5.4 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

La Loteria Nacional de dissabte reparteix el primer premi a Elda

 

La Loteria nacional d’aquest dissabte repartia una vegada més el seu primer premi a la Comunitat Valenciana, en aquest cas a Elda, a la comarca del Vinalopó Mitjà.

 

El primer premi d’aquest dissabte, de 60.000 euros per dècim (600.000 euros a la sèrie), va tocar amb el número 08.472. En el cas de la localitat d’Elda, el número afortunat va ser venut al carrer Petrel, número 36, de la localitat.

 

Aquest primer premi de dissabte també va quedar repartit a Girona, Guijuelo (Salamanca), Barcelona, Antequera (Màlaga), Múrcia i Valladolid.

 

El segon premi de dissabte va recaure sobre el número 86.472 i va ser repartit a El Ejido (Almeria).

 

El pròxim sorteig de la Loteria nacional serà aquest dijous, 14 de març.

 

El primer premi de la Loteria nacional de dijous cau a Castelló de la Plana

La Loteria Nacional del passat dijous també deixava el seu primer premi a la Comunitat, en concret a Castelló de la Plana, a la Plana Alta.

 

Aquest primer premi, de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie), va tocar dijous amb el número 88.398. Els afortunats o afortunades van adquirir els seus bitllets a l’administració del carrer Juan Sebastián Elcano número 2 de Castelló.

 

Així mateix, aquest primer premi també es va vendre a la població de la Victoria de Acentejo, a Santa Cruz de Tenerife.

 

Pel que fa al segon premi, que va caure en el número 01.027, va tocar a la localitat de Santa Coloma de Gramenet, a Barcelona.

Últimes notícies

Detinguda una parella a València per presumpta agressió sexual a la filla d’ella

La Policia Nacional va detindre a València a una dona i a la seua parella com a presumptes autors d'una agressió sexual a la filla d'ella. El jutjat els va deixar en llibertat amb una orde d'allunyament de la menor, que ara té huit anys.

Pérez Llorca arriba a la investidura i assegura que buscarà estabilitat

El candidat del PP ha defés a la seua arribada a les Corts que la Comunitat necessita 'moltíssima estabilitat' i que això buscarà. Evita confirmar un acord amb Vox i remet a l'hemicicle, on el seu discurs marcarà el sentit del vot.

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per una estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. La Policia ha recuperat més de 5.800 euros.

El bebé rinoceront del Bioparc València comença a explorar l’exterior i ja es pot votar el seu nom

La cria de rinoceront blanc de tres setmanes avança en la seua aclimatació i comença a reconéixer l'àrea exterior visible al públic. El parc obri una votació en línia per a triar entre Kairu, Meru i Dikembe.

La compravenda de vivendes en la Comunitat va pujar un 1% al setembre i el preu va escalar un 13,8%

La compravenda de vivendes en la Comunitat Valenciana va repuntar al setembre un 1% fins a 9.097 operacions. El metre quadrat es va encarir un 13,8% i els préstecs van créixer un 13,5%.

Cel buidat i màximes a l’alça, amb vent fort en el nord de Castelló

Cel poc nuvolós o buidat este dijous, amb mínimes a la baixa i gelades febles a l'interior. Les màximes pujaran i el nord de Castelló tindrà vent fort.

Les Corts voten la investidura de Pérez Llorca amb el suport de Vox en l’aire

Les Corts celebren el ple d'investidura de Juanfran Pérez Llorca en substitució de Carlos Mazón. Vox decidirà el seu vot després del discurs i el seu suport és clau.

Atzeneta del Maestrat ha registrat ratxes de 63 km/h i Morella de 56 km/h

L'interior de Castelló ha concentrat les ratxes més intenses de la jornada, amb 63 km/h a Atzeneta del Maestrat i 56 km/h a Morella. L'avís groc per vent del nord-oest seguix actiu fins al matí del dijous en diferents punts de la província.