Mediaset anuncia el positiu en coronavirus d’una coneguda presentadora: ja té substituta

 

Mediaset acaba d’anunciar una notícia que desajusta per complet les seues previsions de cara a la futura programació. El coronavirus ha tornat a causar un problema per a la cadena i per a una de les seues presentadores estrella.

 

El compte oficial de Twitter de Mediaset ha anunciat el positiu per coronavirus d’Emma García. El més important de tot és que la periodista es troba bé de salut. Després d’haver donat positiu Emma es veu obligada a fer una quarantena, pel que no podrà presentar el programa durant les pròximes dos setmanes de moment.

 

La cadena de Paolo Vasile ha confirmat en les seues xarxes socials que Sandra Barneda serà l’encarregada de conduir el programa durant el temps que Emma García es trobe confinada. 

 

No és el primer cas que ha ocorregut en Telecinco. Durant l’estiu es va produir el fals positiu de Marta López, que va provocar un veritable rebombori en la cadena, ja que diferents col·laboradors de ‘Sálvame’ i ‘Ya es mediodía’ van haver de confinar-se tal com establia el protocol en el seu moment.

 

Emma García serà substituïda per la catalana Sandra Barneda

Com diem, Emma García es troba bé pel que segur que este cap de setmana vorà el programa des de la seua casa. Una de les sorpreses ha sigut la designació de la presentadora suplent.

 

Es tracta de la catalana Sandra Barneda, que ja va conduir el programa en estius anteriors. El que xoca és que ‘Viva la vida’ no haja anomenat a Toñi Moreno, qui va ser la que es va encarregar del programa durant les vacances estiuenques d’este 2020 d’Emma García.

 

«Emma García inicia període de quarantena en haver-se confirmat el seu positiu en coronavirus. Afortunadament es troba bé @SandraBarneda es farà càrrec de la presentació de @VivaLaVidaT5 en este període», ha escrit el compte oficial de la cadena.

Per desgràcia això és una cosa normal, ja que en els temps que corren no és molt difícil contagiar-se. Els col·laboradors la cadena no s’ha pronunciat, però al principi tot apunta al fet que ells no hauran de fer cap quarantena o aïllament preventiu. Així que a partir de demà Sandra Barneda conduirà ‘Viva la vida’ en Telecinco.  

 

Emma García confirma la notícia en el seu Instagram

Emma García porta més de dos anys al capdavant de ‘Viva la vida’ després d’haver sigut la escollida per a substituir a Toñi Moreno. Des d’este dia fins avui, la periodista no ha faltat mai a excepció de les seues vacances estiuenques.

 

Instants després del missatge en Twitter de Mediaset, Emma García ha confirmat esta notícia al seu Instagram mitjançant una publicació. «Hola amics!!! He de comunicar-vos que este cap de setmana no podré estar amb vosaltres. Tinc Covid-19. Estic sense símptomes i rebent moltíssim afecte que és la millor medicina. Us deixo en les millors mans, amb la meua benvolguda companya @sandrabarneda. Abraçada molt forta a tots i fins molt promte!!!», ha publicat en les seues xarxes.

 

Ella mateixa ha confirmat que no té símptomes, per la qual cosa es troba bé. De moment haurà de vore des del televisor el seu programa baix el comandament de la periodista catalana a la que ja li hauria desitjat molta sort.

 

 

Els seus seguidors d’Instagram li han desitjat una ràpida recuperació, així com també li han enviat numerosos missatges de suport i d’afecte, alguna cosa que ella ha volgut agrair.

 

A causa d’estos problemes amb el coronavirus, Telecinco hauria designat un o fins i tot dos presentadors substituts per cada programa que s’emet en directe.

Últimes notícies

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.

Espanya s’exhibix davant Sèrbia amb un 3-0 i encarrila el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un convincent 3-0 davant Sèrbia a Vila-real amb doblet de Oyarzabal i estrena golejadora de Víctor Muñoz, reforçant les seues sensacions abans del Mundial.

Les pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

El València Basket malgasta diversos avantatges de fins a deu i dotze punts en la pista del Partizan i cedix 110-104 en la segona pròrroga, frenant la seua baralla pel play in de l'Eurolliga.

Espanya es lluïx davant Sèrbia amb un 3-0 i consolida el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un sòlid 3-0 davant Sèrbia en un amistós que De la Font va plantejar com a part del Mundial, amb doblet de Oyarzabal i debut golejador de Víctor Muñoz.

Les 22 pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

Les 22 pèrdues de pilota impedixen al València Basket tancar un dol que va dominar durant molts minuts i acaba perdent 110-104 davant el Partizan en la segona pròrroga.

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.