13.5 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Torna a Mercadona el producte que arrasa en vendes cada estiu

Imatge d'un logo de Mercadona

Segons les cròniques de Marco Polo durant els seus viatges per la Xina, el gelat va aparéixer al voltant de l’any 2000 aC. Per descomptat parlem d’un tipo de gelat molt rudimentari, fet amb fruita, llet i gel, però va ser el començament del paradís per als amants dels gelats. No obstant això, no va ser fins al 1913 que es va elaborar la primera màquina per fer gelats, i a partir d’ací el seu èxit va ser imparable.

Actualment podem trobar gelats artesanals, industrials, de pal, de terrina o en copa. Així que, Mercadona ha volgut celebrar l’arribada del bon temps amb el seu gelat de nata amb galetes i cacau.

Gelat de nata Hacendado

El gelat de nata Hacendado està elaborat amb llet desnatada, mantega, trossos de galeta i cacau, entre altres ingredients. Pots trobar-lo en terrina d’1 litre per 2,45 euros.  

Torna a Mercadona el producte que arrasa en vendes cada estiu

Gelat de nata amb galetes i cacau| MERCADONA

 

Mercadona ha sabut imitar un gelat d’una famosa marca i el seu sabor està revolucionant les xarxes socials. De fet, hi ha usuàries de Twitter que asseguren que «la terrina de gelat de galetes del Mercadona és la meua debilitat».

Però no és l’única, perquè este gelat ha conquistat el paladar de més d’un client de Mercadona i fins i tot el classifiquen amb una puntuació de 10.

Hi ha altres usuaris de Twitter que comparteixen l’alegria de tota la família i ho expressen de la següent manera: «La meua iaia està molt contenta perquè ha tornat el gelat d’oreo a Mercadona i sap que és el meu favorit i el de la meua germana, és que l’estime».

Però este no és l’únic gelat que triomfa a Mercadona. En un format més ‘cool’, i que ens recorda també a una altra coneguda marca de gelats, la cadena de supermercats té dos tresors per al paladar: el gelat de xocolate i galletes i el gelat de vainilla i nous de macadàmia. Tu amb quin et quedaries?

Gelat de xocolate i galletes Hacendado

Un gelat amb xarop de xocolata i galletes de xocolate, una bomba per als amants del xocolate, que podrien acabar-se fàcilment el pot de 500 ml. El seu preu és de 2,25 euros.

Fotografia dels dos tipus de gelat de Mercadona

Altres dos tipos de gelat que triomfen a Mercadona | Mercadona

 

 

Gelat de vainilla i nous de macadàmia Hacendado

Mercadona sorprén amb el gelat de crema de vainilla amb nous de macadàmia caramel·litzades, elaborat amb llet, rovell d’ou, nous de macadàmia i aroma de vainilla, entre altres ingredients. El pot de 500 ml costa 2,25 euros.

Amb tot això, segur que voldràs provar tots els gelats de Mercadona. És més, als seus congeladors pots trobar el gelat de menta amb trossets de xocolata, o el de pastís de formatge amb maduixes. Però segur que els més llaminers optaran pel gelat de dolç de llet amb xarop de caramel.

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.