no s’havia assabentat. | Cedida

 

José Antonio Roca va aconseguir portar-se fins a 50 grans premis de Loteria

A més, José Antonio Roca, el capitost de la trama ‘Malaya’, va aconseguir guanyar fins a 50 grans premis de Loteria. Cal assenyalar que segons els investigadors del cas, la possibilitat que una persona siga agraciada tantes vegades amb estos premis és una entre 43 quadrilions.

Sembla ser que a voltes la sort acompanya a qui menys s’ho mereix i s’ho treballa. Veurem l’atzar on decideix repartir els premis enguany. Esperem que siga a totes aquelles persones que més ho necessiten.

Últimes notícies

Mary Posa’t sosté que comença el procés de llibertat a Veneçuela

Mary Posa't ha afirmat que ha començat un procés de llibertat a Veneçuela i ha advertit d'una transició difícil. La Generalitat ha recolzat al teixit associatiu veneçolà i ella ha celebrat el desmantellament de l'Helicoide i la detenció de Nicolás Maduro.

Rovira rebutja que el finançament autonòmic s’use com a moneda de canvi i exigix diàleg multilateral

Rovira ha criticat la reunió entre Sánchez i Junqueras i ha defés que el finançament es negocie en el CPFF, amb criteris comuns i solidaris. El Consell vigilarà la lletra xicoteta i reclama un fons transitori d'anivellament.

La Generalitat dividix en 18 sectors el projecte de parcs inundables en les conques del Pedrís i Túria

La Generalitat estructura la seua xarxa de parcs inundables en 18 sectors al llarg de les conques del Pedrís i del Túria. El pla abasta 1.485 ha i inclou més de 72 km de recorreguts verds.

RTVE prepara el Benidorm Fest més potent amb Chanel en la final

RTVE ultima la quinta edició del Benidorm Fest amb Chanel com a artista convidada en la final del 14 de febrer. La cadena reforça presentadors, cartell i imatge.

Indonèsia apura l’operatiu per a trobar al xiquet valencià desaparegut en Komodo

Els equips de rescat a Indonèsia apuren el termini que acaba el divendres al migdia després de 14 jornades sense resultats. El mal temps i els corrents dificulten la busca.

Detinguts a Castelló una empleada de farmàcia i la seua parella per suplantar a un pacient oncològic

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a una treballadora de farmàcia i a la seua parella per suplantar a un pacient oncològic i fer-se amb un fàrmac subvencionat. Van manipular registres per a simular una dispensació correcta i el medicament no va arribar al verdader destinatari.

El jutge accepta la renúncia de l’advocat de Ábalos però li ordena acudir a la vista sobre la seua presó

Leopoldo Puente accepta la renúncia de Carlos Bautista però manté la seua compareixença el dia 15 per al recurs contra la presó provisional. Ábalos té cinc dies per a designar nou lletrat o se'l nomenarà un d'ofici.

FAMPA denúncia 9é en aules de la zona dana per falta de climatització

FAMPA-València ha denunciat que en centres educatius afectats per la dana s'aconseguixen fins a 9é en plena onada de fred. Reclama solucions urgents davant fallades de calefacció i de la xarxa elèctrica.