Cauen tres premis de la Bonoloto en el territori valencià

 

La Bonoloto ha deixat un total de tres premis en el territori valencià en el sorteig d’este dijous, 11 de març. Concretament, els guardons han caigut en administració número 3 de la localitat de Crevillent, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant); en la número 2 de la localitat de Llíria, en la comarca del Camp de Túria (València); en la número 101 de la ciutat de València.

 

Els tres encertants són d’un premi de Segona Categoria (5 encerts + complementari), dotat amb 8.976,02 euros per bitllet, ja que hi ha hagut cinc encertats en total. Els altres premis han caigut en la ciutat de Burgos i en Madrid.

 

Per la seua banda, hi ha hagut un encertant de Primera Categoria, que ha sigut en La Palma de Gran Canària, i s’ha emportat un premi total de 3.353.209,89 milions d’euros.

 

La combinació guanyadora ha sigut:

24-3-49-8-34-4

Reintegrament: 6

Complementari: 10

 

Sorteig Bonoloto

La BonoLoto és un joc d’atzar regulat per Loteries i Apostes de l’Estat (LAE) d’Espanya, basat en la tradicional loteria de números o primitiva. El sorteig s’efectua diàriament de dilluns a dissabtes (exceptuant diumenge) a les 21:30 hores en el Saló de Sortejos de Loteries i Apostes de l’Estat situat al carrer Capità Haja, número 53 de Madrid. L’edat mínima per a participar en el sorteig és de 18 anys.

 

Reglament i premis

Cada setmana es fan sis sortejos independents, de dilluns a dissabte (excepte diumenge). Cada aposta té un valor de 0,50 euros, sent el sorteig més econòmic de tots els que fa Loteries i Apostes de l’Estat. Existixen dos modalitats de joc, una diària, en la que el bitllet se segella únicament per al sorteig del dia, i és obligatori fer un mínim de dues apostes iguals o diferents, i una altra setmanal o d’abonament, en la que el bitllet se segella per a tots els sortejos de la setmana corresponent (o els que resten després de la data de segellament del bitllet si es fa amb la setmana començada).

 

En esta modalitat no hi ha imposició sobre el número d’apostes. En cada aposta simple s’han de marcar sis números diferents entre l’1 i el 49. En segellar el bitllet el terminal generarà un número aleatori entre el 0 i el 9 que correspondrà al Reintegrament.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.