Un nadal amb baixos subministraments: les claus per a afrontar-la

 

Amb el Nadal molt a prop, la temporada de compres està arribant al seu punt àlgid i així la necessitat d’augmentar l’eficiència operativa i les vendes reduint els costos i millorant l’experiència del client a les botigues. No obstant això, la crisi mundial de proveïment està provocant retards de fins a 20 dies per les dificultats que experimenten els transports i la falta d’espai de magatzematge en els contenidors.

Les dades sobre una possible falta de productes en aquestes dates, sumats al desafiament que ha suposat la pandèmia en termes de recuperació del sector logístic estan provocant un augment en costos del transport marítim i dels productes acuitat per l’alta demanda.

Segons dades de l’onada de l’estudi Essentials d’Ipsos, a Espanya és un 57% de la ciutadania la que declara haver tingut algun repte a abordar en les seues compres, situant-se en aquest cas en la primera posició la falta d’estoc (16%).

Amb tot, la campanya de Nadal ve acompanyada de dades interessants per a les companyies i que és important tindre en compte. Segons l’estudi d’Ipsos un 40% de la ciutadania espanyola pensa que la pandèmia continua sent una preocupació a l’hora de comprar i encara que el percentatge ha disminuït respecte a l’any passat, un 30% declara que comprarà més en línia que en 2020 encara que el mateix percentatge de persones afirma que passarà més temps realitzant compres en botigues físiques.

Tres claus per a potenciar l’organització de subministraments de les companyies i que puguen enfrontar-se als reptes que amenacen al sector durant la campanya de Nadal:

Considerar nous proveïdors

 

Entre els motius pels quals s’està produint la crisi de proveïment està l’enfonsament que estan travessant els ports xinesos i l’escassetat de contenidors que s’usen per a transportar els productes d’Àsia a Occident. Sent la Xina el principal proveïdor del nostre país, les empreses han de plantejar-se buscar proveïdors més pròxims.

 

Apostar per un programari innovador

 

És important augmentar l’eficiència de les botigues mitjançant una solució que oferisca la velocitat tant per al servei al client com per a les decisions comercials dels detallistes. Aquest tipus de solució permet una comunicació clara amb tots els canals de punt de venda, optimitza l’experiència de compra del client i fomenta la lleialtat del client, al mateix temps que augmenta la motivació dels empleats i la satisfacció del client. És la solució omnicanal que redueix les cues a la botiga i promou una major eficiència operativa en el taulell de caixa. 

 

Invertir en solucions mòbils

 

Amb l’augment de les compres en línia i la necessitat d’una millora en l’organització de les botigues, les solucions per a administrar el funcionament de la seua botiga juguen un paper fonamental. Una solució mòbil no sols facilita el treball de la gestió, sinó també el seguiment de les botigues, que proporciona una visió general de la botiga i garanteix informació en temps real. 

Últimes notícies

València s’unix al minut de silenci per les víctimes de l’incendi forestal d’Almeria

L’Ajuntament de València s’ha sumat al minut de silenci convocat per la FVMP per les 12 víctimes mortals i 23 desapareguts de l’incendi forestal de Los Gallardos, a Almeria.

Morant acusa el PP i assegura que la climatització dels col·legis es pagarà amb fons de l’Estat

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi. També carrega contra la gestió del PP durant la dana a València.

Els col·legis valencians es climatitzaran amb fons de l’Estat, remarca Diana Morant

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es farà amb finançament del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir en esta mesura. També retreu la gestió del PP durant la dana a València.

Morant assegura que la climatització dels col·legis valencians es pagarà amb fons del Govern espanyol

Diana Morant afirma que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi res. També retreu a l equip de govern de València la seua actuació durant la dana i considera que avisant a temps es podrien haver evitat morts.

Els centres educatius rebran ajudes per a climatització a partir del 16 de juliol

Tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran a partir del 16 de juliol entre 5.000 i 25.000 euros per a atendre les primeres necessitats de climatització, dins del pla anunciat per Juanfran Perez Llorca.

Els col·legis valencians rebran diners per a climatització a partir del 16 de juliol

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran entre 5.000 i 25.000 euros des del 16 de juliol per a atendre les primeres necessitats de climatització. La mesura s’emmarca en el Pla de Climatització del Consell i es complementa amb actuacions en La Nucía dins del Pla Edificant i del Pla Recole.

Anabel Medina destaca la maduresa d’Alcaraz i confia en la seua tornada a l’elit

Anabel Medina assegura que Carlos Alcaraz afronta amb molta maduresa la lesió del canell dret i confia que recupere forces per a tornar a l’elit. La directora del BBVA Open Internacional de Valencia també explica el canvi de dates del torneig i analitza el moment del tenis femení espanyol.

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.