Cau el 2n premi de la Bonoloto en Mislata

Imatge d’una butlleta de la Bonoloto. | Cedida

 

Continua la sort d’este cap de setmana en terres valencianes. Si el divendres de nit va caure el segon premi de la Bonoloto en Benetússer, este dissabte ha caigut també un segon premi de la Bonoloto en un municipi de l’Horta de València: Mislata. I això sense comptar el primer i segon premi de la Loteria Nacional que van caure el dissabte de matí en Castelló i en Elx.

 

Un altre veí de l’Horta este diumenge respira un poc més content. I és que en l’Administració de Loteria de Mireia Soriano, en el carrer del Cardenal Benlloch, 34 de Mislata s’ha validat el premi de segona categoria de la Bonoloto. L’afortunat, que ha endevinat cinc dels números de la combinació més el complementari, ha guanyat 89.927,20 euros amb el premi.

 

Per altra part, el pot del primer premi continua sense tindre guanyador. I, a més del bitllet valencià, s’ha validat un altre premiat en Galícia, també de segona categoria. Els números del premi han sigut: 25 – 43 – 48 – 49 – 31 – 44. El complementari, el 27 i el reintegrament, el 5. La recaptació total que ha tingut la Bonoloto ha pujat a vora 2’4 milions d’euros.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El nou portacontenidors ecològic de JSV reduïx a la mitat el consum entre Alacant i Canàries

JSV ha posat en servici al port d’Alacant el MilaGreen, el seu primer vaixell portacontenidors propi, que reduïx a la mitat el consum de combustible en la ruta de provisió de la península a les illes Canàries. El buc, de 38 milions d’euros, està preparat per a usar metanol verd i connectar-se a la xarxa elèctrica durant les operacions en port.

Consell per a vore l’eclipsi solar: ulleres homologades i sempre posades

El Ministeri de Consum recorda que l’eclipsi solar del 12 d’agost només s’ha de mirar amb ulleres certificades ISO 12312-2:2015, comprades en canals oficials i sense llevar-se-les en cap moment.

La Policia registra el bar on un home ha matat un jove a València

La Policia Nacional ha registrat este dijous el bar de València on un home de 62 anys va matar dimecres un jove de 20 anys amb un objecte metàl·lic. L’home, propietari del local i de nacionalitat colombiana com la víctima, ha sigut traslladat al registre però encara no ha passat a disposició judicial.

Confiscats quasi 700 productes falsificats en parades il·legals d’Oropesa i Peníscola

La Guàrdia Civil ha confiscat prop de 700 articles falsificats venuts en parades ambulants il·legals a Oropesa del Mar i Peníscola, valorats en més de 10.700 euros, i ha denunciat administrativament dues persones.

Tempestes de vesprada a l’interior nord i oratge estable a la costa

L’interior de Castelló pot registrar ruixats i tempestes localment fortes esta vesprada, mentres les temperatures es mantenen estables en tota la Comunitat Valenciana.

Avís groc per tempestes amb granís a l’interior de Castelló i del nord de València este dijous

Aemet ha activat per a la vesprada d’este dijous l’avís groc per fortes tempestes amb granís i ratxes de vent molt fortes a l’interior de Castelló i a l’interior nord de València, amb probabilitat moderada-alta.

Affengruber es mostra il·lusionat amb l’estil de joc del nou tècnic de l’Elx

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura que li agrada l’estil de joc que vol implantar Martín Anselmi i confia en començar LaLiga amb bones sensacions davant el Deportivo.

Arresten a Benidorm un lladre especialitzat en furtar en bufets d’hotel

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm un home de 43 anys, d’origen xilé, acusat d’una quinzena de furts a clients d’hotels durant el bufet de l’esmorzar, on aprofitava els descuits amb una prenda com a pantalla.
FILMOTECA D'ESTIU