Mediaset anuncia el positiu en coronavirus d’una coneguda presentadora: ja té substituta

 

Mediaset acaba d’anunciar una notícia que desajusta per complet les seues previsions de cara a la futura programació. El coronavirus ha tornat a causar un problema per a la cadena i per a una de les seues presentadores estrella.

 

El compte oficial de Twitter de Mediaset ha anunciat el positiu per coronavirus d’Emma García. El més important de tot és que la periodista es troba bé de salut. Després d’haver donat positiu Emma es veu obligada a fer una quarantena, pel que no podrà presentar el programa durant les pròximes dos setmanes de moment.

 

La cadena de Paolo Vasile ha confirmat en les seues xarxes socials que Sandra Barneda serà l’encarregada de conduir el programa durant el temps que Emma García es trobe confinada. 

 

No és el primer cas que ha ocorregut en Telecinco. Durant l’estiu es va produir el fals positiu de Marta López, que va provocar un veritable rebombori en la cadena, ja que diferents col·laboradors de ‘Sálvame’ i ‘Ya es mediodía’ van haver de confinar-se tal com establia el protocol en el seu moment.

 

Emma García serà substituïda per la catalana Sandra Barneda

Com diem, Emma García es troba bé pel que segur que este cap de setmana vorà el programa des de la seua casa. Una de les sorpreses ha sigut la designació de la presentadora suplent.

 

Es tracta de la catalana Sandra Barneda, que ja va conduir el programa en estius anteriors. El que xoca és que ‘Viva la vida’ no haja anomenat a Toñi Moreno, qui va ser la que es va encarregar del programa durant les vacances estiuenques d’este 2020 d’Emma García.

 

«Emma García inicia període de quarantena en haver-se confirmat el seu positiu en coronavirus. Afortunadament es troba bé @SandraBarneda es farà càrrec de la presentació de @VivaLaVidaT5 en este període», ha escrit el compte oficial de la cadena.

Per desgràcia això és una cosa normal, ja que en els temps que corren no és molt difícil contagiar-se. Els col·laboradors la cadena no s’ha pronunciat, però al principi tot apunta al fet que ells no hauran de fer cap quarantena o aïllament preventiu. Així que a partir de demà Sandra Barneda conduirà ‘Viva la vida’ en Telecinco.  

 

Emma García confirma la notícia en el seu Instagram

Emma García porta més de dos anys al capdavant de ‘Viva la vida’ després d’haver sigut la escollida per a substituir a Toñi Moreno. Des d’este dia fins avui, la periodista no ha faltat mai a excepció de les seues vacances estiuenques.

 

Instants després del missatge en Twitter de Mediaset, Emma García ha confirmat esta notícia al seu Instagram mitjançant una publicació. «Hola amics!!! He de comunicar-vos que este cap de setmana no podré estar amb vosaltres. Tinc Covid-19. Estic sense símptomes i rebent moltíssim afecte que és la millor medicina. Us deixo en les millors mans, amb la meua benvolguda companya @sandrabarneda. Abraçada molt forta a tots i fins molt promte!!!», ha publicat en les seues xarxes.

 

Ella mateixa ha confirmat que no té símptomes, per la qual cosa es troba bé. De moment haurà de vore des del televisor el seu programa baix el comandament de la periodista catalana a la que ja li hauria desitjat molta sort.

 

 

Els seus seguidors d’Instagram li han desitjat una ràpida recuperació, així com també li han enviat numerosos missatges de suport i d’afecte, alguna cosa que ella ha volgut agrair.

 

A causa d’estos problemes amb el coronavirus, Telecinco hauria designat un o fins i tot dos presentadors substituts per cada programa que s’emet en directe.

Últimes notícies

La compravenda d’habitatges baixa un 7 % a l’abril a la Comunitat Valenciana

La compravenda d’habitatges ha baixat un 7 % a l’abril a la Comunitat Valenciana, fins a 7.880 operacions, en un context de poca oferta i preus a l’alça a tot Espanya.

A disposició judicial l’home detingut per la mort d’un veí en una baralla a Aldaia

L’home detingut dimarts a Aldaia com a presumpte autor d’una agressió mortal amb arma blanca ha passat este divendres a disposició dels jutjats de Torrent. En el succés, ocorregut en una antiga vivenda a les afores del nucli urbà, també va ser arrestada una altra persona.

Contexto Queer, la llibreria de Benimaclet que s’ha convertit en refugi LGBTIQA+

Contexto Queer ha obert en el barri de Benimaclet com una llibreria especialitzada en literatura LGBTIQA+ i un espai segur on el col·lectiu es pot sentir acollit i representat. El projecte, impulsat per Carla Sáenz, combina un fons de 3.000 llibres queer amb activitats setmanals i una forta vocació comunitària.

Cap de setmana estable i amb pols en suspensió abans d’una forta onada de calor

La Comunitat Valenciana viurà un cap de setmana d’oratge estable, amb pols en suspensió i temperatures sense grans canvis, abans d’una onada de calor a partir de dilluns que deixarà màximes per damunt dels 40 graus i nits tòrrides, segons Aemet.

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.