11.5 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Anabel Pantoja comparteix una fotografia en banyador: «Aquestes són les meues mesures»

Anabel Pantoja, molt segura amb el seu cos

Anabel Pantoja, molt segura amb el seu cos | INSTAGRAM @ANABELPANTOJA00

 

La neboda d’Isabel Pantoja es troba en aquests moments enfrontant-se al repte ‘Plan Pantoja’ per a perdre pes. Tot i això, Anabel Pantoja no té gens de vergonya per a compartir a les seues xarxes socials fotografies del seu cos en banyador, fet que demostra que se sent molt còmoda amb el seu físic.

 

Gràcies a l’última publicació, hem pogut vore el seu cos amb les seues mesures reals, mentre entrava a l’aigua lluint un banyador negre. «La realitat i les meues mesures són aquestes», comentava Anabel.

 

Molt orgullosa del seu cos, Anabel Pantoja s’està esforçant diàriament per a portar un estil de vida més saludable, i ha volgut fer partícips als seus seguidors dels canvis que està notant amb el repte: «Complint els meus objectius fora i dins de l’aigua», podíem llegir baix de la publicació.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Una de les debilitats amb les quals ha de lidiar Anabel és el menjar, fet que li ha provocat tindre una mala dieta des de que era jove. Sense anar més lluny, fa poc va ser pillada ‘in fraganti’ a ‘Sálvame’ devorant un brownie i un pastís de formatge. Tot i això, Anabel Pantoja s’està implicant en el seu entrenament i de manera progressiva està perdent pes.

 

La cosina de Kiko Rivera té present que el seu cos no compleix amb els estereotips de la indústria de la moda, però açò no li impedeix exhibir-se públicament tal com és sense cap inseguretat. No estar condicionada pels cànons estètics de la societat fa que tinga molta seguretat i vulga mostrar-se a les seues xarxes socials.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Les crítiques pel seu físic

Quan algú s’exposa en Internet no totes les crítiques que rep són positives. Anabel Pantoja ha rebut també molts comentaris negatius sobre la seua instantània en banyador, alguns d’ells amb ànim d’ofendre-la. Afortunadament, els seguidors de la col·laboradora s’han afanyat en defensar-la i en acusar a aquestes crítiques de ser poc respectuoses.

Últimes notícies

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.

Els familiars de la jove assassinada de 18 punyalades demanen la màxima pena per a fer justícia

La família de la víctima d'Alcoi s'ha concentrat davant l'Audiència Provincial durant la tercera sessió del juí per a reclamar la pena màxima. Consideren clau la declaració d'una amiga que va traslladar missatges enviats mentres la jove era agredida.

Benidorm creu que pagar 350 milions pel sòl de Serra Gelada no serà la ruïna

L'alcalde ha garantit que acatarà la Justícia i que la indemnització pel APR-7 de Serra Gelada no abocarà al consistori a la ruïna ni a una intervenció estatal. L'Ajuntament estudia les seues opcions legals i com afrontar-lo sense pujar impostos.

Compromís demana canviar el nom de l’auditori Julio Iglesias de Benidorm

Compromís ha sol·licitat canviar de nom l'auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar altres honors a l'artista després d'obrir-se una investigació per presumpte assetjament i agressió sexual. PP i PSPV-PSOE demanen prudència i esperar als avanços judicials.