22.1 C
València
Dijous, 16 octubre, 2025

La Bonoloto deixa un premi en una localitat valenciana

 

La Bonoloto ha deixat un premi en el territori valencià en el sorteig d’este dimecres, 24 de març. Concretament, la persona afortunada ha validat el seu bitllet encertant en l’Administració de Loteries número.91 ubicada en el carrer de Sant Vicent Paül, núm.1, de la ciutat de València.

 

Es tracta d’un premi de Segona Categoria (5 encerts + complementari), dotat amb 176.723,86 euros per bitllet, ja que només ha estat una persona la guanyadora. Per la seua banda, no hi ha hagut cap encertant de Primera Categoria, i el premi total acumulat és de 900.000 milions d’euros.

 

La combinació guanyadora ha sigut:

40-30-5-44-20-6

Reintegrament: 1

Complementari: 36

Últimes notícies

La Guàrdia Civil lliurament a la jutgessa la crida que va situar la pluja cap a Conca el 29-O

La Guàrdia Civil aporta al jutjat la gravació de les 16.16 en plena DANA, on es preveu el desplaçament del màxim de precipitació cap a Conca. L'àudio busca aclarir què es va comunicar i en quin moment.

La jutgessa de la DANA retrau la falta de vigilància de barrancs el 29 d’octubre

La magistrada que investiga la gestió de la DANA veu inexplicable que no es desplegaren mitjans per a vigilar barrancs malgrat l'alerta roja i demana explicacions a la CHJ. També cridarà a declarar a familiars de 50 víctimes no sentits.

Quatre detinguts per robatoris en comerços a Alacant, Múrcia, Sevilla i La Corunya

Quatre persones van ser detingudes a Fortuna com a presumptes integrants d'un grup amb seu a Madrid vinculat a robatoris en comerços d'Alacant, Múrcia, Sevilla i La Corunya. L'operació Inko seguix oberta després de confiscar ferramentes, inhibidors i monedes.

La jutgessa de la DANA veu injustificable la falta de vigilància dels barrancs el 29 d’octubre

La instructora retrau que no hi haguera vigilància presencial de barrancs durant la jornada crítica malgrat l'alerta roja i recorda que el control era autonòmic. Demana a la CHJ aclarir si va desplegar personal i afig noves diligències amb familiars de víctimes.

Quatre informes forenses poden elevar a 233 les víctimes mortals de la dana

La jutgessa que investiga la gestió de la dana del 29 d'octubre espera quatre pericials que podrien sumar quatre morts i elevar el balanç a 233. Els casos inclouen dos residents d'un geriàtric de Paiporta i dos morts posteriors en hospitals de València.

Quatre informes forenses poden elevar a 232 les víctimes mortals de la DANA

La magistrada que instruïx la causa per la gestió de la DANA del 29 d'octubre espera quatre informes forenses. Si confirmen el nexe, el balanç pujaria a 232.

Presó provisional per a un home detingut a València per emportar-se a quatre dels seus fills a Algèria

Un home va ser detingut a València després de la denúncia de la seua exmuller i enviat a presó provisional per sostracció de menors. Quatre dels seus cinc fills seguixen a Algèria.

Les víctimes de la dana demanen que Mazón no acudisca al funeral d’Estat del primer aniversari

Familiars de les 229 víctimes rebutgen la presència del president en la cerimònia del 29 d'octubre a València i demanen que l'homenatge se centre en ells.