El primer premi de la Loteria Nacional cau integrament a Alginet

 

Aquest dijous la Loteria Nacional ha repartit el seu primer premi de forma íntegra a la Comunitat valenciana. La localitat afortunada ha sigut Alginet, a la comarca de la Ribera Alta.

 

El primer premi d’aquest dijous, de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie) ha tocat amb el número 37.680. Les persones agraciades amb el número l’han adquirit en l’administració del carrer Arzobispo Sanchis, número 47, d’Alginet.

 

Pel que fa al segon premi del sorteig de dijous, ha tocat amb el número 81.168, venut a Sabadell, a la província de Barcelona. Els reintegraments d’aquest sorteig han sigut el 0, 1 i 5.

 

El pròxim sorteig de la Loteria Nacional se celebrarà demà dissabte, 16 de març, i posa en joc un primer premi de 600.000 euros a la sèrie.

 

La Bonoloto reparteix un dels seus premis del dijous a la ciutat d’Alacant

El sorteig de la Bonoloto d’aquest dijous ha repartit un dels seus premis a la Comunitat Valenciana. La sort ha caigut concretament a la ciutat d’Alacant, capital de la província.

 

L’afortunat o afortunada ha aconseguit un premi de Segona categoria, és a dir, cinc encerts i el complementari, el que li permetrà obtindre un premi de 118.533,86 euros. El bitllet premiat ha sigut segellat al carrer Perú, número 13, de la ciutat d’Alacant.

 

Aquest sorteig ha tingut una altra persona encertant de Segona categoria a la localitat de Poris de Abona, a Santa Cruz de Tenerife. El sorteig no ha tingut cap encertant de Primera categoria, és a dir, sis encerts.

 

La combinació guanyadora de la Bonoloto d’aquest dijous estava formada pels números 16, 21, 27, 28, 29 i 47. El complementari va recaure en el 6 i el reintegrament en el 3.

 

Com que no hi ha hagut cap encertant de Primera categoria, el premi corresponent s’acumula en el pot, que hui divendres posarà en joc 5.600.000 euros, que podrien ser per a un únic encertant.

Últimes notícies

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.