Horari dels supermercats en el pont de Sant Josep en el territori valencià

 

El pont de San Josep, que es celebrarà els pròxims 19, 20 i 21 de març, és festiu en diferents comunitats autònomes pel que les cadenes de supermercats han adaptat el seu horari al calendari laboral i alguns estaran tancats uns dies però obriran uns altres.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, Comunitat Valenciana, Múrcia, Madrid, Extremadura, País Basc, Galícia i Navarra tenen com a festiu el 19 de març i en ells els supermercats estaran tancats. No obstant això, en la resta de comunitats, a on el Dia del Pare no és festiu, els horaris no patiran cap classe d’alteració.
 

D’esta manera, des d’este diari es recomana, per a conéixer més detalls sobre l’horari dels supermercats en els festius que venen, visitar les web oficials de les diferents empreses.

 

Horari de Mercadona

La cadena valenciana de supermercats tancarà els seus establiments els dies 19 i 21, i el dissabte 20 de març obrirà amb el seu horari habitual.

  • 19 de març: tancat
  • 20 de març: obert de 09.00 a 21.30 hores
  • 21 de març: tancat

Horari de Consum

  • 19 de març: tancat
  • 20 de març: obert de 09.00 a 21.30 hores
  • 21 de març: tancat

 

Horari de Lidl

  • 19 de març: tancat
  • 20 de març: obert de 09.00 a 21.30 hores
  • 21 de març: tancat

 

Horari de Carrefour

  • 19 de març: tancat
  • 20 de març: obert de 09.00 a 21.30 hores
  • 21 de març: tancat
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El TSJCV rebutja investigar a Mazón per la seua gestió de la dana

El Tribunal Superior valencià ha descartat per unanimitat obrir una investigació penal a Carlos Mazón per la gestió de la dana al no veure base delictiva. La Sala conclou que no hi ha un 'fonament sòlid i objectiu' en els fets remesos per la jutgessa de Catarroja.

MariLuz, 85 anys i més de 60 desfilant en l’Ofrena: espera que no siga l’últim

Amb 85 anys, MariLuz Marín tornarà a desfilar en l'Ofrena floral, una tradició que manté des de les seues noces i que hui compartix amb fills i nets. Cus els seus vestits, es declara valenciana de cor i confia a continuar vivint-ho.

La renúncia de la Corunya impulsa al Nou Mestalla com a seu del Mundial 2030

la Corunya ha renunciat a ser seu del Mundial 2030 i obri una vacant que reaviva l'opció del Nou Mestalla. La decisió prioritza la reforma integral de Riazor.

Farmamundi i la Generalitat repartixen a Líban aliments i kits d’higiene a famílies desplaçades

Farmamundi i la Generalitat han activat una resposta d'emergència a Líban per a assistir a més de 20.000 persones desplaçades amb aliments i articles d'higiene. La intervenció prioritza a dones, menors i col·lectius vulnerables en Chouf, Hasbaya i Rachaya.

La renúncia de la Corunya impulsa les opcions del Nou Mestalla per al Mundial 2030

la Corunya ha renunciat a ser seu del Mundial 2030 i allibera una plaça que reforça la candidatura del Nou Mestalla. La decisió arriba per les exigències de la FIFA.

Detinguts un pare i el seu fill per estafar 140.000 euros amb factures falses a cinc persones

Pare i fill han sigut arrestats a Alacant per un suposat frau de 140.000 euros usant factures i pressupostos a nom d'empreses alienes. Hi ha cinc perjudicats, entre ells un treballador al qual van deixar a deure 4.000 euros.

Detinguts dos hòmens amb quasi 20 quilos de marihuana en un cotxe dins d’una nau a la Vall d’Albaida

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens després de trobar 19.890 grams de marihuana envasada al buit en un cotxe aparcat dins d'una nau d'un polígon de la Vall d'Albaida. Les diligències han sigut remeses al jutjat d'Ontinyent.

Detingut un regidor d’Altea de Compromís per bufetejar i lesionar a la seua parella

La Guàrdia Civil va detindre a l'edil Rafael Ramón Mompó en una vivenda de Xàbia. No constaven antecedents i l'alcalde li retira competències de manera cautelar.