Torna la passarel·la de la moda amb la ‘Alacant Fashion Week’ en els escenaris del port i Impulsalicante

La sisena edició d’Alacant Fashion Week se celebra l’1 i 2 d’octubre adaptada als temps actuals, ocupant nous espais de la capital alacantina, com el multiespai Ocean Grup Marcos (Moll 12) i l’Agència Local de Desenvolupament (C/Jorge Juan, 21). Noves ubicacions perquè la moda torne a ser protagonista a Alacant en una edició molt esperada per tots.

Primer cap de setmana d’octubre

La regidora d’Ocupació i Desenvolupament, Mari Carmen d’Espanya, ha ressaltat el “suport de l’Agència Local de Desenvolupament a totes les iniciatives que contribuesquen a la recuperació econòmica i a l’impuls d’activitats empresarials que redunden també en l’ocupació, en este cas la indústria de la moda, que tindran a Alacant un aparador principal durant este el primer cap de setmana d’octubre“.

Fashion Week Alacant

Adequats a les circumstàncies, es presenta una passarel·la a l’aire lliure amb un aforament limitat, però com a novetat, les desfilades podran ser seguits en directe a través streaming traspassant davanteres, accedint a la web www.fashionweekalicante.es/streaming Així, presencial o de manera digital, els seguidors no tindran excusa per a conéixer les últimes tendències que es mostren en primícia en la passarel·la oficial de la moda de la província d’Alacant.

Noves cares sobre la passarel·la i nous noms en el programa s’han incorporat a esta sisena edició on el talent és protagonista. Una aposta per la creativitat i l’impuls professional als joves dissenyadors, però també a marques de trajectòria on Alacant Fashion Week és passarel·la de referència.

En el multiespai de tendència i avantguarda Ocean Grup Marcos (Moll 12), enguany es viurà la moda d’Alacant Fashion Week de manera excepcional amb la mar Mediterrània com a testimoni, una original passarel·la dissenyada perquè tots els assistents, tant clients de la zona gastronòmica com convidats a les desfilades, puguen conéixer les col·leccions de moda i gaudir de l’espectacle.

Programa

Arrenca #AFW21 el divendres 1 d’octubre amb el workshop “Com dissenyar un projecte de mig milió de seguidors”, ofert per José María Núñez, dissenyador, creatiu, i fundador de Marne Estudi i cofundador de la revista Coolturize Magazine i del canal popular d’Instagram @yoen-caseta. La cita és a les 11.00 hores a l’Auditori de l’Agència de Desenvolupament Local d’Alacant (C/Jorge Juan, 21). Continua la jornada a les 18.30 hores en Fundació Mediterrani (Av. Dr. Gadea, 1) amb la conferència “Influencers Talks”, on perfils coneguts de les xarxes socials compartiran eines sobre moda, bellesa, lifestyle, colorimetria, tendències, xarxes socials, fotografia i disseny de calçat. Ells són Alacant Blue Esdeveniments, Kuka Chic, Alberto Gascó, Shery Vila, Beauty Dreams, Mia Micci i María Santonja. Per a accedir, és necessari inscriure’s en talleres@fashionweekalicante.es. Accés lliure fins a completar aforament.

Des del matí a la nit, el dissabte 2 d’octubre respirarà moda en Ocean Grup Marcos amb les desfilades dels dissenyadors emergents Camje, Lila Latorre i Sanae Nacere Mahraci, a les 11.30 hores, i Rocai, Hoori Design i Zomeño, a les 13.15 hores; i dels consagrats i signatures com Débora Velásquez i 5 Flores, a les 18.00 hores, i la desfilada d’El Corte Inglés que presentarà la seua campanya de tardor “Torna moda” a les 20.00 hores. L’equip professional de maquillatge i perruqueria Sennses Perruqueries serà l’encarregat que els models lluesquen impecables sobre la passarel·la, i ALC Estudi captarà amb el seu objectiu tota la fotografia i vídeo de les desfilades i les activitats, perquè continuem consumint visualment les tendències sense límit.

I mentrestant, el shooting del fotògraf Borja López que realitzarà una sessió de fotografia de moda en directe, a les 19.00 hores. L’accés serà gratuït fins a completar aforament, i el públic podrà a més fer les seues reserves en els restaurants i gaudir de la millor música en un entorn privilegiat.

Se sumen a la gran trobada amb la moda, mostrant el seu suport al sector, l’Agència Local de Desenvolupament i l’Ajuntament d’Alacant, Ocean Grup Marcos, Grups Marcos, Fundació Mediterrani, l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Alacant (EASDA), l’escola d’Alta Costura Virma, Sennses Perruqueries, Alc Estudi i 22 Artesian Water.

Alacant Fashion Week 2021 compleix amb totes les mesures i protocols de seguretat de la nova situació actual.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.