Un nadal amb baixos subministraments: les claus per a afrontar-la

 

Amb el Nadal molt a prop, la temporada de compres està arribant al seu punt àlgid i així la necessitat d’augmentar l’eficiència operativa i les vendes reduint els costos i millorant l’experiència del client a les botigues. No obstant això, la crisi mundial de proveïment està provocant retards de fins a 20 dies per les dificultats que experimenten els transports i la falta d’espai de magatzematge en els contenidors.

Les dades sobre una possible falta de productes en aquestes dates, sumats al desafiament que ha suposat la pandèmia en termes de recuperació del sector logístic estan provocant un augment en costos del transport marítim i dels productes acuitat per l’alta demanda.

Segons dades de l’onada de l’estudi Essentials d’Ipsos, a Espanya és un 57% de la ciutadania la que declara haver tingut algun repte a abordar en les seues compres, situant-se en aquest cas en la primera posició la falta d’estoc (16%).

Amb tot, la campanya de Nadal ve acompanyada de dades interessants per a les companyies i que és important tindre en compte. Segons l’estudi d’Ipsos un 40% de la ciutadania espanyola pensa que la pandèmia continua sent una preocupació a l’hora de comprar i encara que el percentatge ha disminuït respecte a l’any passat, un 30% declara que comprarà més en línia que en 2020 encara que el mateix percentatge de persones afirma que passarà més temps realitzant compres en botigues físiques.

Tres claus per a potenciar l’organització de subministraments de les companyies i que puguen enfrontar-se als reptes que amenacen al sector durant la campanya de Nadal:

Considerar nous proveïdors

 

Entre els motius pels quals s’està produint la crisi de proveïment està l’enfonsament que estan travessant els ports xinesos i l’escassetat de contenidors que s’usen per a transportar els productes d’Àsia a Occident. Sent la Xina el principal proveïdor del nostre país, les empreses han de plantejar-se buscar proveïdors més pròxims.

 

Apostar per un programari innovador

 

És important augmentar l’eficiència de les botigues mitjançant una solució que oferisca la velocitat tant per al servei al client com per a les decisions comercials dels detallistes. Aquest tipus de solució permet una comunicació clara amb tots els canals de punt de venda, optimitza l’experiència de compra del client i fomenta la lleialtat del client, al mateix temps que augmenta la motivació dels empleats i la satisfacció del client. És la solució omnicanal que redueix les cues a la botiga i promou una major eficiència operativa en el taulell de caixa. 

 

Invertir en solucions mòbils

 

Amb l’augment de les compres en línia i la necessitat d’una millora en l’organització de les botigues, les solucions per a administrar el funcionament de la seua botiga juguen un paper fonamental. Una solució mòbil no sols facilita el treball de la gestió, sinó també el seguiment de les botigues, que proporciona una visió general de la botiga i garanteix informació en temps real. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla