La tornada de la Loteria Nacional deixa premi en València

Un client, interessant-se pels números que podia comprar en una administració de loteria a Tarragona

El primer sorteig de la Loteria Nacional ha deixat un pessic en València | Àngel Ullate

 

La Loteria Nacional ha tornat a celebrar els seus sortejos este dijous, 11 de juny, després de pràcticament tres mesos de suspensió per la declaració de l’estat d’alarma a causa de la crisi del coronavirus. Altres sortejos de Loteries i Apostes de l’Estat ja havien tornat fa unes setmanes, com són la Primitiva i la Bonoloto.

 

El primer sorteig de la Loteria ha deixat un pessic en el territori valencià. Concretament, un segon premi en la ciutat de València, dotat amb 60.000 euros a la sèrie. El bitllet encertant ha sigut validat en el Despatx Receptor número 82985, situat en el número 70 del carrer de Sants Just i Pastor.

 

Este segon premi ha estat molt repartit per Espanya. A demés d’en València, també ha caigut en Badajoz, Lleida, Madrid, Màlaga, Santa Cruz de Tenerife i Saragossa. Per la seua banda, el primer premi ha caigut en Las Palmas, Màlaga, Múrcia, Pontevedra, Santa Cruz de Tenerife, Sevilla i Tarragona. 

 

La combinació guanyadora ha sigut la següent:

  • Primer premi: 14.744
  • Segons premi: 39.211
  • Reintegraments: 4 – 9 – 7

Últimes notícies

El Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner

El festival Rototom Sunsplash implantarà este estiu a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂, dins d’una estratègia ambiental que convertix el recinte en un referent de sostenibilitat i adaptació al canvi climàtic.

El Rototom reduïx un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash implantarà este estiu a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduïx fins al 90% l’ús de combustibles fòssils i evita 7,7 tones de CO₂, dins d’una estratègia ampla d’adaptació climàtica i sostenibilitat.

Mario Saint-Supéry reforça el Valencia Basket fins a 2030

El base malagueny Mario Saint-Supéry, de 20 anys, ha signat fins a 2030 amb el Valencia Basket després de brillar a l’NCAA i en la Liga Endesa.

Quan arriba l’Alzheimer: què ha de fer la família des del primer moment

Els experts recomanen que, davant un diagnòstic recent d’Alzheimer, la família actue prompte en l’àmbit jurídic i psicològic per evitar conflictes i protegir el patrimoni del malalt, clau per a futurs cuidados.

Confiscats a València 34.000 puros havans falsos que es venien a diversos països d’Europa

La Guàrdia Civil ha intervingut a València 34.000 puros havans falsificats i ha detingut tres persones, en una operació contra el contraban i una presumpta organització criminal amb ramificacions en diversos països europeus.

Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash estrenarà este agost a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà fins a un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂.

Què ha de fer la família quan arriba l’Alzheimer: passos jurídics i emocionals clau

Experts en dret sanitari i neurologia recomanen actuar prompte, abans que avance l’Alzheimer, per a protegir la persona malalta, evitar conflictes familiars i blindar el patrimoni.

Oratge estable este dissabte: cel poc nuvolós i temperatures a la baixa en la Comunitat

Este dissabte l’oratge serà estable en la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolós o ras, temperatures lleugerament més baixes i vent fluix d’est, tant en l’interior com al litoral.