El president de Mercadona entra al mercat del ‘delivery’ amb Glovo

 

El president de Mercadona, Juan Roig, entra al mercat del ‘delivery’ amb Glovo. Segons ha anunciat la plataforma este dimarts, Glovo i Lanzadera, l’acceleradora d’empreses de Roig, han firmat un acord per «revolucionar els sectors del ‘delivery’ i la restauració» amb l’impuls de projectes innovadors.

En concret, Glovo impulsarà el desenvolupament d’empreses innovadores a través de l’acceleradora de Roig, farà formació i oferirà condicions especials a les start-ups que col·laboren amb l’aplicació. Glovo i Roig buscaran «empreses de restauració i start-ups que desenvolupen solucions tecnològiques en el sector», que rebran suport i recursos tècnics, i podran fer visites als seus centres corporatius per validar propostes.

 

Roig s’enorgulleix dels impostos al sector públic

Roig es mostrava ara fa una setmana «orgullós» dels impostos que paga la cadena de supermercats, en 2020 un total de 1.130 milions d’euros (364 milions en Impost de Societats i 766 a la Seguretat Social). «Si volem la sanitat universal, la justícia universal i l’educació universal, cal pagar impostos», va defensar.

«Una altra cosa és com es gestionen estos impostos que paguem», va apuntar Roig durant la presentació de resultats de la cadena corresponents a l’exercici de 2020, un any marcat per la Covid. Esta crisi sanitària ha paralitzat el turisme, «principal motor de l’economia» espanyola, cosa que segons augura Roig «ens afectarà econòmicament» i portarà «grans problemes». En este escenari, l’empresari considera que la reactivació econòmica només vindrà «si es cuida l’esperit empresarial i l’agilitació de tràmits» per part en totes les administracions.

«Com a societat civil, hem d’exigir que s’agiliten els tràmits», va reivindicar. Roig va assenyalar que «per descomptat cal complir les lleis i respectar la regles del joc» però creu que s’han d’agilitar els tràmits administratius. A Mercadona, la crisi li ha sortit «cara», va admetre Roig, però encara així no demanarà ajudes a l’Administració i tirarà endavant amb els seus propis mitjans, en cas contrari, creu que «l’agilitat la perds». En tot cas, Roig va reconéixer que hi ha determinats sectors que necessiten ajuda perquè han sofert una veritable «garrotada». A parer seu, «una societat és pròspera si té més empresaris», ha conclòs.

Últimes notícies

La sensació tèrmica a Sumacàrcer es dispara fins als 63 graus en plena ona de calor

Sumacàrcer ha registrat este dijous una sensació tèrmica de 63,1 graus, amb 40,1 graus reals i un 60 % d’humitat, en plena ona de calor a la Comunitat Valenciana.

L’exregidora d’Urbanisme del PP demana vendre el seu pis en la polèmica promoció de Les Naus

Rocío Gómez, exregidora d’Urbanisme d’Alacant que va dimitir pel cas de Les Naus, ha comunicat a la cooperativa la seua intenció de vendre el pis adjudicat. La comissió d’investigació de Les Corts ha coneixcut també que l’administrador de la promotora vol desprendres d’un dels àtics.

Les platges dAlacant, Oriola i Guardamar tanquen el bany per lalerta de vent i tempesta

Diversos municipis alacantins, entre ells Alacant, Oriola i Guardamar del Segura, prohibixen el bany des de les 17.00 hores per lalerta de vent, tempestes i possible granís. Les altes temperatures, amb avís roig al litoral sud dAlacant i de València, obliguen també a tancar parcs i activar refugis climàtics per a persones vulnerables i sense llar.

Empresaris i institucions celebren que l’acord Ford-Geely blinda el futur d’Almussafes

La CEV, Cámara Valencia, AVIA i l’Ajuntament d’Almussafes han valorat molt positivament l’aliança entre Ford i Geely, que preveu augmentar la capacitat fins a 500.000 vehicles anuals i reforçar tota la indústria auxiliar valenciana.

Debat sobre l’aforament de Mazón i homenatge a les víctimes en els dos anys de la DANA

L'Associació de Víctimes DANA 29 Octubre 2024 prepara una taula redona sobre l'aforament de Carlos Mazón i un homenatge a les 231 víctimes mortals en el segon aniversari de la tragèdia.

Kempes demana no alimentar teories conspiratives després de la final del Mundial

Mario Alberto Kempes ha criticat les teories conspiratives sobre la derrota d’Argentina contra Espanya en la final del Mundial 2026 i ha demanat respecte per la selecció albiceleste.

Camarero rebutja que la Comunitat Valenciana blanquege la política migratòria del Govern

La vicepresidenta Susana Camarero rebutja acudir a la Conferència Sectorial d’Immigració a Madrid i acusa el Govern d’imposar una regularització migratòria opaca i sense finançament suficient.

Onze anys de presó per agredir sexualment durant anys la seua filla menor a la Plana Alta

La Audiencia Provincial de Castellón ha condemnat a onze anys de presó un home per un delicte continuat d’agressió sexual a la seua filla menor en una localitat de la Plana Alta. La xiqueta, que tenia 7 anys quan van començar els abusos, va revelar els fets al col·legi en 2024.