Amber Heard admet que encara està enamorada de Johnny Depp

Quasi sis anys després de liquidar la seua relació amb Johnny Depp i de tot el que hem vist en els diferents judicis en els quals s’han enfrontat, Amber Heard continua enamorada del seu exmarit. Com et quedes?

Així ho ha revelat l’actriu en una segona part de la primera entrevista que va oferir després del veredicte del judici multimilionari que la va enfrontar davant amb ell per més de sis setmanes i en el qual el protagonista de la saga ‘Piratas del Caribe’ va resultar victoriós (en el cas de difamació, encara que l’opinió pública semble haver triat que en tot). 

«Ho estime. Ho vaig estimar amb tot el meu cor. Sé que això pot ser difícil d’entendre o pot ser molt fàcil d’entendre si alguna vegada has estimat a algú. Vaig fer el millor que vaig poder per a fer que una relació profundament trencada funcionara i no vaig poder. No tinc mals sentiments cap a ell«, ha dit la intèrpret estatunidenca a la periodista Savannah Guthrie en la seua extensa entrevista amb ‘NBC News’.
Paradoxalment o no, la protagonista d’Aquaman continua sostenint que l’actor sí que va abusar d’ella.

Ara vull ser una mare a temps complet

Amber Heard, després de la garrotada patida en el judici i la duresa amb la qual ha sigut atacada en les xarxes socials i youtube, molt proclius a Johnny Depp, ha revelat els seus plans de futur i admet que ara necessita centrar-se tot el seu temps a ser una “mare a temps complet».

L’actriu de 36 anys va tornar a insistir en l’abús patit a les mans del seu excònjuge, durant una extensa entrevista amb Savannah Guthrie, pocs dies després que fora declarada culpable de difamar a Depp de 59 anys, en un article d’opinió del Washington Post en el qual va declarar que era una supervivent  d'»abús domèstic«.

Heard va declarar també que si bé «té molt penediment» per les coses «horribles» i «lletges» que va fer i li va dir a Depp, només estava actuant com una «persona en extrema angoixa emocional, psicològica i física» que sentia que la seua «vida estava en risc«.

Quan la presentadora, Savannah Guthrie li va preguntar sobre els clips d’àudio que es van reproduir durant el judici, en el qual es va poder escoltar l’actriu admetre haver sigut maltractada físicament per Depp. Heard va insistir que només «va respondre a violència física«, però que «mai la va instigar«.

La protagonista de ‘Aquaman’ també va detallar que, per molt difícil que semble, mai li ha desitjat cap mal a Depp i va destacar, fins i tot, que l’actor ha sigut una de les persones més importants de la seua vida: «No tinc mals sentiments ni mala voluntat cap a ell, en absolut. Sé que això pot ser difícil d’entendre o pot ser molt fàcil d’entendre si alguna vegada has estimat a algú«, va afegir.

Heard també ha reflexionat sobre el dur procés legal en el qual tots dos es van veure exposats, després que l’estrela de Hollywood la demandara per difamació i ella perdera el cas: «Sempre he mantingut un amor per Johnny i em produeix un gran dolor haver de viure els detalls de la nostra vida passada junts davant el món«, va dir.

Últimes notícies

Morant rebutja les disculpes de Mompó i reclama responsabilitats pels insults masclistes

Diana Morant rebutja les disculpes de Vicent Mompó pels insults masclistes que li va dirigir en X i anuncia accions polítiques a través del Consell de les Dones del PSPV-PSOE. La ministra defensa que estes actituds no es poden normalitzar en la política i reclama que el president de la Diputació de València assumisca responsabilitats.

Estrenes i grans musicals al Principal d’Alacant fins a gener de 2027

El Teatre Principal d’Alacant ha avançat la programació entre octubre de 2026 i gener de 2027, amb dos estrenes estatals i dos grans musicals. Les entrades es podran comprar des del 7 de setembre pels canals habituals del teatre.

Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, guardonades als premis de l’empresa familiar d’Alacant

L’AEFA reconeix Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, així com els empresaris Vicente Berbegal i Coral Erum, en la XXXI edició dels seus premis, que se celebrarà el 29 de setembre a Torrevieja.

Més de cent noves startups de Lanzadera impulsen l’eficiència i la digitalització empresarial

Lanzadera ha incorporat 124 noves startups al seu programa d’acceleració a València, centrades en millorar l’eficiència i la digitalització de processos empresarials. Gairebé 9 de cada 10 ja facturen i 4 de cada 10 basen la seua solució en intel·ligència artificial, automatització o robòtica.

Catalá reclama que Bernabé complisca la seua faena com a delegada fins a l’últim dia

L’alcaldessa de València, María José Catalá, evita valorar la candidatura de Pilar Bernabé a l’alcaldia però li exigix que, mentres siga delegada del Govern, prioritze la seguretat i no es bolque només en la campanya electoral. Catalá insistix que la seua obligació és coordinar Policia Nacional i Guàrdia Civil i millorar la seguretat a la ciutat.

Educació garantix la llibertat de càtedra i nega una persecució al professorat

La consellera d’Educació, Mari Carmen Ortí, assegura que la Inspecció educativa no perseguirà el professorat i que la llibertat de càtedra està garantida per a tot el col·lectiu docent.

Més de 100 xefs trien València per a repensar la gastronomia espanyola

Més d’un centenar de cuiners de tot l’Estat s’han reunit a València en l’Assemblea Autonòmica d’Euro-Toques per a debatre sobre producte local, tradició i futur de la cuina espanyola.

El Valencia CF iguala el seu pitjor inici de lliga en deu temporades

El Valencia de Carlos Corberán només ha sumat un punt en les quatre primeres jornades de LALIGA EA Sports 2026-27 i iguala així el seu pitjor inici de les últimes deu campanyes, registrat en la temporada 2024-25 amb Rubén Baraja.