El primer premi del Sorteig extraordinari de la Loteria Nacional cau íntegrament a Aldaia

 

La Loteria Nacional d’aquest dissabte que celebrava el seu Sorteig Extraordinari del Dia del Pare, ha repartit milions d’euros de premi a la Comunitat Valenciana, en concret a la localitat d’Aldaia, a l’Horta.

 

Aquest primer premi especial, de 130.000 euros per dècim (1.300.000 euros a la sèrie), ha tocat amb el número 86.445, venut íntegrament a Aldaia. Els afortunats i afortunades han adquirit els seus bitllets premiats a l’administració situada en el carrer Iglesia, número 68 de la localitat.

 

A més a més, el sorteig tenia un premi especial al dècim de 15 milions d’euros, que ha tocat en la Fracció 1 de la Sèrie 4 del 86.445. Aquest premi també ha sigut repartit per l’administració d’Aldaia.

 

El segon premi d’aquest Sorteig Extraordinari del Dia del Pare de la Loteria Nacional, de 250.000 euros a la sèrie, ha tocat amb el número 96.843. Aquest número premiat ha sigut venut a Jódar (Jaén), a Badalona i a Saragossa.

 

Pel que fa als reintegraments del sorteig, han sigut l’1, el 4 i el 5.

 

La Loteria Nacional reparteix el seu primer premi de dijous a València i Vila-real

Aquest dijous la Loteria Nacional ja repartia els seu primer premi a la Comunitat Valenciana, en concret a Vila-real, a la comarca de la Plana Baixa, i a la ciutat de València.

 

Aquest primer premi de dijous, de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie), va tocar amb el número 11.942. Els afortunats o afortunades van adquirir els seus bitllets premiats al carrer Muro de Santa Ana, número 4, el cas de València, mentre que a Vila-real el número agraciat amb el primer premi es va vendre a la plaça de San Fernando, número 32.

 

Aquest primer premi de dijous, així mateix, va quedar repartit en altres punts del territori espanyol. També es va vendre a La Línea de la Concepción (Cadiz), Granada, Cartagena (Múrcia), Sevilla, a La Romanica i l’Hospitalet de Llobregat (Barcelona), Medina de Pomar (Burgos), Huelva, Mengíbar (Jaén), Vigo, Santa Cruz de Tenerife i Riudoms (Tarragona).

 

Pel que fa al segon premi, de 6.000 euros per dècim (60.000 euros a la sèrie), va tocar dijous amb el número 57.373. Aquest número va ser venut a les localitats de Teguise (Las Palmas) i Carboneras (Almeria).

 

Els reintegraments del sorteig de dijous van ser el 2, 4 i 5.

Últimes notícies

Un llamp provoca un incendi forestal entre Gàtova i Sogorb i obliga a activar el nivell 1 del PEIF

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals han treballat esta vesprada en un incendi entre Gàtova i Sogorb provocat per un llamp, que ha obligat a activar la situació 1 del Pla Especial contra Incendis Forestals. Les autoritats han demanat extremar la precaució davant l’episodi de tempestes i la intensa activitat elèctrica a la Comunitat Valenciana.

Un incendi entre Gàtova i Sogorb obliga a activar la situació 1 del pla contra incendis

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals treballen en un incendi entre Gàtova i Sogorb causat per un llamp, que ha motivat l’activació de la situació 1 del PEIF. El foc se situa a la Serra Calderona i ha forçat restriccions puntuals d’aigua potable a Gàtova.

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.