El primer premi de la Loteria Nacional cau integrament a Alginet

 

Aquest dijous la Loteria Nacional ha repartit el seu primer premi de forma íntegra a la Comunitat valenciana. La localitat afortunada ha sigut Alginet, a la comarca de la Ribera Alta.

 

El primer premi d’aquest dijous, de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie) ha tocat amb el número 37.680. Les persones agraciades amb el número l’han adquirit en l’administració del carrer Arzobispo Sanchis, número 47, d’Alginet.

 

Pel que fa al segon premi del sorteig de dijous, ha tocat amb el número 81.168, venut a Sabadell, a la província de Barcelona. Els reintegraments d’aquest sorteig han sigut el 0, 1 i 5.

 

El pròxim sorteig de la Loteria Nacional se celebrarà demà dissabte, 16 de març, i posa en joc un primer premi de 600.000 euros a la sèrie.

 

La Bonoloto reparteix un dels seus premis del dijous a la ciutat d’Alacant

El sorteig de la Bonoloto d’aquest dijous ha repartit un dels seus premis a la Comunitat Valenciana. La sort ha caigut concretament a la ciutat d’Alacant, capital de la província.

 

L’afortunat o afortunada ha aconseguit un premi de Segona categoria, és a dir, cinc encerts i el complementari, el que li permetrà obtindre un premi de 118.533,86 euros. El bitllet premiat ha sigut segellat al carrer Perú, número 13, de la ciutat d’Alacant.

 

Aquest sorteig ha tingut una altra persona encertant de Segona categoria a la localitat de Poris de Abona, a Santa Cruz de Tenerife. El sorteig no ha tingut cap encertant de Primera categoria, és a dir, sis encerts.

 

La combinació guanyadora de la Bonoloto d’aquest dijous estava formada pels números 16, 21, 27, 28, 29 i 47. El complementari va recaure en el 6 i el reintegrament en el 3.

 

Com que no hi ha hagut cap encertant de Primera categoria, el premi corresponent s’acumula en el pot, que hui divendres posarà en joc 5.600.000 euros, que podrien ser per a un únic encertant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.

Emergències recomana a les persones asmàtiques usar màscara per l’alta concentració de pols en suspensió

La prevista màxima concentració de pols en suspensió entre la matinada del dissabte i la del diumenge porta a Emergències a aconsellar màscara i tancament de finestres a persones asmàtiques o amb problemes respiratoris.