14.8 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Cauen tres premis de la Bonoloto en el territori valencià

 

La Bonoloto ha deixat un total de tres premis en el territori valencià en el sorteig d’este dijous, 11 de març. Concretament, els guardons han caigut en administració número 3 de la localitat de Crevillent, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant); en la número 2 de la localitat de Llíria, en la comarca del Camp de Túria (València); en la número 101 de la ciutat de València.

 

Els tres encertants són d’un premi de Segona Categoria (5 encerts + complementari), dotat amb 8.976,02 euros per bitllet, ja que hi ha hagut cinc encertats en total. Els altres premis han caigut en la ciutat de Burgos i en Madrid.

 

Per la seua banda, hi ha hagut un encertant de Primera Categoria, que ha sigut en La Palma de Gran Canària, i s’ha emportat un premi total de 3.353.209,89 milions d’euros.

 

La combinació guanyadora ha sigut:

24-3-49-8-34-4

Reintegrament: 6

Complementari: 10

 

Sorteig Bonoloto

La BonoLoto és un joc d’atzar regulat per Loteries i Apostes de l’Estat (LAE) d’Espanya, basat en la tradicional loteria de números o primitiva. El sorteig s’efectua diàriament de dilluns a dissabtes (exceptuant diumenge) a les 21:30 hores en el Saló de Sortejos de Loteries i Apostes de l’Estat situat al carrer Capità Haja, número 53 de Madrid. L’edat mínima per a participar en el sorteig és de 18 anys.

 

Reglament i premis

Cada setmana es fan sis sortejos independents, de dilluns a dissabte (excepte diumenge). Cada aposta té un valor de 0,50 euros, sent el sorteig més econòmic de tots els que fa Loteries i Apostes de l’Estat. Existixen dos modalitats de joc, una diària, en la que el bitllet se segella únicament per al sorteig del dia, i és obligatori fer un mínim de dues apostes iguals o diferents, i una altra setmanal o d’abonament, en la que el bitllet se segella per a tots els sortejos de la setmana corresponent (o els que resten després de la data de segellament del bitllet si es fa amb la setmana començada).

 

En esta modalitat no hi ha imposició sobre el número d’apostes. En cada aposta simple s’han de marcar sis números diferents entre l’1 i el 49. En segellar el bitllet el terminal generarà un número aleatori entre el 0 i el 9 que correspondrà al Reintegrament.

Últimes notícies

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.