14.7 C
València
Dimecres, 17 desembre, 2025

El Sorteig de la Creu Roja repartix els seus premis en València i Villena

El premi ha caigut al Punt de Venda núm. 12.835 de Cerdanyola del Vallès

Imatge d’arxiu | Cedida

 

El sorteig especial de la Creu Roja de la Loteria Nacional ha repartit els seus premis en la Comunitat Valenciana, en concret en la ciutat de València i en la localitat de Villena (l’Alt Vinalopó).

 

En el cas de València, ha caigut de forma íntegra el segon premi del sorteig, de 250.000 euros a la sèrie, que ha tocat amb el número 41.818. Este número ha sigut venut en el carrer Luis Oliag, número 2-B.

 

En el cas de Villena, ha sigut una de les localitats agraciades amb el tercer premi d’este sorteig especial de Creu Roja, amb un premi de 50.000 euros a la sèrie. El número amb què ha tocat el tercer premi ha sigut el 36.119, i en el cas de Villena ha sigut venut en el carrer Gran Capitán, número 25.

 

Este tercer premi també ha sigut repartit en la ciutat de Barcelona, en Santander, en Saragossa i en Abarán (Murcia).

 

Respecte al primer premi, que en este sorteig especial tenia un premi d’1 milió d’euros a la sèrie, ha tocat amb el número 57.806, que s’ha venut íntegrament en Santiago de Compostela.

 

Els reintegraments d’este sorteig han sigut el 6, el 0 i el 5.

 

La Loteria nacional torna a posar-se en joc el pròxim dijous, 13 de juny, amb un primer premi a la sèrie de 300.000 euros.

Últimes notícies

El pressupost de València per a 2026 supera la comissió i queda llest per al ple del dilluns

La comissió d'Hisenda i Participació ha aprovat el pressupost de 2026 després de desestimar al·legacions. Els comptes ascendixen a 1.250 milions i prioritzen la reconstrucció per la dana, els servicis socials, la seguretat i la vivenda.

Carlos Mazón torna a les Corts quinze dies després per a l’últim ple de l’any

El expresident ha tornat a les Corts per a l'últim ple de l'any, quinze dies després de la seua anterior assistència. Ha ocupat de nou l'escó 97 i podrà votar la reforma del reglament.

Casa Caridad celebra Nadal amb un balanç de 4.464 persones ateses en 2025

Casa Caridad reforça la seua campanya de Nadal en un context d'alta demanda sostinguda. Lliurament més de 100 carros diaris i impulsarà 320 menús especials.

Juan Carlos Ferrero deixa de ser entrenador d’Alcaraz i Samuel López assumix en solitari

Carlos Alcaraz i Juan Carlos Ferrero han posat fi a la seua relació professional després de més de set anys. Samuel López, ja integrat en l'equip, dirigirà en solitari la carrera del número u.

Detinguda a València per explotar sexualment a dos dones amb amenaces de bruixeria

La Policia Nacional ha detingut a la propietària d'un centre de massatges per obligar a dos dones a pràctiques sexuals sota coaccions i amenaces de bruixeria. Les víctimes han sigut alliberades.

El Aspar Team salta a la pantalla gran amb la pel·lícula Ídols

El Aspar Team ha participat en Ídols, la primera pel·lícula basada en el Mundial de MotoGP, rodada durant 2024 i amb estrena en cinemes el 23 de gener. L'equip de Moto2 és un dels eixos del relat.

Tárrega fixa l’objectiu davant el Mallorca i promet treball immediat

Tárrega subratlla que el València apunta a guanyar al Mallorca i que el treball comença ja. Advertix de la importància del dol per la taula abans del tancament de l'any.

El València Basket visita al Basket Landes per a reenganxar-se a l’Eurolliga

València Basket es mesura al Basket Landes en la segona ronda de l'Eurolliga femenina amb la necessitat de tornar a guanyar després del 63-70 davant Saragossa. Raquel Carrera seguix de baixa i Queralt Casas torna a la pista on va jugar entre 2016 i 2018.