T’expliquem com enviar fotos i vídeos que s’autodestrueixen en WhatsApp

 

El passat 3 d’agost, Facebook va anunciar l’arribada a WhatsApp de les imatges i vídeos que s’autodestrueixen una vegada vistos. Una opció que, té com a objectiu brindar-li als usuaris de la plataforma un major control sobre la seua privacitat.

 

En aquest comunicat, la xarxa social assegurava que no tot el que compartim ha de tindre un registre digital permanent i que aquesta nova opció ens permet enviar fotografies o vídeos que no deixen cap registre en l’historial de l’aplicació de missatgeria instantània.

 

Com enviar fotografies i vídeos que s’autodestrueixen

Per a enviar una fotografia o un vídeo que s’elimina una vegada vist tan sols cal obrir una conversa de WhatsApp qualsevol. Una vegada hem seleccionat a la persona que volem enviar-li aquest arxiu, tenim dues opcions: polsem sobre la icona de la càmera per a enviar una imatge o vídeo que acabem de traure o sobre el clip que ens permetrà enviar un altre tipus de contingut.

 

Després de seleccionar la fotografia o el vídeo que volem enviar, tan sols haurem de polsar damunt del número 1 que apareix al costat del botó d’Enviar. Una vegada fet això, l’aplicació ens explicarà que hem configurat l’arxiu multimèdia per a veure’s una única vegada. Després d’haver habilitat aquesta opció, només hem de donar-li al botó d’enviament, perquè la plataforma li envie al contacte que desitgem una fotografia o un vídeo.

 

En usar aquesta nova actualització de WhatsApp, tan sols tindrem una oportunitat per a veure les imatges o vídeos. Quan hem consultat l’arxiu en qüestió, aquest s’esborrarà i no deixarà cap mena de rastre. Per tant, enviar contingut que s’esborra una vegada vist és molt senzill.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.