Andrea Janeiro debuta en el món laboral: La seua mare la fitxa per treballar amb ella

 

Belén Esteban no es conforma amb omplir hores i hores de televisió i ara també vol deixar empremta en el món empresarial. No serà la primera vegada que ho faça, ja que anteriorment ha tret línies de paelles, llibres, sabates i qualsevol altre producte que pugues imaginar. De fet, la seua última línia de joies la va portar a enfrontar-se amb la seua amiga Anabel Pantoja i, com a conseqüència d’este enfado, Belén Esteban va acabar plantant l’empresa de joies i va trencar l’acord que tenia amb ells en considerar que li havien fet el llit.

‘Sabores de la Esteban’

Però ara, Esteban presenta un nou producte i en esta ocasió sembla que ha aprés dels errors del passat per no tornar-los a cometre. Belén ja no vol col·laborar en una marca per crear una línia de productes, ara ella vol ser la propietària de la seua pròpia empresa i a partir d’ací començar a llançar diferents productes. Per este motiu, la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha creat l’empresa ‘Sabores de la Esteban‘, des de la qual llançarà diversos productes alimentaris, debutant esta mateixa setmana amb un gaspatxo i un salmorejo, que s’ha elaborat amb la recepta de la mare de la famosa i amb uns productes que ella mateixa assegura haver triat personalment per crear estes receptes que ara es vendran a litres per tot Espanya.

La veritat és que el projecte serà d’allò més ambiciós i encara que ara hagen començat amb els productes frescos, la col·laboradora assegura que a la tardor traurà una línia de cremes vegetals i que també es vendran a través de les grans superfícies. Aprenent dels errors, Esteban ja no vol envoltar-se de desconeguts i només vol persones molt properes per dur a terme els seus negocis i amb les quals puga confiar plenament.

És per este motiu, que avui ha revelat en el seu programa a totes les persones del seu entorn qui ha decidit involucrar en este nou negoci. El primer de tot que ha volgut revelar la col·laboradora és que ella és l’única propietària de l’empresa, encara que el seu marit Miguel li estarà donant suport i ajudant-la en tot el que necessite. També estan treballant per a ella alguns amics molt íntims i atenció, perquè els fitxatges no acaben aquí. La col·laboradora ha explicat que la seua filla Andrea Janeiro està encantada amb este nou negoci, tant que ha estat fitxada per la seua mare per treballar sota les seues ordres i encarregant-se d’una part fonamental perquè el negoci prospere.

 

Andrea Janeiro serà ‘community manager’

La jove, que es troba als Estats Units estudiant ràdio, s’encarregarà a partir d’ara de gestionar les xarxes socials de ‘Sabors de la Esteban’, el nou projecte de la seua mare i que apunta moltes maneres. Pel que ha explicat la propietària de la línia de gaspatxos, Andrea serà l’encarregada de gestionar les xarxes i la publicitat digital dels diferents productes que es vagen llançant. Segurament, també haurà de gestionar els comentaris i dubtes dels consumidors i que decidesquen contactar amb la marca per exposar els seus dubtes respecte als productes que compren.

Belén sempre s’ha mostrat molt propera a la seua família i per tots és sabut que els seus germans, les seues cunyades i la seua mare formen part d’una manera molt activa de la seua vida, tenint-los sempre com a pilars en la seua vida. De fet, la col·laboradora ha admés en diverses ocasions que ha ajudat econòmicament els seus germans quan les coses han anat mal dades per a ells.

És important explicar que la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha assegurat que entre els seus plans no està deixar la televisió perquè la seua feina li agrada i sempre s’ha dedicat a això, per tant, compaginarà la seua experiència com a empresària amb les seues aparicions a ‘Sálvame‘ i a la resta de formats de la cadena en què acostuma a aparéixer amb assiduïtat com per exemple en els debats de ‘Gran Hermano VIP‘, ‘Supervivientes‘ o ‘Rocío. Explicar la verdad para seguir viva‘.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca condiciona el futur de Mazón a la decisió del TSJCV

Pérez Llorca ha assenyalat que la postura del TSJCV sobre la causa penal per la gestió de la DANA serà decisiva per al futur de Carlos Mazón. Ha demanat esperar abans de prendre decisions.

Ryanair augmentarà un 10% la seua capacitat este estiu a Alacant i obrirà tres noves rutes

Ryanair incrementarà un 10% la seua capacitat este estiu en l'aeroport d'Alacant-Elx, amb 89 rutes i tres noves connexions a Friedrichshafen, Saarbrücken i Bratislava. Operarà amb 20 avions basats, oferirà 6,6 milions de seients i preveu fregar els nou milions de passatgers en 2026, mentres rebutja la pujada de taxes d'Aena.

Les Corts demanen declarar zona d’emergència pel temporal Harry i reclamen ajudes i obres en la costa

Les Corts Valencianes han demanat al Govern declarar zona afectada greument per emergència els municipis danyats pel temporal Harry. La comissió ha secundat també exigir el rebuig a la Llei europea de restauració de la naturalesa i ha tombat iniciatives de PSPV i Compromís.

Expectació mediàtica i accés només per a la família en la vetla de Tejero

La capella ardent a Xàtiva ha congregat a nombrosos mitjans i a alguns curiosos, mentres només la família ha accedit a l'interior. El funeral se celebrarà a les 19 hores.

Renzo Saravia seguix un pla específic de treball amb el València

Renzo Saravia seguix un pla específic i progressiu en els seus primers dies al València. El lateral, fitxat fins a final de temporada per a cobrir a Foulquier, combina treball grupal i individual.

Logan Costa s’incorpora parcialment i és la gran novetat en l’entrenament del Vila-real

El central francés ha participat en els rondos inicials i suma set mesos de baixa després de la seua lesió de lligaments. Kambwala avança i Gerard Moreno seguix quasi descartat davant el Barcelona.

Colp a la banda albanesa que va robar 11 xalets de luxe de Dénia a Rota i es va emportar fins a 2 milions

La Policia ha desarticulat parcialment una organització albanesa que va assaltar 11 xalets i viles de luxe de Dénia a Rota. El botí va ascendir a entre 1,5 i 2 milions en efectiu, joies i rellotges.

PP i Vox aproven de manera definitiva el pressupost municipal d’Alacant: 367,3 milions

PP i Vox han aprovat definitivament el pressupost de l'Ajuntament d'Alacant, que ascendix a 367,3 milions i creix un 5,8%. Els comptes prioritzen neteja, manteniment i impuls social i cultural.