T’expliquem com enviar fotos i vídeos que s’autodestrueixen en WhatsApp

 

El passat 3 d’agost, Facebook va anunciar l’arribada a WhatsApp de les imatges i vídeos que s’autodestrueixen una vegada vistos. Una opció que, té com a objectiu brindar-li als usuaris de la plataforma un major control sobre la seua privacitat.

 

En aquest comunicat, la xarxa social assegurava que no tot el que compartim ha de tindre un registre digital permanent i que aquesta nova opció ens permet enviar fotografies o vídeos que no deixen cap registre en l’historial de l’aplicació de missatgeria instantània.

 

Com enviar fotografies i vídeos que s’autodestrueixen

Per a enviar una fotografia o un vídeo que s’elimina una vegada vist tan sols cal obrir una conversa de WhatsApp qualsevol. Una vegada hem seleccionat a la persona que volem enviar-li aquest arxiu, tenim dues opcions: polsem sobre la icona de la càmera per a enviar una imatge o vídeo que acabem de traure o sobre el clip que ens permetrà enviar un altre tipus de contingut.

 

Després de seleccionar la fotografia o el vídeo que volem enviar, tan sols haurem de polsar damunt del número 1 que apareix al costat del botó d’Enviar. Una vegada fet això, l’aplicació ens explicarà que hem configurat l’arxiu multimèdia per a veure’s una única vegada. Després d’haver habilitat aquesta opció, només hem de donar-li al botó d’enviament, perquè la plataforma li envie al contacte que desitgem una fotografia o un vídeo.

 

En usar aquesta nova actualització de WhatsApp, tan sols tindrem una oportunitat per a veure les imatges o vídeos. Quan hem consultat l’arxiu en qüestió, aquest s’esborrarà i no deixarà cap mena de rastre. Per tant, enviar contingut que s’esborra una vegada vist és molt senzill.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.