11 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Vídeo: Una reportera valenciana, agraciada amb la Grossa

Televisió Espanyola ha seguit la retransmissió del sorteig de la Loteria de Nadal amb una edició especial de ‘La mañana de la 1’, a on María Casado ha connectat amb vint punts diferents de l’Estat per a conéixer alguns dels agraciats de la Grossa. En una primera connexió, ens sorprenia la reportera valenciana Natalia Escudero des de Sant Vicenç del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), amb una felicitat desmesurada i un entusiasme que fins i tot ha sorprés als presentadors del programa.

 

Davant d’esta situació, María Casado li ha dit que la seua companya estava tan contenta que pareixia que li haguera tocat a ella. Tot seguit, la reportera li ha contestat que sí, que ella portava un dels números agraciats amb el primer premi.

Doblament premiada

Mentres la reportera explicava els detalls del premi i presentava alguns dels agraciats, ha aprofitat per a dirigir-se a la directora del programa, advertint que hui dilluns no aniria a treballar. Casado ho rebia entre riures, encara sense creure’s que la seua companya havia estat agraciada. En una altra connexió, la reportera tornava a referir-se al premi i apareixia amb un carro de la compra, a on deia que guardaria tots els diners que havia guanyat. Veient el seu compte de Twitter hem pogut vore que l’any passat també va ser agraciada pel sorteig de Nadal.

Tot i això, en una alytra connexió, la reportera valenciana ha aclarit que «la Grossa, la Grossa, no m’ha tocat» tot i que sí que s’ha endut «un bon pessic».

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic ha sigut retirat en llitera després d'un xoc de cap en el minut 24. El club confirma proves mèdiques i el rival queda en observació.