Torna la passarel·la de la moda amb la ‘Alacant Fashion Week’ en els escenaris del port i Impulsalicante

La sisena edició d’Alacant Fashion Week se celebra l’1 i 2 d’octubre adaptada als temps actuals, ocupant nous espais de la capital alacantina, com el multiespai Ocean Grup Marcos (Moll 12) i l’Agència Local de Desenvolupament (C/Jorge Juan, 21). Noves ubicacions perquè la moda torne a ser protagonista a Alacant en una edició molt esperada per tots.

Primer cap de setmana d’octubre

La regidora d’Ocupació i Desenvolupament, Mari Carmen d’Espanya, ha ressaltat el “suport de l’Agència Local de Desenvolupament a totes les iniciatives que contribuesquen a la recuperació econòmica i a l’impuls d’activitats empresarials que redunden també en l’ocupació, en este cas la indústria de la moda, que tindran a Alacant un aparador principal durant este el primer cap de setmana d’octubre“.

Fashion Week Alacant

Adequats a les circumstàncies, es presenta una passarel·la a l’aire lliure amb un aforament limitat, però com a novetat, les desfilades podran ser seguits en directe a través streaming traspassant davanteres, accedint a la web www.fashionweekalicante.es/streaming Així, presencial o de manera digital, els seguidors no tindran excusa per a conéixer les últimes tendències que es mostren en primícia en la passarel·la oficial de la moda de la província d’Alacant.

Noves cares sobre la passarel·la i nous noms en el programa s’han incorporat a esta sisena edició on el talent és protagonista. Una aposta per la creativitat i l’impuls professional als joves dissenyadors, però també a marques de trajectòria on Alacant Fashion Week és passarel·la de referència.

En el multiespai de tendència i avantguarda Ocean Grup Marcos (Moll 12), enguany es viurà la moda d’Alacant Fashion Week de manera excepcional amb la mar Mediterrània com a testimoni, una original passarel·la dissenyada perquè tots els assistents, tant clients de la zona gastronòmica com convidats a les desfilades, puguen conéixer les col·leccions de moda i gaudir de l’espectacle.

Programa

Arrenca #AFW21 el divendres 1 d’octubre amb el workshop “Com dissenyar un projecte de mig milió de seguidors”, ofert per José María Núñez, dissenyador, creatiu, i fundador de Marne Estudi i cofundador de la revista Coolturize Magazine i del canal popular d’Instagram @yoen-caseta. La cita és a les 11.00 hores a l’Auditori de l’Agència de Desenvolupament Local d’Alacant (C/Jorge Juan, 21). Continua la jornada a les 18.30 hores en Fundació Mediterrani (Av. Dr. Gadea, 1) amb la conferència “Influencers Talks”, on perfils coneguts de les xarxes socials compartiran eines sobre moda, bellesa, lifestyle, colorimetria, tendències, xarxes socials, fotografia i disseny de calçat. Ells són Alacant Blue Esdeveniments, Kuka Chic, Alberto Gascó, Shery Vila, Beauty Dreams, Mia Micci i María Santonja. Per a accedir, és necessari inscriure’s en talleres@fashionweekalicante.es. Accés lliure fins a completar aforament.

Des del matí a la nit, el dissabte 2 d’octubre respirarà moda en Ocean Grup Marcos amb les desfilades dels dissenyadors emergents Camje, Lila Latorre i Sanae Nacere Mahraci, a les 11.30 hores, i Rocai, Hoori Design i Zomeño, a les 13.15 hores; i dels consagrats i signatures com Débora Velásquez i 5 Flores, a les 18.00 hores, i la desfilada d’El Corte Inglés que presentarà la seua campanya de tardor “Torna moda” a les 20.00 hores. L’equip professional de maquillatge i perruqueria Sennses Perruqueries serà l’encarregat que els models lluesquen impecables sobre la passarel·la, i ALC Estudi captarà amb el seu objectiu tota la fotografia i vídeo de les desfilades i les activitats, perquè continuem consumint visualment les tendències sense límit.

I mentrestant, el shooting del fotògraf Borja López que realitzarà una sessió de fotografia de moda en directe, a les 19.00 hores. L’accés serà gratuït fins a completar aforament, i el públic podrà a més fer les seues reserves en els restaurants i gaudir de la millor música en un entorn privilegiat.

Se sumen a la gran trobada amb la moda, mostrant el seu suport al sector, l’Agència Local de Desenvolupament i l’Ajuntament d’Alacant, Ocean Grup Marcos, Grups Marcos, Fundació Mediterrani, l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Alacant (EASDA), l’escola d’Alta Costura Virma, Sennses Perruqueries, Alc Estudi i 22 Artesian Water.

Alacant Fashion Week 2021 compleix amb totes les mesures i protocols de seguretat de la nova situació actual.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.