El Sorteig de la Creu Roja repartix els seus premis en València i Villena

El premi ha caigut al Punt de Venda núm. 12.835 de Cerdanyola del Vallès

Imatge d’arxiu | Cedida

 

El sorteig especial de la Creu Roja de la Loteria Nacional ha repartit els seus premis en la Comunitat Valenciana, en concret en la ciutat de València i en la localitat de Villena (l’Alt Vinalopó).

 

En el cas de València, ha caigut de forma íntegra el segon premi del sorteig, de 250.000 euros a la sèrie, que ha tocat amb el número 41.818. Este número ha sigut venut en el carrer Luis Oliag, número 2-B.

 

En el cas de Villena, ha sigut una de les localitats agraciades amb el tercer premi d’este sorteig especial de Creu Roja, amb un premi de 50.000 euros a la sèrie. El número amb què ha tocat el tercer premi ha sigut el 36.119, i en el cas de Villena ha sigut venut en el carrer Gran Capitán, número 25.

 

Este tercer premi també ha sigut repartit en la ciutat de Barcelona, en Santander, en Saragossa i en Abarán (Murcia).

 

Respecte al primer premi, que en este sorteig especial tenia un premi d’1 milió d’euros a la sèrie, ha tocat amb el número 57.806, que s’ha venut íntegrament en Santiago de Compostela.

 

Els reintegraments d’este sorteig han sigut el 6, el 0 i el 5.

 

La Loteria nacional torna a posar-se en joc el pròxim dijous, 13 de juny, amb un primer premi a la sèrie de 300.000 euros.

Últimes notícies

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.

Alboraia celebra el Dia de l’Orxata repartint més de mil litres i milers de gots

Alboraia ha celebrat la 57a edició del Dia de l'Orxata amb el repartiment gratuït de més de 1.000 litres d'orxata artesana, més de 3.000 gots i fartons, així com tallers, concursos i visites als camps de xufa.

Sanitaris de Villar del Arzobispo denuncien amenaces greus durant una guàrdia

Una infermera i altres professionals han patit una agressió verbal amb amenaces en el centre de salut de Villar del Arzobispo. SATSE reclama més seguretat, suport psicològic i jurídic i la implantació d’un botó del pànic.

El Suprem manté la regularització extraordinària de migrants i descarta portar-la a la UE

El Tribunal Suprem ha decidit no elevar al Tribunal de Justícia de la Unió Europea la regularització extraordinària de migrants ni suspendre cautelarment el reial decret que la desplega, impugnat per la Generalitat Valenciana i Aragó.