El president de Mercadona entra al mercat del ‘delivery’ amb Glovo

 

El president de Mercadona, Juan Roig, entra al mercat del ‘delivery’ amb Glovo. Segons ha anunciat la plataforma este dimarts, Glovo i Lanzadera, l’acceleradora d’empreses de Roig, han firmat un acord per «revolucionar els sectors del ‘delivery’ i la restauració» amb l’impuls de projectes innovadors.

En concret, Glovo impulsarà el desenvolupament d’empreses innovadores a través de l’acceleradora de Roig, farà formació i oferirà condicions especials a les start-ups que col·laboren amb l’aplicació. Glovo i Roig buscaran «empreses de restauració i start-ups que desenvolupen solucions tecnològiques en el sector», que rebran suport i recursos tècnics, i podran fer visites als seus centres corporatius per validar propostes.

 

Roig s’enorgulleix dels impostos al sector públic

Roig es mostrava ara fa una setmana «orgullós» dels impostos que paga la cadena de supermercats, en 2020 un total de 1.130 milions d’euros (364 milions en Impost de Societats i 766 a la Seguretat Social). «Si volem la sanitat universal, la justícia universal i l’educació universal, cal pagar impostos», va defensar.

«Una altra cosa és com es gestionen estos impostos que paguem», va apuntar Roig durant la presentació de resultats de la cadena corresponents a l’exercici de 2020, un any marcat per la Covid. Esta crisi sanitària ha paralitzat el turisme, «principal motor de l’economia» espanyola, cosa que segons augura Roig «ens afectarà econòmicament» i portarà «grans problemes». En este escenari, l’empresari considera que la reactivació econòmica només vindrà «si es cuida l’esperit empresarial i l’agilitació de tràmits» per part en totes les administracions.

«Com a societat civil, hem d’exigir que s’agiliten els tràmits», va reivindicar. Roig va assenyalar que «per descomptat cal complir les lleis i respectar la regles del joc» però creu que s’han d’agilitar els tràmits administratius. A Mercadona, la crisi li ha sortit «cara», va admetre Roig, però encara així no demanarà ajudes a l’Administració i tirarà endavant amb els seus propis mitjans, en cas contrari, creu que «l’agilitat la perds». En tot cas, Roig va reconéixer que hi ha determinats sectors que necessiten ajuda perquè han sofert una veritable «garrotada». A parer seu, «una societat és pròspera si té més empresaris», ha conclòs.

Últimes notícies

Les víctimes mortals per la DANA de València pugen a 231 en comptar un home mort per infart

La DANA de València del 29 d’octubre de 2024 suma una víctima mortal més i ja en són 231, després que el jutjat d’Instrucció número 3 de Catarroja incorpore el cas d’un home mort per un infart a Benetússer.

Retingut a Castelló un vaixell pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han immobilitzat al port del Grau de Castelló un vaixell pesquer italià presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció el 2025. Per alliberar-lo s’ha hagut de dipositar una fiança de 65.001 euros.

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta reobri adaptada a fortes pluges

La passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert amb una estructura nova, dissenyada per resistir episodis extrems de pluja i finançada amb 2,55 milions d’euros.

Reobri la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert després de la seua reconstrucció, amb una inversió de 2,55 milions d’euros i criteris adaptats al canvi climàtic.

Retingut al Grau de Castelló un pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han retingut al port del Grau de Castelló un vaixell italià, presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció en aigües espanyoles en 2025.

Reoberta la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana, amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta, reconstruïda amb criteris de resistència climàtica i una inversió de 2,55 milions, ha reobert al pas de vianants i ciclistes i ja forma part del pla estatal de reparació per la dana.

Reoberta la passarel·la del carrer Convent de Paiporta després de la dana, amb la visita d’Óscar Puente

La passarel·la del carrer Convent de Paiporta ha reobert després de la seua reconstrucció, amb una inversió de 2,55 milions d’euros i un disseny preparat per a episodis extrems de pluja.

Morant alerta Ayuso: mantindre l’alcalde de Móstoles la faria “còmplice d’un assetjador”

Diana Morant ha advertit que Isabel Díaz Ayuso serà còmplice d’un assetjador si manté Manuel Bautista com a alcalde de Móstoles, després de ser citat a declarar com a investigat per acós sexual i laboral. La ministra també ha defensat que la causa contra Begoña Gómez és política i ha acusat Mariano Rajoy de racisme per les seues paraules sobre la selecció francesa.