Anabel Pantoja comparteix una fotografia en banyador: «Aquestes són les meues mesures»

Anabel Pantoja, molt segura amb el seu cos

Anabel Pantoja, molt segura amb el seu cos | INSTAGRAM @ANABELPANTOJA00

 

La neboda d’Isabel Pantoja es troba en aquests moments enfrontant-se al repte ‘Plan Pantoja’ per a perdre pes. Tot i això, Anabel Pantoja no té gens de vergonya per a compartir a les seues xarxes socials fotografies del seu cos en banyador, fet que demostra que se sent molt còmoda amb el seu físic.

 

Gràcies a l’última publicació, hem pogut vore el seu cos amb les seues mesures reals, mentre entrava a l’aigua lluint un banyador negre. «La realitat i les meues mesures són aquestes», comentava Anabel.

 

Molt orgullosa del seu cos, Anabel Pantoja s’està esforçant diàriament per a portar un estil de vida més saludable, i ha volgut fer partícips als seus seguidors dels canvis que està notant amb el repte: «Complint els meus objectius fora i dins de l’aigua», podíem llegir baix de la publicació.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Una de les debilitats amb les quals ha de lidiar Anabel és el menjar, fet que li ha provocat tindre una mala dieta des de que era jove. Sense anar més lluny, fa poc va ser pillada ‘in fraganti’ a ‘Sálvame’ devorant un brownie i un pastís de formatge. Tot i això, Anabel Pantoja s’està implicant en el seu entrenament i de manera progressiva està perdent pes.

 

La cosina de Kiko Rivera té present que el seu cos no compleix amb els estereotips de la indústria de la moda, però açò no li impedeix exhibir-se públicament tal com és sense cap inseguretat. No estar condicionada pels cànons estètics de la societat fa que tinga molta seguretat i vulga mostrar-se a les seues xarxes socials.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Les crítiques pel seu físic

Quan algú s’exposa en Internet no totes les crítiques que rep són positives. Anabel Pantoja ha rebut també molts comentaris negatius sobre la seua instantània en banyador, alguns d’ells amb ànim d’ofendre-la. Afortunadament, els seguidors de la col·laboradora s’han afanyat en defensar-la i en acusar a aquestes crítiques de ser poc respectuoses.

Últimes notícies

Més de cent noves startups de Lanzadera impulsen l’eficiència i la digitalització empresarial

Lanzadera ha incorporat 124 noves startups al seu programa d’acceleració a València, centrades en millorar l’eficiència i la digitalització de processos empresarials. Gairebé 9 de cada 10 ja facturen i 4 de cada 10 basen la seua solució en intel·ligència artificial, automatització o robòtica.

Catalá reclama que Bernabé complisca la seua faena com a delegada fins a l’últim dia

L’alcaldessa de València, María José Catalá, evita valorar la candidatura de Pilar Bernabé a l’alcaldia però li exigix que, mentres siga delegada del Govern, prioritze la seguretat i no es bolque només en la campanya electoral. Catalá insistix que la seua obligació és coordinar Policia Nacional i Guàrdia Civil i millorar la seguretat a la ciutat.

Educació garantix la llibertat de càtedra i nega una persecució al professorat

La consellera d’Educació, Mari Carmen Ortí, assegura que la Inspecció educativa no perseguirà el professorat i que la llibertat de càtedra està garantida per a tot el col·lectiu docent.

Més de 100 xefs trien València per a repensar la gastronomia espanyola

Més d’un centenar de cuiners de tot l’Estat s’han reunit a València en l’Assemblea Autonòmica d’Euro-Toques per a debatre sobre producte local, tradició i futur de la cuina espanyola.

El Valencia CF iguala el seu pitjor inici de lliga en deu temporades

El Valencia de Carlos Corberán només ha sumat un punt en les quatre primeres jornades de LALIGA EA Sports 2026-27 i iguala així el seu pitjor inici de les últimes deu campanyes, registrat en la temporada 2024-25 amb Rubén Baraja.

Aemet activa avís taronja al sud de València per màximes de 40 graus este dimarts

Aemet ha activat este dimarts l’avís taronja per calor extrema al litoral i interior sud de la província de València, amb màximes de fins a 40 graus, i preveu també pluges intenses i tempestes dimecres al nord d’Alacant i sud valencià.

UGT denuncia manca de bombers mínims als parcs de València davant Treball

UGT Serveis Públics PV ha denunciat davant la Inspecció de Treball el Consorci Provincial de Bombers de València per incomplir, segons el sindicat, les dotacions mínimes de plantilla acordades per al període 2026-2029, en un context de risc elevat per calor extrema i possibles pluges torrencials.

Rècord històric de passatgers a l’aeroport de Castelló i nova ruta amb Eivissa en 2027

L’aeroport de Castelló ha batut el seu rècord mensual amb 52.337 passatgers en agost i preveu reforçar en 2027 la connexió amb Balears amb més vols a Palma i una nova ruta directa amb Eivissa.