Torna la passarel·la de la moda amb la ‘Alacant Fashion Week’ en els escenaris del port i Impulsalicante

La sisena edició d’Alacant Fashion Week se celebra l’1 i 2 d’octubre adaptada als temps actuals, ocupant nous espais de la capital alacantina, com el multiespai Ocean Grup Marcos (Moll 12) i l’Agència Local de Desenvolupament (C/Jorge Juan, 21). Noves ubicacions perquè la moda torne a ser protagonista a Alacant en una edició molt esperada per tots.

Primer cap de setmana d’octubre

La regidora d’Ocupació i Desenvolupament, Mari Carmen d’Espanya, ha ressaltat el “suport de l’Agència Local de Desenvolupament a totes les iniciatives que contribuesquen a la recuperació econòmica i a l’impuls d’activitats empresarials que redunden també en l’ocupació, en este cas la indústria de la moda, que tindran a Alacant un aparador principal durant este el primer cap de setmana d’octubre“.

Fashion Week Alacant

Adequats a les circumstàncies, es presenta una passarel·la a l’aire lliure amb un aforament limitat, però com a novetat, les desfilades podran ser seguits en directe a través streaming traspassant davanteres, accedint a la web www.fashionweekalicante.es/streaming Així, presencial o de manera digital, els seguidors no tindran excusa per a conéixer les últimes tendències que es mostren en primícia en la passarel·la oficial de la moda de la província d’Alacant.

Noves cares sobre la passarel·la i nous noms en el programa s’han incorporat a esta sisena edició on el talent és protagonista. Una aposta per la creativitat i l’impuls professional als joves dissenyadors, però també a marques de trajectòria on Alacant Fashion Week és passarel·la de referència.

En el multiespai de tendència i avantguarda Ocean Grup Marcos (Moll 12), enguany es viurà la moda d’Alacant Fashion Week de manera excepcional amb la mar Mediterrània com a testimoni, una original passarel·la dissenyada perquè tots els assistents, tant clients de la zona gastronòmica com convidats a les desfilades, puguen conéixer les col·leccions de moda i gaudir de l’espectacle.

Programa

Arrenca #AFW21 el divendres 1 d’octubre amb el workshop “Com dissenyar un projecte de mig milió de seguidors”, ofert per José María Núñez, dissenyador, creatiu, i fundador de Marne Estudi i cofundador de la revista Coolturize Magazine i del canal popular d’Instagram @yoen-caseta. La cita és a les 11.00 hores a l’Auditori de l’Agència de Desenvolupament Local d’Alacant (C/Jorge Juan, 21). Continua la jornada a les 18.30 hores en Fundació Mediterrani (Av. Dr. Gadea, 1) amb la conferència “Influencers Talks”, on perfils coneguts de les xarxes socials compartiran eines sobre moda, bellesa, lifestyle, colorimetria, tendències, xarxes socials, fotografia i disseny de calçat. Ells són Alacant Blue Esdeveniments, Kuka Chic, Alberto Gascó, Shery Vila, Beauty Dreams, Mia Micci i María Santonja. Per a accedir, és necessari inscriure’s en talleres@fashionweekalicante.es. Accés lliure fins a completar aforament.

Des del matí a la nit, el dissabte 2 d’octubre respirarà moda en Ocean Grup Marcos amb les desfilades dels dissenyadors emergents Camje, Lila Latorre i Sanae Nacere Mahraci, a les 11.30 hores, i Rocai, Hoori Design i Zomeño, a les 13.15 hores; i dels consagrats i signatures com Débora Velásquez i 5 Flores, a les 18.00 hores, i la desfilada d’El Corte Inglés que presentarà la seua campanya de tardor “Torna moda” a les 20.00 hores. L’equip professional de maquillatge i perruqueria Sennses Perruqueries serà l’encarregat que els models lluesquen impecables sobre la passarel·la, i ALC Estudi captarà amb el seu objectiu tota la fotografia i vídeo de les desfilades i les activitats, perquè continuem consumint visualment les tendències sense límit.

I mentrestant, el shooting del fotògraf Borja López que realitzarà una sessió de fotografia de moda en directe, a les 19.00 hores. L’accés serà gratuït fins a completar aforament, i el públic podrà a més fer les seues reserves en els restaurants i gaudir de la millor música en un entorn privilegiat.

Se sumen a la gran trobada amb la moda, mostrant el seu suport al sector, l’Agència Local de Desenvolupament i l’Ajuntament d’Alacant, Ocean Grup Marcos, Grups Marcos, Fundació Mediterrani, l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Alacant (EASDA), l’escola d’Alta Costura Virma, Sennses Perruqueries, Alc Estudi i 22 Artesian Water.

Alacant Fashion Week 2021 compleix amb totes les mesures i protocols de seguretat de la nova situació actual.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Interceptat a Moixent un conductor drogat després de recórrer 27 quilòmetres en sentit contrari per la A-35 i l’A-33

La Guàrdia Civil de Trànsit investiga a un home de 64 anys que va conduir de nit, sota els efectes de les drogues, 27 quilòmetres en sentit contrari per les autovies A-35 i A-33 fins a ser detingut a Moixent.

Un home de 50 anys resulta ferit per arma blanca en ple carrer a Picassent

Un home de 50 anys va ser apunyalat en el tòrax al carrer Sant Rosa de Picassent i traslladat per una ambulància SAMU a l'Hospital General de València.

Greu una xiqueta de 13 anys atropellada de matinada en l’A-31 a Alacant

Una xiqueta de 13 anys ha resultat ferida greu després de ser atropellada de matinada en l'A-31, a l'altura del polígon Babel d'Alacant, i ha sigut evacuada a l'Hospital General Doctor Balmis.

Núvols, pols en suspensió i caiguda de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte amb augment de la nuvolositat, pols en suspensió i possible pluja feble amb fang, abans d'un diumenge de cels coberts i pluges generalitzades.

Desmantellada a Dénia una plantació de marihuana dirigida per un fugitiu reclamat per Lituània

La Policia Nacional ha desmantellat a Dénia una plantació de marihuana en una vivenda aïllada i ha detingut a dos hòmens, un d'ells reclamat per Lituània amb una orde europea de detenció i lliurament.

Set detinguts a Nules per explotar a 80 migrants en condicions de semiesclavitud

La Guàrdia Civil deté a Nules a set persones per integrar una xarxa de tràfic laboral que explotava a 80 migrants en el camp en condicions de semiesclavitud.

Un llibre denuncia la guerra bruta judicial contra Mónica Oltra com una Inquisició moderna

Un treball acadèmic convertit en llibre sosté que el procés judicial contra Mónica Oltra és un cas acreditat de lawfare i una forma d'Inquisició moderna que danya la qualitat democràtica.

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.