Anabel Pantoja comparteix una fotografia en banyador: «Aquestes són les meues mesures»

Ejemplo de shortcode con estilo
Anabel Pantoja, molt segura amb el seu cos | INSTAGRAM @ANABELPANTOJA00   La neboda d’Isabel Pantoja es troba en aquests moments enfrontant-se al repte ‘Plan Pantoja’ per a perdre pes. Tot i això, Anabel Pantoja no té gens de vergonya per a compartir a les seues xarxes socials fotografies del seu cos en banyador, fet que […]
Anabel Pantoja, molt segura amb el seu cos

Anabel Pantoja, molt segura amb el seu cos | INSTAGRAM @ANABELPANTOJA00

 

La neboda d’Isabel Pantoja es troba en aquests moments enfrontant-se al repte ‘Plan Pantoja’ per a perdre pes. Tot i això, Anabel Pantoja no té gens de vergonya per a compartir a les seues xarxes socials fotografies del seu cos en banyador, fet que demostra que se sent molt còmoda amb el seu físic.

 

Gràcies a l’última publicació, hem pogut vore el seu cos amb les seues mesures reals, mentre entrava a l’aigua lluint un banyador negre. «La realitat i les meues mesures són aquestes», comentava Anabel.

 

Molt orgullosa del seu cos, Anabel Pantoja s’està esforçant diàriament per a portar un estil de vida més saludable, i ha volgut fer partícips als seus seguidors dels canvis que està notant amb el repte: «Complint els meus objectius fora i dins de l’aigua», podíem llegir baix de la publicació.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Una de les debilitats amb les quals ha de lidiar Anabel és el menjar, fet que li ha provocat tindre una mala dieta des de que era jove. Sense anar més lluny, fa poc va ser pillada ‘in fraganti’ a ‘Sálvame’ devorant un brownie i un pastís de formatge. Tot i això, Anabel Pantoja s’està implicant en el seu entrenament i de manera progressiva està perdent pes.

 

La cosina de Kiko Rivera té present que el seu cos no compleix amb els estereotips de la indústria de la moda, però açò no li impedeix exhibir-se públicament tal com és sense cap inseguretat. No estar condicionada pels cànons estètics de la societat fa que tinga molta seguretat i vulga mostrar-se a les seues xarxes socials.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Les crítiques pel seu físic

Quan algú s’exposa en Internet no totes les crítiques que rep són positives. Anabel Pantoja ha rebut també molts comentaris negatius sobre la seua instantània en banyador, alguns d’ells amb ànim d’ofendre-la. Afortunadament, els seguidors de la col·laboradora s’han afanyat en defensar-la i en acusar a aquestes crítiques de ser poc respectuoses.

Últimes notícies

L’aniversari de la dana pot reactivar el dolor emocional de les persones afectades

El COPCV alerta que el segon aniversari de la dana pot reactivar emocions i records traumàtics. Demana escoltar i acompanyar les persones afectades.

Familiars dels dos desapareguts de la dana esperen que hi haja responsabilitats polítiques

Familiars de Francisco i Elisabeth, desapareguts en la dana de 2024, reclamen responsabilitats polítiques i continuen esperant trobar-ne els cossos.

BioComunica26 debat com reforçar el rigor de la comunicació científica

BioComunica26 ha reunit professionals a València per a analitzar com reforçar el rigor i la credibilitat de la comunicació científica. El congrés també ha abordat la IA, la salut i la captació d’inversió.

Les platges de la Safor i la Ribera Baixa ja es netegen de canyes

La Diputació de Valencia ha començat a retirar canyes i residus de les platges afectades per la dana Adam. Daimús és el primer municipi.

Puente apunta al factor humà després de la fallada del sistema de seguretat en l’accident d’Urda, que deixa 68 morts

El ministre qualifica d''inversemblant' l'accident, que deixa 80 ferits, i revela que es va autoritzar un AVE a reprendre la marxa amb normalitat malgrat tindre un altre tren detingut davant

La vaga mèdica deixa xifres dispars entre València i la resta de províncies

Avanza situa el seguiment de la vaga mèdica en el 35,3 % a la província de València, mentre Sanitat dona un 2,21 %. Les xifres autonòmiques també discrepen.

Mor Fátima Báñez en l’accident de trens de Toledo

L'exministra d'Ocupació tenia 59 anys i viatjava en l'últim vagó de l'Iryo implicat en la col·lisió amb un AVE, després d'una llarga trajectòria política i empresarial

L’Alcúdia es va inundar al 90 % i l’alcalde denuncia la falta d’informació

Andreu Salom ha declarat que l’Alcúdia es va inundar al 90 % abans de les 18.00 hores del 29 d’octubre de 2024. També ha relatat la falta d’informació i la sensació d’abandonament.