Andrea, Óscar i Ismael, de ‘La isla’, el trio amorós amb infidelitats i interessos econòmics pel mig

Andrea, Ismael i Óscar, concursants de 'La isla de las tentaciones', en 'Sábado Deluxe'

Els tres s’han sotmés al polígraf | Telecinco

AndreaÓscar i Ismael, protagonistes de ‘La isla de las tentaciones‘, es van atrevir amb el ‘Polideluxe‘. Com era d’esperar, un dels trios amorosos més enrevessats del programa va tindre una nit de confessions i revelacions que donarà per a uns quants ‘Sábado Deluxe‘ més. Segons el que vam poder vore en el reality presentat per Mónica Naranjo, Andrea pareixia bastant convençuda d’anar-se’n amb Óscar, deixant a Ismael en l’estacada. Però això només va ser el començament.

 

Segons va confessar la mateixa Andrea només començar el programa, després d’eixir del reality va tindre una trobada passional amb Ismael en Madrid, una informació que el mateix Ismael va traure a la llum fa uns dies. En conéixer esta infidelitat, Óscar va decidir tallar amb ella en directe. Resultat: un trio i cap parella.

 

Segons Andrea, no li va explicar res a Óscar de la seua trobada sexual perquè «jo tampoc sabia el que Óscar volia amb mi. No vaig voler donar-li detalls perquè ell tampoc m’havia preguntat». Aclarit este assumpte, la qüestió va derivar a suposades infidelitats quan Andrea i Ismael eren parella, abans d’entrar en ‘La isla de las tentaciones’. El polígraf els va deixar en bon lloc, confirmant que cap dels dos havia sigut infidel.

 

La infidelitat d’Andrea, planejada

La nit, però, reservava un moment ‘bomba’. El polígraf va desvelar que Andrea tenia planejat ser infidel a Ismael abans d’entrar en el reality de ‘Telecinco’ per a fer-se famosa i acaparar platós. A pesar de què la jove ho va negar en rotund, la màquina ho deixava ben clar.

 

L’objectiu d’Óscar, ser nou tronista

Esta no va ser l’única garrotada que va rebre Andrea durant la nit de dissabte. Moments després, milions d’espectadors descobrien que Óscar volia trencar la relació amb ella per a ser tronista de ‘Mujeres y hombres y viceversa‘. El mateix Óscar ho va confirmar i reconeixia que no estava enamorat d’Andrea i que havia mantingut relacions sexuals amb una altra dona. Les cartes van quedar sobre la taula.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.