Anuncios

Andrea Janeiro debuta en el món laboral: La seua mare la fitxa per treballar amb ella

 

Belén Esteban no es conforma amb omplir hores i hores de televisió i ara també vol deixar empremta en el món empresarial. No serà la primera vegada que ho faça, ja que anteriorment ha tret línies de paelles, llibres, sabates i qualsevol altre producte que pugues imaginar. De fet, la seua última línia de joies la va portar a enfrontar-se amb la seua amiga Anabel Pantoja i, com a conseqüència d’este enfado, Belén Esteban va acabar plantant l’empresa de joies i va trencar l’acord que tenia amb ells en considerar que li havien fet el llit.

‘Sabores de la Esteban’

Però ara, Esteban presenta un nou producte i en esta ocasió sembla que ha aprés dels errors del passat per no tornar-los a cometre. Belén ja no vol col·laborar en una marca per crear una línia de productes, ara ella vol ser la propietària de la seua pròpia empresa i a partir d’ací començar a llançar diferents productes. Per este motiu, la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha creat l’empresa ‘Sabores de la Esteban‘, des de la qual llançarà diversos productes alimentaris, debutant esta mateixa setmana amb un gaspatxo i un salmorejo, que s’ha elaborat amb la recepta de la mare de la famosa i amb uns productes que ella mateixa assegura haver triat personalment per crear estes receptes que ara es vendran a litres per tot Espanya.

Anuncios

La veritat és que el projecte serà d’allò més ambiciós i encara que ara hagen començat amb els productes frescos, la col·laboradora assegura que a la tardor traurà una línia de cremes vegetals i que també es vendran a través de les grans superfícies. Aprenent dels errors, Esteban ja no vol envoltar-se de desconeguts i només vol persones molt properes per dur a terme els seus negocis i amb les quals puga confiar plenament.

És per este motiu, que avui ha revelat en el seu programa a totes les persones del seu entorn qui ha decidit involucrar en este nou negoci. El primer de tot que ha volgut revelar la col·laboradora és que ella és l’única propietària de l’empresa, encara que el seu marit Miguel li estarà donant suport i ajudant-la en tot el que necessite. També estan treballant per a ella alguns amics molt íntims i atenció, perquè els fitxatges no acaben aquí. La col·laboradora ha explicat que la seua filla Andrea Janeiro està encantada amb este nou negoci, tant que ha estat fitxada per la seua mare per treballar sota les seues ordres i encarregant-se d’una part fonamental perquè el negoci prospere.

 

Andrea Janeiro serà ‘community manager’

La jove, que es troba als Estats Units estudiant ràdio, s’encarregarà a partir d’ara de gestionar les xarxes socials de ‘Sabors de la Esteban’, el nou projecte de la seua mare i que apunta moltes maneres. Pel que ha explicat la propietària de la línia de gaspatxos, Andrea serà l’encarregada de gestionar les xarxes i la publicitat digital dels diferents productes que es vagen llançant. Segurament, també haurà de gestionar els comentaris i dubtes dels consumidors i que decidesquen contactar amb la marca per exposar els seus dubtes respecte als productes que compren.

Belén sempre s’ha mostrat molt propera a la seua família i per tots és sabut que els seus germans, les seues cunyades i la seua mare formen part d’una manera molt activa de la seua vida, tenint-los sempre com a pilars en la seua vida. De fet, la col·laboradora ha admés en diverses ocasions que ha ajudat econòmicament els seus germans quan les coses han anat mal dades per a ells.

És important explicar que la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha assegurat que entre els seus plans no està deixar la televisió perquè la seua feina li agrada i sempre s’ha dedicat a això, per tant, compaginarà la seua experiència com a empresària amb les seues aparicions a ‘Sálvame‘ i a la resta de formats de la cadena en què acostuma a aparéixer amb assiduïtat com per exemple en els debats de ‘Gran Hermano VIP‘, ‘Supervivientes‘ o ‘Rocío. Explicar la verdad para seguir viva‘.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios