La novetat de Lidl per a paladars exigents que està arrassant

Ejemplo de shortcode con estilo
  La cadena de supermercats Lidl és una marca comercial d’origen alemany que ha conseguit un rotund èxit en tot Europa i els Estats Units gràcies a la varietat de productes i servicis que oferix i, per descomptat, la relació qualitat-preu.           Veure aquesta publicació a Instagram             […]

 

La cadena de supermercats Lidl és una marca comercial d’origen alemany que ha conseguit un rotund èxit en tot Europa i els Estats Units gràcies a la varietat de productes i servicis que oferix i, per descomptat, la relació qualitat-preu.

 

 

En els seus lineals es poden trobar articles de tota classe, ja siga de neteja, cura personal, moda, objectes tecnològics i sobretot alimentació. En esta última, la secció de xocolates és la que més està triomfant, ja que Lidl ha incorporat nous productes de la marca JD Gross.

 

El nou producte estrella de Lidl

Per als que els agraden les xocolates d’alta gamma, els nous articles de la marca JD Gross seran una exquisidesa per als seus exigents paladars.

 

Prèviament, la marca de xocolates prèmium de Lidl ja oferia un gran assortiment de xocolates i bombons de diferents orígens com Equador o Amazones. A demés, diferents sabors com caramel, gerd, pistatxos, sal; i moltes combinacions com fruits de bosc i cacau, que és paregut al xocolate blanc amb un lleuger sabor àcid, mousse de xocolata amb llet i mores, mousse de maracujà i xocolata blanca, mousse de xocolata amb llet i plàtan.

 

 

En esta nova gamma de xocolates predomina el cacau, un gust intens i amarg molt natural, i una ideal font d’energia i plaer.

 

JD Gross també té a la seua disposició diferents varietats de xocolates amb llet ‘Spéciale’ ja siga amb llet i avellanes, blanc i negre amb ametlles o diferents rajoles de xocolate bombó amb praliné i crema de tòfona. Sense dubte, tries el xocolate que tries, acabarà formant part del moment de goig del teu dia.

 

El xocolate rosa o ‘ruby’

El xocolate és un dels aliments que més seguidors té en tot el món. Des de ben xicotets que el mengem, però actualment podem trobar de diferents gustos i graus de cacau. La recepta més famosa i típica de xocolate és senzilla: cacau, llet i sucre. No obstant això, el xocolate blanc no usa cacau sinó la mantega d’estos grans. A demés, el xocolate purament negre no té un percentatge mínim fixat de cacau. 

 

 

D’esta forma, a este concepte també se li ha anat afegint un nou article: el xocolate ‘ruby’. Este xocolate és de color rosa, i no es tracta de xocolate blanc amb colorants ni cap altra alteració de les xocolates que ja coneixíem fins ara. El xocolate ‘ruby’ és una nova classe de xocolate amb un sabor característic, és a dir, afruitat i àcid, tal com han destacat alguns consumidors del nou producte de Lidl.

Últimes notícies

El tractor autònom i la IA mèdica marquen el pas en el VDS 2026

La novena edició de València Digital Summit reunix més de 12.000 professionals i exhibix startups punteres com Quibim i Voltrac, amb aplicacions disruptives en salut, agricultura i defensa. També destaca el creixement internacional d’Euroairlines, fundada per quatre germans de Requena.

Ryanair estrena quatre noves rutes d’hivern des d’Alacant amb Itàlia i Alemanya

Ryanair incorpora quatre rutes noves des de l’aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández i reforça freqüències fins a oferir més de 3,3 milions de seients este hivern.

Les infeccions respiratòries es disparen a la Comunitat Valenciana per la grip i la covid

La grip ha multiplicat per quasi tres la seua incidència en una setmana a la Comunitat Valenciana i la covid-19 l ha duplicada, mentre les infeccions respiratòries agudes greus han augmentat lleugerament.

Pérez Llorca reclama que els plans antiriades incloguen la neteja de canyars als barrancs

Juanfran Pérez Llorca defensa en la Marina Alta que els plans de prevenció davant pluges torrencials incorporen la neteja de canyars en rius i barrancs per evitar desbordaments, després dels danys provocats per la dana Adam. El Consell ha anunciat ajudes urgents per a municipis, veïns, ramaders, agricultors i comerços afectats, amb especial incidència en zones com Oliva i la depuradora de Sanet i Negrals.

PP i Vox reclamen certificats del Museu de Villena i el PSOE defensa la seguretat

La comissió municipal sobre el robatori del Tresor de Villena ha tancat les compareixences amb el PSPV-PSOE defensant la seguretat del museu i PP i Vox exigint certificats que acrediten el blindatge de la vitrina i el servici de vigilància.

L’alcalde de Picanya assegura que el 29-O van fer vida normal perquè no van rebre cap avís

Josep Almenar ha declarat davant la jutgessa que ni ell ni l’Ajuntament ni la Policia Local van rebre avisos del Centre de Coordinació d’Emergències abans de la dana del 29 d’octubre de 2024. Segons ha relatat, al municipi van mantindre la normalitat fins que el barranc del Poyo quasi es va desbordar a última hora de la vesprada.

El Elx perd Marc Aguado entre quatre i sis setmanes per una lesió de turmell

El migcampista de l’Elx Marc Aguado estarà entre quatre i sis setmanes de baixa per una lesió als lligaments del turmell dret i es perdrà diversos partits de Lliga i Copa del Rei.

L’Elx viatja a Vallecas amb la baixa de Marc Aguado per lesió de turmell

L’Elx ha completat una nova sessió d’entrenament per al duel de dissabte al camp del Rayo Vallecano, amb la única absència del migcampista Marc Aguado, lesionat en un turmell.