La tornada de la Loteria Nacional deixa premi en València

Un client, interessant-se pels números que podia comprar en una administració de loteria a Tarragona

El primer sorteig de la Loteria Nacional ha deixat un pessic en València | Àngel Ullate

 

La Loteria Nacional ha tornat a celebrar els seus sortejos este dijous, 11 de juny, després de pràcticament tres mesos de suspensió per la declaració de l’estat d’alarma a causa de la crisi del coronavirus. Altres sortejos de Loteries i Apostes de l’Estat ja havien tornat fa unes setmanes, com són la Primitiva i la Bonoloto.

 

El primer sorteig de la Loteria ha deixat un pessic en el territori valencià. Concretament, un segon premi en la ciutat de València, dotat amb 60.000 euros a la sèrie. El bitllet encertant ha sigut validat en el Despatx Receptor número 82985, situat en el número 70 del carrer de Sants Just i Pastor.

 

Este segon premi ha estat molt repartit per Espanya. A demés d’en València, també ha caigut en Badajoz, Lleida, Madrid, Màlaga, Santa Cruz de Tenerife i Saragossa. Per la seua banda, el primer premi ha caigut en Las Palmas, Màlaga, Múrcia, Pontevedra, Santa Cruz de Tenerife, Sevilla i Tarragona. 

 

La combinació guanyadora ha sigut la següent:

  • Primer premi: 14.744
  • Segons premi: 39.211
  • Reintegraments: 4 – 9 – 7

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.