14.1 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Amber Heard admet que encara està enamorada de Johnny Depp

Quasi sis anys després de liquidar la seua relació amb Johnny Depp i de tot el que hem vist en els diferents judicis en els quals s’han enfrontat, Amber Heard continua enamorada del seu exmarit. Com et quedes?

Així ho ha revelat l’actriu en una segona part de la primera entrevista que va oferir després del veredicte del judici multimilionari que la va enfrontar davant amb ell per més de sis setmanes i en el qual el protagonista de la saga ‘Piratas del Caribe’ va resultar victoriós (en el cas de difamació, encara que l’opinió pública semble haver triat que en tot). 

Ho estime. Ho vaig estimar amb tot el meu cor. Sé que això pot ser difícil d’entendre o pot ser molt fàcil d’entendre si alguna vegada has estimat a algú. Vaig fer el millor que vaig poder per a fer que una relació profundament trencada funcionara i no vaig poder. No tinc mals sentiments cap a ell“, ha dit la intèrpret estatunidenca a la periodista Savannah Guthrie en la seua extensa entrevista amb ‘NBC News’.
Paradoxalment o no, la protagonista d’Aquaman continua sostenint que l’actor sí que va abusar d’ella.

Ara vull ser una mare a temps complet

Amber Heard, després de la garrotada patida en el judici i la duresa amb la qual ha sigut atacada en les xarxes socials i youtube, molt proclius a Johnny Depp, ha revelat els seus plans de futur i admet que ara necessita centrar-se tot el seu temps a ser una “mare a temps complet”.

L’actriu de 36 anys va tornar a insistir en l’abús patit a les mans del seu excònjuge, durant una extensa entrevista amb Savannah Guthrie, pocs dies després que fora declarada culpable de difamar a Depp de 59 anys, en un article d’opinió del Washington Post en el qual va declarar que era una supervivent  d'”abús domèstic“.

Heard va declarar també que si bé “té molt penediment” per les coses “horribles” i “lletges” que va fer i li va dir a Depp, només estava actuant com una “persona en extrema angoixa emocional, psicològica i física” que sentia que la seua “vida estava en risc“.

Quan la presentadora, Savannah Guthrie li va preguntar sobre els clips d’àudio que es van reproduir durant el judici, en el qual es va poder escoltar l’actriu admetre haver sigut maltractada físicament per Depp. Heard va insistir que només “va respondre a violència física“, però que “mai la va instigar“.

La protagonista de ‘Aquaman’ també va detallar que, per molt difícil que semble, mai li ha desitjat cap mal a Depp i va destacar, fins i tot, que l’actor ha sigut una de les persones més importants de la seua vida: “No tinc mals sentiments ni mala voluntat cap a ell, en absolut. Sé que això pot ser difícil d’entendre o pot ser molt fàcil d’entendre si alguna vegada has estimat a algú“, va afegir.

Heard també ha reflexionat sobre el dur procés legal en el qual tots dos es van veure exposats, després que l’estrela de Hollywood la demandara per difamació i ella perdera el cas: “Sempre he mantingut un amor per Johnny i em produeix un gran dolor haver de viure els detalls de la nostra vida passada junts davant el món“, va dir.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.