Anabel Pantoja comparteix una fotografia en banyador: «Aquestes són les meues mesures»

Ejemplo de shortcode con estilo
Anabel Pantoja, molt segura amb el seu cos | INSTAGRAM @ANABELPANTOJA00   La neboda d’Isabel Pantoja es troba en aquests moments enfrontant-se al repte ‘Plan Pantoja’ per a perdre pes. Tot i això, Anabel Pantoja no té gens de vergonya per a compartir a les seues xarxes socials fotografies del seu cos en banyador, fet que […]
Anabel Pantoja, molt segura amb el seu cos

Anabel Pantoja, molt segura amb el seu cos | INSTAGRAM @ANABELPANTOJA00

 

La neboda d’Isabel Pantoja es troba en aquests moments enfrontant-se al repte ‘Plan Pantoja’ per a perdre pes. Tot i això, Anabel Pantoja no té gens de vergonya per a compartir a les seues xarxes socials fotografies del seu cos en banyador, fet que demostra que se sent molt còmoda amb el seu físic.

 

Gràcies a l’última publicació, hem pogut vore el seu cos amb les seues mesures reals, mentre entrava a l’aigua lluint un banyador negre. «La realitat i les meues mesures són aquestes», comentava Anabel.

 

Molt orgullosa del seu cos, Anabel Pantoja s’està esforçant diàriament per a portar un estil de vida més saludable, i ha volgut fer partícips als seus seguidors dels canvis que està notant amb el repte: «Complint els meus objectius fora i dins de l’aigua», podíem llegir baix de la publicació.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Una de les debilitats amb les quals ha de lidiar Anabel és el menjar, fet que li ha provocat tindre una mala dieta des de que era jove. Sense anar més lluny, fa poc va ser pillada ‘in fraganti’ a ‘Sálvame’ devorant un brownie i un pastís de formatge. Tot i això, Anabel Pantoja s’està implicant en el seu entrenament i de manera progressiva està perdent pes.

 

La cosina de Kiko Rivera té present que el seu cos no compleix amb els estereotips de la indústria de la moda, però açò no li impedeix exhibir-se públicament tal com és sense cap inseguretat. No estar condicionada pels cànons estètics de la societat fa que tinga molta seguretat i vulga mostrar-se a les seues xarxes socials.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Les crítiques pel seu físic

Quan algú s’exposa en Internet no totes les crítiques que rep són positives. Anabel Pantoja ha rebut també molts comentaris negatius sobre la seua instantània en banyador, alguns d’ells amb ànim d’ofendre-la. Afortunadament, els seguidors de la col·laboradora s’han afanyat en defensar-la i en acusar a aquestes crítiques de ser poc respectuoses.

Últimes notícies

Una tuba sorprén el cel d’Alacant durant una forta tronada sense causar danys

Una tuba s’ha format este dissabte sobre el cel d’Alacant durant una tronada intensa, sense arribar a tocar terra ni causar danys. Aemet ha activat avís roig per pluges extremes al litoral sud de València i nord d’Alacant per a este diumenge.

València i Athletic empaten a zero en un Mestalla sense gols

València CF i Athletic Club han signat un 0-0 a Mestalla en un partit de dues parts ben diferenciades. Els locals continuen en descens malgrat l'embranzida mostrada en la segona mitat amb Javier Aguirre.

Gayà fa història en Lliga en arribar als 350 partits amb el València

José Luis Gayà ha arribat als 350 partits en Lliga amb el València CF en el duel contra l'Athletic i es queda a només un encontre d'igualar David Albelda com a tercer jugador amb més partits en la competició de la història del club.

Iñigo Pérez lamenta la falta de gol del Vila-real en l’empat contra l’Elx

Iñigo Pérez ha assegurat que el Vila-real ha fet una primera part excel·lent contra l’Elx, però ha admés frustració per la falta d’encert davant la porteria en l’empat sense gols a LaLiga.

Aldaia alça barreres contra les inundacions i la UPV tanca els seus campus pel temporal

Aldaia ha instal·lat barreres antiinundacions al barranc de la Saleta i la UPV ha suspés tota l’activitat als seus tres campus pel risc de pluges torrencials. Cultura també ha cancel·lat funcions teatrals i projeccions de la Filmoteca.

Anselmi destaca l’empat de l’Elx a Vila-real com un resultat molt meritori

Martín Anselmi ha valorat com a molt meritori l’empat sense gols de l’Elx al camp del Villarreal, un rival que ha definit com a equip amb molta jerarquia. El tècnic ha subratllat el bon treball defensiu, el partit de Dituro i ha confirmat un fort esquinç de turmell de Marc Aguado.

Repartiment de punts entre Villarreal i Elche a La Ceràmica

Villarreal i Elche han empatat 0-0 a l'estadi de la Ceràmica en un partit on els groguets han anat de més a menys i l'equip il·licità ha sabut patir per traure un punt valuós.

Manises ompli el camp per al II Torneig Tornem! dos anys després de la dana

El camp de Manises ha acollit la segona edició del Torneig Tornem!, que ha reunit centenars de xiquets i famílies per a celebrar la recuperació del futbol valencià dos anys després de la dana. La selecció valenciana sub-12 i el Levante UD han alçat els títols en una jornada festiva marcada també per l’avís de pluges intenses.