La tornada de la Loteria Nacional deixa premi en València

Un client, interessant-se pels números que podia comprar en una administració de loteria a Tarragona

El primer sorteig de la Loteria Nacional ha deixat un pessic en València | Àngel Ullate

 

La Loteria Nacional ha tornat a celebrar els seus sortejos este dijous, 11 de juny, després de pràcticament tres mesos de suspensió per la declaració de l’estat d’alarma a causa de la crisi del coronavirus. Altres sortejos de Loteries i Apostes de l’Estat ja havien tornat fa unes setmanes, com són la Primitiva i la Bonoloto.

 

El primer sorteig de la Loteria ha deixat un pessic en el territori valencià. Concretament, un segon premi en la ciutat de València, dotat amb 60.000 euros a la sèrie. El bitllet encertant ha sigut validat en el Despatx Receptor número 82985, situat en el número 70 del carrer de Sants Just i Pastor.

 

Este segon premi ha estat molt repartit per Espanya. A demés d’en València, també ha caigut en Badajoz, Lleida, Madrid, Màlaga, Santa Cruz de Tenerife i Saragossa. Per la seua banda, el primer premi ha caigut en Las Palmas, Màlaga, Múrcia, Pontevedra, Santa Cruz de Tenerife, Sevilla i Tarragona. 

 

La combinació guanyadora ha sigut la següent:

  • Primer premi: 14.744
  • Segons premi: 39.211
  • Reintegraments: 4 – 9 – 7

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.