El 2n premi de la Loteria toca en València i en Onil

 

El sorteig de la Loteria Nacional d’este dijous, 12 de març, ha tornat a repartir diners pel territori valencià. Concretament, en la ciutat de València i en la localitat d’Onil, en la comarca de l’Alcoià (Alacant). Es tracta del segon premi, donat amb 6.000 euros al dècim (60.000 al número).

 

El número amb premi és el 18.251 i s’ha venut en el despatx receptor número 03145 d’Onil, en el número 3 del carrer de Nostre Senyor Robat, i en el despatx receptor número 82620 de València, en el número 4 del carrer de Beethoven. Els reintegraments responen als números 0, 3 i 7.

 

Este segon premi també ha tocat en Astúries, Barcelona, Guipúscoa, Girona, Balears, Lleida, Madrid i Sevilla. Per la seua part, el primer premi, amb el número 02.700 i dotat amb 30.000 al dècim (300.000 al número), ha repartit diners en Cadis, Segòvia, Valladolid i Zamora.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.

Luis Castro se centra en guanyar més que els seus rivals per a assegurar la permanència

Luis Castro insistix que el Llevant ha de sumar més victòries que els seus rivals directes per la permanència i alerta del bon moment del Getafe abans del seu dol en el Ciutat de València.

El València suma dotze jornades de Lliga sense empatar després de caure davant l’Elx

El València encadena dotze partits de Lliga sense empatar després de perdre per 1-0 en el camp de l'Elx, iguala la seua segona millor ratxa sense taules en Primera i s'acosta al topall històric del club.

Ilia Topuria celebra el rècord de públic del WOW 29 en el Roig Arena

Ilia Topuria es va mostrar emocionat després de reunir més de 14.000 aficionats en el Roig Arena durant el WOW 29, un rècord d'assistència a Espanya que definix com un altre somni fet realitat.

Lucas Beltrán assumix la derrota del València i demana estar més forts que mai

Lucas Beltrán assumix la derrota del València en el camp de l'Elx, lamenta les ocasions fallades i reclama al vestuari responsabilitat, caràcter i unió amb l'afició.

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.