El primer premi del Sorteig extraordinari de la Loteria Nacional cau íntegrament a Aldaia

 

La Loteria Nacional d’aquest dissabte que celebrava el seu Sorteig Extraordinari del Dia del Pare, ha repartit milions d’euros de premi a la Comunitat Valenciana, en concret a la localitat d’Aldaia, a l’Horta.

 

Aquest primer premi especial, de 130.000 euros per dècim (1.300.000 euros a la sèrie), ha tocat amb el número 86.445, venut íntegrament a Aldaia. Els afortunats i afortunades han adquirit els seus bitllets premiats a l’administració situada en el carrer Iglesia, número 68 de la localitat.

 

A més a més, el sorteig tenia un premi especial al dècim de 15 milions d’euros, que ha tocat en la Fracció 1 de la Sèrie 4 del 86.445. Aquest premi també ha sigut repartit per l’administració d’Aldaia.

 

El segon premi d’aquest Sorteig Extraordinari del Dia del Pare de la Loteria Nacional, de 250.000 euros a la sèrie, ha tocat amb el número 96.843. Aquest número premiat ha sigut venut a Jódar (Jaén), a Badalona i a Saragossa.

 

Pel que fa als reintegraments del sorteig, han sigut l’1, el 4 i el 5.

 

La Loteria Nacional reparteix el seu primer premi de dijous a València i Vila-real

Aquest dijous la Loteria Nacional ja repartia els seu primer premi a la Comunitat Valenciana, en concret a Vila-real, a la comarca de la Plana Baixa, i a la ciutat de València.

 

Aquest primer premi de dijous, de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie), va tocar amb el número 11.942. Els afortunats o afortunades van adquirir els seus bitllets premiats al carrer Muro de Santa Ana, número 4, el cas de València, mentre que a Vila-real el número agraciat amb el primer premi es va vendre a la plaça de San Fernando, número 32.

 

Aquest primer premi de dijous, així mateix, va quedar repartit en altres punts del territori espanyol. També es va vendre a La Línea de la Concepción (Cadiz), Granada, Cartagena (Múrcia), Sevilla, a La Romanica i l’Hospitalet de Llobregat (Barcelona), Medina de Pomar (Burgos), Huelva, Mengíbar (Jaén), Vigo, Santa Cruz de Tenerife i Riudoms (Tarragona).

 

Pel que fa al segon premi, de 6.000 euros per dècim (60.000 euros a la sèrie), va tocar dijous amb el número 57.373. Aquest número va ser venut a les localitats de Teguise (Las Palmas) i Carboneras (Almeria).

 

Els reintegraments del sorteig de dijous van ser el 2, 4 i 5.

Últimes notícies

Detinguda a Pilar de la Horadada per conduir en sentit contrari i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i agredir un policia local quan anava a sotmetre's a una prova d'alcoholèmia.

Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.
FILMOTECA D'ESTIU