Cauen tres premis de la Bonoloto en el territori valencià

 

La Bonoloto ha deixat un total de tres premis en el territori valencià en el sorteig d’este dijous, 11 de març. Concretament, els guardons han caigut en administració número 3 de la localitat de Crevillent, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant); en la número 2 de la localitat de Llíria, en la comarca del Camp de Túria (València); en la número 101 de la ciutat de València.

 

Els tres encertants són d’un premi de Segona Categoria (5 encerts + complementari), dotat amb 8.976,02 euros per bitllet, ja que hi ha hagut cinc encertats en total. Els altres premis han caigut en la ciutat de Burgos i en Madrid.

 

Per la seua banda, hi ha hagut un encertant de Primera Categoria, que ha sigut en La Palma de Gran Canària, i s’ha emportat un premi total de 3.353.209,89 milions d’euros.

 

La combinació guanyadora ha sigut:

24-3-49-8-34-4

Reintegrament: 6

Complementari: 10

 

Sorteig Bonoloto

La BonoLoto és un joc d’atzar regulat per Loteries i Apostes de l’Estat (LAE) d’Espanya, basat en la tradicional loteria de números o primitiva. El sorteig s’efectua diàriament de dilluns a dissabtes (exceptuant diumenge) a les 21:30 hores en el Saló de Sortejos de Loteries i Apostes de l’Estat situat al carrer Capità Haja, número 53 de Madrid. L’edat mínima per a participar en el sorteig és de 18 anys.

 

Reglament i premis

Cada setmana es fan sis sortejos independents, de dilluns a dissabte (excepte diumenge). Cada aposta té un valor de 0,50 euros, sent el sorteig més econòmic de tots els que fa Loteries i Apostes de l’Estat. Existixen dos modalitats de joc, una diària, en la que el bitllet se segella únicament per al sorteig del dia, i és obligatori fer un mínim de dues apostes iguals o diferents, i una altra setmanal o d’abonament, en la que el bitllet se segella per a tots els sortejos de la setmana corresponent (o els que resten després de la data de segellament del bitllet si es fa amb la setmana començada).

 

En esta modalitat no hi ha imposició sobre el número d’apostes. En cada aposta simple s’han de marcar sis números diferents entre l’1 i el 49. En segellar el bitllet el terminal generarà un número aleatori entre el 0 i el 9 que correspondrà al Reintegrament.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.