El 2n premi de la Loteria toca en València i en Onil

 

El sorteig de la Loteria Nacional d’este dijous, 12 de març, ha tornat a repartir diners pel territori valencià. Concretament, en la ciutat de València i en la localitat d’Onil, en la comarca de l’Alcoià (Alacant). Es tracta del segon premi, donat amb 6.000 euros al dècim (60.000 al número).

 

El número amb premi és el 18.251 i s’ha venut en el despatx receptor número 03145 d’Onil, en el número 3 del carrer de Nostre Senyor Robat, i en el despatx receptor número 82620 de València, en el número 4 del carrer de Beethoven. Els reintegraments responen als números 0, 3 i 7.

 

Este segon premi també ha tocat en Astúries, Barcelona, Guipúscoa, Girona, Balears, Lleida, Madrid i Sevilla. Per la seua part, el primer premi, amb el número 02.700 i dotat amb 30.000 al dècim (300.000 al número), ha repartit diners en Cadis, Segòvia, Valladolid i Zamora.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca enaltix a Alcoi les festes de Moros i Cristians com una de les més importants d’Espanya

Juanfran Pérez Llorca subratlla a Alcoi que les festes de Moros i Cristians són una de les més importants d'Espanya i un símbol de la identitat i l'hospitalitat del poble valencià.

Pérez Llorca enaltix a Alcoi les festes de Moros i Cristians com una de les més importants d’Espanya

Juanfran Pérez Llorca subratlla a Alcoi que les festes de Moros i Cristians són una de les més importants d'Espanya i un referent de la identitat valenciana.

La Fe lidera la major xarxa d’investigació en leucèmia mieloide aguda amb més de 300 centres

La Fe coordina una xarxa internacional amb 300 centres i impulsa més de 120 assajos en leucèmia mieloide aguda.

L’Ajuntament millora la seguretat dels itineraris a peu cap al CEIP Manuel González Martí de Benifaraig

• Les noves rutes escolars se sumen a les nou executades este mateix mes en les pedanies de Castellar-l’Oliveral i del Forn d’Alcedo, per la qual cosa en total ja en són 140 en el terme municipal de València

Dos incendis industrials controlats en Sagunt i Bonrepòs i Mirambell mobilitzen els bombers

Els bombers controlen dos incendis industrials a Sagunt i Bonrepòs i Mirambell sense danys greus.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.