El president de Mercadona entra al mercat del ‘delivery’ amb Glovo

 

El president de Mercadona, Juan Roig, entra al mercat del ‘delivery’ amb Glovo. Segons ha anunciat la plataforma este dimarts, Glovo i Lanzadera, l’acceleradora d’empreses de Roig, han firmat un acord per «revolucionar els sectors del ‘delivery’ i la restauració» amb l’impuls de projectes innovadors.

En concret, Glovo impulsarà el desenvolupament d’empreses innovadores a través de l’acceleradora de Roig, farà formació i oferirà condicions especials a les start-ups que col·laboren amb l’aplicació. Glovo i Roig buscaran «empreses de restauració i start-ups que desenvolupen solucions tecnològiques en el sector», que rebran suport i recursos tècnics, i podran fer visites als seus centres corporatius per validar propostes.

 

Roig s’enorgulleix dels impostos al sector públic

Roig es mostrava ara fa una setmana «orgullós» dels impostos que paga la cadena de supermercats, en 2020 un total de 1.130 milions d’euros (364 milions en Impost de Societats i 766 a la Seguretat Social). «Si volem la sanitat universal, la justícia universal i l’educació universal, cal pagar impostos», va defensar.

«Una altra cosa és com es gestionen estos impostos que paguem», va apuntar Roig durant la presentació de resultats de la cadena corresponents a l’exercici de 2020, un any marcat per la Covid. Esta crisi sanitària ha paralitzat el turisme, «principal motor de l’economia» espanyola, cosa que segons augura Roig «ens afectarà econòmicament» i portarà «grans problemes». En este escenari, l’empresari considera que la reactivació econòmica només vindrà «si es cuida l’esperit empresarial i l’agilitació de tràmits» per part en totes les administracions.

«Com a societat civil, hem d’exigir que s’agiliten els tràmits», va reivindicar. Roig va assenyalar que «per descomptat cal complir les lleis i respectar la regles del joc» però creu que s’han d’agilitar els tràmits administratius. A Mercadona, la crisi li ha sortit «cara», va admetre Roig, però encara així no demanarà ajudes a l’Administració i tirarà endavant amb els seus propis mitjans, en cas contrari, creu que «l’agilitat la perds». En tot cas, Roig va reconéixer que hi ha determinats sectors que necessiten ajuda perquè han sofert una veritable «garrotada». A parer seu, «una societat és pròspera si té més empresaris», ha conclòs.

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU