Mediaset anuncia el positiu en coronavirus d’una coneguda presentadora: ja té substituta

 

Mediaset acaba d’anunciar una notícia que desajusta per complet les seues previsions de cara a la futura programació. El coronavirus ha tornat a causar un problema per a la cadena i per a una de les seues presentadores estrella.

 

El compte oficial de Twitter de Mediaset ha anunciat el positiu per coronavirus d’Emma García. El més important de tot és que la periodista es troba bé de salut. Després d’haver donat positiu Emma es veu obligada a fer una quarantena, pel que no podrà presentar el programa durant les pròximes dos setmanes de moment.

 

La cadena de Paolo Vasile ha confirmat en les seues xarxes socials que Sandra Barneda serà l’encarregada de conduir el programa durant el temps que Emma García es trobe confinada. 

 

No és el primer cas que ha ocorregut en Telecinco. Durant l’estiu es va produir el fals positiu de Marta López, que va provocar un veritable rebombori en la cadena, ja que diferents col·laboradors de ‘Sálvame’ i ‘Ya es mediodía’ van haver de confinar-se tal com establia el protocol en el seu moment.

 

Emma García serà substituïda per la catalana Sandra Barneda

Com diem, Emma García es troba bé pel que segur que este cap de setmana vorà el programa des de la seua casa. Una de les sorpreses ha sigut la designació de la presentadora suplent.

 

Es tracta de la catalana Sandra Barneda, que ja va conduir el programa en estius anteriors. El que xoca és que ‘Viva la vida’ no haja anomenat a Toñi Moreno, qui va ser la que es va encarregar del programa durant les vacances estiuenques d’este 2020 d’Emma García.

 

«Emma García inicia període de quarantena en haver-se confirmat el seu positiu en coronavirus. Afortunadament es troba bé @SandraBarneda es farà càrrec de la presentació de @VivaLaVidaT5 en este període», ha escrit el compte oficial de la cadena.

Per desgràcia això és una cosa normal, ja que en els temps que corren no és molt difícil contagiar-se. Els col·laboradors la cadena no s’ha pronunciat, però al principi tot apunta al fet que ells no hauran de fer cap quarantena o aïllament preventiu. Així que a partir de demà Sandra Barneda conduirà ‘Viva la vida’ en Telecinco.  

 

Emma García confirma la notícia en el seu Instagram

Emma García porta més de dos anys al capdavant de ‘Viva la vida’ després d’haver sigut la escollida per a substituir a Toñi Moreno. Des d’este dia fins avui, la periodista no ha faltat mai a excepció de les seues vacances estiuenques.

 

Instants després del missatge en Twitter de Mediaset, Emma García ha confirmat esta notícia al seu Instagram mitjançant una publicació. «Hola amics!!! He de comunicar-vos que este cap de setmana no podré estar amb vosaltres. Tinc Covid-19. Estic sense símptomes i rebent moltíssim afecte que és la millor medicina. Us deixo en les millors mans, amb la meua benvolguda companya @sandrabarneda. Abraçada molt forta a tots i fins molt promte!!!», ha publicat en les seues xarxes.

 

Ella mateixa ha confirmat que no té símptomes, per la qual cosa es troba bé. De moment haurà de vore des del televisor el seu programa baix el comandament de la periodista catalana a la que ja li hauria desitjat molta sort.

 

 

Els seus seguidors d’Instagram li han desitjat una ràpida recuperació, així com també li han enviat numerosos missatges de suport i d’afecte, alguna cosa que ella ha volgut agrair.

 

A causa d’estos problemes amb el coronavirus, Telecinco hauria designat un o fins i tot dos presentadors substituts per cada programa que s’emet en directe.

Últimes notícies

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.