T’expliquem com enviar fotos i vídeos que s’autodestrueixen en WhatsApp

 

El passat 3 d’agost, Facebook va anunciar l’arribada a WhatsApp de les imatges i vídeos que s’autodestrueixen una vegada vistos. Una opció que, té com a objectiu brindar-li als usuaris de la plataforma un major control sobre la seua privacitat.

 

En aquest comunicat, la xarxa social assegurava que no tot el que compartim ha de tindre un registre digital permanent i que aquesta nova opció ens permet enviar fotografies o vídeos que no deixen cap registre en l’historial de l’aplicació de missatgeria instantània.

 

Com enviar fotografies i vídeos que s’autodestrueixen

Per a enviar una fotografia o un vídeo que s’elimina una vegada vist tan sols cal obrir una conversa de WhatsApp qualsevol. Una vegada hem seleccionat a la persona que volem enviar-li aquest arxiu, tenim dues opcions: polsem sobre la icona de la càmera per a enviar una imatge o vídeo que acabem de traure o sobre el clip que ens permetrà enviar un altre tipus de contingut.

 

Després de seleccionar la fotografia o el vídeo que volem enviar, tan sols haurem de polsar damunt del número 1 que apareix al costat del botó d’Enviar. Una vegada fet això, l’aplicació ens explicarà que hem configurat l’arxiu multimèdia per a veure’s una única vegada. Després d’haver habilitat aquesta opció, només hem de donar-li al botó d’enviament, perquè la plataforma li envie al contacte que desitgem una fotografia o un vídeo.

 

En usar aquesta nova actualització de WhatsApp, tan sols tindrem una oportunitat per a veure les imatges o vídeos. Quan hem consultat l’arxiu en qüestió, aquest s’esborrarà i no deixarà cap mena de rastre. Per tant, enviar contingut que s’esborra una vegada vist és molt senzill.

Últimes notícies

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.