Quant tens pensat gastar en estes rebaixes?

 

Encara que les rebaixes d’estiu comencen de manera oficial l’1 de juliol, moltes marques han decidit tornar a avançar-se i ja estan oferint atractius descomptes per al consumidor.

Segons l’últim informe de Veepee, la majoria dels espanyols (61%) gastarà una mitjana d’entre 100 €  i 300 € estes rebaixes, una xifra molt similar a la de l’any anterior.

D’altra banda, un 17% dels espanyols té previst gastar-se més de 300 € -tres punts més que en 2020-, mentre que el 22% restant destinarà menys de 100 €.

Amb tot, el 59% dels espanyols assegura que la seua despesa en rebaixes serà molt semblant al de l’any anterior. No obstant això, un 22% sí que assegura que comprarà més enguany aprofitant els descomptes.

Tot fa preveure que serà una bona campanya de rebaixes, que ajudarà en la recuperació del sector, encara que fins a un 66,5% dels espanyols consideren que les rebaixes han anat perdut notorietat, ja que actualment es poden trobar promocions al llarg de l’any, especialment en internet.

La venda en línia es consolida com a primera opció

 

La venda en línia es consolida com el principal canal de compra per a les rebaixes de primavera-estiu.

Segons l’informe de Veepee, el 76% dels espanyols comprarà a través d’Internet en este període de rebaixes.

Una xifra que suposa un creixement de 3 punts sobre l’any anterior, i que posiciona el canal en línia com el preferit per segon any consecutiu.

A l’hora de comprar, el mòbil és el dispositiu més utilitzat a Espanya. Estes rebaixes serà l’opció preferida per al 63% de la població, arribant a representar el 39% del total de les compres.

Li segueixen l’ordinador (41%), des del qual es realitzaran aproximadament el 25% de les compres totals, i la botiga física (38%), equivalent al 23% del total.

Prioritzant la comoditat i la roba de temporada

 

Les peces i calçat per al dia a dia seran els més demandats esta temporada de rebaixes, i arribaran a ocupar el 45% de les cistelles de compra amb el focus posat en la comoditat.

I és que fins a un 18% dels espanyols asseguren que prioritzaran peces còmodes per a lluir tant a casa com al carrer.

Un fet que respon a la nova tendència “Comfy”, originada arran de la pandèmia i l’auge del teletreball.

A més, durant estes rebaixes un 76% de la població es decantarà per adquirir roba de la mateixa temporada, és a dir, de primavera-estiu.

La roba de tardor, en canvi, passa del 41% d’intenció de compra l’any passat al 29%.

El rànquing el completen el calçat esportiu (30%) i un triple empat en la tercera posició: roba esportiva, infantil i de bany amb un 32% cadascun.

Només un 10% afirma que comprarà peces de vestir i de festa.

Les compres de rebaixes de primavera-estiu seran majoritàriament espontànies.

Només un 13% dels espanyols afirma planificar el que vol comprar amb antelació, mentre que fins a un 49% assegura que no té res mirat amb anterioritat.

 

Últimes notícies

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.