9.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Amber Heard admet que encara està enamorada de Johnny Depp

Quasi sis anys després de liquidar la seua relació amb Johnny Depp i de tot el que hem vist en els diferents judicis en els quals s’han enfrontat, Amber Heard continua enamorada del seu exmarit. Com et quedes?

Així ho ha revelat l’actriu en una segona part de la primera entrevista que va oferir després del veredicte del judici multimilionari que la va enfrontar davant amb ell per més de sis setmanes i en el qual el protagonista de la saga ‘Piratas del Caribe’ va resultar victoriós (en el cas de difamació, encara que l’opinió pública semble haver triat que en tot). 

Ho estime. Ho vaig estimar amb tot el meu cor. Sé que això pot ser difícil d’entendre o pot ser molt fàcil d’entendre si alguna vegada has estimat a algú. Vaig fer el millor que vaig poder per a fer que una relació profundament trencada funcionara i no vaig poder. No tinc mals sentiments cap a ell“, ha dit la intèrpret estatunidenca a la periodista Savannah Guthrie en la seua extensa entrevista amb ‘NBC News’.
Paradoxalment o no, la protagonista d’Aquaman continua sostenint que l’actor sí que va abusar d’ella.

Ara vull ser una mare a temps complet

Amber Heard, després de la garrotada patida en el judici i la duresa amb la qual ha sigut atacada en les xarxes socials i youtube, molt proclius a Johnny Depp, ha revelat els seus plans de futur i admet que ara necessita centrar-se tot el seu temps a ser una “mare a temps complet”.

L’actriu de 36 anys va tornar a insistir en l’abús patit a les mans del seu excònjuge, durant una extensa entrevista amb Savannah Guthrie, pocs dies després que fora declarada culpable de difamar a Depp de 59 anys, en un article d’opinió del Washington Post en el qual va declarar que era una supervivent  d'”abús domèstic“.

Heard va declarar també que si bé “té molt penediment” per les coses “horribles” i “lletges” que va fer i li va dir a Depp, només estava actuant com una “persona en extrema angoixa emocional, psicològica i física” que sentia que la seua “vida estava en risc“.

Quan la presentadora, Savannah Guthrie li va preguntar sobre els clips d’àudio que es van reproduir durant el judici, en el qual es va poder escoltar l’actriu admetre haver sigut maltractada físicament per Depp. Heard va insistir que només “va respondre a violència física“, però que “mai la va instigar“.

La protagonista de ‘Aquaman’ també va detallar que, per molt difícil que semble, mai li ha desitjat cap mal a Depp i va destacar, fins i tot, que l’actor ha sigut una de les persones més importants de la seua vida: “No tinc mals sentiments ni mala voluntat cap a ell, en absolut. Sé que això pot ser difícil d’entendre o pot ser molt fàcil d’entendre si alguna vegada has estimat a algú“, va afegir.

Heard també ha reflexionat sobre el dur procés legal en el qual tots dos es van veure exposats, després que l’estrela de Hollywood la demandara per difamació i ella perdera el cas: “Sempre he mantingut un amor per Johnny i em produeix un gran dolor haver de viure els detalls de la nostra vida passada junts davant el món“, va dir.

Últimes notícies

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.