12.3 C
València
Dilluns, 8 desembre, 2025

Horari dels supermercats en el pont de Sant Josep en el territori valencià

 

El pont de San Josep, que es celebrarà els pròxims 19, 20 i 21 de març, és festiu en diferents comunitats autònomes pel que les cadenes de supermercats han adaptat el seu horari al calendari laboral i alguns estaran tancats uns dies però obriran uns altres.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, Comunitat Valenciana, Múrcia, Madrid, Extremadura, País Basc, Galícia i Navarra tenen com a festiu el 19 de març i en ells els supermercats estaran tancats. No obstant això, en la resta de comunitats, a on el Dia del Pare no és festiu, els horaris no patiran cap classe d’alteració.
 

D’esta manera, des d’este diari es recomana, per a conéixer més detalls sobre l’horari dels supermercats en els festius que venen, visitar les web oficials de les diferents empreses.

 

Horari de Mercadona

La cadena valenciana de supermercats tancarà els seus establiments els dies 19 i 21, i el dissabte 20 de març obrirà amb el seu horari habitual.

  • 19 de març: tancat
  • 20 de març: obert de 09.00 a 21.30 hores
  • 21 de març: tancat

Horari de Consum

  • 19 de març: tancat
  • 20 de març: obert de 09.00 a 21.30 hores
  • 21 de març: tancat

 

Horari de Lidl

  • 19 de març: tancat
  • 20 de març: obert de 09.00 a 21.30 hores
  • 21 de març: tancat

 

Horari de Carrefour

  • 19 de març: tancat
  • 20 de març: obert de 09.00 a 21.30 hores
  • 21 de març: tancat

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.