Alejandra Rubio confessa que patix una forta escoliosi en l’esquena

Alejandra Rubio

Alejandro Rubio té el seu propi canal a Mtmad | Cedida

 

Alejandra Rubio, filla de Terelu Campos, s’ha confessat en el seu canal de Mtmad i ha explicat als seus seguidors que patix una forta escoliosi des dels quinze anys. La neta de María Teresa Campos ha decidit explicar la seua malaltia arran de la polèmica que va generar fa unes setmanes quan va assegurar que ella no es podia posar tacons per la seua esquena.

 

Davant l’allau de preguntes, Rubio ha decidit dedicar un vídeo a parlar de la seua deformació que la porta a patir forts dolors d’esquena. Tal com ha explicat la mateixa jove a través de la plataforma digital de Mediaset, els dolors van començar cap als quinze anys i va ser una radiografia la que va confirmar que tenia una desviació d’esquena aguda.

Si no fa natació, haurà de passar per quiròfan

Segons ella, una de les causes de l’inici de la seua curvatura és la seua afició a anar en moto per la muntanya. Una vegada va ser diagnosticada, el metge li va dir que era recomanable que fera natació per tal de pal·liar els dolors i millorar la malaltia.

 

No obstant la recomanació dels experts, Rubio ha confessat ser molt escrupolosa i que li fa oix banyar-se en piscines públiques. A pesar de la seua mania, la jove intentarà fer cas als metges, ja que de no fer-ho, haurà de passar per quiròfan. Ficar-se tacons per a eixir de festa és una autèntica odissea per a Rubio. De fet, ella mateixa ha explicat en el vídeo que un dia estava en una discoteca assentada i quan va intentar ficar-se dreta era tan fort el dolor que sentia que no podia ni respirar.

 

Alejandra Rubio ensenyant la seva esquena

Alejandra Rubio va mostrar una radiografia de la seua esquena | Mtmad

 

Una malaltia que afecta el seu físic

I la veritat és que la imatge de la radiografia de l’esquena de Rubio és impactant, ja que mostra una curvatura molt pronunciada per a l’edat que té. L’escoliosi, a més a més, també té conseqüències en el seu físic, tal com ella ha explicat: «El que em provoca és una desviació de la pelvis. M’ha creat complexe perquè com més prima estic, més se’m nota». Està clar que la filla de Terelu ha de fer tot el possible per a cuidar la seua esquena, per a que no vaja a més la desviació i, sobretot, per a no seguir patint forts dolors.

 

Alejandra Rubio

Alejandra Rubio sempre acostuma a anar amb sabates sense tacons | Cedida

 

Últimes notícies

Igualtat confirma l’assassinat masclista d’una dona en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores

Igualtat confirma com a crim masclista l'assassinat d'una dona de 51 anys en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores, on també van ser trobats morts el seu marit i el seu fill de 24 anys.

Una funcionària revela que l’oferta guanyadora de les VPP d’Alacant va arribar només 24 hores després de publicar-se els plecs

La cap de Gestió Patrimonial de l'Ajuntament d'Alacant declara que la promotora adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan a penes un dia després de publicar-se els plecs, en un cas que manté oberta una causa judicial i una forta polèmica política.

El València es juga la Lliga Conferència davant el Barcelona amb nou jugadors al final de contracte

El València es juga a Mestalla la seua classificació per a la Lliga Conferència davant el Barcelona en un dol marcat pel possible adeu de fins a nou futbolistes entre cessions i contractes que expiren.

Ford Almussafes obri la negociació del marc laboral per a l’electrificació i el nou Bast

Ford Almussafes i els sindicats UGT i STM han constituït la comissió que negociarà les condicions laborals i salarials a partir de 2027, lligades a l'Acord per l'Electrificació 2030 i al llançament del nou model de la família Bast.

Ryan i Dela seguiran fins a 2027 si el Llevant assegura la permanència

Ryan i Dela ampliaran el seu contracte amb el Llevant fins a 2027 si l'equip certifica la permanència en Primera, en un estiu marcat per eixides i cessions que conclouen.

Ximo Puig assenyala a Diana Morant com la candidata capaç de donar la volta a la Comunitat Valenciana

Ximo Puig destaca a Diana Morant com la dirigent capaç de revertir la situació econòmica i social de la Comunitat Valenciana i subratlla que el seu lideratge partix del PSPV i no del càrrec de ministra.

PP i Vox bloquegen en Les Corts la tramitació de la taxa turística proposada per l’oposició

PP i Vox s'oposen en Les Corts a tramitar les proposicions de llei de PSPV i Compromís per a implantar la taxa turística en la Comunitat Valenciana, reobrint el debat polític sobre com finançar l'impacte del turisme.

Javi Guerra arriba al final de la temporada en el seu millor moment al València

Javi Guerra afronta l'últim partit de Lliga després de completar la seua millor temporada amb el València, amb més protagonisme, gols i assistències decisives.