El primer premi del Sorteig extraordinari de la Loteria Nacional cau íntegrament a Aldaia

 

La Loteria Nacional d’aquest dissabte que celebrava el seu Sorteig Extraordinari del Dia del Pare, ha repartit milions d’euros de premi a la Comunitat Valenciana, en concret a la localitat d’Aldaia, a l’Horta.

 

Aquest primer premi especial, de 130.000 euros per dècim (1.300.000 euros a la sèrie), ha tocat amb el número 86.445, venut íntegrament a Aldaia. Els afortunats i afortunades han adquirit els seus bitllets premiats a l’administració situada en el carrer Iglesia, número 68 de la localitat.

 

A més a més, el sorteig tenia un premi especial al dècim de 15 milions d’euros, que ha tocat en la Fracció 1 de la Sèrie 4 del 86.445. Aquest premi també ha sigut repartit per l’administració d’Aldaia.

 

El segon premi d’aquest Sorteig Extraordinari del Dia del Pare de la Loteria Nacional, de 250.000 euros a la sèrie, ha tocat amb el número 96.843. Aquest número premiat ha sigut venut a Jódar (Jaén), a Badalona i a Saragossa.

 

Pel que fa als reintegraments del sorteig, han sigut l’1, el 4 i el 5.

 

La Loteria Nacional reparteix el seu primer premi de dijous a València i Vila-real

Aquest dijous la Loteria Nacional ja repartia els seu primer premi a la Comunitat Valenciana, en concret a Vila-real, a la comarca de la Plana Baixa, i a la ciutat de València.

 

Aquest primer premi de dijous, de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie), va tocar amb el número 11.942. Els afortunats o afortunades van adquirir els seus bitllets premiats al carrer Muro de Santa Ana, número 4, el cas de València, mentre que a Vila-real el número agraciat amb el primer premi es va vendre a la plaça de San Fernando, número 32.

 

Aquest primer premi de dijous, així mateix, va quedar repartit en altres punts del territori espanyol. També es va vendre a La Línea de la Concepción (Cadiz), Granada, Cartagena (Múrcia), Sevilla, a La Romanica i l’Hospitalet de Llobregat (Barcelona), Medina de Pomar (Burgos), Huelva, Mengíbar (Jaén), Vigo, Santa Cruz de Tenerife i Riudoms (Tarragona).

 

Pel que fa al segon premi, de 6.000 euros per dècim (60.000 euros a la sèrie), va tocar dijous amb el número 57.373. Aquest número va ser venut a les localitats de Teguise (Las Palmas) i Carboneras (Almeria).

 

Els reintegraments del sorteig de dijous van ser el 2, 4 i 5.

Últimes notícies

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.

Condemnat a dos anys i mig de presó per patronejar una patera amb 18 immigrants a la deriva davant Calp

Un home ha sigut condemnat a dos anys i mig de presó per dirigir una patera amb 18 immigrants, quatre d’ells menors, entre Algèria i Alacant, que va quedar a la deriva davant la costa de Calp sense combustible.

La Comunitat Valenciana entra en risc màxim d’incendis fins al dijous

La Generalitat activa la preemergència 3 per les altes temperatures, el risc extrem i la possibilitat de tempestes seques a l’interior.

Els evacuats d’Azuébar passen la nit al Seminari de Sogorb amb monitors i projector per al Espanya‑Portugal

Quaranta-una persones d’Azuébar han passat la nit al Seminari de Sogorb per l’incendi de Soneja, amb aliments, llits, monitors per als xiquets i la previsió d’un projector per vore el partit Espanya‑Portugal si no poden tornar hui a casa.