Retiren del mercat un lot de formatge de cabra venut per Lidl en el territori valencià

 

La cadena de supermercats Lidl ha retirat de la venda un lot de formatge de cabra procedent de Països Baixos amb presència del bacteri listèria monocytogenes i, de moment, no s’ha confirmat en Espanya cap cas associat a esta alerta.

 

Els productes són d’un lot (412 i amb data de caducitat 6.11.2020) i van arribar a supermercats del territori valencià, d’Andalusia, Catalunya, País Basc, Galícia, Madrid i Múrcia, segons ha informat l’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (Aesan) en un comunicat.

 

El formatge va ser elaborat en Països Baixos, però comercialitzat des d’Alemanya per l’empresa Jermi. Tota la informació ha sigut traslladada per Aesan a les comunitats autònomes a través del Sistema Coordinat d’Intercanvi Ràpid d’Informació (Sciri).

 

Recomanen que no es consumisca

L’agència ha recomanat a les persones que tinguen en sa casa productes inclosos en esta alerta que s’abstinguen de consumirlos i els retornen al punt de compra. En el cas d’estar embarassada, es recomana consultar les recomanacions de consum durant l’embaràs fetes per Aesan.

 

Des de Lidl, han detallat en un comunicat que la presència del bacteri es va detectar en controls interns del proveïdor Brasserie Licorne SAS. Segons la companyia, cap altre producte venut per Lidl España, ni del fabricant Jermi, està afectat per esta campanya de devolució. En el comunicat, Lidl, el proveïdor i el fabricant demanen disculpes «a tots els clients afectats pels inconvenients causats».

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.