Cauen el 1r i el 2n premi de la Loteria en dos municipis valencians

Administració de Loteria en el núm. 8 del carrer d'Almussafes en Benifaió, la Ribera (València)

El primer premi ha caigut en Benifaió | Google Maps

Després de l’eufòria pel sorteig de la Grossa de Nadal, la Loteria Nacional ha tornat a repartir sort pel territori valencià. En concret, ha caigut el primer premi en Benifaió, en la comarca de la Ribera (València), en l’Administració del carrer d’Almussafes número 8. Un premi que està dotat amb 300.000 euros a la sèrie i 30.000 al dècim.

 

El número premiat ha sigut el 39.785, reintegraments 5 – 1 – 0. A demés, este premi ha estat molt repartit per tot l’Estat, ja que també ha caigut en les províncies de Burgos, Càceres, Cantàbria, Guipúscoa, Lugo, Madrid, Múrcia, Navarra i Saragossa.

 

El segon premi està dotat amb 60.000 euros a la sèrie i 6.003 al dècim. El número guanyador ha sigut el 10.650 i també ha caigut en la província de València, concretament en l’Administració del carrer d’Ausiàs March número 7 de la Pobla del Duc, en la Vall d’Albaida.

 

Este premi també ha estat molt repartit per Espanya, ja que s’ha venut en Càceres, Huelva, Jaén, Las Palmas, Lleida, Madrid, Múrcia, Pontevedra, Santa Cruz de Tenerife, Tarragona i Valladolid.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.