Cau un premi de la Bonoloto en Villena

 

La Bonoloto ha tornat a deixar premi en el territori valencià en el sorteig d’este dimarts, 9 de febrer. Concretament,  l’afortunat ha validat el seu bitllet encertant en l‘Administració de Loteries número 2, ubicada en el carrer de Cervantes núm.32 de la localitat de Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant).

 

Es tracta d’un premi de Segona Categoria (5 encerts + Complementaris), dotat amb 154.326,49 euros. Per la seua banda, no hi ha hagut cap bitllet premiat de Primera Categoria (6 encerts), pel que els diners s’han acumulat per al pròxim sorteig i el premiat podria guanyar 500.000 euros.

 

La combinació guanyadora ha sigut:

10-29-41-15-26-25

Reintegrament: 0

Complementari: 6

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’elefanta Miri en el Bioparc de València després d’una ferida causada per un altre elefant

L'elefanta Miri ha mort en el Bioparc de València després que un mascle li perforara una artèria amb els seus ullals, malgrat la ràpida intervenció de l'equip de cuidadors.

Diana Morant alerta que el pacte PP-Vox a Extremadura repetix el model valencià que, afirma, va costar vides

Diana Morant advertix que el pacte de govern entre PP i Vox a Extremadura reproduïx el model aplicat en la Comunitat Valenciana, que, segons denúncia, va costar vides pel negacionismo davant la dana i les emergències.

Mónica Oltra alerta de democràcies indefenses davant el poder econòmic i prepara el seu retorn a l’alcaldia de València

Mónica Oltra denuncia que les democràcies estan cada vegada més indefenses enfront del poder econòmic i defén el seu retorn a la política local malgrat afrontar un juí pendent.

Detingudes 42 persones a València per 46 estafes del fill en dificultats

La Policia Nacional ha arrestat a València a 42 persones acusades de 46 estafes del fill en dificultats en tota Espanya, amb un botí de 221.477 euros i part dels diners ja bloquejats.

Envellir bé: l’experta que reclama prioritzar la qualitat de vida sobre viure més anys

La catedràtica Consuelo Borrás defén que l'objectiu de l'envelliment no és només sumar anys, sinó arribar a la vellesa amb autonomia mitjançant hàbits saludables i exercici físic.

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.