16.5 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

T’expliquem com enviar fotos i vídeos que s’autodestrueixen en WhatsApp

 

El passat 3 d’agost, Facebook va anunciar l’arribada a WhatsApp de les imatges i vídeos que s’autodestrueixen una vegada vistos. Una opció que, té com a objectiu brindar-li als usuaris de la plataforma un major control sobre la seua privacitat.

 

En aquest comunicat, la xarxa social assegurava que no tot el que compartim ha de tindre un registre digital permanent i que aquesta nova opció ens permet enviar fotografies o vídeos que no deixen cap registre en l’historial de l’aplicació de missatgeria instantània.

 

Com enviar fotografies i vídeos que s’autodestrueixen

Per a enviar una fotografia o un vídeo que s’elimina una vegada vist tan sols cal obrir una conversa de WhatsApp qualsevol. Una vegada hem seleccionat a la persona que volem enviar-li aquest arxiu, tenim dues opcions: polsem sobre la icona de la càmera per a enviar una imatge o vídeo que acabem de traure o sobre el clip que ens permetrà enviar un altre tipus de contingut.

 

Després de seleccionar la fotografia o el vídeo que volem enviar, tan sols haurem de polsar damunt del número 1 que apareix al costat del botó d’Enviar. Una vegada fet això, l’aplicació ens explicarà que hem configurat l’arxiu multimèdia per a veure’s una única vegada. Després d’haver habilitat aquesta opció, només hem de donar-li al botó d’enviament, perquè la plataforma li envie al contacte que desitgem una fotografia o un vídeo.

 

En usar aquesta nova actualització de WhatsApp, tan sols tindrem una oportunitat per a veure les imatges o vídeos. Quan hem consultat l’arxiu en qüestió, aquest s’esborrarà i no deixarà cap mena de rastre. Per tant, enviar contingut que s’esborra una vegada vist és molt senzill.

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.