14.9 C
València
Dimecres, 10 desembre, 2025

Cauen tres premis de la Bonoloto en el territori valencià

 

La Bonoloto ha deixat un total de tres premis en el territori valencià en el sorteig d’este dijous, 11 de març. Concretament, els guardons han caigut en administració número 3 de la localitat de Crevillent, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant); en la número 2 de la localitat de Llíria, en la comarca del Camp de Túria (València); en la número 101 de la ciutat de València.

 

Els tres encertants són d’un premi de Segona Categoria (5 encerts + complementari), dotat amb 8.976,02 euros per bitllet, ja que hi ha hagut cinc encertats en total. Els altres premis han caigut en la ciutat de Burgos i en Madrid.

 

Per la seua banda, hi ha hagut un encertant de Primera Categoria, que ha sigut en La Palma de Gran Canària, i s’ha emportat un premi total de 3.353.209,89 milions d’euros.

 

La combinació guanyadora ha sigut:

24-3-49-8-34-4

Reintegrament: 6

Complementari: 10

 

Sorteig Bonoloto

La BonoLoto és un joc d’atzar regulat per Loteries i Apostes de l’Estat (LAE) d’Espanya, basat en la tradicional loteria de números o primitiva. El sorteig s’efectua diàriament de dilluns a dissabtes (exceptuant diumenge) a les 21:30 hores en el Saló de Sortejos de Loteries i Apostes de l’Estat situat al carrer Capità Haja, número 53 de Madrid. L’edat mínima per a participar en el sorteig és de 18 anys.

 

Reglament i premis

Cada setmana es fan sis sortejos independents, de dilluns a dissabte (excepte diumenge). Cada aposta té un valor de 0,50 euros, sent el sorteig més econòmic de tots els que fa Loteries i Apostes de l’Estat. Existixen dos modalitats de joc, una diària, en la que el bitllet se segella únicament per al sorteig del dia, i és obligatori fer un mínim de dues apostes iguals o diferents, i una altra setmanal o d’abonament, en la que el bitllet se segella per a tots els sortejos de la setmana corresponent (o els que resten després de la data de segellament del bitllet si es fa amb la setmana començada).

 

En esta modalitat no hi ha imposició sobre el número d’apostes. En cada aposta simple s’han de marcar sis números diferents entre l’1 i el 49. En segellar el bitllet el terminal generarà un número aleatori entre el 0 i el 9 que correspondrà al Reintegrament.

Últimes notícies

Camps demana a Pérez Llorca la data del congrés regional del PPCV

El expresident ha demanat al secretari general del PPCV que concrete el calendari del congrés regional i explique per què no s'ha convocat. També reclama garanties perquè els aspirants puguen dirigir-se a la militància.

L’acusació readmesa en la causa de la DANA demana anul·lar la instrucció des de setembre

L'Audiència de València va estimar el recurs i va readmetre a l'acusació particular. Després d'això, ha demanat anul·lar l'actuat entre el 4 de setembre i el 10 de desembre o repetir les diligències.

El PSPV demana el nom del funcionari que suposadament va esborrar missatges del mòbil de Conca

El PSPV-PSOE ha anunciat que sol·licitarà identificar al funcionari que va fer el canvi de mòbil de José Manuel Cuenca, després del qual es van perdre mesos de missatges. Reclama també l'acte administratiu i el llistat de crides per a aclarir decisions durant la DANA.

Lorenzo Silva, Premi Alacant Noir 2025 per la seua trajectòria en la ficció policial

Lorenzo Silva rebrà el Premi Alacant Noir 2025 en reconeixement a la seua trajectòria en la ficció policial. El lliurament està previst el 18 de desembre a casa Mediterrani.

Ha mort un conductor de 24 anys després de ser atropellat en eixir del seu cotxe en l’AP-7 a Dénia

Un jove de 24 anys ha mort en ser atropellat després de baixar-se del seu cotxe en l'AP-7 a l'altura de Dénia. El succés, en el km 602 sentit València, ha provocat retencions.

Terra Nullius inaugura Fragments amb una mirada crítica a les infraestructures energètiques

Terra Nullius, d'Andreu Esteban, obri la quinta edició de Fragments amb una anàlisi visual sobre com el desplegament energètic reconfigura el paisatge valencià. La mostra s'inaugura l'11 de desembre i podrà visitar-se fins al 8 de febrer a la Sala de la Muralla del Col·legi Major Rector Peset.

Vox rebutja ‘execucions en la plaça pública’ davant l’exigència d’expulsar a Mazón del PP

Vox ha defés no 'executar en la plaça pública' enfront de la petició de l'oposició que el PP demane l'acta o expulse a Carlos Mazón. PSPV i Compromís han redoblat la pressió per la seua gestió de la dana.

Sant Silvestre de València: 18.000 dorsals i dorsal solidari a 2 euros

La 40a edició se celebrarà el 30 de desembre a les 20.00 amb un recorregut de 5 km i modalitats competitiva, popular i festiva. El dorsal solidari duplica el seu preu per a fer costat a ASLEUVAL.