Cau el primer premi de la Bonoloto en Catral

Quiosc Salinas, en Catral

El Quiosc Salinas, en Catral, s’ha encarregat de repartir la fortuna entre els seus veïns | Loteries

 

Torna la sort al territori valencià. Una bona notícia, especialment, per la comarca afortunada, la més castigada pel clima fa només un mes. I és que el primer premi del sorteig de la Bonoloto d’este dimarts, 15 d’octubre, ha caigut en el municipi de Catral, en la comarca del Baix Segura (Alacant).

 

L’administració encarregada de vendre el dècim premiat, amb la combinació guanyadora de números 13 – 19 – 21 – 36 – 38 – 42 ha sigut el Quiosc Salinas, que està en l’avinguda de la Constitución, número 6, d’este municipi del Segura. A més, també hi ha hagut un altre premiat en Madrid.

 

Un pot molt esperat

Tant el premiat valencià com el madrileny s’enduran un premi de 986.330’33 euros (abans d’impostos), ja que el pot acumulat era d’1,9 milions d’euros i encara no s’havia repartit. Això farà que hui hi haja un milionari més en terres valencianes, una volta arreplegat el seu premi.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.

El PP qüestiona la celebració del 25 d’abril i reivindica el 9 d’Octubre com a dia dels valencians

Les Corts encara no han decidit si celebraran el 25 d'abril com a dia institucional, mentres el PP sosté que la verdadera festa dels valencians és el 9 d'Octubre i critica l'ús polític d'esta efemèride.

Els embassaments del Xúquer freguen el 70% i el Segura seguix a l’alça fins al 56,6%

La conca del Xúquer aconseguix el 68,1% de la seua capacitat i la del Segura puja al 56,6%, en un context de reserves d'aigua a Espanya en màxims històrics recents.

PSPV i Compromís acusen a Mazón de dificultar la investigació judicial de la dana

PSPV i Compromís critiquen que Carlos Mazón recórrega la seua no personació en la causa sobre la gestió de la dana i l'acusen d'entorpir la instrucció, mentres PP i Vox apel·len al respecte a la justícia.

El PSPV recorrerà a la justícia per la falta de dades sobre derivacions sanitàries a la privada

El PSPV-PSOE presentarà un recurs per vulneració de drets fonamentals contra la Generalitat al no rebre les dades completes sobre derivacions de pacients a concessions sanitàries privatitzades.

Baldoví recolza l’acte de Mónica Oltra sobre lawfare al costat de Sira Rego i Irene Montero

El síndic de Compromís, Joan Baldoví, afirma que l'acte de Mónica Oltra amb Sira Rego, Irene Montero i la primera dama del Brasil se centrarà en el lawfare i compta amb el suport de la seua formació.

La Generalitat concedirà 2,5 milions d’euros en 2026 als mitjans de comunicació privats i a les agències de notícies per al foment del valencià

La Direcció General de Política Lingüística augmenta en 750.000 euros, un 42 %, la quantia inicialment prevista en la convocatòria

Les Corts amplien fins a 2026 l’ajuda fiscal als afectats per l’incendi de Campanar

Les Corts Valencianes aprovaran estendre fins a 2026 els avantatges fiscals perquè els afectats per l'incendi de Campanar puguen adquirir vivenda, dins d'un decret que també introduïx una bonificació del 100% en transmissions d'explotacions de ramaderia extensiva.