La Loteria Nacional de dissabte reparteix el primer premi a Elda

 

La Loteria nacional d’aquest dissabte repartia una vegada més el seu primer premi a la Comunitat Valenciana, en aquest cas a Elda, a la comarca del Vinalopó Mitjà.

 

El primer premi d’aquest dissabte, de 60.000 euros per dècim (600.000 euros a la sèrie), va tocar amb el número 08.472. En el cas de la localitat d’Elda, el número afortunat va ser venut al carrer Petrel, número 36, de la localitat.

 

Aquest primer premi de dissabte també va quedar repartit a Girona, Guijuelo (Salamanca), Barcelona, Antequera (Màlaga), Múrcia i Valladolid.

 

El segon premi de dissabte va recaure sobre el número 86.472 i va ser repartit a El Ejido (Almeria).

 

El pròxim sorteig de la Loteria nacional serà aquest dijous, 14 de març.

 

El primer premi de la Loteria nacional de dijous cau a Castelló de la Plana

La Loteria Nacional del passat dijous també deixava el seu primer premi a la Comunitat, en concret a Castelló de la Plana, a la Plana Alta.

 

Aquest primer premi, de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie), va tocar dijous amb el número 88.398. Els afortunats o afortunades van adquirir els seus bitllets a l’administració del carrer Juan Sebastián Elcano número 2 de Castelló.

 

Així mateix, aquest primer premi també es va vendre a la població de la Victoria de Acentejo, a Santa Cruz de Tenerife.

 

Pel que fa al segon premi, que va caure en el número 01.027, va tocar a la localitat de Santa Coloma de Gramenet, a Barcelona.

Últimes notícies

Un camió bolcat col·lapsa l’A-7 a Benifaió amb 6 km de cues

El bolc d’un camió en l’A-7 al terme de Benifaió ha provocat este divendres almenys sis quilòmetres de retencions en direcció Alacant. El vehicle ha quedat creuat en la calçada i el trànsit circula només pel voral.

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.

L’Elx confia a tancar prompte el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha explicat que el club treballa per aconseguir el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce i ha detallat les posicions que encara vol reforçar abans del tancament del mercat.

Iñigo Pérez alerta d’un partit altament emocional en el debut a Santander

Iñigo Pérez preveu un partit molt emocional en el debut del Villarreal a LALIGA al camp del Racing de Santander i insistix que l’equip ha de saber gestionar eixa pressió. El tècnic navarrés es mostra satisfet amb la pretemporada, confia en els jòvens i fixa com a repte agarrar-se als llocs de Champions.

Luís Castro s’esborra els objectius llargs: el Levante només pensa en l’Espanyol

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que l’única meta ara és debutar amb victòria diumenge al camp de l’Espanyol en la primera jornada de LaLiga EA Sports.

Alberto Moleiro agafa el 10 de Parejo i Macià lluirà el 26 al Villarreal

Alberto Moleiro lluirà el dorsal 10 que ha deixat lliure Dani Parejo, mentre que el jove Carlos Macià tindrà el 26 i podrà alternar el primer equip amb el filial del Villarreal.

El Consell acusa Diana Morant de gastar 72.000 euros en una ‘juerga’ per l’eclipsi

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, acusa la ministra Diana Morant d’haver organitzat amb diners públics una festa amb barra lliure, càtering i concert per seguir el minut de l’eclipsi al Observatorio de Yebes. Exigix explicacions al Govern de Pedro Sánchez i demana més respecte pel diners públics.

Pérez Llorca denuncia un greuge amb Cofrents davant la pròrroga d’Almaraz

Juanfran Pérez Llorca critica que Cofrents rep un tracte diferent al d’Almaraz tot i tindre, segons defensa, els mateixos informes i garanties de seguretat. La Generalitat reclama que es resolga ja la continuïtat de la central valenciana més enllà de 2030.