La Primitiva deixa 120.000€ a Xàtiva i Manises

 

El sorteig de La Primitiva del dissabte 6 d’abril ha repartit sort a la comarca de La Costera i l’Horta Sud, més concretament a Manises i Xàtiva on dos encertants han guanyat 120.000€.

 

La combinació guanyadora ha correspost als números 44, 1, 39, 14, 33, 10, sent el complementari el 20 i el reintegrament el 7. El Joker va ser el 1410732, i la recaptació del sorteig va ascendir a 12.282.725 euros. 

 

No va haver encertants de categoria especial ni de primera categoria, per la qual cosa en el pròxim sorteig un únic encertant de primera categoria amb categoria especial podria guanyar 11,2 milions d’euros.

 

La Primitiva ha deixat un premi de segona categoria, agraciat amb 60.384.04 euros, a Gijón. En concret, el bitllet va ser validat en l’administració número 19 de la ciutat, situada en l’Avinguda de la Constitució, 32. 

 

De segona categoria (5 + complementari) va haver-hi altres tres bitllets premiats a més del de Gijón. En concret, es van validar en Xàtiva i Manises, i a Santander (Cantàbria), segons informació de Loteries i Apostes de l’Estat. 

El primer i segon premi de la loteria nacional cau a Castelló i a Alacant

El sorteig d’aquest dissabte 6 d’abril de la Loteria Nacional, hui especial de l’Associació espanyola contra el càncer, ha repartit la sort a la Comunitat Valenciana.

Concretament, el primer premi se’n ha anat fins al Grau de Castelló, on el número 94690 ha deixat 100.000€ el dècim i 1.000.000€ la sèrie. L’administració agraciada ha sigut la del carrer Sebastian Elcano 16.

El segon premi s’ha venut a Algorfa, Baix Segura, on el número 09637 ha deixat 25.000 euros el dècim i 250.000 € a la sèrie. 

Segons la informació de Loteries i Apostes de l’Estat, recollida per València Diari, el primer premi s’ha venut en el despatx receptor número 05270 d’Almeria, situat en l’avinguda Pablo Iglesias, número 79. A més, ha tocat a Gijón (Astúries), Barcelona, Grau de Castelló (Castelló), Majadahonda (Madrid) i Pamplona (Navarra). 

 

  

El segon premi ha tocat a Algorfa i Elx (Alacant), Barcelona, Etxebarri, Lezama i Sondika (Biscaia), Campdevánol i Ripoll (Girona), Sa Indioteria (Illes Balears), Madrid, Lorca (Múrcia) i Santa Cruz de Tenerife. Els reintegraments corresponen als números 0, 2 i 8.

 

  

  

  

 

 

Últimes notícies

El Govern central confirma que seguix avant la nova Comandància de la Guàrdia Civil a Alacant

La delegada del Govern assegura que la nova Comandància de la Guàrdia Civil d'Alacant continuarà la seua tramitació en figurar en el Pla d'Infraestructures Estratègiques i comptar ja amb terrenys.

El PSPV suspén la seua reunió amb Mompó després del pacte pressupostari entre PP i Vox

El PSPV de la Diputació de València cancel·la la reunió amb Vicent Mompó en considerar que el pacte pressupostari entre PP i Vox compromet els comptes provincials i exigix explicacions per la gestió de la dana en lHorta.

El Congrés cita a María José Catalá i Virginia Barcones per la riuada de la dana

La comissió de la dana en el Congrés interrogarà el 15 de juny a l'alcaldessa de València, María José Catalá, i a la responsable de Protecció Civil, Virginia Barcones, per la riuada del 29 d'octubre de 2024.

ANPE i CSIF denuncien pintades, amenaces i danys en les seues seus després de donar suport a la proposta d’Educació

ANPE i CSIF denuncien pintades, amenaces i danys en les seues seus de Castelló després de recolzar la proposta salarial de la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

La jutgessa de la DANA torna a citar com a testimoni a Vicent Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA torna a citar com a testimoni al president de la Diputació de València, Vicent Mompó, després de la declaració de l'alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado.

Educació garantix una PAU amb normalitat malgrat la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació assegura que les PAU se celebraran amb normalitat en la Comunitat Valenciana, avança la constitució de tribunals i recorda que els correctors voluntaris han de complir el seu compromís.

Compromís porta al Tribunal de Comptes el finançament a col·legis que segreguen per sexe

Compromís denuncia davant el Tribunal de Comptes el finançament de 72,6 milions d'euros a col·legis vinculats a l'Opus Dei que segreguen per sexe i demana que es depuren responsabilitats i es retornen els fons.

Bernabé acusa a Pérez Llorca d’aplicar el dividix i venceràs amb els sindicats docents

Pilar Bernabé critica que el Consell negocie per separat amb els sindicats docents que sostenen la vaga i acusa a Juanfran Pérez Llorca de dividir al col·lectiu del professorat.