11.4 C
València
Dimarts, 16 desembre, 2025

Continuen les exploracions en els aparcaments de Bonaire i MN4, de moment sense víctimes mortals

VALÈNCIA, 5 (EUROPA PRESS)

Efectius del Consorci de Bombers, de Policia Nacional i de la Unitat Militar d’Emergències (UME) continuen hui dimarts les exploracions després de la DANA en els aparcaments dels centres comercials de Bonaire (Aldaia) i MN4 (Alfafar) i, de moment, no s’han trobat víctimes mortals.

Hui s’han représ les tasques d’inspecció, segons han confirmat a Europa Press fonts policials, que han destacat que de moment no hi ha víctimes mortals en els pàrquings.

En el cas de l’aparcament situat en el centre comercial Bonaire, d’una sola planta, els efectius seguixen inspeccionant l’interior després que ja hagen retirat la majoria d’aigua i que els arriba per davall de la cintura. Hi ha molt de fang i es desconeix encara el nombre de vehicles que hi ha en l’aparcament.

El pàrquing del centre comercial Bonaire compta amb un total de 5.700 places d’aparcament, de les quals 1.800 són subterrànies, han indicat fonts oficials.

Per la seua banda, en el centre MN4, les primeres exploracions dels bombers en el primer soterrani també han pogut descartar la troballa de víctimes mortals.

Últimes notícies

Compromís avisa a Sánchez: ‘espavilen o s’ha acabat’ i marca condicions al Govern

Joan Baldoví ha advertit al Govern que 'o s'espavilen o s'ha acabat' i ha reclamat mesures concretes i un pla fins a 2027. També ha defés renovar òrgans amb les majories que tocaven i ha obert la porta a Oltra si decidix tornar.

Pérez Llorca reclama ajuda immediata en finançament i inversions per a la Comunitat Valenciana

El president ha anunciat que acudix demà a reunir-se amb Pedro Sánchez per a exigir mesures urgents en finançament, inversions, aigua i el Corredor Mediterrani.

Aemet activa l’avís groc per pluges intenses en la Comunitat Valenciana este dimarts i dimecres

Aemet ha activat l'avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges que poden aconseguir 30 l/h i 80 en 12 hores, amb tempestes segons zones i horaris distints.

Rosalía Major, presidenta substituta del consell d’À Punt després de l’eixida de Vicente Ordaz

El consell d'administració d'À Punt ha designat a Rosalía Major com a presidenta substituta després de la marxa de Vicente Ordaz. La reunió va aprovar a més un conveni amb la UPV i va ratificar el servici de seguretat.

Mor la pantera Mamba del Bioparc València per insuficiència renal als 20 anys

La femella de lleopard negre vivia en Bioparc València des de 2008 i formava part d'un grup internacional de conservació. Després d'una deterioració irreversible, es va decidir l'eutanàsia.

Ruixats moderats amb episodis forts i persistents a Castelló este dimarts

La Comunitat Valenciana afrontarà un dimarts de cels molt nuvolosos i ruixats moderats, amb el risc d'episodis forts i persistents a Castelló. Les temperatures baixaran i el vent serà variable, amb E/NE en el litoral.

El Vila-real aprova els seus comptes i un pressupost rècord de 215 milions d’euros

El club va aprovar els comptes de l'últim curs amb un saldo positiu pròxim als 14 milions i va presentar un pressupost rècord de 215.234.000 euros per a 2025-26.

El València Basket-Casademont Zaragoza ajornat es jugarà el 30 de desembre a les 16h

El dol de la jornada 11 de la Lliga Femenina Endesa entre València Basket i Casademont Zaragoza, ajornat per l'alerta meteorològica, es disputarà el 30 de desembre a les 16h en el Roig Arena. Les entrades servixen per a la nova data, amb reembossament disponible i nova venda des del dimarts.