9.5 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Cauen el 1r i el 2n premi de la Loteria en dos municipis valencians

Administració de Loteria en el núm. 8 del carrer d'Almussafes en Benifaió, la Ribera (València)

El primer premi ha caigut en Benifaió | Google Maps

Després de l’eufòria pel sorteig de la Grossa de Nadal, la Loteria Nacional ha tornat a repartir sort pel territori valencià. En concret, ha caigut el primer premi en Benifaió, en la comarca de la Ribera (València), en l’Administració del carrer d’Almussafes número 8. Un premi que està dotat amb 300.000 euros a la sèrie i 30.000 al dècim.

 

El número premiat ha sigut el 39.785, reintegraments 5 – 1 – 0. A demés, este premi ha estat molt repartit per tot l’Estat, ja que també ha caigut en les províncies de Burgos, Càceres, Cantàbria, Guipúscoa, Lugo, Madrid, Múrcia, Navarra i Saragossa.

 

El segon premi està dotat amb 60.000 euros a la sèrie i 6.003 al dècim. El número guanyador ha sigut el 10.650 i també ha caigut en la província de València, concretament en l’Administració del carrer d’Ausiàs March número 7 de la Pobla del Duc, en la Vall d’Albaida.

 

Este premi també ha estat molt repartit per Espanya, ja que s’ha venut en Càceres, Huelva, Jaén, Las Palmas, Lleida, Madrid, Múrcia, Pontevedra, Santa Cruz de Tenerife, Tarragona i Valladolid.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.