16.9 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

El sorteig de l’11/11 de l’ONCE deixa més de 220.000 euros en el territori valencià

 

L‘Extra de l’11/11 de l’ONCE ha deixat un premi de 220.000 euros en l’hospital del Doctor Peset de la ciutat de València, a on un dels venedors ha repartit un total d’11 cupons premiats amb 20.000 euros cada un.

 

Concretament, ha sigut el venedor Juan Francisco Romero qui ha repartit la sort en València des del seu lloc en l’hospital Doctor Peset.

 

A demés, este sorteig també ha deixat més premis en el territori valencià. Concretament, ha deixat 1.000 euros per cupó en Alzira, en la comarca de la Ribera (València), en Castelló de la Plana i en la ciutat de València. El premi d’11 milions ha caigut en Collado Villalba (Madrid).

Últimes notícies

Vila-real: excel·lència en LaLiga i naufragi a Europa

L'equip frega l'excel·lència en LaLiga, on és tercer amb 35 punts, i naufraga a Europa amb només un empat en sis jornades. Resten Ajax i Leverkusen.

La xifra de possibles víctimes de la dana en estudi ha pujat a 11 amb un nou cas a Manises

La jutgessa que instruïx la causa penal per la gestió de la catàstrofe ha obert una peça per la defunció d'una dona després de la dana. El còmput confirmat seguix en 230

Els metges exigixen atenció de qualitat en la tercera jornada de la vaga en la Comunitat Valenciana

Professionals de la Comunitat Valenciana s'han concentrat en la tercera jornada de vaga per a reclamar atenció 'de qualitat' i millors condicions. Sanitat i sindicats negocien sis eixos i Simap demana una norma autonòmica; les xifres de seguiment diferixen entre Conselleria i CESM.

Els sindicats exigixen a la nova consellera negociar ja les demandes del professorat en vaga

Els sindicats que han convocat la vaga reclamen a María del Carmen Ortí una reunió immediata per a negociar millores laborals i revisar la Llei de Llibertat Educativa. El seguiment oscil·la entre el 17,49% que xifra la Conselleria i el 60% que sosté el Stepv.

Presó per al segon detingut pel tiroteig mortal de Xirivella

Un jutjat ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per a un home de 65 anys pel tiroteig mortal ocorregut el 4 de setembre a Xirivella. És el pare del primer arrestat i els dos romanen investigats en una causa sota secret de sumari.

Controlat l’incendi en una nau industrial d’Alzira després de diversos desallotjaments preventius

El foc declarat en una nau sense activitat que emmagatzemava cartó i bidons va quedar controlat a les 22.32. Els bombers mantenen treballs amb quatre dotacions.

Camps s’oferix al PP per a ser candidat a la Generalitat i afirma que aconseguiria majoria absoluta

Camps ha presentat el seu equip de campanya i ha defés que la seua proposta és realista: s'ha oferit per a liderar el PPCV i aspirar a la Presidència amb majoria absoluta. Ha demanat un congrés urgent i massiu per a triar candidatura i reactivar la militància.

Metges exigixen atenció de qualitat en la tercera jornada de vaga en la Comunitat Valenciana

Metges de la Comunitat Valenciana s'han concentrat en la tercera jornada de vaga per a exigir menys sobrecàrrega i més mitjans. Sanitat i sindicats han fixat una nova reunió el 17 de desembre mentres discrepen sobre el seguiment.