11.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

L’horari de Mercadona durant el Pont de la Puríssima

 

L’arribada del pont de desembre o de la Immaculada ha provocat en algunes persones el dubte de quan estaran oberts els supermercats.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, Mercadona, la cadena presidida per Juan Roig, ha decidit obrir amb normalitat durant el dilluns 7, que en algunes ciutats és festiu. Per altra banda, el dia 8 estos supermercats estaran tancats.

 

Açò significa que els dos dies que són festius, el 6 i el 8, Mercadona estarà tancat. Encara que no hi ha massa canvis, ja que el dia 6 és diumenge i habitualment durant esta jornada no estaria obert tampoc en circumstàncies normals.

 

D’esta forma, pel que respecta a l’horari, no hi haurà variacions en tot el territori valencià i els supermercats continuaran oberts com de costum, de 09.00 a 21.30 hores. 

Últimes notícies

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.

Moleiro i Gerard Moreno lideren el 3-1 del Vila-real davant l’Alabés

El Vila-real s'imposa 3-1 a l'Alabés en La Ceràmica amb un gol i una assistència de Moleiro i l'impacte immediat de Gerard Moreno. Mikautadze va tancar el compte i Toni Martínez va maquillar el marcador.

L’Ajuntament d’Alberic trasllada a la Guàrdia Civil conductes d’assetjament a menors en xarxes

L'Ajuntament d'Alberic ha informat la Guàrdia Civil i als centres educatius de conductes en xarxes que afecten menors. Advertix de possibles conseqüències legals i demana implicació familiar.

Les mares dels menors del naufragi d’Indonèsia han tornat a Espanya

Les mares dels menors afectats han tornat a Espanya després del naufragi en Komodo, mentres el pare del xiquet desaparegut roman a Indonèsia i la busca oficial s'ha tancat.

El Vila-real s’imposa a l’Alabés amb un 3-1 després d’una gran segona part

Una gran arrancada de la segona mitat va donar la victòria al Vila-real. Moleiro va firmar un gol i una assistència i Gerard Moreno també va marcar.

El Llevant s’agarra a este efecte Castro davant un Espanyol en ratxa fora

El Llevant busca la seua primera victòria a casa amb Castro davant un Espanyol que enllaça tres triomfs seguits a domicili i vol oblidar el 0-2 del derbi. Competixen en el Ciutat de València el diumenge a les 16.15 amb objectius distints però urgències clares.