Torna a Mercadona el producte que arrasa en vendes cada estiu

Imatge d'un logo de Mercadona

Segons les cròniques de Marco Polo durant els seus viatges per la Xina, el gelat va aparéixer al voltant de l’any 2000 aC. Per descomptat parlem d’un tipo de gelat molt rudimentari, fet amb fruita, llet i gel, però va ser el començament del paradís per als amants dels gelats. No obstant això, no va ser fins al 1913 que es va elaborar la primera màquina per fer gelats, i a partir d’ací el seu èxit va ser imparable.

Actualment podem trobar gelats artesanals, industrials, de pal, de terrina o en copa. Així que, Mercadona ha volgut celebrar l’arribada del bon temps amb el seu gelat de nata amb galetes i cacau.

Gelat de nata Hacendado

El gelat de nata Hacendado està elaborat amb llet desnatada, mantega, trossos de galeta i cacau, entre altres ingredients. Pots trobar-lo en terrina d’1 litre per 2,45 euros.  

Torna a Mercadona el producte que arrasa en vendes cada estiu

Gelat de nata amb galetes i cacau| MERCADONA

 

Mercadona ha sabut imitar un gelat d’una famosa marca i el seu sabor està revolucionant les xarxes socials. De fet, hi ha usuàries de Twitter que asseguren que «la terrina de gelat de galetes del Mercadona és la meua debilitat».

Però no és l’única, perquè este gelat ha conquistat el paladar de més d’un client de Mercadona i fins i tot el classifiquen amb una puntuació de 10.

Hi ha altres usuaris de Twitter que comparteixen l’alegria de tota la família i ho expressen de la següent manera: «La meua iaia està molt contenta perquè ha tornat el gelat d’oreo a Mercadona i sap que és el meu favorit i el de la meua germana, és que l’estime».

Però este no és l’únic gelat que triomfa a Mercadona. En un format més ‘cool’, i que ens recorda també a una altra coneguda marca de gelats, la cadena de supermercats té dos tresors per al paladar: el gelat de xocolate i galletes i el gelat de vainilla i nous de macadàmia. Tu amb quin et quedaries?

Gelat de xocolate i galletes Hacendado

Un gelat amb xarop de xocolata i galletes de xocolate, una bomba per als amants del xocolate, que podrien acabar-se fàcilment el pot de 500 ml. El seu preu és de 2,25 euros.

Fotografia dels dos tipus de gelat de Mercadona

Altres dos tipos de gelat que triomfen a Mercadona | Mercadona

 

 

Gelat de vainilla i nous de macadàmia Hacendado

Mercadona sorprén amb el gelat de crema de vainilla amb nous de macadàmia caramel·litzades, elaborat amb llet, rovell d’ou, nous de macadàmia i aroma de vainilla, entre altres ingredients. El pot de 500 ml costa 2,25 euros.

Amb tot això, segur que voldràs provar tots els gelats de Mercadona. És més, als seus congeladors pots trobar el gelat de menta amb trossets de xocolata, o el de pastís de formatge amb maduixes. Però segur que els més llaminers optaran pel gelat de dolç de llet amb xarop de caramel.

Últimes notícies

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.