El primer premi de la Loteria Nacional cau integrament a Alginet

 

Aquest dijous la Loteria Nacional ha repartit el seu primer premi de forma íntegra a la Comunitat valenciana. La localitat afortunada ha sigut Alginet, a la comarca de la Ribera Alta.

 

El primer premi d’aquest dijous, de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie) ha tocat amb el número 37.680. Les persones agraciades amb el número l’han adquirit en l’administració del carrer Arzobispo Sanchis, número 47, d’Alginet.

 

Pel que fa al segon premi del sorteig de dijous, ha tocat amb el número 81.168, venut a Sabadell, a la província de Barcelona. Els reintegraments d’aquest sorteig han sigut el 0, 1 i 5.

 

El pròxim sorteig de la Loteria Nacional se celebrarà demà dissabte, 16 de març, i posa en joc un primer premi de 600.000 euros a la sèrie.

 

La Bonoloto reparteix un dels seus premis del dijous a la ciutat d’Alacant

El sorteig de la Bonoloto d’aquest dijous ha repartit un dels seus premis a la Comunitat Valenciana. La sort ha caigut concretament a la ciutat d’Alacant, capital de la província.

 

L’afortunat o afortunada ha aconseguit un premi de Segona categoria, és a dir, cinc encerts i el complementari, el que li permetrà obtindre un premi de 118.533,86 euros. El bitllet premiat ha sigut segellat al carrer Perú, número 13, de la ciutat d’Alacant.

 

Aquest sorteig ha tingut una altra persona encertant de Segona categoria a la localitat de Poris de Abona, a Santa Cruz de Tenerife. El sorteig no ha tingut cap encertant de Primera categoria, és a dir, sis encerts.

 

La combinació guanyadora de la Bonoloto d’aquest dijous estava formada pels números 16, 21, 27, 28, 29 i 47. El complementari va recaure en el 6 i el reintegrament en el 3.

 

Com que no hi ha hagut cap encertant de Primera categoria, el premi corresponent s’acumula en el pot, que hui divendres posarà en joc 5.600.000 euros, que podrien ser per a un únic encertant.

Últimes notícies

La inflació puja en totes les autonomies i la Comunitat Valenciana es manté entre les més baixes

La taxa anual de l’IPC ha pujat al mes d’agost en totes les comunitats autònomes fins a una mitjana del 4,3%, mentre que la Comunitat Valenciana s’ha situat en el 4,1%, entre els increments més moderats.

La inflació a l’agost puja al 4,1 % en la Comunitat Valenciana

L’IPC d’agost s’ha situat en el 4,1 % en la Comunitat Valenciana, dos dècimes per davall de la mitjana estatal del 4,3 %, impulsat per l’encariment dels carburants.

Deting a Paterna dos hores després d’atracar un hostal

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un home acusat d’atracar un hostal, només dos hores després del robatori, gràcies a una telefonada prèvia al 091 que va permetre relacionar-lo amb una discussió familiar.

Dimarts assolellat i més calor a la Comunitat Valenciana

Dimarts estarà marcat per un cel poc nuvolós o ras i un augment de les temperatures, sobretot a València i al nord d’Alacant. Dimecres arribaran núvols i possibles ruixats amb tempesta a l’interior nord, especialment a Castelló.

Retards de fins a 50 minuts en Rodalia a València per una avaria ja reparada

Els trens de Rodalia que passen per l’Estació del Nord han patit este dimarts retards de fins a 50 minuts per una incidència tècnica registrada dilluns i reparada cap a les set del matí.

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.