Andrea, Óscar i Ismael, de ‘La isla’, el trio amorós amb infidelitats i interessos econòmics pel mig

Andrea, Ismael i Óscar, concursants de 'La isla de las tentaciones', en 'Sábado Deluxe'

Els tres s’han sotmés al polígraf | Telecinco

AndreaÓscar i Ismael, protagonistes de ‘La isla de las tentaciones‘, es van atrevir amb el ‘Polideluxe‘. Com era d’esperar, un dels trios amorosos més enrevessats del programa va tindre una nit de confessions i revelacions que donarà per a uns quants ‘Sábado Deluxe‘ més. Segons el que vam poder vore en el reality presentat per Mónica Naranjo, Andrea pareixia bastant convençuda d’anar-se’n amb Óscar, deixant a Ismael en l’estacada. Però això només va ser el començament.

 

Segons va confessar la mateixa Andrea només començar el programa, després d’eixir del reality va tindre una trobada passional amb Ismael en Madrid, una informació que el mateix Ismael va traure a la llum fa uns dies. En conéixer esta infidelitat, Óscar va decidir tallar amb ella en directe. Resultat: un trio i cap parella.

 

Segons Andrea, no li va explicar res a Óscar de la seua trobada sexual perquè «jo tampoc sabia el que Óscar volia amb mi. No vaig voler donar-li detalls perquè ell tampoc m’havia preguntat». Aclarit este assumpte, la qüestió va derivar a suposades infidelitats quan Andrea i Ismael eren parella, abans d’entrar en ‘La isla de las tentaciones’. El polígraf els va deixar en bon lloc, confirmant que cap dels dos havia sigut infidel.

 

La infidelitat d’Andrea, planejada

La nit, però, reservava un moment ‘bomba’. El polígraf va desvelar que Andrea tenia planejat ser infidel a Ismael abans d’entrar en el reality de ‘Telecinco’ per a fer-se famosa i acaparar platós. A pesar de què la jove ho va negar en rotund, la màquina ho deixava ben clar.

 

L’objectiu d’Óscar, ser nou tronista

Esta no va ser l’única garrotada que va rebre Andrea durant la nit de dissabte. Moments després, milions d’espectadors descobrien que Óscar volia trencar la relació amb ella per a ser tronista de ‘Mujeres y hombres y viceversa‘. El mateix Óscar ho va confirmar i reconeixia que no estava enamorat d’Andrea i que havia mantingut relacions sexuals amb una altra dona. Les cartes van quedar sobre la taula.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.