Un nadal amb baixos subministraments: les claus per a afrontar-la

 

Amb el Nadal molt a prop, la temporada de compres està arribant al seu punt àlgid i així la necessitat d’augmentar l’eficiència operativa i les vendes reduint els costos i millorant l’experiència del client a les botigues. No obstant això, la crisi mundial de proveïment està provocant retards de fins a 20 dies per les dificultats que experimenten els transports i la falta d’espai de magatzematge en els contenidors.

Les dades sobre una possible falta de productes en aquestes dates, sumats al desafiament que ha suposat la pandèmia en termes de recuperació del sector logístic estan provocant un augment en costos del transport marítim i dels productes acuitat per l’alta demanda.

Segons dades de l’onada de l’estudi Essentials d’Ipsos, a Espanya és un 57% de la ciutadania la que declara haver tingut algun repte a abordar en les seues compres, situant-se en aquest cas en la primera posició la falta d’estoc (16%).

Amb tot, la campanya de Nadal ve acompanyada de dades interessants per a les companyies i que és important tindre en compte. Segons l’estudi d’Ipsos un 40% de la ciutadania espanyola pensa que la pandèmia continua sent una preocupació a l’hora de comprar i encara que el percentatge ha disminuït respecte a l’any passat, un 30% declara que comprarà més en línia que en 2020 encara que el mateix percentatge de persones afirma que passarà més temps realitzant compres en botigues físiques.

Tres claus per a potenciar l’organització de subministraments de les companyies i que puguen enfrontar-se als reptes que amenacen al sector durant la campanya de Nadal:

Considerar nous proveïdors

 

Entre els motius pels quals s’està produint la crisi de proveïment està l’enfonsament que estan travessant els ports xinesos i l’escassetat de contenidors que s’usen per a transportar els productes d’Àsia a Occident. Sent la Xina el principal proveïdor del nostre país, les empreses han de plantejar-se buscar proveïdors més pròxims.

 

Apostar per un programari innovador

 

És important augmentar l’eficiència de les botigues mitjançant una solució que oferisca la velocitat tant per al servei al client com per a les decisions comercials dels detallistes. Aquest tipus de solució permet una comunicació clara amb tots els canals de punt de venda, optimitza l’experiència de compra del client i fomenta la lleialtat del client, al mateix temps que augmenta la motivació dels empleats i la satisfacció del client. És la solució omnicanal que redueix les cues a la botiga i promou una major eficiència operativa en el taulell de caixa. 

 

Invertir en solucions mòbils

 

Amb l’augment de les compres en línia i la necessitat d’una millora en l’organització de les botigues, les solucions per a administrar el funcionament de la seua botiga juguen un paper fonamental. Una solució mòbil no sols facilita el treball de la gestió, sinó també el seguiment de les botigues, que proporciona una visió general de la botiga i garanteix informació en temps real. 

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.