10 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Fnac es nega a entregar centenars d’smartphones després d’haver-los rebaixat per error

Fnac es nega a entregar centenars d’smartphones després d’haver-los rebaixat per error | València Diari

 

El passat dissabte, 27 d’octubre, la tenda online d’Fnac va posar en oferta un smartphone d’alta gamma valorat en més de 700 euros, el ‘Huawei P30 Pro 6,47’’ 128 GB’, per un preu de tan sols 130 euros; un fet que va provocar un gran número de compres i altes de socis que no acabarien conseguint el producte desitjat.

 

En donar-se compte de la situació, la companyia francesa va anul·lar totes les comandes dels seus clients i els va enviar un missatge explicant que havien comés un error informàtic, una explicació que no va convéncer a bona part dels seus clients que s’havien abonat expressament a Fnac per a aprofitar l’oferta de l’smartphone.

Facua es personarà contra Fnac

Més enllà del malestar dels clients afectats, tot apunta a què Fnac s’haurà d’enfrontar a una denúncia per mala praxi, ja que Facua està preparant accions legals contra la companyia per no haver complert un contracte de compravenda.

 

L’organització en defensa dels consumidors ha constituït una plataforma d’afectats amb l’objectiu de facilitar informació sobre els drets dels compradors i les accions legals que «es començaran a emprendre els pròxims dies» amb l’objectiu de què l’empresa de productes informàtics complisca amb el contracte establert i entregue els telèfons als clients que els van comprar.

 

D’esta manera, encara que es puga deure a un error, Fnac es podria vore obligada a rectificar i acceptar les vendes, ja que, en cas contrari, podria estar incorrent en diferents delictes relacionats amb els drets dels consumidors.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.