La Primitiva deixa un premi de Primera Categoria en Nules

 

El sorteig de la Primitiva d’este dijous 16 de juliol ha deixat un premi de Primera Categoria (6 encerts) en el territori valencià. Concretament en la localitat de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). El bitllet encertant ha sigut validat en el Despatx Receptor número 23.870, en el carrer de Matías Torrejón.

 

També ha caigut un premi d’esta categoria en Oñati (Guipúscoa), mentres que de Categoria Especial (6 encerts + complementari) no hi ha hagut cap encertant. La Primera Categoria està premiada amb 728.997 euros i la combinació guanyadora ha sigut la següent:

  • 13 – 15 – 26 – 42 – 45 – 47
  • Complementari: 7
  • Reintegrament: 5

Últimes notícies

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.

El Villarreal busca a Mendizorrotza el primer triomf de Lliga contra un Alabés invicte

El Villarreal visita este divendres Mendizorrotza per a aconseguir la primera victòria del curs davant un Alabés que encara no ha perdut i que ha començat LaLiga amb quatre punts.

Anselmi aposta per la constància de l’Elx abans de visitar El Sardinero

Martín Anselmi assegura que no es preocupa per victòries o derrotes en este inici de LALIGA, sinó per mantindre la idea de joc i la constància de l’Elx abans de visitar el Racing de Santander a El Sardinero.

Íñigo Pérez busca a Vitòria la seua primera victòria amb el Vila-real

Íñigo Pérez afronta la visita del Vila-real a Mendizorrotza amb el repte d’estrenar-se amb triomf en Lliga, després de dos empats a domicili i amb tota la plantilla disponible.

Ordenen evacuar El Saler pel ràpid avanç del foc a la Devesa

L’Ajuntament de València ha ordenat des del Cecopal evacuar el poble d’El Saler per l’avenç de l’incendi declarat a la Gola de Pujol, dins de la Devesa.

El PSPV arranca el curs polític amb reunió a Les Corts i executiva clau per a 2027

El PSPV arrancarà dilluns 31 d’agost el curs polític amb una reunió del grup de Les Corts amb Diana Morant i, de vesprada, una executiva que tancarà la Conferència Política de setembre i el calendari de primàries per a 2027.

El robatori del Tresor de Villena eleva a tres els saquejos d’or en museus espanyols enguany

El saqueig del Tresor de Villena, valorat en cinc milions d’euros, és el tercer robatori d’or en museus espanyols enguany, després dels de Badajoz i Albacete, tots amb un patró d’actuació ràpid i violent.