Continuen les exploracions en els aparcaments de Bonaire i MN4, de moment sense víctimes mortals

VALÈNCIA, 5 (EUROPA PRESS)

Efectius del Consorci de Bombers, de Policia Nacional i de la Unitat Militar d’Emergències (UME) continuen hui dimarts les exploracions després de la DANA en els aparcaments dels centres comercials de Bonaire (Aldaia) i MN4 (Alfafar) i, de moment, no s’han trobat víctimes mortals.

Hui s’han représ les tasques d’inspecció, segons han confirmat a Europa Press fonts policials, que han destacat que de moment no hi ha víctimes mortals en els pàrquings.

En el cas de l’aparcament situat en el centre comercial Bonaire, d’una sola planta, els efectius seguixen inspeccionant l’interior després que ja hagen retirat la majoria d’aigua i que els arriba per davall de la cintura. Hi ha molt de fang i es desconeix encara el nombre de vehicles que hi ha en l’aparcament.

El pàrquing del centre comercial Bonaire compta amb un total de 5.700 places d’aparcament, de les quals 1.800 són subterrànies, han indicat fonts oficials.

Per la seua banda, en el centre MN4, les primeres exploracions dels bombers en el primer soterrani també han pogut descartar la troballa de víctimes mortals.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic s'ha convertit en el primer artista faller estranger a guanyar el ninot indultat infantil i a portar a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal al primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El seu projecte destaca per la coordinació amb Ramón Pla, el suport de la comissió i l'ús de materials més sostenibles.

Mor en caure per un penya-segat a Orihuela en intentar recuperar unes ulleres

Un home de 28 anys ha mort després de precipitar-se per un penya-segat d'Orihuela quan intentava recuperar unes ulleres. El GEAS de la Guàrdia Civil va recuperar el cos de la mar.

El exasesor de Mazón es nega a respondre davant la comissió de la DANA en el Congrés

Josep Lanuza s'ha negat a contestar en la comissió que investiga la DANA i ha remés les seues explicacions al jutjat, entre retrets de diversos grups.

Identificats cinc jóvens per un incendi en El Saler després de llançar un artefacte pirotècnic

La Policia Local de València ha identificat a cinc jóvens després d'un incendi en la zona protegida del Saler, originat per un artefacte pirotècnic. El foc va afectar 200 m² i un d'ells va quedar investigat per presumpte delicte d'incendi forestal.

Tres anys de presó per a un agressor sexual reincident a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a tres anys de presó a un home per agredir sexualment a una dona que dormia a la seua casa a la Vila Joiosa. La pena inclou atenuants de reparació i embriaguesa i l'agreujant de reincidència, a més d'allunyament i llibertat vigilada.

El port d’Alacant estrenarà una línia regular de mercaderies amb Algèria

Algèria Express connectarà Alacant amb Orà i Bejaia amb freqüència quinzenal. El servici, operat per Sidra Line, combinarà càrrega contenerizada i convencional.