Fnac es nega a entregar centenars d’smartphones després d’haver-los rebaixat per error

Fnac es nega a entregar centenars d’smartphones després d’haver-los rebaixat per error | València Diari

 

El passat dissabte, 27 d’octubre, la tenda online d’Fnac va posar en oferta un smartphone d’alta gamma valorat en més de 700 euros, el ‘Huawei P30 Pro 6,47’’ 128 GB’, per un preu de tan sols 130 euros; un fet que va provocar un gran número de compres i altes de socis que no acabarien conseguint el producte desitjat.

 

En donar-se compte de la situació, la companyia francesa va anul·lar totes les comandes dels seus clients i els va enviar un missatge explicant que havien comés un error informàtic, una explicació que no va convéncer a bona part dels seus clients que s’havien abonat expressament a Fnac per a aprofitar l’oferta de l’smartphone.

Facua es personarà contra Fnac

Més enllà del malestar dels clients afectats, tot apunta a què Fnac s’haurà d’enfrontar a una denúncia per mala praxi, ja que Facua està preparant accions legals contra la companyia per no haver complert un contracte de compravenda.

 

L’organització en defensa dels consumidors ha constituït una plataforma d’afectats amb l’objectiu de facilitar informació sobre els drets dels compradors i les accions legals que «es començaran a emprendre els pròxims dies» amb l’objectiu de què l’empresa de productes informàtics complisca amb el contracte establert i entregue els telèfons als clients que els van comprar.

 

D’esta manera, encara que es puga deure a un error, Fnac es podria vore obligada a rectificar i acceptar les vendes, ja que, en cas contrari, podria estar incorrent en diferents delictes relacionats amb els drets dels consumidors.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.