13.2 C
València
Dimecres, 12 novembre, 2025

Andrea, Óscar i Ismael, de ‘La isla’, el trio amorós amb infidelitats i interessos econòmics pel mig

Andrea, Ismael i Óscar, concursants de 'La isla de las tentaciones', en 'Sábado Deluxe'

Els tres s’han sotmés al polígraf | Telecinco

AndreaÓscar i Ismael, protagonistes de ‘La isla de las tentaciones‘, es van atrevir amb el ‘Polideluxe‘. Com era d’esperar, un dels trios amorosos més enrevessats del programa va tindre una nit de confessions i revelacions que donarà per a uns quants ‘Sábado Deluxe‘ més. Segons el que vam poder vore en el reality presentat per Mónica Naranjo, Andrea pareixia bastant convençuda d’anar-se’n amb Óscar, deixant a Ismael en l’estacada. Però això només va ser el començament.

 

Segons va confessar la mateixa Andrea només començar el programa, després d’eixir del reality va tindre una trobada passional amb Ismael en Madrid, una informació que el mateix Ismael va traure a la llum fa uns dies. En conéixer esta infidelitat, Óscar va decidir tallar amb ella en directe. Resultat: un trio i cap parella.

 

Segons Andrea, no li va explicar res a Óscar de la seua trobada sexual perquè «jo tampoc sabia el que Óscar volia amb mi. No vaig voler donar-li detalls perquè ell tampoc m’havia preguntat». Aclarit este assumpte, la qüestió va derivar a suposades infidelitats quan Andrea i Ismael eren parella, abans d’entrar en ‘La isla de las tentaciones’. El polígraf els va deixar en bon lloc, confirmant que cap dels dos havia sigut infidel.

 

La infidelitat d’Andrea, planejada

La nit, però, reservava un moment ‘bomba’. El polígraf va desvelar que Andrea tenia planejat ser infidel a Ismael abans d’entrar en el reality de ‘Telecinco’ per a fer-se famosa i acaparar platós. A pesar de què la jove ho va negar en rotund, la màquina ho deixava ben clar.

 

L’objectiu d’Óscar, ser nou tronista

Esta no va ser l’única garrotada que va rebre Andrea durant la nit de dissabte. Moments després, milions d’espectadors descobrien que Óscar volia trencar la relació amb ella per a ser tronista de ‘Mujeres y hombres y viceversa‘. El mateix Óscar ho va confirmar i reconeixia que no estava enamorat d’Andrea i que havia mantingut relacions sexuals amb una altra dona. Les cartes van quedar sobre la taula.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Reial Madrid va firmar l’acta sota protesta però no va precisar els motius

El club blanc va firmar l'acta del partit davant València Basket sota protesta, però no va deixar per escrit la raó. Scariolo va assenyalar un temps mort no concedit.

El València imposa la llei del triple: 89-76 al Reial Madrid

El València va derrotar 89-76 al Reial Madrid en l'Eurolliga amb 16 triples i un 39% d'encert per 7 i un 23% del seu rival. El tir exterior i les faltes de Tavares van marcar el dol.

89-76. València tomba al Reial Madrid a colp de triple

València Basket es va imposar 89-76 al Reial Madrid en l'Eurolliga gràcies a 16 triples i un 39% exterior. L'encert perimetral va neutralitzar el domini blanc del rebot.

Mazón defén que ningú ha donat més explicacions ni assumit més responsabilitats per la dana

En Les Corts, el president en funcions ha reivindicat que porta un any donant explicacions i que va arribar a dimitir després de la dana del 29 d'octubre de 2024, amb 229 morts. Ha demanat centrar-se en causes i solucions i ha retret la falta d'explicacions del Govern.

L’activitat de Coca-Cola aporta 692 milions a l’economia valenciana i 11.011 ocupacions

Un estudi xifra en 692 milions el valor afegit de l'activitat de Coca-Cola en la Comunitat Valenciana, el 0,47% del PIB en 2024. La companyia sosté 11.011 ocupacions gràcies a la seua cadena de valor i a una planta clau a Quart de Poblet.

PSPV i Compromís han retret a Mazón ‘victimisme’ i haver desatés l’emergència de la DANA

PSPV i Compromís han acusat a Carlos Mazón de presentar-se com a víctima i de no liderar la resposta a la DANA del 29 d'octubre. Han denunciat que no va respondre a preguntes clau i que va incórrer en mentides.

PP i Vox enaltixen que Mazón compareix per la DANA i enlletgixen l’absència del Govern

PP i Vox han subratllat que Carlos Mazón ha donat explicacions en la comissió d'investigació sobre la DANA en Les Corts, mentres el Govern no ha acudit. La sessió ha derivat en retrets per la gestió, les alertes i les obres pendents.

PP i Vox destaquen que Mazón ha comparegut per la DANA i que el Govern no ha donat la cara

PP i Vox han subratllat la compareixença de Carlos Mazón davant la comissió de la DANA i han retret l'absència del Govern. Han posat el focus en les cadires buides i en la gestió de la tragèdia que va deixar 229 morts.