Anabel Pantoja comparteix una fotografia en banyador: «Aquestes són les meues mesures»

Anabel Pantoja, molt segura amb el seu cos

Anabel Pantoja, molt segura amb el seu cos | INSTAGRAM @ANABELPANTOJA00

 

La neboda d’Isabel Pantoja es troba en aquests moments enfrontant-se al repte ‘Plan Pantoja’ per a perdre pes. Tot i això, Anabel Pantoja no té gens de vergonya per a compartir a les seues xarxes socials fotografies del seu cos en banyador, fet que demostra que se sent molt còmoda amb el seu físic.

 

Gràcies a l’última publicació, hem pogut vore el seu cos amb les seues mesures reals, mentre entrava a l’aigua lluint un banyador negre. «La realitat i les meues mesures són aquestes», comentava Anabel.

 

Molt orgullosa del seu cos, Anabel Pantoja s’està esforçant diàriament per a portar un estil de vida més saludable, i ha volgut fer partícips als seus seguidors dels canvis que està notant amb el repte: «Complint els meus objectius fora i dins de l’aigua», podíem llegir baix de la publicació.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Una de les debilitats amb les quals ha de lidiar Anabel és el menjar, fet que li ha provocat tindre una mala dieta des de que era jove. Sense anar més lluny, fa poc va ser pillada ‘in fraganti’ a ‘Sálvame’ devorant un brownie i un pastís de formatge. Tot i això, Anabel Pantoja s’està implicant en el seu entrenament i de manera progressiva està perdent pes.

 

La cosina de Kiko Rivera té present que el seu cos no compleix amb els estereotips de la indústria de la moda, però açò no li impedeix exhibir-se públicament tal com és sense cap inseguretat. No estar condicionada pels cànons estètics de la societat fa que tinga molta seguretat i vulga mostrar-se a les seues xarxes socials.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Les crítiques pel seu físic

Quan algú s’exposa en Internet no totes les crítiques que rep són positives. Anabel Pantoja ha rebut també molts comentaris negatius sobre la seua instantània en banyador, alguns d’ells amb ànim d’ofendre-la. Afortunadament, els seguidors de la col·laboradora s’han afanyat en defensar-la i en acusar a aquestes crítiques de ser poc respectuoses.

Últimes notícies

La mobilitat per carretera cau un 60 % en la Comunitat per l’alerta roja

La Generalitat ha confirmat una caiguda del 60 % del trànsit rodat a la Comunitat Valenciana després de l’activació de l’alerta roja per pluges, sense incidents greus fins ara. Les comarques del litoral sud de València, el nord d’Alacant i el nord de Castelló concentren la major intensitat de precipitació.

Aemet activa avís roig per pluges a Castelló i el litoral de València este divendres

Aemet manté per a este divendres l’avís roig per pluges molt intenses a tota la província de Castelló i el litoral de València, amb fins a 90 litres en una hora. El litoral d’Alacant estarà en nivell taronja i l’interior de València i Alacant en nivell groc.

Lionel Messi es converteix en el nou amo del CD Eldense

El CD Eldense ha confirmat l’adquisició del club per part de Lionel Messi, a l’espera del vistiplau del Consell Superior de Deportes.

L’aiguat descarrega 80 litres en 40 minuts a Yátova i activa els avisos a l’interior

Les pluges han deixat en el municipi de Yátova fins a 80 litres per metre quadrat en 40 minuts i més de 100 litres en altres punts de l’interior en poques hores, sobretot a les comarques de Castelló.

Emergències manté l’alerta roja a la Comunitat Valenciana fins divendres de matinada

El Centre de Coordinació d’Emergències manté l’alerta roja per pluges fins demà divendres per evitar avisos nocturns d’Es-Alert i davant una situació meteorològica molt canviant.

Preemergència hidrològica groga per risc d’inundacions al Baix i Alt Túria

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al Baix Túria i Alt Túria i ha demanat als ajuntaments que reforcen la vigilància dels punts més conflictius.

Renfe talla els Rodalia i els Euromed des de València per l’alerta roja per pluges

Renfe ha suspés des de les 18.00 hores la circulació dels trens de Rodalia de València, de Mitjana Distància i dels Euromed i Intercity que connecten amb Catalunya, per l’alerta roja per pluges i tempestes.

Tercer avís Es-Alert per la gota freda a l’interior sud de Castelló

El Centre de Coordinació d’Emergències ha llançat el tercer missatge Es-Alert del dia a l’interior sud de Castelló en elevar-se l’avís per pluges a nivell roig. La població ha de limitar els desplaçaments, evitar barrancs i seguir les instruccions de seguretat.