La novetat de Lidl per a paladars exigents que està arrassant

Ejemplo de shortcode con estilo
  La cadena de supermercats Lidl és una marca comercial d’origen alemany que ha conseguit un rotund èxit en tot Europa i els Estats Units gràcies a la varietat de productes i servicis que oferix i, per descomptat, la relació qualitat-preu.           Veure aquesta publicació a Instagram             […]

 

La cadena de supermercats Lidl és una marca comercial d’origen alemany que ha conseguit un rotund èxit en tot Europa i els Estats Units gràcies a la varietat de productes i servicis que oferix i, per descomptat, la relació qualitat-preu.

 

 

En els seus lineals es poden trobar articles de tota classe, ja siga de neteja, cura personal, moda, objectes tecnològics i sobretot alimentació. En esta última, la secció de xocolates és la que més està triomfant, ja que Lidl ha incorporat nous productes de la marca JD Gross.

 

El nou producte estrella de Lidl

Per als que els agraden les xocolates d’alta gamma, els nous articles de la marca JD Gross seran una exquisidesa per als seus exigents paladars.

 

Prèviament, la marca de xocolates prèmium de Lidl ja oferia un gran assortiment de xocolates i bombons de diferents orígens com Equador o Amazones. A demés, diferents sabors com caramel, gerd, pistatxos, sal; i moltes combinacions com fruits de bosc i cacau, que és paregut al xocolate blanc amb un lleuger sabor àcid, mousse de xocolata amb llet i mores, mousse de maracujà i xocolata blanca, mousse de xocolata amb llet i plàtan.

 

 

En esta nova gamma de xocolates predomina el cacau, un gust intens i amarg molt natural, i una ideal font d’energia i plaer.

 

JD Gross també té a la seua disposició diferents varietats de xocolates amb llet ‘Spéciale’ ja siga amb llet i avellanes, blanc i negre amb ametlles o diferents rajoles de xocolate bombó amb praliné i crema de tòfona. Sense dubte, tries el xocolate que tries, acabarà formant part del moment de goig del teu dia.

 

El xocolate rosa o ‘ruby’

El xocolate és un dels aliments que més seguidors té en tot el món. Des de ben xicotets que el mengem, però actualment podem trobar de diferents gustos i graus de cacau. La recepta més famosa i típica de xocolate és senzilla: cacau, llet i sucre. No obstant això, el xocolate blanc no usa cacau sinó la mantega d’estos grans. A demés, el xocolate purament negre no té un percentatge mínim fixat de cacau. 

 

 

D’esta forma, a este concepte també se li ha anat afegint un nou article: el xocolate ‘ruby’. Este xocolate és de color rosa, i no es tracta de xocolate blanc amb colorants ni cap altra alteració de les xocolates que ja coneixíem fins ara. El xocolate ‘ruby’ és una nova classe de xocolate amb un sabor característic, és a dir, afruitat i àcid, tal com han destacat alguns consumidors del nou producte de Lidl.

Últimes notícies

El sud valencià afronta ruixats intensos i una baixada tèrmica

La Comunitat Valenciana tindrà ruixats forts al sud, amb tempestes possibles a Alacant i a l’extrem sud del litoral de València. Les màximes baixaran notablement en punts de l’interior.

Alerta groga per pluges intenses a Alacant i València

L’avís preveu fins a 30 litres per metre quadrat en una hora al litoral sud d’Alacant. També afecta l’interior alacantí i el litoral sud de València.

Un any després de dimitir, Mazón conserva l’escó en Les Corts

Un any després de deixar la presidència de la Generalitat, Carlos Mazón continua com a diputat i té una oficina d’expresident a Alacant. Les associacions de víctimes li demanen que abandone la política.

Elisa Núñez s’afilia al PP per contribuir al canvi polític

L’exconsellera de Vox Elisa Núñez s’ha afiliat al PP, partit en què ja va estar vinculada entre 2003 i 2011. Vol aportar la seua experiència al projecte.

Pluges intenses activen l’avís groc a Alacant i València

La pluja manté l’avís groc al litoral sud d’Alacant i s’estendrà al nord d’Alacant i al sud de València des de les 20 hores.

Pérez Llorca reclama diàleg i gestió per a millorar la vida ciutadana

El president defensa una política útil basada en l’estabilitat, els acords i la col·laboració per a afrontar reptes com la vivenda, l’educació i la justícia.

Luis Enrique alerta: el PSG haurà d’estar al màxim davant del Villarreal

El tècnic del PSG ha advertit de la dificultat del partit de la Liga de Campeones contra el Villarreal i ha demanat als seus jugadors el màxim nivell.

La Comunitat Valenciana matricula 8.680 vehicles a l’octubre, un 2,6 % més

La Comunitat Valenciana ha registrat 8.680 matriculacions a l’octubre, un 2,6 % més interanual. En els deu primers mesos, el total baixa un 11,5 %.