L’ONCE deixa 1,26 milions d’euros en Sueca

 

El cupó d’este dijous, 1 d’octubre, de l’ONCE, ha deixat un premi d’1,26 milions d’euros en la localitat de Sueca, en la comarca de la Ribera (València). El premi s’ha repartit en un total de 36 cupons premiats amb 35.000 euros cada un.

 

Concretament, ha sigut el venedor Julián Gutiérrez qui ha repartit la sort en Sueca des del seu lloc en el carrer de Sant Cristòfol número 4. Els premis estan molt repartits entre els clients del restaurant El fi de la fam i els del casino Mareny de Barraquetes.

 

Este cupó diari de l’ONCE oferix, per 1,50  euros, 55 premis de 35.000 euros a les cinc xifres. A demés, també dona l’oportunitat de, per 0,5 euros més, jugar a la sèrie i guanyar ‘La paga’ de 3.000 euros al mes durant 25 anys.

Últimes notícies

Carlos Espí gaudix d’una primera setmana de pretemporada intensa i amb victòria del Llevant

El davanter Carlos Espí ha tancat la primera setmana de pretemporada del Llevant amb bones sensacions, molta faena i un gol en el triomf per 2-1 contra el Leganés a Buñol.

El PSPV acusa Catalá de paralitzar la reconstrucció de les pedanies afectades per la dana

El PSPV ha reclamat a l'alcaldessa María José Catalá que recupere el diàleg amb el CLER València i el veïnat i accelere les obres de reconstrucció de les pedanies afectades per la dana abans de la tardor.

València tramita 5.465 llicències per a noves vivendes en només tres anys

L’Ajuntament de València ha concedit 5.465 llicències per a vivendes de nova planta en tres anys, un 58 % més que abans, i quasi quintuplica les autoritzades en el mateix període de 2023.

Aemet activa avís groc per fins a 38 °C a l’interior sud de València dilluns de vesprada

Aemet ha activat per a dilluns un avís groc a l’interior de València per temperatures de fins a 38 graus entre les 13 i les 21 hores.

Els avals de l’IVF per a comprar vivenda en la Comunitat es doblen fins als 60 milions

L’IVF ha ampliat fins als 60 milions d’euros el programa de garanties per a la compra de la primera vivenda en la Comunitat Valenciana després d’esgotar en sis mesos els 30 milions inicials.

Metrovalencia guanya més de huit milions de viatges en juny i consolida la recuperació

Metrovalencia ha registrat en juny 8.152.077 desplaçaments, un 8,12 % més que en 2025, quan part de la xarxa estava tallada per la DANA. En conjunt, FGV ha sumat més de 10 milions de viatges entre Metrovalencia i TRAM d’Alacant.

Els avals de l’IVF per a comprar vivenda es doblen fins als 60 milions a la Comunitat Valenciana

L’Institut Valencià de Finances ha duplicat fins als 60 milions la dotació del Programa de Garanties per a la compra de vivenda, després d’esgotar en sis mesos els 30 milions inicials. La mesura permetrà continuar atenent sobretot joves que busquen finançament quasi total per a la seua primera vivenda.

Els avals de l’IVF per a comprar vivenda es doblen fins als 60 milions a la Comunitat

L’IVF ha duplicat fins als 60 milions d’euros la dotació del Programa de Garanties per a la compra de vivenda, després d’esgotar en sis mesos els primers 30 milions i aprovar més de 1.400 avals en 2026.