Quant tens pensat gastar en estes rebaixes?

 

Encara que les rebaixes d’estiu comencen de manera oficial l’1 de juliol, moltes marques han decidit tornar a avançar-se i ja estan oferint atractius descomptes per al consumidor.

Segons l’últim informe de Veepee, la majoria dels espanyols (61%) gastarà una mitjana d’entre 100 €  i 300 € estes rebaixes, una xifra molt similar a la de l’any anterior.

D’altra banda, un 17% dels espanyols té previst gastar-se més de 300 € -tres punts més que en 2020-, mentre que el 22% restant destinarà menys de 100 €.

Amb tot, el 59% dels espanyols assegura que la seua despesa en rebaixes serà molt semblant al de l’any anterior. No obstant això, un 22% sí que assegura que comprarà més enguany aprofitant els descomptes.

Tot fa preveure que serà una bona campanya de rebaixes, que ajudarà en la recuperació del sector, encara que fins a un 66,5% dels espanyols consideren que les rebaixes han anat perdut notorietat, ja que actualment es poden trobar promocions al llarg de l’any, especialment en internet.

La venda en línia es consolida com a primera opció

 

La venda en línia es consolida com el principal canal de compra per a les rebaixes de primavera-estiu.

Segons l’informe de Veepee, el 76% dels espanyols comprarà a través d’Internet en este període de rebaixes.

Una xifra que suposa un creixement de 3 punts sobre l’any anterior, i que posiciona el canal en línia com el preferit per segon any consecutiu.

A l’hora de comprar, el mòbil és el dispositiu més utilitzat a Espanya. Estes rebaixes serà l’opció preferida per al 63% de la població, arribant a representar el 39% del total de les compres.

Li segueixen l’ordinador (41%), des del qual es realitzaran aproximadament el 25% de les compres totals, i la botiga física (38%), equivalent al 23% del total.

Prioritzant la comoditat i la roba de temporada

 

Les peces i calçat per al dia a dia seran els més demandats esta temporada de rebaixes, i arribaran a ocupar el 45% de les cistelles de compra amb el focus posat en la comoditat.

I és que fins a un 18% dels espanyols asseguren que prioritzaran peces còmodes per a lluir tant a casa com al carrer.

Un fet que respon a la nova tendència “Comfy”, originada arran de la pandèmia i l’auge del teletreball.

A més, durant estes rebaixes un 76% de la població es decantarà per adquirir roba de la mateixa temporada, és a dir, de primavera-estiu.

La roba de tardor, en canvi, passa del 41% d’intenció de compra l’any passat al 29%.

El rànquing el completen el calçat esportiu (30%) i un triple empat en la tercera posició: roba esportiva, infantil i de bany amb un 32% cadascun.

Només un 10% afirma que comprarà peces de vestir i de festa.

Les compres de rebaixes de primavera-estiu seran majoritàriament espontànies.

Només un 13% dels espanyols afirma planificar el que vol comprar amb antelació, mentre que fins a un 49% assegura que no té res mirat amb anterioritat.

 

Últimes notícies

Benavent defensa que la prioritat és ajudar les persones vulnerables sense distingir raça

L’arquebisbe de València, Enrique Benavent, remarca que per als cristians compta sobretot la vulnerabilitat de les persones, sense diferenciar raça, origen o religió, i destaca el paper del valencià, les dones, Càritas i l’educació en l’Església actual.

Retirat un bidó contaminant que vagava a la deriva davant la costa d’Altea

La Creu Roja i Salvament Marítim han retirat un bidó contaminant que flotava a la deriva davant Cap Negret, al terme d’Altea, i l’han traslladat al port per al tractament adequat.

Set anys de presó per a un nebot de l’exconseller Blasco per amañar contractes sanitaris

L’exgerent del Consorci Hospital General Universitari de València Sergio Blasco ha sigut condemnat a set anys de presó i a més de dos milions d’euros en multes per amañar contractes sanitaris, cobrar comissions il·lícites i blanquejar capitals, en el conegut com a cas Osvaldos.

Detinguda a Gavarda una parella que robava a majors amb el mètode de labraç a Càrcer

La Guàrdia Civil ha detingut a Gavarda un home i una dona, de 19 i 20 anys i nacionalitat romanesa, acusats de robar una joia a un veí dedad avançada de Càrcer amb el mètode de labraç i relacionats amb dos assalts més a Jaén i Almería.

Huit morts atribuïts a la calor extrema en la Comunitat Valenciana en només tres dies

La calor extrema ha deixat huit morts en tres dies a la Comunitat Valenciana, totes persones majors excepte una, enmig d’una onada amb valors pròxims o superiors als 40 graus.

Oratge estable este dijous a la Comunitat Valenciana amb temperatures sense canvis destacats

El dijous arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, vent fluix i temperatures molt semblants a les de les últimes hores, després d’una jornada calorosa a Castelló, València i Alacant.

La cremà de 180 fogueres tanca unes festes d’Alacant amb quasi dos milions de visitants

La cremà dels més de 180 monuments foguerers ha posat punt final unes Fogueres d’Alacant 2026 marcades per quasi dos milions de visitants i per una nit de Sant Joan multitudinària i sense incidències greus.

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.