La Primitiva deixa 120.000€ a Xàtiva i Manises

 

El sorteig de La Primitiva del dissabte 6 d’abril ha repartit sort a la comarca de La Costera i l’Horta Sud, més concretament a Manises i Xàtiva on dos encertants han guanyat 120.000€.

 

La combinació guanyadora ha correspost als números 44, 1, 39, 14, 33, 10, sent el complementari el 20 i el reintegrament el 7. El Joker va ser el 1410732, i la recaptació del sorteig va ascendir a 12.282.725 euros. 

 

No va haver encertants de categoria especial ni de primera categoria, per la qual cosa en el pròxim sorteig un únic encertant de primera categoria amb categoria especial podria guanyar 11,2 milions d’euros.

 

La Primitiva ha deixat un premi de segona categoria, agraciat amb 60.384.04 euros, a Gijón. En concret, el bitllet va ser validat en l’administració número 19 de la ciutat, situada en l’Avinguda de la Constitució, 32. 

 

De segona categoria (5 + complementari) va haver-hi altres tres bitllets premiats a més del de Gijón. En concret, es van validar en Xàtiva i Manises, i a Santander (Cantàbria), segons informació de Loteries i Apostes de l’Estat. 

El primer i segon premi de la loteria nacional cau a Castelló i a Alacant

El sorteig d’aquest dissabte 6 d’abril de la Loteria Nacional, hui especial de l’Associació espanyola contra el càncer, ha repartit la sort a la Comunitat Valenciana.

Concretament, el primer premi se’n ha anat fins al Grau de Castelló, on el número 94690 ha deixat 100.000€ el dècim i 1.000.000€ la sèrie. L’administració agraciada ha sigut la del carrer Sebastian Elcano 16.

El segon premi s’ha venut a Algorfa, Baix Segura, on el número 09637 ha deixat 25.000 euros el dècim i 250.000 € a la sèrie. 

Segons la informació de Loteries i Apostes de l’Estat, recollida per València Diari, el primer premi s’ha venut en el despatx receptor número 05270 d’Almeria, situat en l’avinguda Pablo Iglesias, número 79. A més, ha tocat a Gijón (Astúries), Barcelona, Grau de Castelló (Castelló), Majadahonda (Madrid) i Pamplona (Navarra). 

 

  

El segon premi ha tocat a Algorfa i Elx (Alacant), Barcelona, Etxebarri, Lezama i Sondika (Biscaia), Campdevánol i Ripoll (Girona), Sa Indioteria (Illes Balears), Madrid, Lorca (Múrcia) i Santa Cruz de Tenerife. Els reintegraments corresponen als números 0, 2 i 8.

 

  

  

  

 

 

Últimes notícies

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.

De la il·lusió a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al València Basket

El València Basket ha confirmat l’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid, un adeu que tanca el seu segon cicle al club, marcat de nou per l’èxit esportiu i una marxa polèmica.

Delirio taronja i final polèmic: així han sigut les dues etapes de Pedro Martínez al Valencia Basket

Pedro Martínez ha tancat la seua segona etapa al Valencia Basket rumb al Real Madrid, repetint un cicle d’il·lusió, èxits esportius i una eixida molt controvertida per a l’afició taronja.