Continuen les exploracions en els aparcaments de Bonaire i MN4, de moment sense víctimes mortals

VALÈNCIA, 5 (EUROPA PRESS)

Efectius del Consorci de Bombers, de Policia Nacional i de la Unitat Militar d’Emergències (UME) continuen hui dimarts les exploracions després de la DANA en els aparcaments dels centres comercials de Bonaire (Aldaia) i MN4 (Alfafar) i, de moment, no s’han trobat víctimes mortals.

Hui s’han représ les tasques d’inspecció, segons han confirmat a Europa Press fonts policials, que han destacat que de moment no hi ha víctimes mortals en els pàrquings.

En el cas de l’aparcament situat en el centre comercial Bonaire, d’una sola planta, els efectius seguixen inspeccionant l’interior després que ja hagen retirat la majoria d’aigua i que els arriba per davall de la cintura. Hi ha molt de fang i es desconeix encara el nombre de vehicles que hi ha en l’aparcament.

El pàrquing del centre comercial Bonaire compta amb un total de 5.700 places d’aparcament, de les quals 1.800 són subterrànies, han indicat fonts oficials.

Per la seua banda, en el centre MN4, les primeres exploracions dels bombers en el primer soterrani també han pogut descartar la troballa de víctimes mortals.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.