La tornada de la Loteria Nacional deixa premi en València

Un client, interessant-se pels números que podia comprar en una administració de loteria a Tarragona

El primer sorteig de la Loteria Nacional ha deixat un pessic en València | Àngel Ullate

 

La Loteria Nacional ha tornat a celebrar els seus sortejos este dijous, 11 de juny, després de pràcticament tres mesos de suspensió per la declaració de l’estat d’alarma a causa de la crisi del coronavirus. Altres sortejos de Loteries i Apostes de l’Estat ja havien tornat fa unes setmanes, com són la Primitiva i la Bonoloto.

 

El primer sorteig de la Loteria ha deixat un pessic en el territori valencià. Concretament, un segon premi en la ciutat de València, dotat amb 60.000 euros a la sèrie. El bitllet encertant ha sigut validat en el Despatx Receptor número 82985, situat en el número 70 del carrer de Sants Just i Pastor.

 

Este segon premi ha estat molt repartit per Espanya. A demés d’en València, també ha caigut en Badajoz, Lleida, Madrid, Màlaga, Santa Cruz de Tenerife i Saragossa. Per la seua banda, el primer premi ha caigut en Las Palmas, Màlaga, Múrcia, Pontevedra, Santa Cruz de Tenerife, Sevilla i Tarragona. 

 

La combinació guanyadora ha sigut la següent:

  • Primer premi: 14.744
  • Segons premi: 39.211
  • Reintegraments: 4 – 9 – 7
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.