11.3 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

El primer premi de la Loteria Nacional cau integrament a Alginet

 

Aquest dijous la Loteria Nacional ha repartit el seu primer premi de forma íntegra a la Comunitat valenciana. La localitat afortunada ha sigut Alginet, a la comarca de la Ribera Alta.

 

El primer premi d’aquest dijous, de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie) ha tocat amb el número 37.680. Les persones agraciades amb el número l’han adquirit en l’administració del carrer Arzobispo Sanchis, número 47, d’Alginet.

 

Pel que fa al segon premi del sorteig de dijous, ha tocat amb el número 81.168, venut a Sabadell, a la província de Barcelona. Els reintegraments d’aquest sorteig han sigut el 0, 1 i 5.

 

El pròxim sorteig de la Loteria Nacional se celebrarà demà dissabte, 16 de març, i posa en joc un primer premi de 600.000 euros a la sèrie.

 

La Bonoloto reparteix un dels seus premis del dijous a la ciutat d’Alacant

El sorteig de la Bonoloto d’aquest dijous ha repartit un dels seus premis a la Comunitat Valenciana. La sort ha caigut concretament a la ciutat d’Alacant, capital de la província.

 

L’afortunat o afortunada ha aconseguit un premi de Segona categoria, és a dir, cinc encerts i el complementari, el que li permetrà obtindre un premi de 118.533,86 euros. El bitllet premiat ha sigut segellat al carrer Perú, número 13, de la ciutat d’Alacant.

 

Aquest sorteig ha tingut una altra persona encertant de Segona categoria a la localitat de Poris de Abona, a Santa Cruz de Tenerife. El sorteig no ha tingut cap encertant de Primera categoria, és a dir, sis encerts.

 

La combinació guanyadora de la Bonoloto d’aquest dijous estava formada pels números 16, 21, 27, 28, 29 i 47. El complementari va recaure en el 6 i el reintegrament en el 3.

 

Com que no hi ha hagut cap encertant de Primera categoria, el premi corresponent s’acumula en el pot, que hui divendres posarà en joc 5.600.000 euros, que podrien ser per a un únic encertant.

Últimes notícies

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Les pluges continuen amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València, amb tempestes encara en la mar. Persistixen avisos roig i taronja i risc de ruixats molt intensos en les pròximes hores

Emergències manté les alertes per pluges intenses i demana extremar la precaució

Es mantenen les alertes per pluges amb nivell roig en el litoral de València. Emergències demana evitar zones inundables.

Municipis de la zona zero de la dana suspenen les classes este dilluns per les pluges

Diversos municipis han decidit suspendre les classes este dilluns per les alertes de pluges. València ho farà parcialment i la UPV i la UV suspendran al matí.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Aemet ha informat que continua plovent amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València. Es mantenen avisos rojos i taronges i no es descarta que algunes tempestes marítimes aconseguisquen la costa amb ruixats molt intensos.

Rescat a Vila-real: bombers evacuen en embarcació a una parella bloquejada per la pluja

Dos dotacions i una unitat de comandament han acudit al carrer del Riu per a auxiliar a un home i una dona el vehicle de la qual havia quedat immobilitzat per l'aigua. El Consorci ha atés a més incidències a Borriol i Nules.