WhatsApp incorpora les telefonades i videoconferències al servici per ordinador

 

El programa de missatgeria instantània ‘WhatsApp‘ ha anunciat que ha ampliat la seua oferta de servicis per a ordinador, la modalitat de WhatsApp web, i a partir d’este divendres ja es poden fer telefonades i videoconferències en esta modalitat.

 

Segons ha avançat el diari ‘La Vanguardia’, de moment, eixos servicis es podran fer només de manera individual, pel que no es podran fer telefonades de forma grupal. Segons l’empresa, tant les videoconferències com les telefonades estan xifrades per a que ni ella mateixa ni tercers puguen vore-les o sentir-les, independentment si es fan a través d’un mòbil o un ordinador.

 

A demés, WhatsApp ha afirmat que en esta modalitat individual la qualitat és molt alta i ha dit que esta nova funció dona la «possibilitat de respondre des d’una pantalla més gran i facilitar el treball amb col·legues i et permet vore millor als teus familiars en una finestra més àmplia, i alliberar les mans per a moure’t mentres parles».

 

Per tal de facilitat esta nova experiència, WhatsApp Web obrirà una nova pestanya en l’ordinador per a fer la telefonada o la videoconferència, i d’eixa forma que l’usuari puga redimensionar-la com vulga.

Últimes notícies

Aemet activa avís groc per pluges a Castelló i per calor extrema a l’interior de València

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per pluges i tempestes a l’interior de Castelló i per temperatures de fins a 38 graus a l’interior sud de València. Divendres s’estendran les alertes per tempestes a l’interior de la província de València.

Ruixats, tronades i calor intensa a l’interior de la Comunitat este dijous

La jornada d’este dijous arriba amb cel poc nuvolós, però amb ruixats i tronades probables a l’interior i temperatures màximes en ascens, especialment en zones interiors i prelitorals. Divendres es mantindrà l’ambient calorós i la inestabilitat a l’interior de València i Alacant.

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.