Andrea Janeiro debuta en el món laboral: La seua mare la fitxa per treballar amb ella

 

Belén Esteban no es conforma amb omplir hores i hores de televisió i ara també vol deixar empremta en el món empresarial. No serà la primera vegada que ho faça, ja que anteriorment ha tret línies de paelles, llibres, sabates i qualsevol altre producte que pugues imaginar. De fet, la seua última línia de joies la va portar a enfrontar-se amb la seua amiga Anabel Pantoja i, com a conseqüència d’este enfado, Belén Esteban va acabar plantant l’empresa de joies i va trencar l’acord que tenia amb ells en considerar que li havien fet el llit.

‘Sabores de la Esteban’

Però ara, Esteban presenta un nou producte i en esta ocasió sembla que ha aprés dels errors del passat per no tornar-los a cometre. Belén ja no vol col·laborar en una marca per crear una línia de productes, ara ella vol ser la propietària de la seua pròpia empresa i a partir d’ací començar a llançar diferents productes. Per este motiu, la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha creat l’empresa ‘Sabores de la Esteban‘, des de la qual llançarà diversos productes alimentaris, debutant esta mateixa setmana amb un gaspatxo i un salmorejo, que s’ha elaborat amb la recepta de la mare de la famosa i amb uns productes que ella mateixa assegura haver triat personalment per crear estes receptes que ara es vendran a litres per tot Espanya.

La veritat és que el projecte serà d’allò més ambiciós i encara que ara hagen començat amb els productes frescos, la col·laboradora assegura que a la tardor traurà una línia de cremes vegetals i que també es vendran a través de les grans superfícies. Aprenent dels errors, Esteban ja no vol envoltar-se de desconeguts i només vol persones molt properes per dur a terme els seus negocis i amb les quals puga confiar plenament.

És per este motiu, que avui ha revelat en el seu programa a totes les persones del seu entorn qui ha decidit involucrar en este nou negoci. El primer de tot que ha volgut revelar la col·laboradora és que ella és l’única propietària de l’empresa, encara que el seu marit Miguel li estarà donant suport i ajudant-la en tot el que necessite. També estan treballant per a ella alguns amics molt íntims i atenció, perquè els fitxatges no acaben aquí. La col·laboradora ha explicat que la seua filla Andrea Janeiro està encantada amb este nou negoci, tant que ha estat fitxada per la seua mare per treballar sota les seues ordres i encarregant-se d’una part fonamental perquè el negoci prospere.

 

Andrea Janeiro serà ‘community manager’

La jove, que es troba als Estats Units estudiant ràdio, s’encarregarà a partir d’ara de gestionar les xarxes socials de ‘Sabors de la Esteban’, el nou projecte de la seua mare i que apunta moltes maneres. Pel que ha explicat la propietària de la línia de gaspatxos, Andrea serà l’encarregada de gestionar les xarxes i la publicitat digital dels diferents productes que es vagen llançant. Segurament, també haurà de gestionar els comentaris i dubtes dels consumidors i que decidesquen contactar amb la marca per exposar els seus dubtes respecte als productes que compren.

Belén sempre s’ha mostrat molt propera a la seua família i per tots és sabut que els seus germans, les seues cunyades i la seua mare formen part d’una manera molt activa de la seua vida, tenint-los sempre com a pilars en la seua vida. De fet, la col·laboradora ha admés en diverses ocasions que ha ajudat econòmicament els seus germans quan les coses han anat mal dades per a ells.

És important explicar que la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha assegurat que entre els seus plans no està deixar la televisió perquè la seua feina li agrada i sempre s’ha dedicat a això, per tant, compaginarà la seua experiència com a empresària amb les seues aparicions a ‘Sálvame‘ i a la resta de formats de la cadena en què acostuma a aparéixer amb assiduïtat com per exemple en els debats de ‘Gran Hermano VIP‘, ‘Supervivientes‘ o ‘Rocío. Explicar la verdad para seguir viva‘.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.