La Primitiva deixa 120.000€ a Xàtiva i Manises

 

El sorteig de La Primitiva del dissabte 6 d’abril ha repartit sort a la comarca de La Costera i l’Horta Sud, més concretament a Manises i Xàtiva on dos encertants han guanyat 120.000€.

 

La combinació guanyadora ha correspost als números 44, 1, 39, 14, 33, 10, sent el complementari el 20 i el reintegrament el 7. El Joker va ser el 1410732, i la recaptació del sorteig va ascendir a 12.282.725 euros. 

 

No va haver encertants de categoria especial ni de primera categoria, per la qual cosa en el pròxim sorteig un únic encertant de primera categoria amb categoria especial podria guanyar 11,2 milions d’euros.

 

La Primitiva ha deixat un premi de segona categoria, agraciat amb 60.384.04 euros, a Gijón. En concret, el bitllet va ser validat en l’administració número 19 de la ciutat, situada en l’Avinguda de la Constitució, 32. 

 

De segona categoria (5 + complementari) va haver-hi altres tres bitllets premiats a més del de Gijón. En concret, es van validar en Xàtiva i Manises, i a Santander (Cantàbria), segons informació de Loteries i Apostes de l’Estat. 

El primer i segon premi de la loteria nacional cau a Castelló i a Alacant

El sorteig d’aquest dissabte 6 d’abril de la Loteria Nacional, hui especial de l’Associació espanyola contra el càncer, ha repartit la sort a la Comunitat Valenciana.

Concretament, el primer premi se’n ha anat fins al Grau de Castelló, on el número 94690 ha deixat 100.000€ el dècim i 1.000.000€ la sèrie. L’administració agraciada ha sigut la del carrer Sebastian Elcano 16.

El segon premi s’ha venut a Algorfa, Baix Segura, on el número 09637 ha deixat 25.000 euros el dècim i 250.000 € a la sèrie. 

Segons la informació de Loteries i Apostes de l’Estat, recollida per València Diari, el primer premi s’ha venut en el despatx receptor número 05270 d’Almeria, situat en l’avinguda Pablo Iglesias, número 79. A més, ha tocat a Gijón (Astúries), Barcelona, Grau de Castelló (Castelló), Majadahonda (Madrid) i Pamplona (Navarra). 

 

  

El segon premi ha tocat a Algorfa i Elx (Alacant), Barcelona, Etxebarri, Lezama i Sondika (Biscaia), Campdevánol i Ripoll (Girona), Sa Indioteria (Illes Balears), Madrid, Lorca (Múrcia) i Santa Cruz de Tenerife. Els reintegraments corresponen als números 0, 2 i 8.

 

  

  

  

 

 

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.