Revisa ací si el teu número és un dels premiats en el sorteig de Nadal

 

Este 22 de desembre ha tingut un lloc una nova edició del sorteig especial de Loteria de Nadal. La Grossa de Nadal, per al que enguany s’han consignat en el territori valencià 1.892.356,3 bitllets (cada bitllet es dividix en deu dècims) de loteria valorats en 378.471.260 euros, ha caigut 37 voltes en les províncies valencianes, segons les dades de Loteries i Apostes de l’Estat.

 

En concret, la Grossa de Nadal ha arribat al territori valencià en els anys 1847, 1900, 1904, 1906, 1930, 1933, 1934, 1937, 1941, 1950, 1953, 1959, 1964, 1966, 1968, 1971, 1980, 1985, 1986, 1987, 1989, 1993, 1996, 1998, 1999, 2002, 2003, 2006, 2007, 2008, 2010, 2012, 2013, 2014, 2017, 2018, i ara 2019.

 

En algunes ocasions, este premi ha caigut en una sola localitat i en unes altres, ha arribat al mateix temps en dos o més municipis d’esta autonomia. En la província de València ha caigut en 22 ocasions i en 17 poblacions i en la d’Alacant ha arribat 15 voltes en 14 municipis, mentres que en la de Castelló ho ha fet tres anys i en tres localitats.

 

Enguany, Loteries i Apostes de l’Estat han repartit un total de 2.380 milions d’euros en tots els dècims dels 170 milions venuts que siguen premiats i que es poden comprovar en la següent gràfica:

 

Últimes notícies

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.