Torna a Mercadona el producte que arrasa en vendes cada estiu

Imatge d'un logo de Mercadona

Segons les cròniques de Marco Polo durant els seus viatges per la Xina, el gelat va aparéixer al voltant de l’any 2000 aC. Per descomptat parlem d’un tipo de gelat molt rudimentari, fet amb fruita, llet i gel, però va ser el començament del paradís per als amants dels gelats. No obstant això, no va ser fins al 1913 que es va elaborar la primera màquina per fer gelats, i a partir d’ací el seu èxit va ser imparable.

Actualment podem trobar gelats artesanals, industrials, de pal, de terrina o en copa. Així que, Mercadona ha volgut celebrar l’arribada del bon temps amb el seu gelat de nata amb galetes i cacau.

Gelat de nata Hacendado

El gelat de nata Hacendado està elaborat amb llet desnatada, mantega, trossos de galeta i cacau, entre altres ingredients. Pots trobar-lo en terrina d’1 litre per 2,45 euros.  

Torna a Mercadona el producte que arrasa en vendes cada estiu

Gelat de nata amb galetes i cacau| MERCADONA

 

Mercadona ha sabut imitar un gelat d’una famosa marca i el seu sabor està revolucionant les xarxes socials. De fet, hi ha usuàries de Twitter que asseguren que «la terrina de gelat de galetes del Mercadona és la meua debilitat».

Però no és l’única, perquè este gelat ha conquistat el paladar de més d’un client de Mercadona i fins i tot el classifiquen amb una puntuació de 10.

Hi ha altres usuaris de Twitter que comparteixen l’alegria de tota la família i ho expressen de la següent manera: «La meua iaia està molt contenta perquè ha tornat el gelat d’oreo a Mercadona i sap que és el meu favorit i el de la meua germana, és que l’estime».

Però este no és l’únic gelat que triomfa a Mercadona. En un format més ‘cool’, i que ens recorda també a una altra coneguda marca de gelats, la cadena de supermercats té dos tresors per al paladar: el gelat de xocolate i galletes i el gelat de vainilla i nous de macadàmia. Tu amb quin et quedaries?

Gelat de xocolate i galletes Hacendado

Un gelat amb xarop de xocolata i galletes de xocolate, una bomba per als amants del xocolate, que podrien acabar-se fàcilment el pot de 500 ml. El seu preu és de 2,25 euros.

Fotografia dels dos tipus de gelat de Mercadona

Altres dos tipos de gelat que triomfen a Mercadona | Mercadona

 

 

Gelat de vainilla i nous de macadàmia Hacendado

Mercadona sorprén amb el gelat de crema de vainilla amb nous de macadàmia caramel·litzades, elaborat amb llet, rovell d’ou, nous de macadàmia i aroma de vainilla, entre altres ingredients. El pot de 500 ml costa 2,25 euros.

Amb tot això, segur que voldràs provar tots els gelats de Mercadona. És més, als seus congeladors pots trobar el gelat de menta amb trossets de xocolata, o el de pastís de formatge amb maduixes. Però segur que els més llaminers optaran pel gelat de dolç de llet amb xarop de caramel.

Últimes notícies

Els governs autonòmics del PP garantixen que compliran la llei amb els menors migrants de Ceuta

El vicesecretari de Política Autonòmica del PP, Elías Bendodo, assegura a Màlaga que els governs autonòmics del partit compliran la legislació amb els menors migrants de Ceuta i culpa el Govern central de la crisi migratòria. Reprova també l’actitud de Pedro Sánchez durant l’episodi i reclama explicacions urgents.

Sanitat reforça urgències i Oftalmologia davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Conselleria de Sanitat ha activat un dispositiu especial amb més ambulàncies, centres de salut reforçats i atenció oftalmològica per l’eclipsi solar del 12 d’agost.

Un vaixell sense amarres afona una batea de clòtxines a València i fa perdre 24.000 quilos

Un vaixell de Grimaldi que va trencar amarres al Port de València ha destrossat dues batees de clòtxines i ha provocat la pèrdua de 24.000 quilos en plena campanya. Els productors reclamen uns 100.000 euros i alerten que podrien perdre fins a 100.000 quilos més la pròxima temporada si no cobrix l’assegurança.

Trànsit reforçarà la vigilància per l’eclipsi en les principals zones d’observació

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb més vigilància en carreteres cap a zones d’observació i recomanacions per evitar col·lapses i distraccions al volant.

182 bombers activats en la província de València pel gran eclipsi solar del 12 d’agost

El Consorci Provincial de Bombers de València activarà el 12 d’agost un dispositiu especial amb 182 efectius per l’eclipsi total de sol, amb especial vigilància en zones forestals i a Aras de los Olmos.

Investiguen un motorista per un xoc frontal a la CV-14 amb dos ferits greus

La Guàrdia Civil de Trànsit de Terol investiga un veí d'Alcorisa per un delicte de lesions per imprudència greu després d'un xoc frontal entre dos motos a la CV-14, a Zorita del Maestrazgo, que va deixar dos ferits greus.

Roig destaca la il·lusió del Villarreal per a la nova temporada

Fernando Roig assegura que el Villarreal afronta la temporada amb una plantilla reforçada, confiança en Íñigo Pérez i la meta d’estar en Europa i en la Champions.

Bioparc València observarà com reaccionen els animals davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Els Bioparc de València i Fuengirola analitzaran el 12 d’agost com afecta l’eclipsi solar al comportament de diverses espècies mitjançant observació directa i enregistraments.
FILMOTECA D'ESTIU