La Loteria Nacional de dissabte reparteix el primer premi a Elda

 

La Loteria nacional d’aquest dissabte repartia una vegada més el seu primer premi a la Comunitat Valenciana, en aquest cas a Elda, a la comarca del Vinalopó Mitjà.

 

El primer premi d’aquest dissabte, de 60.000 euros per dècim (600.000 euros a la sèrie), va tocar amb el número 08.472. En el cas de la localitat d’Elda, el número afortunat va ser venut al carrer Petrel, número 36, de la localitat.

 

Aquest primer premi de dissabte també va quedar repartit a Girona, Guijuelo (Salamanca), Barcelona, Antequera (Màlaga), Múrcia i Valladolid.

 

El segon premi de dissabte va recaure sobre el número 86.472 i va ser repartit a El Ejido (Almeria).

 

El pròxim sorteig de la Loteria nacional serà aquest dijous, 14 de març.

 

El primer premi de la Loteria nacional de dijous cau a Castelló de la Plana

La Loteria Nacional del passat dijous també deixava el seu primer premi a la Comunitat, en concret a Castelló de la Plana, a la Plana Alta.

 

Aquest primer premi, de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie), va tocar dijous amb el número 88.398. Els afortunats o afortunades van adquirir els seus bitllets a l’administració del carrer Juan Sebastián Elcano número 2 de Castelló.

 

Així mateix, aquest primer premi també es va vendre a la població de la Victoria de Acentejo, a Santa Cruz de Tenerife.

 

Pel que fa al segon premi, que va caure en el número 01.027, va tocar a la localitat de Santa Coloma de Gramenet, a Barcelona.

Últimes notícies

Morante emociona Alacant però se’n va a peu en una vesprada de revolució taurina

Morante de la Puebla ha firmat una actuació de somni amb dos orelles a Alacant, però ha eixit a peu per la permissivitat del palco amb Talavante en una gran correguda de Santiago Domecq.

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.