Fnac es nega a entregar centenars d’smartphones després d’haver-los rebaixat per error

Fnac es nega a entregar centenars d’smartphones després d’haver-los rebaixat per error | València Diari

 

El passat dissabte, 27 d’octubre, la tenda online d’Fnac va posar en oferta un smartphone d’alta gamma valorat en més de 700 euros, el ‘Huawei P30 Pro 6,47’’ 128 GB’, per un preu de tan sols 130 euros; un fet que va provocar un gran número de compres i altes de socis que no acabarien conseguint el producte desitjat.

 

En donar-se compte de la situació, la companyia francesa va anul·lar totes les comandes dels seus clients i els va enviar un missatge explicant que havien comés un error informàtic, una explicació que no va convéncer a bona part dels seus clients que s’havien abonat expressament a Fnac per a aprofitar l’oferta de l’smartphone.

Facua es personarà contra Fnac

Més enllà del malestar dels clients afectats, tot apunta a què Fnac s’haurà d’enfrontar a una denúncia per mala praxi, ja que Facua està preparant accions legals contra la companyia per no haver complert un contracte de compravenda.

 

L’organització en defensa dels consumidors ha constituït una plataforma d’afectats amb l’objectiu de facilitar informació sobre els drets dels compradors i les accions legals que «es començaran a emprendre els pròxims dies» amb l’objectiu de què l’empresa de productes informàtics complisca amb el contracte establert i entregue els telèfons als clients que els van comprar.

 

D’esta manera, encara que es puga deure a un error, Fnac es podria vore obligada a rectificar i acceptar les vendes, ja que, en cas contrari, podria estar incorrent en diferents delictes relacionats amb els drets dels consumidors.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.