Torna la passarel·la de la moda amb la ‘Alacant Fashion Week’ en els escenaris del port i Impulsalicante

La sisena edició d’Alacant Fashion Week se celebra l’1 i 2 d’octubre adaptada als temps actuals, ocupant nous espais de la capital alacantina, com el multiespai Ocean Grup Marcos (Moll 12) i l’Agència Local de Desenvolupament (C/Jorge Juan, 21). Noves ubicacions perquè la moda torne a ser protagonista a Alacant en una edició molt esperada per tots.

Primer cap de setmana d’octubre

La regidora d’Ocupació i Desenvolupament, Mari Carmen d’Espanya, ha ressaltat el «suport de l’Agència Local de Desenvolupament a totes les iniciatives que contribuesquen a la recuperació econòmica i a l’impuls d’activitats empresarials que redunden també en l’ocupació, en este cas la indústria de la moda, que tindran a Alacant un aparador principal durant este el primer cap de setmana d’octubre«.

Fashion Week Alacant

Adequats a les circumstàncies, es presenta una passarel·la a l’aire lliure amb un aforament limitat, però com a novetat, les desfilades podran ser seguits en directe a través streaming traspassant davanteres, accedint a la web www.fashionweekalicante.es/streaming Així, presencial o de manera digital, els seguidors no tindran excusa per a conéixer les últimes tendències que es mostren en primícia en la passarel·la oficial de la moda de la província d’Alacant.

Noves cares sobre la passarel·la i nous noms en el programa s’han incorporat a esta sisena edició on el talent és protagonista. Una aposta per la creativitat i l’impuls professional als joves dissenyadors, però també a marques de trajectòria on Alacant Fashion Week és passarel·la de referència.

En el multiespai de tendència i avantguarda Ocean Grup Marcos (Moll 12), enguany es viurà la moda d’Alacant Fashion Week de manera excepcional amb la mar Mediterrània com a testimoni, una original passarel·la dissenyada perquè tots els assistents, tant clients de la zona gastronòmica com convidats a les desfilades, puguen conéixer les col·leccions de moda i gaudir de l’espectacle.

Programa

Arrenca #AFW21 el divendres 1 d’octubre amb el workshop «Com dissenyar un projecte de mig milió de seguidors», ofert per José María Núñez, dissenyador, creatiu, i fundador de Marne Estudi i cofundador de la revista Coolturize Magazine i del canal popular d’Instagram @yoen-caseta. La cita és a les 11.00 hores a l’Auditori de l’Agència de Desenvolupament Local d’Alacant (C/Jorge Juan, 21). Continua la jornada a les 18.30 hores en Fundació Mediterrani (Av. Dr. Gadea, 1) amb la conferència «Influencers Talks», on perfils coneguts de les xarxes socials compartiran eines sobre moda, bellesa, lifestyle, colorimetria, tendències, xarxes socials, fotografia i disseny de calçat. Ells són Alacant Blue Esdeveniments, Kuka Chic, Alberto Gascó, Shery Vila, Beauty Dreams, Mia Micci i María Santonja. Per a accedir, és necessari inscriure’s en talleres@fashionweekalicante.es. Accés lliure fins a completar aforament.

Des del matí a la nit, el dissabte 2 d’octubre respirarà moda en Ocean Grup Marcos amb les desfilades dels dissenyadors emergents Camje, Lila Latorre i Sanae Nacere Mahraci, a les 11.30 hores, i Rocai, Hoori Design i Zomeño, a les 13.15 hores; i dels consagrats i signatures com Débora Velásquez i 5 Flores, a les 18.00 hores, i la desfilada d’El Corte Inglés que presentarà la seua campanya de tardor «Torna moda» a les 20.00 hores. L’equip professional de maquillatge i perruqueria Sennses Perruqueries serà l’encarregat que els models lluesquen impecables sobre la passarel·la, i ALC Estudi captarà amb el seu objectiu tota la fotografia i vídeo de les desfilades i les activitats, perquè continuem consumint visualment les tendències sense límit.

I mentrestant, el shooting del fotògraf Borja López que realitzarà una sessió de fotografia de moda en directe, a les 19.00 hores. L’accés serà gratuït fins a completar aforament, i el públic podrà a més fer les seues reserves en els restaurants i gaudir de la millor música en un entorn privilegiat.

Se sumen a la gran trobada amb la moda, mostrant el seu suport al sector, l’Agència Local de Desenvolupament i l’Ajuntament d’Alacant, Ocean Grup Marcos, Grups Marcos, Fundació Mediterrani, l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Alacant (EASDA), l’escola d’Alta Costura Virma, Sennses Perruqueries, Alc Estudi i 22 Artesian Water.

Alacant Fashion Week 2021 compleix amb totes les mesures i protocols de seguretat de la nova situació actual.

Últimes notícies

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.