Cauen tres premis de la Bonoloto en el territori valencià

 

La Bonoloto ha deixat un total de tres premis en el territori valencià en el sorteig d’este dijous, 11 de març. Concretament, els guardons han caigut en administració número 3 de la localitat de Crevillent, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant); en la número 2 de la localitat de Llíria, en la comarca del Camp de Túria (València); en la número 101 de la ciutat de València.

 

Els tres encertants són d’un premi de Segona Categoria (5 encerts + complementari), dotat amb 8.976,02 euros per bitllet, ja que hi ha hagut cinc encertats en total. Els altres premis han caigut en la ciutat de Burgos i en Madrid.

 

Per la seua banda, hi ha hagut un encertant de Primera Categoria, que ha sigut en La Palma de Gran Canària, i s’ha emportat un premi total de 3.353.209,89 milions d’euros.

 

La combinació guanyadora ha sigut:

24-3-49-8-34-4

Reintegrament: 6

Complementari: 10

 

Sorteig Bonoloto

La BonoLoto és un joc d’atzar regulat per Loteries i Apostes de l’Estat (LAE) d’Espanya, basat en la tradicional loteria de números o primitiva. El sorteig s’efectua diàriament de dilluns a dissabtes (exceptuant diumenge) a les 21:30 hores en el Saló de Sortejos de Loteries i Apostes de l’Estat situat al carrer Capità Haja, número 53 de Madrid. L’edat mínima per a participar en el sorteig és de 18 anys.

 

Reglament i premis

Cada setmana es fan sis sortejos independents, de dilluns a dissabte (excepte diumenge). Cada aposta té un valor de 0,50 euros, sent el sorteig més econòmic de tots els que fa Loteries i Apostes de l’Estat. Existixen dos modalitats de joc, una diària, en la que el bitllet se segella únicament per al sorteig del dia, i és obligatori fer un mínim de dues apostes iguals o diferents, i una altra setmanal o d’abonament, en la que el bitllet se segella per a tots els sortejos de la setmana corresponent (o els que resten després de la data de segellament del bitllet si es fa amb la setmana començada).

 

En esta modalitat no hi ha imposició sobre el número d’apostes. En cada aposta simple s’han de marcar sis números diferents entre l’1 i el 49. En segellar el bitllet el terminal generarà un número aleatori entre el 0 i el 9 que correspondrà al Reintegrament.

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.