Quant tens pensat gastar en estes rebaixes?

 

Encara que les rebaixes d’estiu comencen de manera oficial l’1 de juliol, moltes marques han decidit tornar a avançar-se i ja estan oferint atractius descomptes per al consumidor.

Segons l’últim informe de Veepee, la majoria dels espanyols (61%) gastarà una mitjana d’entre 100 €  i 300 € estes rebaixes, una xifra molt similar a la de l’any anterior.

D’altra banda, un 17% dels espanyols té previst gastar-se més de 300 € -tres punts més que en 2020-, mentre que el 22% restant destinarà menys de 100 €.

Amb tot, el 59% dels espanyols assegura que la seua despesa en rebaixes serà molt semblant al de l’any anterior. No obstant això, un 22% sí que assegura que comprarà més enguany aprofitant els descomptes.

Tot fa preveure que serà una bona campanya de rebaixes, que ajudarà en la recuperació del sector, encara que fins a un 66,5% dels espanyols consideren que les rebaixes han anat perdut notorietat, ja que actualment es poden trobar promocions al llarg de l’any, especialment en internet.

La venda en línia es consolida com a primera opció

 

La venda en línia es consolida com el principal canal de compra per a les rebaixes de primavera-estiu.

Segons l’informe de Veepee, el 76% dels espanyols comprarà a través d’Internet en este període de rebaixes.

Una xifra que suposa un creixement de 3 punts sobre l’any anterior, i que posiciona el canal en línia com el preferit per segon any consecutiu.

A l’hora de comprar, el mòbil és el dispositiu més utilitzat a Espanya. Estes rebaixes serà l’opció preferida per al 63% de la població, arribant a representar el 39% del total de les compres.

Li segueixen l’ordinador (41%), des del qual es realitzaran aproximadament el 25% de les compres totals, i la botiga física (38%), equivalent al 23% del total.

Prioritzant la comoditat i la roba de temporada

 

Les peces i calçat per al dia a dia seran els més demandats esta temporada de rebaixes, i arribaran a ocupar el 45% de les cistelles de compra amb el focus posat en la comoditat.

I és que fins a un 18% dels espanyols asseguren que prioritzaran peces còmodes per a lluir tant a casa com al carrer.

Un fet que respon a la nova tendència “Comfy”, originada arran de la pandèmia i l’auge del teletreball.

A més, durant estes rebaixes un 76% de la població es decantarà per adquirir roba de la mateixa temporada, és a dir, de primavera-estiu.

La roba de tardor, en canvi, passa del 41% d’intenció de compra l’any passat al 29%.

El rànquing el completen el calçat esportiu (30%) i un triple empat en la tercera posició: roba esportiva, infantil i de bany amb un 32% cadascun.

Només un 10% afirma que comprarà peces de vestir i de festa.

Les compres de rebaixes de primavera-estiu seran majoritàriament espontànies.

Només un 13% dels espanyols afirma planificar el que vol comprar amb antelació, mentre que fins a un 49% assegura que no té res mirat amb anterioritat.

 

Últimes notícies

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.

València llança la campanya de l’Orgull 2026 amb el lema La meta que compartim

València presenta la campanya institucional de l'Orgull LGTBIQ+ 2026, centrada en l'esport i vinculada als XII Gai Games que se celebraran a la ciutat entre el 27 de juny i el 4 de juliol.