Cauen el 1r i el 2n premi de la Loteria en dos municipis valencians

Administració de Loteria en el núm. 8 del carrer d'Almussafes en Benifaió, la Ribera (València)

El primer premi ha caigut en Benifaió | Google Maps

Després de l’eufòria pel sorteig de la Grossa de Nadal, la Loteria Nacional ha tornat a repartir sort pel territori valencià. En concret, ha caigut el primer premi en Benifaió, en la comarca de la Ribera (València), en l’Administració del carrer d’Almussafes número 8. Un premi que està dotat amb 300.000 euros a la sèrie i 30.000 al dècim.

 

El número premiat ha sigut el 39.785, reintegraments 5 – 1 – 0. A demés, este premi ha estat molt repartit per tot l’Estat, ja que també ha caigut en les províncies de Burgos, Càceres, Cantàbria, Guipúscoa, Lugo, Madrid, Múrcia, Navarra i Saragossa.

 

El segon premi està dotat amb 60.000 euros a la sèrie i 6.003 al dècim. El número guanyador ha sigut el 10.650 i també ha caigut en la província de València, concretament en l’Administració del carrer d’Ausiàs March número 7 de la Pobla del Duc, en la Vall d’Albaida.

 

Este premi també ha estat molt repartit per Espanya, ja que s’ha venut en Càceres, Huelva, Jaén, Las Palmas, Lleida, Madrid, Múrcia, Pontevedra, Santa Cruz de Tenerife, Tarragona i Valladolid.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

L’onada de calor dispara els 40 graus en municipis de València i Alacant

L’onada de calor ha deixat hui fins a 40,4 graus en Alcoi i valors de 40 graus en Ontinyent i Fontanars dels Alforins, mentres que a les capitals s’han quedat al voltant dels 30 graus.

Mathew Ryan continuarà en la porteria del Levante una temporada més

El porter australià Mathew Ryan ha decidit continuar en el Levante la pròxima temporada després de dubtar sobre el seu futur i disputar el Mundial amb Austràlia. El club ha confirmat que s’incorporarà de manera immediata a la pretemporada.

Els veïns d’Artana i Eslida tornen a casa després de l’incendi de la Vall d’Uixó

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó ha quedat estabilitzat després de set dies i quasi 9.600 hectàrees cremades, i permet el retorn dels veïns d'Artana i Eslida. Les autoritats avisen que el foc encara no està controlat ni extingit i demanen no accedir a la zona.

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.

El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics

El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.

1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.
FILMOTECA D'ESTIU