El Sorteig de la Creu Roja repartix els seus premis en València i Villena

El premi ha caigut al Punt de Venda núm. 12.835 de Cerdanyola del Vallès

Imatge d’arxiu | Cedida

 

El sorteig especial de la Creu Roja de la Loteria Nacional ha repartit els seus premis en la Comunitat Valenciana, en concret en la ciutat de València i en la localitat de Villena (l’Alt Vinalopó).

 

En el cas de València, ha caigut de forma íntegra el segon premi del sorteig, de 250.000 euros a la sèrie, que ha tocat amb el número 41.818. Este número ha sigut venut en el carrer Luis Oliag, número 2-B.

 

En el cas de Villena, ha sigut una de les localitats agraciades amb el tercer premi d’este sorteig especial de Creu Roja, amb un premi de 50.000 euros a la sèrie. El número amb què ha tocat el tercer premi ha sigut el 36.119, i en el cas de Villena ha sigut venut en el carrer Gran Capitán, número 25.

 

Este tercer premi també ha sigut repartit en la ciutat de Barcelona, en Santander, en Saragossa i en Abarán (Murcia).

 

Respecte al primer premi, que en este sorteig especial tenia un premi d’1 milió d’euros a la sèrie, ha tocat amb el número 57.806, que s’ha venut íntegrament en Santiago de Compostela.

 

Els reintegraments d’este sorteig han sigut el 6, el 0 i el 5.

 

La Loteria nacional torna a posar-se en joc el pròxim dijous, 13 de juny, amb un primer premi a la sèrie de 300.000 euros.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.