El primer premi de la Loteria Nacional cau integrament a Alginet

 

Aquest dijous la Loteria Nacional ha repartit el seu primer premi de forma íntegra a la Comunitat valenciana. La localitat afortunada ha sigut Alginet, a la comarca de la Ribera Alta.

 

El primer premi d’aquest dijous, de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie) ha tocat amb el número 37.680. Les persones agraciades amb el número l’han adquirit en l’administració del carrer Arzobispo Sanchis, número 47, d’Alginet.

 

Pel que fa al segon premi del sorteig de dijous, ha tocat amb el número 81.168, venut a Sabadell, a la província de Barcelona. Els reintegraments d’aquest sorteig han sigut el 0, 1 i 5.

 

El pròxim sorteig de la Loteria Nacional se celebrarà demà dissabte, 16 de març, i posa en joc un primer premi de 600.000 euros a la sèrie.

 

La Bonoloto reparteix un dels seus premis del dijous a la ciutat d’Alacant

El sorteig de la Bonoloto d’aquest dijous ha repartit un dels seus premis a la Comunitat Valenciana. La sort ha caigut concretament a la ciutat d’Alacant, capital de la província.

 

L’afortunat o afortunada ha aconseguit un premi de Segona categoria, és a dir, cinc encerts i el complementari, el que li permetrà obtindre un premi de 118.533,86 euros. El bitllet premiat ha sigut segellat al carrer Perú, número 13, de la ciutat d’Alacant.

 

Aquest sorteig ha tingut una altra persona encertant de Segona categoria a la localitat de Poris de Abona, a Santa Cruz de Tenerife. El sorteig no ha tingut cap encertant de Primera categoria, és a dir, sis encerts.

 

La combinació guanyadora de la Bonoloto d’aquest dijous estava formada pels números 16, 21, 27, 28, 29 i 47. El complementari va recaure en el 6 i el reintegrament en el 3.

 

Com que no hi ha hagut cap encertant de Primera categoria, el premi corresponent s’acumula en el pot, que hui divendres posarà en joc 5.600.000 euros, que podrien ser per a un únic encertant.

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.