Anuncios

La Primitiva deixa 120.000€ a Xàtiva i Manises

 

El sorteig de La Primitiva del dissabte 6 d’abril ha repartit sort a la comarca de La Costera i l’Horta Sud, més concretament a Manises i Xàtiva on dos encertants han guanyat 120.000€.

 

La combinació guanyadora ha correspost als números 44, 1, 39, 14, 33, 10, sent el complementari el 20 i el reintegrament el 7. El Joker va ser el 1410732, i la recaptació del sorteig va ascendir a 12.282.725 euros. 

Anuncios

 

No va haver encertants de categoria especial ni de primera categoria, per la qual cosa en el pròxim sorteig un únic encertant de primera categoria amb categoria especial podria guanyar 11,2 milions d’euros.

 

La Primitiva ha deixat un premi de segona categoria, agraciat amb 60.384.04 euros, a Gijón. En concret, el bitllet va ser validat en l’administració número 19 de la ciutat, situada en l’Avinguda de la Constitució, 32. 

 

De segona categoria (5 + complementari) va haver-hi altres tres bitllets premiats a més del de Gijón. En concret, es van validar en Xàtiva i Manises, i a Santander (Cantàbria), segons informació de Loteries i Apostes de l’Estat. 

El primer i segon premi de la loteria nacional cau a Castelló i a Alacant

El sorteig d’aquest dissabte 6 d’abril de la Loteria Nacional, hui especial de l’Associació espanyola contra el càncer, ha repartit la sort a la Comunitat Valenciana.

Concretament, el primer premi se’n ha anat fins al Grau de Castelló, on el número 94690 ha deixat 100.000€ el dècim i 1.000.000€ la sèrie. L’administració agraciada ha sigut la del carrer Sebastian Elcano 16.

El segon premi s’ha venut a Algorfa, Baix Segura, on el número 09637 ha deixat 25.000 euros el dècim i 250.000 € a la sèrie. 

Segons la informació de Loteries i Apostes de l’Estat, recollida per València Diari, el primer premi s’ha venut en el despatx receptor número 05270 d’Almeria, situat en l’avinguda Pablo Iglesias, número 79. A més, ha tocat a Gijón (Astúries), Barcelona, Grau de Castelló (Castelló), Majadahonda (Madrid) i Pamplona (Navarra). 

 

  

El segon premi ha tocat a Algorfa i Elx (Alacant), Barcelona, Etxebarri, Lezama i Sondika (Biscaia), Campdevánol i Ripoll (Girona), Sa Indioteria (Illes Balears), Madrid, Lorca (Múrcia) i Santa Cruz de Tenerife. Els reintegraments corresponen als números 0, 2 i 8.

 

  

  

  

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios