Cauen el 1r i el 2n premi de la Loteria en dos municipis valencians

Administració de Loteria en el núm. 8 del carrer d'Almussafes en Benifaió, la Ribera (València)

El primer premi ha caigut en Benifaió | Google Maps

Després de l’eufòria pel sorteig de la Grossa de Nadal, la Loteria Nacional ha tornat a repartir sort pel territori valencià. En concret, ha caigut el primer premi en Benifaió, en la comarca de la Ribera (València), en l’Administració del carrer d’Almussafes número 8. Un premi que està dotat amb 300.000 euros a la sèrie i 30.000 al dècim.

 

El número premiat ha sigut el 39.785, reintegraments 5 – 1 – 0. A demés, este premi ha estat molt repartit per tot l’Estat, ja que també ha caigut en les províncies de Burgos, Càceres, Cantàbria, Guipúscoa, Lugo, Madrid, Múrcia, Navarra i Saragossa.

 

El segon premi està dotat amb 60.000 euros a la sèrie i 6.003 al dècim. El número guanyador ha sigut el 10.650 i també ha caigut en la província de València, concretament en l’Administració del carrer d’Ausiàs March número 7 de la Pobla del Duc, en la Vall d’Albaida.

 

Este premi també ha estat molt repartit per Espanya, ja que s’ha venut en Càceres, Huelva, Jaén, Las Palmas, Lleida, Madrid, Múrcia, Pontevedra, Santa Cruz de Tenerife, Tarragona i Valladolid.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.