Retiren del mercat un lot de formatge de cabra venut per Lidl en el territori valencià

 

La cadena de supermercats Lidl ha retirat de la venda un lot de formatge de cabra procedent de Països Baixos amb presència del bacteri listèria monocytogenes i, de moment, no s’ha confirmat en Espanya cap cas associat a esta alerta.

 

Els productes són d’un lot (412 i amb data de caducitat 6.11.2020) i van arribar a supermercats del territori valencià, d’Andalusia, Catalunya, País Basc, Galícia, Madrid i Múrcia, segons ha informat l’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (Aesan) en un comunicat.

 

El formatge va ser elaborat en Països Baixos, però comercialitzat des d’Alemanya per l’empresa Jermi. Tota la informació ha sigut traslladada per Aesan a les comunitats autònomes a través del Sistema Coordinat d’Intercanvi Ràpid d’Informació (Sciri).

 

Recomanen que no es consumisca

L’agència ha recomanat a les persones que tinguen en sa casa productes inclosos en esta alerta que s’abstinguen de consumirlos i els retornen al punt de compra. En el cas d’estar embarassada, es recomana consultar les recomanacions de consum durant l’embaràs fetes per Aesan.

 

Des de Lidl, han detallat en un comunicat que la presència del bacteri es va detectar en controls interns del proveïdor Brasserie Licorne SAS. Segons la companyia, cap altre producte venut per Lidl España, ni del fabricant Jermi, està afectat per esta campanya de devolució. En el comunicat, Lidl, el proveïdor i el fabricant demanen disculpes «a tots els clients afectats pels inconvenients causats».

Últimes notícies

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.

Les Corts fixen el pla per a investigar les VPP d’Alacant i afronten un ple marcat per la taxa turística

Les Corts Valencianes votaran la setmana vinent el pla de treball de la comissió que investiga les VPP d'Alacant i celebraran un ple amb debats sobre la taxa turística, el domini públic hidràulic i el sector citrícola, a més de la sessió de control al president.

Les dones aïllades per hantavirus a Barcelona i Alacant podran seguir la quarantena a casa si donen negatiu

Les dos dones aïllades en hospitals de Barcelona i Alacant per contacte amb hantavirus podran rebre visites i, si les pròximes PCR es mantenen negatives, completar la quarantena en els seus domicilis.

Demanen 5 anys de presó a un home per arrancar part de l’orella a un altre en una baralla per un aparcament

Un home s'enfronta a 5 anys de presó acusat d'arrancar part de l'orella a un altre després d'una discussió per una plaça d'aparcament en el port d'Alacant i d'agredir després a dos policies.

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.

GenVAL, la plataforma que impulsarà la medicina personalitzada en la Comunitat Valenciana

GenVAL és la nova plataforma genòmica de la Comunitat Valenciana que centralitza i analitza dades genètiques per a acurtar diagnòstics i avançar en medicina personalitzada.

Vesprada amb ruixats i tempestes aïllades a l’interior de la Comunitat Valenciana

La vesprada del diumenge portarà ruixats amb tempesta, sobretot a l'interior de la Comunitat Valenciana, mentres les temperatures mínimes pujaran lleugerament i el vent serà fluix.