8.3 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

El primer premi del sorteig del Niño és el 19570 i ha caigut en el territori valencià

 

Ja tenim el primer premi gran del sorteig extraordinari de la Loteria del Niño d’este 2021. El conegut com la Grossa ha sigut el 19.570, que està premiat amb dos milions d’euros per sèrie i 200.000 cada dècim. El premi més desitjat del sorteig de Reis ha repartit sort en diferents municipis valencians:

 

  • Alaquàs (Horta Oest)
  • Manises (Horta Oest)
  • Torrent (Horta Oest)
  • Picanya (Horta Oest)
  • La Pobla de Farnals (Horta Nord)
  • Xàtiva (la Costera)
  • L’Eliana (el Camp del Túria)
  • La ciutat de València

 

En concret, el 19570 s’ha venut en un establiment situat al carrer Maestro Guillem 5 de la localitat valenciana de Manises, en l’avinguda Neptuno, 18 de la Pobla de Farnals, o en l’avinguda Blasco Ibáñez, 6 d’Alaquàs.

 

El primer premi del sorteig de Reis també s’ha venut en una administració situada en el centre comercial ‘El Osito’ de l’Eliana, en el carrer Ramón y Cajal 33 de Torrent, plaça d’Espanya, 4 de Picanya i en els recintes comercials Plaza Mayor de Xàtiva i Carrefour Campanar, en l’avinguda Manuel de Falla 13 de València.

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.