Fnac es nega a entregar centenars d’smartphones després d’haver-los rebaixat per error

Fnac es nega a entregar centenars d’smartphones després d’haver-los rebaixat per error | València Diari

 

El passat dissabte, 27 d’octubre, la tenda online d’Fnac va posar en oferta un smartphone d’alta gamma valorat en més de 700 euros, el ‘Huawei P30 Pro 6,47’’ 128 GB’, per un preu de tan sols 130 euros; un fet que va provocar un gran número de compres i altes de socis que no acabarien conseguint el producte desitjat.

 

En donar-se compte de la situació, la companyia francesa va anul·lar totes les comandes dels seus clients i els va enviar un missatge explicant que havien comés un error informàtic, una explicació que no va convéncer a bona part dels seus clients que s’havien abonat expressament a Fnac per a aprofitar l’oferta de l’smartphone.

Facua es personarà contra Fnac

Més enllà del malestar dels clients afectats, tot apunta a què Fnac s’haurà d’enfrontar a una denúncia per mala praxi, ja que Facua està preparant accions legals contra la companyia per no haver complert un contracte de compravenda.

 

L’organització en defensa dels consumidors ha constituït una plataforma d’afectats amb l’objectiu de facilitar informació sobre els drets dels compradors i les accions legals que «es començaran a emprendre els pròxims dies» amb l’objectiu de què l’empresa de productes informàtics complisca amb el contracte establert i entregue els telèfons als clients que els van comprar.

 

D’esta manera, encara que es puga deure a un error, Fnac es podria vore obligada a rectificar i acceptar les vendes, ja que, en cas contrari, podria estar incorrent en diferents delictes relacionats amb els drets dels consumidors.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.