Andrea, Óscar i Ismael, de ‘La isla’, el trio amorós amb infidelitats i interessos econòmics pel mig

Andrea, Ismael i Óscar, concursants de 'La isla de las tentaciones', en 'Sábado Deluxe'

Els tres s’han sotmés al polígraf | Telecinco

AndreaÓscar i Ismael, protagonistes de ‘La isla de las tentaciones‘, es van atrevir amb el ‘Polideluxe‘. Com era d’esperar, un dels trios amorosos més enrevessats del programa va tindre una nit de confessions i revelacions que donarà per a uns quants ‘Sábado Deluxe‘ més. Segons el que vam poder vore en el reality presentat per Mónica Naranjo, Andrea pareixia bastant convençuda d’anar-se’n amb Óscar, deixant a Ismael en l’estacada. Però això només va ser el començament.

 

Segons va confessar la mateixa Andrea només començar el programa, després d’eixir del reality va tindre una trobada passional amb Ismael en Madrid, una informació que el mateix Ismael va traure a la llum fa uns dies. En conéixer esta infidelitat, Óscar va decidir tallar amb ella en directe. Resultat: un trio i cap parella.

 

Segons Andrea, no li va explicar res a Óscar de la seua trobada sexual perquè «jo tampoc sabia el que Óscar volia amb mi. No vaig voler donar-li detalls perquè ell tampoc m’havia preguntat». Aclarit este assumpte, la qüestió va derivar a suposades infidelitats quan Andrea i Ismael eren parella, abans d’entrar en ‘La isla de las tentaciones’. El polígraf els va deixar en bon lloc, confirmant que cap dels dos havia sigut infidel.

 

La infidelitat d’Andrea, planejada

La nit, però, reservava un moment ‘bomba’. El polígraf va desvelar que Andrea tenia planejat ser infidel a Ismael abans d’entrar en el reality de ‘Telecinco’ per a fer-se famosa i acaparar platós. A pesar de què la jove ho va negar en rotund, la màquina ho deixava ben clar.

 

L’objectiu d’Óscar, ser nou tronista

Esta no va ser l’única garrotada que va rebre Andrea durant la nit de dissabte. Moments després, milions d’espectadors descobrien que Óscar volia trencar la relació amb ella per a ser tronista de ‘Mujeres y hombres y viceversa‘. El mateix Óscar ho va confirmar i reconeixia que no estava enamorat d’Andrea i que havia mantingut relacions sexuals amb una altra dona. Les cartes van quedar sobre la taula.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.