11.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

El president de Mercadona entra al mercat del ‘delivery’ amb Glovo

 

El president de Mercadona, Juan Roig, entra al mercat del ‘delivery’ amb Glovo. Segons ha anunciat la plataforma este dimarts, Glovo i Lanzadera, l’acceleradora d’empreses de Roig, han firmat un acord per «revolucionar els sectors del ‘delivery’ i la restauració» amb l’impuls de projectes innovadors.

En concret, Glovo impulsarà el desenvolupament d’empreses innovadores a través de l’acceleradora de Roig, farà formació i oferirà condicions especials a les start-ups que col·laboren amb l’aplicació. Glovo i Roig buscaran «empreses de restauració i start-ups que desenvolupen solucions tecnològiques en el sector», que rebran suport i recursos tècnics, i podran fer visites als seus centres corporatius per validar propostes.

 

Roig s’enorgulleix dels impostos al sector públic

Roig es mostrava ara fa una setmana «orgullós» dels impostos que paga la cadena de supermercats, en 2020 un total de 1.130 milions d’euros (364 milions en Impost de Societats i 766 a la Seguretat Social). «Si volem la sanitat universal, la justícia universal i l’educació universal, cal pagar impostos», va defensar.

«Una altra cosa és com es gestionen estos impostos que paguem», va apuntar Roig durant la presentació de resultats de la cadena corresponents a l’exercici de 2020, un any marcat per la Covid. Esta crisi sanitària ha paralitzat el turisme, «principal motor de l’economia» espanyola, cosa que segons augura Roig «ens afectarà econòmicament» i portarà «grans problemes». En este escenari, l’empresari considera que la reactivació econòmica només vindrà «si es cuida l’esperit empresarial i l’agilitació de tràmits» per part en totes les administracions.

«Com a societat civil, hem d’exigir que s’agiliten els tràmits», va reivindicar. Roig va assenyalar que «per descomptat cal complir les lleis i respectar la regles del joc» però creu que s’han d’agilitar els tràmits administratius. A Mercadona, la crisi li ha sortit «cara», va admetre Roig, però encara així no demanarà ajudes a l’Administració i tirarà endavant amb els seus propis mitjans, en cas contrari, creu que «l’agilitat la perds». En tot cas, Roig va reconéixer que hi ha determinats sectors que necessiten ajuda perquè han sofert una veritable «garrotada». A parer seu, «una societat és pròspera si té més empresaris», ha conclòs.

Últimes notícies

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Les pluges continuen amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València, amb tempestes encara en la mar. Persistixen avisos roig i taronja i risc de ruixats molt intensos en les pròximes hores

Emergències manté les alertes per pluges intenses i demana extremar la precaució

Es mantenen les alertes per pluges amb nivell roig en el litoral de València. Emergències demana evitar zones inundables.

Municipis de la zona zero de la dana suspenen les classes este dilluns per les pluges

Diversos municipis han decidit suspendre les classes este dilluns per les alertes de pluges. València ho farà parcialment i la UPV i la UV suspendran al matí.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Aemet ha informat que continua plovent amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València. Es mantenen avisos rojos i taronges i no es descarta que algunes tempestes marítimes aconseguisquen la costa amb ruixats molt intensos.

Rescat a Vila-real: bombers evacuen en embarcació a una parella bloquejada per la pluja

Dos dotacions i una unitat de comandament han acudit al carrer del Riu per a auxiliar a un home i una dona el vehicle de la qual havia quedat immobilitzat per l'aigua. El Consorci ha atés a més incidències a Borriol i Nules.