La Grossa de la Primitiva deixa un afortunat a Alcoi

La segona categoria del Gros de la Primitiva d’ahir diumenge 12 de novembre va portar la sort a un bitllet validat al Despatx receptor 2130 d’Alcoi. Este despatx situat al carrer Oliver 37 ja va repartir sort amb un segon premi de l’Euromilló en juny de 2015. La primera categoria del Gros de la Primitiva no ha tingut afortunats, per tant el premi passa al pot del pròxim diumenge amb la xifra de 16.4000.000,00 euros.

 

La segona categoria va deixar premi a Alcoi i també a Tarragona, dos bitllets que han repartit 89.938,80 euros d’este sorteig de Loteries i Apostes de l’Estat. Cada diumenge se celebra exclusivament el sorteig del Gros de la Primitiva. Es premiats d’Alcoi i Tarragona encertaren les 5 xifres de les 54 possibles, però no la posteriorment extracció amb el nombre clau —que en este cas hagueren guanyat a la primera categoria—.

Últimes notícies

Catalá acusa Bernabé de acovardar-se i de posar-se de perfil davant l’acampada docent a la plaça de la Verge

La alcaldessa de València, María José Catalá, critica durament la delegada del Govern, Pilar Bernabé, a qui acusa d’estar acovardada després de l’incident de diumenge i de no intervindre en l’acampada de docents a la plaça de la Verge en ple 700 aniversari del Corpus.

Morant acusa Pérez Llorca de rebutjar la bilateral sobre finançament per a guanyar punts amb Feijóo

Diana Morant acusa Juanfran Pérez Llorca de renunciar a una reunió bilateral amb Hisenda sobre el nou model de finançament autonòmic per a agradar a Alberto Núñez Feijóo. La líder del PSPV critica també la maniobra de Feijóo amb Junts i PNV i detecta una pulsió de canvi polític en la Comunitat Valenciana.

Importaco supera els 1.000 milions de facturació i eleva el benefici un 36,8 % en 2025

Importaco tanca 2025 amb una facturació rècord de 1.012 milions d’euros i un benefici net de 41,4 milions, un 36,8 % més que en 2024, impulsada pels negocis de fruits secs i aigua mineral.

Bernabé reclama al PP que parle amb el professorat acampat a la plaça de la Verge de València

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, insta la Generalitat i l'Ajuntament de València, governats pel PP, a dialogar amb els professors acampats a la plaça de la Verge en el marc de la vaga indefinida de l'ensenyament públic no universitari, i alerta que el conflicte es pot agreujar si no s'assumixen responsabilitats polítiques.

Barrachina defensa uns pressupostos que complixen amb l’agricultura valenciana en lloc de perseguir-la

El conseller d’Agricultura, Ramaderia i Pesca, Miguel Barrachina, defensa en Les Corts uns comptes de 2026 de fins a 765 milions, que qualifica de favorables al camp valencià, mentres PSPV i Compromís els consideren insuficients i critiquen la falta de gestió.

Un exassessor del PP de València s’asseurà al banc dels acusats per mentir en el cas Imelsa

El Jutjat d’Instrucció 12 de València obri juí oral contra l’exassessor del PP Jesús Gordillo, a qui la Fiscalia acusa de fals testimoni per canviar la seua declaració sobre les suposades corrupteles d’Alfonso Grau en el cas Imelsa.

Avís groc dijous al litoral de València per temperatures màximes de 36 graus

Aemet activa per a dijous l’avís groc al litoral de la província de València per temperatures màximes que poden arribar als 36 graus entre les 14 i les 20 hores.

Deting per tres robatoris de cablejat de coure valorats en 30.000 euros a Bunyol i Alborache

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 50 anys per tres delictes de furt i un de robatori amb força de cablejat d’enllumenat públic a Bunyol i Alborache, amb danys valorats en 30.000 euros que van afectar un polígon industrial i un centre educatiu.