Descobriu l’edició limitada de roba vintage amb els logos de Pryca i Continente

Carrefour torna a sorprendre amb una original col·lecció vintage amb què recupera els icònics logos de Pryca i Continente. La companyia ha creat una edició limitada de peces de roba de les quals únicament posarà a la venda un nombre reduït d’unitats fins a final d’existències.

 

 

La col·lecció, dissenyada íntegrament a Espanya, està disponible només en una selecció dels seus centres ia www.carrefour.es L’hipermercat valencià d’Alfafar és un dels centres elegits i compta a més amb un espai decorat amb estètica retro per donar a conéixer la col·lecció.

 

 

La campanya és una picada d’ullet a les dos cadenes que van consolidar el format hipermercat a Espanya i que, el 1999 es van fusionar donant lloc a l’actual Carrefour. A més, amb ella es fa un homenatge a les marques que han format part de la història del comerç a Espanya i es recuperen ara com a resposta a l’actual tendència de moda retro inspirada en l’estil dels 80’s.

La col·lecció càpsula inclou peces vintage numerades amb què Carrefour vol retre homenatge als seus orígens. Entre elles es poden trobar samarretes marca TEX de cotó per a dona i cavaller, mitjons i sabatilles esportives amb els icònics logos de Pryca i Continente.

A més per donar a conéixer esta col·lecció, Carrefour ha creat espais decorats amb estètica retro, a l’esmentat d’Alfafar i als seus centres de Prat (Barcelona) i Hortaleza (Madrid), on mostrarà estos productes amb una cuidada ambientació dels anys 80. A més, posa en circulació un autobús vintage que recorre els carrers de Madrid mostrant l’estètica de la campanya amb influencers que retransmetran en directe l’experiència amb clients d’El Club Carrefour convidats a viure esta iniciativa singular.

Les obertures dels primers establiments de Pryca i Continente van representar una veritable revolució al país, en una època en què l’oferta comercial responia a paràmetres tradicionals. La fórmula implantada per les dos cadenes és el germen de l’hipermercat modern que hui coneixem i que evoluciona constantment.

Amb tot això, Carrefour fa un reconeixement nostàlgic cap a aquelles marques icòniques, part de la història del comerç a Espanya.

Últimes notícies

La UV i l’UJI recolzen a la docent agredida i reclamen avanços per a tancar la vaga

La Universitat de València i la Universitat Jaume I expressen el seu suport a la docent agredida durant una protesta davant Educació i urgixen a desbloquejar la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Dos Nobel demanen copiar el model de la NASA per a acostar la ciència al gran públic

Gary Ruvkun i Benjamín List reclamen aprendre de la NASA per a comunicar millor la biologia molecular i la química, i advertixen sobre els riscos de la IA i les xarxes socials.

Detingut un jove per extorquir a usuaris de webs de contactes amb amenaces econòmiques

La Guàrdia Civil ha detingut a un jove de 24 anys acusat d'extorquir a usuaris de pàgines de contactes, als quals reclamava diners mitjançant amenaces i intimidacions.

Xàbia concedix la medalla de la ciutat a Gerson Andrés Rincón per la seua actuació heroica en un incendi

L'Ajuntament de Xàbia ha atorgat a títol pòstum la seua màxima distinció a Gerson Andrés Rincón Murillo, veí colombià que va morir en avisar porta a porta als seus veïns durant un incendi en el seu edifici al febrer de 2026.

Set detinguts per una xarxa que introduïa migrants en pasteres taxi entre Espanya i França

La Policia Nacional i la Guàrdia Civil han desarticulat una xarxa internacional que introduïa migrants en pasteres taxi per les costes d'Alacant, Múrcia i Almeria, amb set detinguts a Espanya i França.

Les famílies exigixen explicacions per l’agressió policial a una docent enfront d’Educació

Les federacions de famílies de l'escola pública condemnen l'agressió policial patida per una professora durant una protesta enfront de la Conselleria d'Educació i reclamen una negociació ràpida per a tancar el curs amb garanties.

Quarta setmana de vaga del professorat valencià amb la negociació trencada i el front sindical dividit

La vaga indefinida del professorat valencià de la pública no universitària aconseguix la seua quarta setmana amb la taula de negociació trencada, dos blocs sindicals enfrontats i una creixent tensió per les càrregues policials.

Lleuger descens de les temperatures i possibles ruixats esta vesprada a l’interior de Castellon

La Comunitat Valenciana vivira una jornada de cels poc nuvolosos, lleuger descens de les maximas en Castellon i possibilitat de ruixats amb tempesta esta vesprada a l'interior nord.