Amber Heard admet que encara està enamorada de Johnny Depp

Quasi sis anys després de liquidar la seua relació amb Johnny Depp i de tot el que hem vist en els diferents judicis en els quals s’han enfrontat, Amber Heard continua enamorada del seu exmarit. Com et quedes?

Així ho ha revelat l’actriu en una segona part de la primera entrevista que va oferir després del veredicte del judici multimilionari que la va enfrontar davant amb ell per més de sis setmanes i en el qual el protagonista de la saga ‘Piratas del Caribe’ va resultar victoriós (en el cas de difamació, encara que l’opinió pública semble haver triat que en tot). 

«Ho estime. Ho vaig estimar amb tot el meu cor. Sé que això pot ser difícil d’entendre o pot ser molt fàcil d’entendre si alguna vegada has estimat a algú. Vaig fer el millor que vaig poder per a fer que una relació profundament trencada funcionara i no vaig poder. No tinc mals sentiments cap a ell«, ha dit la intèrpret estatunidenca a la periodista Savannah Guthrie en la seua extensa entrevista amb ‘NBC News’.
Paradoxalment o no, la protagonista d’Aquaman continua sostenint que l’actor sí que va abusar d’ella.

Ara vull ser una mare a temps complet

Amber Heard, després de la garrotada patida en el judici i la duresa amb la qual ha sigut atacada en les xarxes socials i youtube, molt proclius a Johnny Depp, ha revelat els seus plans de futur i admet que ara necessita centrar-se tot el seu temps a ser una “mare a temps complet».

L’actriu de 36 anys va tornar a insistir en l’abús patit a les mans del seu excònjuge, durant una extensa entrevista amb Savannah Guthrie, pocs dies després que fora declarada culpable de difamar a Depp de 59 anys, en un article d’opinió del Washington Post en el qual va declarar que era una supervivent  d'»abús domèstic«.

Heard va declarar també que si bé «té molt penediment» per les coses «horribles» i «lletges» que va fer i li va dir a Depp, només estava actuant com una «persona en extrema angoixa emocional, psicològica i física» que sentia que la seua «vida estava en risc«.

Quan la presentadora, Savannah Guthrie li va preguntar sobre els clips d’àudio que es van reproduir durant el judici, en el qual es va poder escoltar l’actriu admetre haver sigut maltractada físicament per Depp. Heard va insistir que només «va respondre a violència física«, però que «mai la va instigar«.

La protagonista de ‘Aquaman’ també va detallar que, per molt difícil que semble, mai li ha desitjat cap mal a Depp i va destacar, fins i tot, que l’actor ha sigut una de les persones més importants de la seua vida: «No tinc mals sentiments ni mala voluntat cap a ell, en absolut. Sé que això pot ser difícil d’entendre o pot ser molt fàcil d’entendre si alguna vegada has estimat a algú«, va afegir.

Heard també ha reflexionat sobre el dur procés legal en el qual tots dos es van veure exposats, després que l’estrela de Hollywood la demandara per difamació i ella perdera el cas: «Sempre he mantingut un amor per Johnny i em produeix un gran dolor haver de viure els detalls de la nostra vida passada junts davant el món«, va dir.

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.