11.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

Els famosos que han sigut agraciats amb algun premi de la Loteria de Nadal

La reina Letizia ganó en 2014 un premio de la Lotería de Navidad.

La reina Letícia va guanyar en 2004 un premi de la Loteria de Nadal. | Espanya Diari

 

Resten poques hores per a l’inici d’un dels sorteigs més esperats de l’any, el sorteig de la Loteria de Nadal. Un sorteig que ha somrigut a moltes persones anònimes que hores més tard hem vist celebrant la seua victòria davant de les càmeres de televisió. Però este sorteig, a més de premiar als anònims, a voltes també ha sigut més bo que de normal i ha acabat premiant algunes personalitats públiques realment destacades.

Algunes de les cares més conegudes del nostre país poden presumir d’haver rebut un bon pessic d’este sorteig extraordinari que se celebra cada 22 de desembre. Un d’estos casos més assenyalats i emblemàtics és sens dubte el de la reina Letícia que ja sap el que és guanyar diners en la Loteria de Nadal ja que, l’any 2004 va aconseguir beneficiar-se d’uns 12.000 euros.

Este fet es va produir gràcies a una companya de treball de la reina que li va regalar el dècim de la Loteria de Nadal amb el nombre de la seua boda, el 22.504, i finalment va resultar ser un dels premiats del dia.

 

Mercedes Milá también fue afortunada y se llevó un pellizco.

Mercedes Milá també va ser afortunada i es va portar un pessic. | Telecinco

 

Però no tan sols la reina ha gaudit d’este pessic, ja que altres rostres coneguts com Mercedes Milá o Nieves Herrero també han sigut agraciades amb este premi nadalenc. La primera va comprar l’any 2006 una participació en Megamedia, la productora en la qual treballava durant eixe any. La sort li va acompanyar i es va portar una agradable sorpresa el dia 22 de desembre.

Per la seua banda, Nieves Herrero, va ser guanyadora d’un quart premi. Part dels diners que van guanyar ho van invertir en la ‘Loteria del Niño’ i el germà de Nieves va aconseguir un premi menor en el sorteig del dia 6 de gener.

 

La coneguda Carmen Lomana també va aconseguir guanyar un premi encara que la van haver d’avisar perquè no s’havia assabentat, o Isabel Gremio que va confessar que, encara que no li agrada jugar, un any ho va fer i va ser agraciada amb uns quants euros.

Carmen Lomana consiguió ganar un premio aunque la tuvieron que avisar porque no se había enterado.

Carmen Lomana va aconseguir guanyar un premi encara que la van haver d’avisar perquè no s’havia assabentat. | Cedida

 

José Antonio Roca va aconseguir portar-se fins a 50 grans premis de Loteria

A més, José Antonio Roca, el capitost de la trama ‘Malaya’, va aconseguir guanyar fins a 50 grans premis de Loteria. Cal assenyalar que segons els investigadors del cas, la possibilitat que una persona siga agraciada tantes vegades amb estos premis és una entre 43 quadrilions.

Sembla ser que a voltes la sort acompanya a qui menys s’ho mereix i s’ho treballa. Veurem l’atzar on decideix repartir els premis enguany. Esperem que siga a totes aquelles persones que més ho necessiten.

Últimes notícies

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.

Moleiro i Gerard Moreno lideren el 3-1 del Vila-real davant l’Alabés

El Vila-real s'imposa 3-1 a l'Alabés en La Ceràmica amb un gol i una assistència de Moleiro i l'impacte immediat de Gerard Moreno. Mikautadze va tancar el compte i Toni Martínez va maquillar el marcador.

L’Ajuntament d’Alberic trasllada a la Guàrdia Civil conductes d’assetjament a menors en xarxes

L'Ajuntament d'Alberic ha informat la Guàrdia Civil i als centres educatius de conductes en xarxes que afecten menors. Advertix de possibles conseqüències legals i demana implicació familiar.