11.3 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Torna la passarel·la de la moda amb la ‘Alacant Fashion Week’ en els escenaris del port i Impulsalicante

La sisena edició d’Alacant Fashion Week se celebra l’1 i 2 d’octubre adaptada als temps actuals, ocupant nous espais de la capital alacantina, com el multiespai Ocean Grup Marcos (Moll 12) i l’Agència Local de Desenvolupament (C/Jorge Juan, 21). Noves ubicacions perquè la moda torne a ser protagonista a Alacant en una edició molt esperada per tots.

Primer cap de setmana d’octubre

La regidora d’Ocupació i Desenvolupament, Mari Carmen d’Espanya, ha ressaltat el “suport de l’Agència Local de Desenvolupament a totes les iniciatives que contribuesquen a la recuperació econòmica i a l’impuls d’activitats empresarials que redunden també en l’ocupació, en este cas la indústria de la moda, que tindran a Alacant un aparador principal durant este el primer cap de setmana d’octubre“.

Fashion Week Alacant

Adequats a les circumstàncies, es presenta una passarel·la a l’aire lliure amb un aforament limitat, però com a novetat, les desfilades podran ser seguits en directe a través streaming traspassant davanteres, accedint a la web www.fashionweekalicante.es/streaming Així, presencial o de manera digital, els seguidors no tindran excusa per a conéixer les últimes tendències que es mostren en primícia en la passarel·la oficial de la moda de la província d’Alacant.

Noves cares sobre la passarel·la i nous noms en el programa s’han incorporat a esta sisena edició on el talent és protagonista. Una aposta per la creativitat i l’impuls professional als joves dissenyadors, però també a marques de trajectòria on Alacant Fashion Week és passarel·la de referència.

En el multiespai de tendència i avantguarda Ocean Grup Marcos (Moll 12), enguany es viurà la moda d’Alacant Fashion Week de manera excepcional amb la mar Mediterrània com a testimoni, una original passarel·la dissenyada perquè tots els assistents, tant clients de la zona gastronòmica com convidats a les desfilades, puguen conéixer les col·leccions de moda i gaudir de l’espectacle.

Programa

Arrenca #AFW21 el divendres 1 d’octubre amb el workshop “Com dissenyar un projecte de mig milió de seguidors”, ofert per José María Núñez, dissenyador, creatiu, i fundador de Marne Estudi i cofundador de la revista Coolturize Magazine i del canal popular d’Instagram @yoen-caseta. La cita és a les 11.00 hores a l’Auditori de l’Agència de Desenvolupament Local d’Alacant (C/Jorge Juan, 21). Continua la jornada a les 18.30 hores en Fundació Mediterrani (Av. Dr. Gadea, 1) amb la conferència “Influencers Talks”, on perfils coneguts de les xarxes socials compartiran eines sobre moda, bellesa, lifestyle, colorimetria, tendències, xarxes socials, fotografia i disseny de calçat. Ells són Alacant Blue Esdeveniments, Kuka Chic, Alberto Gascó, Shery Vila, Beauty Dreams, Mia Micci i María Santonja. Per a accedir, és necessari inscriure’s en talleres@fashionweekalicante.es. Accés lliure fins a completar aforament.

Des del matí a la nit, el dissabte 2 d’octubre respirarà moda en Ocean Grup Marcos amb les desfilades dels dissenyadors emergents Camje, Lila Latorre i Sanae Nacere Mahraci, a les 11.30 hores, i Rocai, Hoori Design i Zomeño, a les 13.15 hores; i dels consagrats i signatures com Débora Velásquez i 5 Flores, a les 18.00 hores, i la desfilada d’El Corte Inglés que presentarà la seua campanya de tardor “Torna moda” a les 20.00 hores. L’equip professional de maquillatge i perruqueria Sennses Perruqueries serà l’encarregat que els models lluesquen impecables sobre la passarel·la, i ALC Estudi captarà amb el seu objectiu tota la fotografia i vídeo de les desfilades i les activitats, perquè continuem consumint visualment les tendències sense límit.

I mentrestant, el shooting del fotògraf Borja López que realitzarà una sessió de fotografia de moda en directe, a les 19.00 hores. L’accés serà gratuït fins a completar aforament, i el públic podrà a més fer les seues reserves en els restaurants i gaudir de la millor música en un entorn privilegiat.

Se sumen a la gran trobada amb la moda, mostrant el seu suport al sector, l’Agència Local de Desenvolupament i l’Ajuntament d’Alacant, Ocean Grup Marcos, Grups Marcos, Fundació Mediterrani, l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Alacant (EASDA), l’escola d’Alta Costura Virma, Sennses Perruqueries, Alc Estudi i 22 Artesian Water.

Alacant Fashion Week 2021 compleix amb totes les mesures i protocols de seguretat de la nova situació actual.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.