La Loteria Nacional de dissabte reparteix el primer premi a Elda

 

La Loteria nacional d’aquest dissabte repartia una vegada més el seu primer premi a la Comunitat Valenciana, en aquest cas a Elda, a la comarca del Vinalopó Mitjà.

 

El primer premi d’aquest dissabte, de 60.000 euros per dècim (600.000 euros a la sèrie), va tocar amb el número 08.472. En el cas de la localitat d’Elda, el número afortunat va ser venut al carrer Petrel, número 36, de la localitat.

 

Aquest primer premi de dissabte també va quedar repartit a Girona, Guijuelo (Salamanca), Barcelona, Antequera (Màlaga), Múrcia i Valladolid.

 

El segon premi de dissabte va recaure sobre el número 86.472 i va ser repartit a El Ejido (Almeria).

 

El pròxim sorteig de la Loteria nacional serà aquest dijous, 14 de març.

 

El primer premi de la Loteria nacional de dijous cau a Castelló de la Plana

La Loteria Nacional del passat dijous també deixava el seu primer premi a la Comunitat, en concret a Castelló de la Plana, a la Plana Alta.

 

Aquest primer premi, de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie), va tocar dijous amb el número 88.398. Els afortunats o afortunades van adquirir els seus bitllets a l’administració del carrer Juan Sebastián Elcano número 2 de Castelló.

 

Així mateix, aquest primer premi també es va vendre a la població de la Victoria de Acentejo, a Santa Cruz de Tenerife.

 

Pel que fa al segon premi, que va caure en el número 01.027, va tocar a la localitat de Santa Coloma de Gramenet, a Barcelona.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.