T’expliquem com enviar fotos i vídeos que s’autodestrueixen en WhatsApp

 

El passat 3 d’agost, Facebook va anunciar l’arribada a WhatsApp de les imatges i vídeos que s’autodestrueixen una vegada vistos. Una opció que, té com a objectiu brindar-li als usuaris de la plataforma un major control sobre la seua privacitat.

 

En aquest comunicat, la xarxa social assegurava que no tot el que compartim ha de tindre un registre digital permanent i que aquesta nova opció ens permet enviar fotografies o vídeos que no deixen cap registre en l’historial de l’aplicació de missatgeria instantània.

 

Com enviar fotografies i vídeos que s’autodestrueixen

Per a enviar una fotografia o un vídeo que s’elimina una vegada vist tan sols cal obrir una conversa de WhatsApp qualsevol. Una vegada hem seleccionat a la persona que volem enviar-li aquest arxiu, tenim dues opcions: polsem sobre la icona de la càmera per a enviar una imatge o vídeo que acabem de traure o sobre el clip que ens permetrà enviar un altre tipus de contingut.

 

Després de seleccionar la fotografia o el vídeo que volem enviar, tan sols haurem de polsar damunt del número 1 que apareix al costat del botó d’Enviar. Una vegada fet això, l’aplicació ens explicarà que hem configurat l’arxiu multimèdia per a veure’s una única vegada. Després d’haver habilitat aquesta opció, només hem de donar-li al botó d’enviament, perquè la plataforma li envie al contacte que desitgem una fotografia o un vídeo.

 

En usar aquesta nova actualització de WhatsApp, tan sols tindrem una oportunitat per a veure les imatges o vídeos. Quan hem consultat l’arxiu en qüestió, aquest s’esborrarà i no deixarà cap mena de rastre. Per tant, enviar contingut que s’esborra una vegada vist és molt senzill.

Últimes notícies

El jutjat de la DANA obri a Mazón totes les resolucions i diligències de la causa

El jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la DANA posa a disposició de la defensa de Carlos Mazón totes les resolucions i diligències dictades, després que l expresident s haja personat formalment en la causa.

Bernabé defensa que el PSOE ja ha entregat els seus comptes a la justícia pel cas Leire

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, assegura que el PSOE té els seus comptes auditats i ja els ha aportats en els procediments judicials relacionats amb el cas Leire.

Bernabé reclama a l’Ajuntament de València diàleg amb els docents acampats i amb el Corpus

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, insta l’Ajuntament de València a mantindre el diàleg amb el professorat acampat a la plaça de la Verge i amb els responsables dels actes del Corpus per a garantir la seguretat i el desenvolupament de la celebració.

Barrachina confia a pactar prompte el final de la vaga educativa a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que el Govern valencià ha posat tota la voluntat per a tancar com més prompte millor un acord amb els sindicats docents que pose fi a la vaga indefinida a l’ensenyament públic no universitari.

L’aeroport d’Alacant-Elx estrena una ruta amb Erevan amb dos vols setmanals

L’aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández posa en marxa una nova connexió amb Erevan, operada per FlyOne dos dies a la setmana, i referma així el seu creixement de trànsit internacional.

Direccions de centres i famílies reclamen a Pérez Llorca que desbloquege el conflicte educatiu

Les associacions de direccions d’Infantil, Primària, Secundària i Educació Especial i la Confederació Gonzalo Anaya demanen una reunió urgent amb Juanfran Pérez Llorca perquè intervena directament en el conflicte educatiu que afecta el final de curs i la preparació del pròxim.

Compromís acusa Vox de marcar els pressupostos i d’oblidar els valencians

Compromís presenta una esmena a la totalitat als pressupostos de la Generalitat per a 2026 i assegura que responen a les exigències de Vox i no a les necessitats reals de la ciutadania valenciana.

Desmantellen a Alacant un laboratori de falsificació de documents per a tota Europa

La Policia Nacional desmantella a Alacant un laboratori de falsificació de documents d’identitat i viatge que operava a diversos països europeus i deté el principal responsable, ara en presó provisional.