Horari dels supermercats en el pont de Sant Josep en el territori valencià

 

El pont de San Josep, que es celebrarà els pròxims 19, 20 i 21 de març, és festiu en diferents comunitats autònomes pel que les cadenes de supermercats han adaptat el seu horari al calendari laboral i alguns estaran tancats uns dies però obriran uns altres.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, Comunitat Valenciana, Múrcia, Madrid, Extremadura, País Basc, Galícia i Navarra tenen com a festiu el 19 de març i en ells els supermercats estaran tancats. No obstant això, en la resta de comunitats, a on el Dia del Pare no és festiu, els horaris no patiran cap classe d’alteració.
 

D’esta manera, des d’este diari es recomana, per a conéixer més detalls sobre l’horari dels supermercats en els festius que venen, visitar les web oficials de les diferents empreses.

 

Horari de Mercadona

La cadena valenciana de supermercats tancarà els seus establiments els dies 19 i 21, i el dissabte 20 de març obrirà amb el seu horari habitual.

  • 19 de març: tancat
  • 20 de març: obert de 09.00 a 21.30 hores
  • 21 de març: tancat

Horari de Consum

  • 19 de març: tancat
  • 20 de març: obert de 09.00 a 21.30 hores
  • 21 de març: tancat

 

Horari de Lidl

  • 19 de març: tancat
  • 20 de març: obert de 09.00 a 21.30 hores
  • 21 de març: tancat

 

Horari de Carrefour

  • 19 de març: tancat
  • 20 de març: obert de 09.00 a 21.30 hores
  • 21 de març: tancat
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Envellir bé: l’experta que reclama prioritzar la qualitat de vida sobre viure més anys

La catedràtica Consuelo Borrás defén que l'objectiu de l'envelliment no és només sumar anys, sinó arribar a la vellesa amb autonomia mitjançant hàbits saludables i exercici físic.

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.