17.8 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

El primer premi del Sorteig extraordinari de la Loteria Nacional cau íntegrament a Aldaia

 

La Loteria Nacional d’aquest dissabte que celebrava el seu Sorteig Extraordinari del Dia del Pare, ha repartit milions d’euros de premi a la Comunitat Valenciana, en concret a la localitat d’Aldaia, a l’Horta.

 

Aquest primer premi especial, de 130.000 euros per dècim (1.300.000 euros a la sèrie), ha tocat amb el número 86.445, venut íntegrament a Aldaia. Els afortunats i afortunades han adquirit els seus bitllets premiats a l’administració situada en el carrer Iglesia, número 68 de la localitat.

 

A més a més, el sorteig tenia un premi especial al dècim de 15 milions d’euros, que ha tocat en la Fracció 1 de la Sèrie 4 del 86.445. Aquest premi també ha sigut repartit per l’administració d’Aldaia.

 

El segon premi d’aquest Sorteig Extraordinari del Dia del Pare de la Loteria Nacional, de 250.000 euros a la sèrie, ha tocat amb el número 96.843. Aquest número premiat ha sigut venut a Jódar (Jaén), a Badalona i a Saragossa.

 

Pel que fa als reintegraments del sorteig, han sigut l’1, el 4 i el 5.

 

La Loteria Nacional reparteix el seu primer premi de dijous a València i Vila-real

Aquest dijous la Loteria Nacional ja repartia els seu primer premi a la Comunitat Valenciana, en concret a Vila-real, a la comarca de la Plana Baixa, i a la ciutat de València.

 

Aquest primer premi de dijous, de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie), va tocar amb el número 11.942. Els afortunats o afortunades van adquirir els seus bitllets premiats al carrer Muro de Santa Ana, número 4, el cas de València, mentre que a Vila-real el número agraciat amb el primer premi es va vendre a la plaça de San Fernando, número 32.

 

Aquest primer premi de dijous, així mateix, va quedar repartit en altres punts del territori espanyol. També es va vendre a La Línea de la Concepción (Cadiz), Granada, Cartagena (Múrcia), Sevilla, a La Romanica i l’Hospitalet de Llobregat (Barcelona), Medina de Pomar (Burgos), Huelva, Mengíbar (Jaén), Vigo, Santa Cruz de Tenerife i Riudoms (Tarragona).

 

Pel que fa al segon premi, de 6.000 euros per dècim (60.000 euros a la sèrie), va tocar dijous amb el número 57.373. Aquest número va ser venut a les localitats de Teguise (Las Palmas) i Carboneras (Almeria).

 

Els reintegraments del sorteig de dijous van ser el 2, 4 i 5.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El fill de la viuda de la CAM recorre a Estrasburg l’absolució de Miguel López

El primogènit de María del Carmen Martínez ha elevat al Tribunal Europeu de Drets Humans l'absolució del seu cunyat Miguel López. La demanda s'ha presentat després de la fallada del Constitucional, que ha deixat sense efecte la repetició del juí que havia ordenat el Suprem.

Pérez Llorca reafirma davant el TSJCV la seua aposta per un diàleg estable amb la Justícia

Pérez Llorca ha traslladat al president del TSJCV el compromís del Consell de reforçar la col·laboració amb la Justícia. Les inversions han aconseguit 101 milions i han permés concloure seus a Llíria, Gandia i Alzira.

València acull per quarta vegada la Copa del Rei i el Roig Arena s’estrena com a seu

La Copa del Rei de bàsquet arriba este dijous a València per quarta vegada i estrenarà el Roig Arena, amb 15.600 places. Persistixen les 'malediccions' de l'amfitrió i del sext classificat.

El temporal de vent cessarà este divendres després de quasi 30 dies consecutius i set borrasques

El temporal de vent en la Comunitat Valenciana cessarà el divendres 20 després de quasi un mes de ratxes de ponent i nord-oest impulsades per set borrasques. Aemet preveu calma amb l'arribada de l'anticicló i advertix de riscos residuals malgrat la menor intensitat.

Cau a Madrid un fugitiu suec buscat per homicidi i tràfic de drogues

La Policia Nacional ha detingut a Madrid a un fugitiu reclamat a Suècia per homicidi, lesions i tràfic de drogues. L'home va fugir via Alacant i va ser localitzat en un hotel del centre.

Vaga de metges: més del 90% segons sindicats i 10,4% segons Sanitat

La primera jornada de l'atur contra la reforma de l'estatut marc deixa un seguiment dispar en la Comunitat Valenciana: més del 90% per als convocants i 10,4% per a Sanitat. El sindicat mèdic recorre els servicis mínims i preveu parar una setmana al mes fins a juny.

La majoria de veïns desallotjats per l’incendi a Xàbia torna a les seues cases després de la inspecció

La majoria dels evacuats per l'incendi del dijous a Xàbia han pogut tornar este dilluns després d'una inspecció favorable. La planta 2 continua tancada.

Sis atesos per fum i desenes desallotjades en un incendi en vivendes socials d’Alacant

Sis persones han sigut ateses per inhalació de fum i diverses desenes han sigut desallotjades després d'un incendi en les vivendes socials de Miguel Hernández, a Alacant. El vent i un brasero han afavorit la propagació i l'ajuntament ha activat ajuda residencial.