14.6 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

El Sorteig de la Creu Roja repartix els seus premis en València i Villena

El premi ha caigut al Punt de Venda núm. 12.835 de Cerdanyola del Vallès

Imatge d’arxiu | Cedida

 

El sorteig especial de la Creu Roja de la Loteria Nacional ha repartit els seus premis en la Comunitat Valenciana, en concret en la ciutat de València i en la localitat de Villena (l’Alt Vinalopó).

 

En el cas de València, ha caigut de forma íntegra el segon premi del sorteig, de 250.000 euros a la sèrie, que ha tocat amb el número 41.818. Este número ha sigut venut en el carrer Luis Oliag, número 2-B.

 

En el cas de Villena, ha sigut una de les localitats agraciades amb el tercer premi d’este sorteig especial de Creu Roja, amb un premi de 50.000 euros a la sèrie. El número amb què ha tocat el tercer premi ha sigut el 36.119, i en el cas de Villena ha sigut venut en el carrer Gran Capitán, número 25.

 

Este tercer premi també ha sigut repartit en la ciutat de Barcelona, en Santander, en Saragossa i en Abarán (Murcia).

 

Respecte al primer premi, que en este sorteig especial tenia un premi d’1 milió d’euros a la sèrie, ha tocat amb el número 57.806, que s’ha venut íntegrament en Santiago de Compostela.

 

Els reintegraments d’este sorteig han sigut el 6, el 0 i el 5.

 

La Loteria nacional torna a posar-se en joc el pròxim dijous, 13 de juny, amb un primer premi a la sèrie de 300.000 euros.

Últimes notícies

El València ha descartat una lesió greu de César Tárrega i ha estimat un parell de setmanes de baixa

El club ha confirmat que el central no patix una lesió de gravetat després de passar proves este dilluns a Paterna. La baixa s'ha estimat entorn de dos setmanes.

El Llevant-Vila-real ajornat per la pluja es jugarà el 18 de febrer

El partit de la jornada 16, suspés per alerta roja el 14 de desembre de 2025, es jugarà el dimecres 18 de febrer a les 20.00 en el Ciutat de València. LaLiga va confirmar la data després de la petició dels dos clubs per a assegurar la presència dels seus jugadors africans.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El sorteig de quarts de la Copa del Rei va aparellar al València amb l'Athletic a Mestalla, a partit únic entre el 3 i el 5 de febrer. La resta de creus: Albacete-Barcelona, Alabés-Reial Societat i Betis-Atlètic.

Bernabé afirma que el poble valencià se suma al dolor per la tragèdia ferroviària de Adamuz

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha expressat el suport de la ciutadania a les víctimes del sinistre amb almenys 39 morts. Va haver-hi minut de silenci a València i reconeixement a emergències, seguretat i sanitaris.

Mor un menor de 15 anys en un accident de moto a la Vila Joiosa

Un jove de 15 anys ha mort després d'un accident de moto en una partida de la Vila Joiosa. L'avís va entrar a les 0.50 del dissabte i el Samu no va poder reanimar-lo.

Reforcen la vigilància en la costa de València davant l’alerta taronja

Reforçaran la vigilància en la façana marítima de València per l'alerta taronja per fenòmens costaners. Gandia i Cullera apliquen tancaments i mesures preventives.

El Vila-real s’acomiada de la Champions en La Ceràmica davant un Ajax encara amb vida

Vila-real, ja eliminat després de no guanyar en sis jornades, rep a un Ajax que encara conserva opcions d'avançar. Els grocs busquen orgull i premi econòmic.

Detingut a València un pare per maltractament després de sacsar al seu bebé des d’un balcó

La Policia Local de València ha detingut a un home que va sacsar al seu bebé de pocs mesos i el va apuntar diverses vegades per un balcó a la Torre. Després de negociar, el menor va ser entregat a la seua mare i el sospitós va quedar arrestat per presumptes maltractaments.