WhatsApp incorpora les telefonades i videoconferències al servici per ordinador

 

El programa de missatgeria instantània ‘WhatsApp‘ ha anunciat que ha ampliat la seua oferta de servicis per a ordinador, la modalitat de WhatsApp web, i a partir d’este divendres ja es poden fer telefonades i videoconferències en esta modalitat.

 

Segons ha avançat el diari ‘La Vanguardia’, de moment, eixos servicis es podran fer només de manera individual, pel que no es podran fer telefonades de forma grupal. Segons l’empresa, tant les videoconferències com les telefonades estan xifrades per a que ni ella mateixa ni tercers puguen vore-les o sentir-les, independentment si es fan a través d’un mòbil o un ordinador.

 

A demés, WhatsApp ha afirmat que en esta modalitat individual la qualitat és molt alta i ha dit que esta nova funció dona la «possibilitat de respondre des d’una pantalla més gran i facilitar el treball amb col·legues i et permet vore millor als teus familiars en una finestra més àmplia, i alliberar les mans per a moure’t mentres parles».

 

Per tal de facilitat esta nova experiència, WhatsApp Web obrirà una nova pestanya en l’ordinador per a fer la telefonada o la videoconferència, i d’eixa forma que l’usuari puga redimensionar-la com vulga.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.