Quant tens pensat gastar en estes rebaixes?

 

Encara que les rebaixes d’estiu comencen de manera oficial l’1 de juliol, moltes marques han decidit tornar a avançar-se i ja estan oferint atractius descomptes per al consumidor.

Segons l’últim informe de Veepee, la majoria dels espanyols (61%) gastarà una mitjana d’entre 100 €  i 300 € estes rebaixes, una xifra molt similar a la de l’any anterior.

D’altra banda, un 17% dels espanyols té previst gastar-se més de 300 € -tres punts més que en 2020-, mentre que el 22% restant destinarà menys de 100 €.

Amb tot, el 59% dels espanyols assegura que la seua despesa en rebaixes serà molt semblant al de l’any anterior. No obstant això, un 22% sí que assegura que comprarà més enguany aprofitant els descomptes.

Tot fa preveure que serà una bona campanya de rebaixes, que ajudarà en la recuperació del sector, encara que fins a un 66,5% dels espanyols consideren que les rebaixes han anat perdut notorietat, ja que actualment es poden trobar promocions al llarg de l’any, especialment en internet.

La venda en línia es consolida com a primera opció

 

La venda en línia es consolida com el principal canal de compra per a les rebaixes de primavera-estiu.

Segons l’informe de Veepee, el 76% dels espanyols comprarà a través d’Internet en este període de rebaixes.

Una xifra que suposa un creixement de 3 punts sobre l’any anterior, i que posiciona el canal en línia com el preferit per segon any consecutiu.

A l’hora de comprar, el mòbil és el dispositiu més utilitzat a Espanya. Estes rebaixes serà l’opció preferida per al 63% de la població, arribant a representar el 39% del total de les compres.

Li segueixen l’ordinador (41%), des del qual es realitzaran aproximadament el 25% de les compres totals, i la botiga física (38%), equivalent al 23% del total.

Prioritzant la comoditat i la roba de temporada

 

Les peces i calçat per al dia a dia seran els més demandats esta temporada de rebaixes, i arribaran a ocupar el 45% de les cistelles de compra amb el focus posat en la comoditat.

I és que fins a un 18% dels espanyols asseguren que prioritzaran peces còmodes per a lluir tant a casa com al carrer.

Un fet que respon a la nova tendència “Comfy”, originada arran de la pandèmia i l’auge del teletreball.

A més, durant estes rebaixes un 76% de la població es decantarà per adquirir roba de la mateixa temporada, és a dir, de primavera-estiu.

La roba de tardor, en canvi, passa del 41% d’intenció de compra l’any passat al 29%.

El rànquing el completen el calçat esportiu (30%) i un triple empat en la tercera posició: roba esportiva, infantil i de bany amb un 32% cadascun.

Només un 10% afirma que comprarà peces de vestir i de festa.

Les compres de rebaixes de primavera-estiu seran majoritàriament espontànies.

Només un 13% dels espanyols afirma planificar el que vol comprar amb antelació, mentre que fins a un 49% assegura que no té res mirat amb anterioritat.

 

Últimes notícies

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.

El PSPV acusa el Consell de deixar sense gastar un 21% per a bombers forestals

El PSPV-PSOE denuncia que el Consell del PP ha deixat sense executar el 21% del pressupost de 2025 per a contractar bombers forestals i critica que la plantilla de la SGISE només ha crescut en dos efectius, de 889 a 891.

Tots els hospitals públics valencians operen els casos més greus abans de 30 dies

Els 27 hospitals públics de la Comunitat Valenciana han aconseguit operar els pacients de màxima prioritat abans d un mes i reduir a la mitat els malalts en espera per a cirurgia urgent respecte de 2023.
FILMOTECA D'ESTIU