El Sorteig de la Creu Roja repartix els seus premis en València i Villena

El premi ha caigut al Punt de Venda núm. 12.835 de Cerdanyola del Vallès

Imatge d’arxiu | Cedida

 

El sorteig especial de la Creu Roja de la Loteria Nacional ha repartit els seus premis en la Comunitat Valenciana, en concret en la ciutat de València i en la localitat de Villena (l’Alt Vinalopó).

 

En el cas de València, ha caigut de forma íntegra el segon premi del sorteig, de 250.000 euros a la sèrie, que ha tocat amb el número 41.818. Este número ha sigut venut en el carrer Luis Oliag, número 2-B.

 

En el cas de Villena, ha sigut una de les localitats agraciades amb el tercer premi d’este sorteig especial de Creu Roja, amb un premi de 50.000 euros a la sèrie. El número amb què ha tocat el tercer premi ha sigut el 36.119, i en el cas de Villena ha sigut venut en el carrer Gran Capitán, número 25.

 

Este tercer premi també ha sigut repartit en la ciutat de Barcelona, en Santander, en Saragossa i en Abarán (Murcia).

 

Respecte al primer premi, que en este sorteig especial tenia un premi d’1 milió d’euros a la sèrie, ha tocat amb el número 57.806, que s’ha venut íntegrament en Santiago de Compostela.

 

Els reintegraments d’este sorteig han sigut el 6, el 0 i el 5.

 

La Loteria nacional torna a posar-se en joc el pròxim dijous, 13 de juny, amb un primer premi a la sèrie de 300.000 euros.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.