El primer premi del Sorteig extraordinari de la Loteria Nacional cau íntegrament a Aldaia

 

La Loteria Nacional d’aquest dissabte que celebrava el seu Sorteig Extraordinari del Dia del Pare, ha repartit milions d’euros de premi a la Comunitat Valenciana, en concret a la localitat d’Aldaia, a l’Horta.

 

Aquest primer premi especial, de 130.000 euros per dècim (1.300.000 euros a la sèrie), ha tocat amb el número 86.445, venut íntegrament a Aldaia. Els afortunats i afortunades han adquirit els seus bitllets premiats a l’administració situada en el carrer Iglesia, número 68 de la localitat.

 

A més a més, el sorteig tenia un premi especial al dècim de 15 milions d’euros, que ha tocat en la Fracció 1 de la Sèrie 4 del 86.445. Aquest premi també ha sigut repartit per l’administració d’Aldaia.

 

El segon premi d’aquest Sorteig Extraordinari del Dia del Pare de la Loteria Nacional, de 250.000 euros a la sèrie, ha tocat amb el número 96.843. Aquest número premiat ha sigut venut a Jódar (Jaén), a Badalona i a Saragossa.

 

Pel que fa als reintegraments del sorteig, han sigut l’1, el 4 i el 5.

 

La Loteria Nacional reparteix el seu primer premi de dijous a València i Vila-real

Aquest dijous la Loteria Nacional ja repartia els seu primer premi a la Comunitat Valenciana, en concret a Vila-real, a la comarca de la Plana Baixa, i a la ciutat de València.

 

Aquest primer premi de dijous, de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie), va tocar amb el número 11.942. Els afortunats o afortunades van adquirir els seus bitllets premiats al carrer Muro de Santa Ana, número 4, el cas de València, mentre que a Vila-real el número agraciat amb el primer premi es va vendre a la plaça de San Fernando, número 32.

 

Aquest primer premi de dijous, així mateix, va quedar repartit en altres punts del territori espanyol. També es va vendre a La Línea de la Concepción (Cadiz), Granada, Cartagena (Múrcia), Sevilla, a La Romanica i l’Hospitalet de Llobregat (Barcelona), Medina de Pomar (Burgos), Huelva, Mengíbar (Jaén), Vigo, Santa Cruz de Tenerife i Riudoms (Tarragona).

 

Pel que fa al segon premi, de 6.000 euros per dècim (60.000 euros a la sèrie), va tocar dijous amb el número 57.373. Aquest número va ser venut a les localitats de Teguise (Las Palmas) i Carboneras (Almeria).

 

Els reintegraments del sorteig de dijous van ser el 2, 4 i 5.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.

Sindicats i Sanitat seguixen rutes paral·leles en la segona setmana de la vaga de metges

Els metges mantenen un seguiment similar i el Ministeri activa mesures pactades amb el Fòrum de la Professió Mèdica, la qual cosa aprofundix el xoc amb el comité de vaga.