Quant tens pensat gastar en estes rebaixes?

 

Encara que les rebaixes d’estiu comencen de manera oficial l’1 de juliol, moltes marques han decidit tornar a avançar-se i ja estan oferint atractius descomptes per al consumidor.

Segons l’últim informe de Veepee, la majoria dels espanyols (61%) gastarà una mitjana d’entre 100 €  i 300 € estes rebaixes, una xifra molt similar a la de l’any anterior.

D’altra banda, un 17% dels espanyols té previst gastar-se més de 300 € -tres punts més que en 2020-, mentre que el 22% restant destinarà menys de 100 €.

Amb tot, el 59% dels espanyols assegura que la seua despesa en rebaixes serà molt semblant al de l’any anterior. No obstant això, un 22% sí que assegura que comprarà més enguany aprofitant els descomptes.

Tot fa preveure que serà una bona campanya de rebaixes, que ajudarà en la recuperació del sector, encara que fins a un 66,5% dels espanyols consideren que les rebaixes han anat perdut notorietat, ja que actualment es poden trobar promocions al llarg de l’any, especialment en internet.

La venda en línia es consolida com a primera opció

 

La venda en línia es consolida com el principal canal de compra per a les rebaixes de primavera-estiu.

Segons l’informe de Veepee, el 76% dels espanyols comprarà a través d’Internet en este període de rebaixes.

Una xifra que suposa un creixement de 3 punts sobre l’any anterior, i que posiciona el canal en línia com el preferit per segon any consecutiu.

A l’hora de comprar, el mòbil és el dispositiu més utilitzat a Espanya. Estes rebaixes serà l’opció preferida per al 63% de la població, arribant a representar el 39% del total de les compres.

Li segueixen l’ordinador (41%), des del qual es realitzaran aproximadament el 25% de les compres totals, i la botiga física (38%), equivalent al 23% del total.

Prioritzant la comoditat i la roba de temporada

 

Les peces i calçat per al dia a dia seran els més demandats esta temporada de rebaixes, i arribaran a ocupar el 45% de les cistelles de compra amb el focus posat en la comoditat.

I és que fins a un 18% dels espanyols asseguren que prioritzaran peces còmodes per a lluir tant a casa com al carrer.

Un fet que respon a la nova tendència “Comfy”, originada arran de la pandèmia i l’auge del teletreball.

A més, durant estes rebaixes un 76% de la població es decantarà per adquirir roba de la mateixa temporada, és a dir, de primavera-estiu.

La roba de tardor, en canvi, passa del 41% d’intenció de compra l’any passat al 29%.

El rànquing el completen el calçat esportiu (30%) i un triple empat en la tercera posició: roba esportiva, infantil i de bany amb un 32% cadascun.

Només un 10% afirma que comprarà peces de vestir i de festa.

Les compres de rebaixes de primavera-estiu seran majoritàriament espontànies.

Només un 13% dels espanyols afirma planificar el que vol comprar amb antelació, mentre que fins a un 49% assegura que no té res mirat amb anterioritat.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres anys de presó per intentar introduir droga en la presó de Fontcalent durant una comunicació

L'Audiència d'Alacant va imposar tres anys de presó i una multa de 600 euros a una dona de 52 anys per intentar entrar cocaïna i haixix en Fontcalent durant una visita. La sentència és ferma.

Dos detinguts a Toledo i Xirivella per amenaces i ciberassetjament a Ione Belarra

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens espanyols a Toledo i Xirivella per amenaces i ciberassetjament a Ione Belarra en Instagram. Un té 49 anys i antecedents; l'altre, de 30, no tenia detencions prèvies.

Puente veu inacceptable que Catalá es desmarque del tall de Rodalia en les mascletaes

Puente ha enlletgit a Catalá que es desmarque de la limitació de Rodalia a l'Estació del Nord durant les mascletaes. Sosté que la mesura va partir de l'Ajuntament i va estar avalada per informes de seguretat.

Espanya lidera la major batuda global contra el trànsit de residus: 127.149 tones confiscades i 337 detinguts

L'operació internacional 'Custos Viridis', liderada per la Guàrdia Civil i coordinada per Europol, ha confiscat 127.149 tones i ha deixat 337 detinguts. El dispositiu ha implicat 71 països i ha destapat un negoci d'alt benefici amb penes baixes i llacunes de control.

Elx construirà un tanc de tempestes de 7 milions de litres per a reduir inundacions

Elx construirà un tanc de tempestes de set milions de litres per a mitigar les inundacions del barranc de Sant Antón. L'obra, de 4 milions, es licitarà després de l'estiu i durarà entre 12 i 14 mesos.

Catalá demana respecte a Puente i Bernabé en plena polèmica per la Rodalia en Falles

Renfe ha decidit que els Rodalia no arriben a l'Estació del Nord entre les 13 i 15 h del 13 al 19 de març per les mascletaes, amb parada a Albal. La mesura ha deslligat encreuaments polítics: Catalá ha demanat respecte, la Generalitat ha criticat al Ministeri, el PSPV ha acusat l'alcaldessa i Compromís ha proposat control d'aforament.

La creació d’empreses va créixer un 20,1% al gener en la Comunitat Valenciana: 1.535 noves societats

La Comunitat Valenciana va registrar al gener 1.535 noves societats, un 20,1% més interanual i per damunt de la mitjana nacional. Espanya va sumar 11.623 altes, el millor gener des de 2008.

La Magdalena arranca amb ocupació hotelera del 98% i un 90% de reserves en hostaleria

El primer balanç municipal de la Magdalena confirma una arrancada amb hotels quasi complets els caps de setmana i alta demanda en restauració, amb normalitat i poques incidències. Neteja i seguretat, reforçades per a sostindre l'afluència i agilitzar la resposta.