Fnac es nega a entregar centenars d’smartphones després d’haver-los rebaixat per error

Fnac es nega a entregar centenars d’smartphones després d’haver-los rebaixat per error | València Diari

 

El passat dissabte, 27 d’octubre, la tenda online d’Fnac va posar en oferta un smartphone d’alta gamma valorat en més de 700 euros, el ‘Huawei P30 Pro 6,47’’ 128 GB’, per un preu de tan sols 130 euros; un fet que va provocar un gran número de compres i altes de socis que no acabarien conseguint el producte desitjat.

 

En donar-se compte de la situació, la companyia francesa va anul·lar totes les comandes dels seus clients i els va enviar un missatge explicant que havien comés un error informàtic, una explicació que no va convéncer a bona part dels seus clients que s’havien abonat expressament a Fnac per a aprofitar l’oferta de l’smartphone.

Facua es personarà contra Fnac

Més enllà del malestar dels clients afectats, tot apunta a què Fnac s’haurà d’enfrontar a una denúncia per mala praxi, ja que Facua està preparant accions legals contra la companyia per no haver complert un contracte de compravenda.

 

L’organització en defensa dels consumidors ha constituït una plataforma d’afectats amb l’objectiu de facilitar informació sobre els drets dels compradors i les accions legals que «es començaran a emprendre els pròxims dies» amb l’objectiu de què l’empresa de productes informàtics complisca amb el contracte establert i entregue els telèfons als clients que els van comprar.

 

D’esta manera, encara que es puga deure a un error, Fnac es podria vore obligada a rectificar i acceptar les vendes, ja que, en cas contrari, podria estar incorrent en diferents delictes relacionats amb els drets dels consumidors.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.