Una xica troba una granota viva en una ensalada acabada de comprar

 

Una xica ha publicat un vídeo en les xarxes socials a on mostra el paquet que acaba de comprar d’ensalada, i a on es pot vore dins una granota. Esta va ser la gran sorpresa d’una família en North Shore, Wisconsin, en trobar-se una granota viva dins del producte que acabaven de comprar en el supermercat. 

 

En una entrevista, Karlie Allen explica que «estava a l’altre costat de l’habitació i de repent vaig sentir un crit». Es tractava de la reacció dels seus familiars, quan s’havien disposat a començar a fer el sopar i havien vist l’animal dins del recipient de plàstic de l’ensalada. Va ser en eixe moment quan la jove va decidir gravar el moment per a, posteriorment, pujar-lo en les xarxes socials per a demanar explicacions a la marca.

 

 

La marca es va disculpar a través de Twitter

Però el que no s’esperava era que la publicació arribara a causar tant de gurigall. Centenars d’usuaris han reaccionat a la publicació, a la que també ha volgut contestar la marca de l’ensalada en qüestió. «Ei, Karlie, eeecs! Ens sap mal que hàgeu descobert una granota viva en el producte Simple Truth. Per a que vos puguem enviar un missatge i resoldre això, seguiu-nos en Twitter. Fes-nos-ho saber quan ens seguisques. Gràcies!», van escriure.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.