Torna a Mercadona el producte que arrasa en vendes cada estiu

Imatge d'un logo de Mercadona

Segons les cròniques de Marco Polo durant els seus viatges per la Xina, el gelat va aparéixer al voltant de l’any 2000 aC. Per descomptat parlem d’un tipo de gelat molt rudimentari, fet amb fruita, llet i gel, però va ser el començament del paradís per als amants dels gelats. No obstant això, no va ser fins al 1913 que es va elaborar la primera màquina per fer gelats, i a partir d’ací el seu èxit va ser imparable.

Actualment podem trobar gelats artesanals, industrials, de pal, de terrina o en copa. Així que, Mercadona ha volgut celebrar l’arribada del bon temps amb el seu gelat de nata amb galetes i cacau.

Gelat de nata Hacendado

El gelat de nata Hacendado està elaborat amb llet desnatada, mantega, trossos de galeta i cacau, entre altres ingredients. Pots trobar-lo en terrina d’1 litre per 2,45 euros.  

Torna a Mercadona el producte que arrasa en vendes cada estiu

Gelat de nata amb galetes i cacau| MERCADONA

 

Mercadona ha sabut imitar un gelat d’una famosa marca i el seu sabor està revolucionant les xarxes socials. De fet, hi ha usuàries de Twitter que asseguren que «la terrina de gelat de galetes del Mercadona és la meua debilitat».

Però no és l’única, perquè este gelat ha conquistat el paladar de més d’un client de Mercadona i fins i tot el classifiquen amb una puntuació de 10.

Hi ha altres usuaris de Twitter que comparteixen l’alegria de tota la família i ho expressen de la següent manera: «La meua iaia està molt contenta perquè ha tornat el gelat d’oreo a Mercadona i sap que és el meu favorit i el de la meua germana, és que l’estime».

Però este no és l’únic gelat que triomfa a Mercadona. En un format més ‘cool’, i que ens recorda també a una altra coneguda marca de gelats, la cadena de supermercats té dos tresors per al paladar: el gelat de xocolate i galletes i el gelat de vainilla i nous de macadàmia. Tu amb quin et quedaries?

Gelat de xocolate i galletes Hacendado

Un gelat amb xarop de xocolata i galletes de xocolate, una bomba per als amants del xocolate, que podrien acabar-se fàcilment el pot de 500 ml. El seu preu és de 2,25 euros.

Fotografia dels dos tipus de gelat de Mercadona

Altres dos tipos de gelat que triomfen a Mercadona | Mercadona

 

 

Gelat de vainilla i nous de macadàmia Hacendado

Mercadona sorprén amb el gelat de crema de vainilla amb nous de macadàmia caramel·litzades, elaborat amb llet, rovell d’ou, nous de macadàmia i aroma de vainilla, entre altres ingredients. El pot de 500 ml costa 2,25 euros.

Amb tot això, segur que voldràs provar tots els gelats de Mercadona. És més, als seus congeladors pots trobar el gelat de menta amb trossets de xocolata, o el de pastís de formatge amb maduixes. Però segur que els més llaminers optaran pel gelat de dolç de llet amb xarop de caramel.

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.