La Loteria Nacional de dissabte reparteix el primer premi a Elda

 

La Loteria nacional d’aquest dissabte repartia una vegada més el seu primer premi a la Comunitat Valenciana, en aquest cas a Elda, a la comarca del Vinalopó Mitjà.

 

El primer premi d’aquest dissabte, de 60.000 euros per dècim (600.000 euros a la sèrie), va tocar amb el número 08.472. En el cas de la localitat d’Elda, el número afortunat va ser venut al carrer Petrel, número 36, de la localitat.

 

Aquest primer premi de dissabte també va quedar repartit a Girona, Guijuelo (Salamanca), Barcelona, Antequera (Màlaga), Múrcia i Valladolid.

 

El segon premi de dissabte va recaure sobre el número 86.472 i va ser repartit a El Ejido (Almeria).

 

El pròxim sorteig de la Loteria nacional serà aquest dijous, 14 de març.

 

El primer premi de la Loteria nacional de dijous cau a Castelló de la Plana

La Loteria Nacional del passat dijous també deixava el seu primer premi a la Comunitat, en concret a Castelló de la Plana, a la Plana Alta.

 

Aquest primer premi, de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie), va tocar dijous amb el número 88.398. Els afortunats o afortunades van adquirir els seus bitllets a l’administració del carrer Juan Sebastián Elcano número 2 de Castelló.

 

Així mateix, aquest primer premi també es va vendre a la població de la Victoria de Acentejo, a Santa Cruz de Tenerife.

 

Pel que fa al segon premi, que va caure en el número 01.027, va tocar a la localitat de Santa Coloma de Gramenet, a Barcelona.

Últimes notícies

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.