Cau el 2n premi de la Bonoloto en Mislata

Imatge d’una butlleta de la Bonoloto. | Cedida

 

Continua la sort d’este cap de setmana en terres valencianes. Si el divendres de nit va caure el segon premi de la Bonoloto en Benetússer, este dissabte ha caigut també un segon premi de la Bonoloto en un municipi de l’Horta de València: Mislata. I això sense comptar el primer i segon premi de la Loteria Nacional que van caure el dissabte de matí en Castelló i en Elx.

 

Un altre veí de l’Horta este diumenge respira un poc més content. I és que en l’Administració de Loteria de Mireia Soriano, en el carrer del Cardenal Benlloch, 34 de Mislata s’ha validat el premi de segona categoria de la Bonoloto. L’afortunat, que ha endevinat cinc dels números de la combinació més el complementari, ha guanyat 89.927,20 euros amb el premi.

 

Per altra part, el pot del primer premi continua sense tindre guanyador. I, a més del bitllet valencià, s’ha validat un altre premiat en Galícia, també de segona categoria. Els números del premi han sigut: 25 – 43 – 48 – 49 – 31 – 44. El complementari, el 27 i el reintegrament, el 5. La recaptació total que ha tingut la Bonoloto ha pujat a vora 2’4 milions d’euros.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les directives de centres públics amenacen amb dimitir en bloc si Educació no concreta la seua oferta

Els equips directius de centres públics valencians advertixen que presentaran dimissions col·lectives si la Conselleria d'Educació no presenta per escrit una proposta seriosa i suficient per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Dimarts quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana amb fins a 30 graus i algun ruixat a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts quasi estiuenc, amb temperatures pròximes als 30 graus i cel poc nuvolós, encara que s'esperen ruixats dispersos a l'interior de Castelló a la vesprada.

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.