Anuncios

Andrea, Óscar i Ismael, de ‘La isla’, el trio amorós amb infidelitats i interessos econòmics pel mig

Andrea, Ismael i Óscar, concursants de 'La isla de las tentaciones', en 'Sábado Deluxe'

Els tres s’han sotmés al polígraf | Telecinco

AndreaÓscar i Ismael, protagonistes de ‘La isla de las tentaciones‘, es van atrevir amb el ‘Polideluxe‘. Com era d’esperar, un dels trios amorosos més enrevessats del programa va tindre una nit de confessions i revelacions que donarà per a uns quants ‘Sábado Deluxe‘ més. Segons el que vam poder vore en el reality presentat per Mónica Naranjo, Andrea pareixia bastant convençuda d’anar-se’n amb Óscar, deixant a Ismael en l’estacada. Però això només va ser el començament.

 

Segons va confessar la mateixa Andrea només començar el programa, després d’eixir del reality va tindre una trobada passional amb Ismael en Madrid, una informació que el mateix Ismael va traure a la llum fa uns dies. En conéixer esta infidelitat, Óscar va decidir tallar amb ella en directe. Resultat: un trio i cap parella.

 

Segons Andrea, no li va explicar res a Óscar de la seua trobada sexual perquè «jo tampoc sabia el que Óscar volia amb mi. No vaig voler donar-li detalls perquè ell tampoc m’havia preguntat». Aclarit este assumpte, la qüestió va derivar a suposades infidelitats quan Andrea i Ismael eren parella, abans d’entrar en ‘La isla de las tentaciones’. El polígraf els va deixar en bon lloc, confirmant que cap dels dos havia sigut infidel.

 

La infidelitat d’Andrea, planejada

La nit, però, reservava un moment ‘bomba’. El polígraf va desvelar que Andrea tenia planejat ser infidel a Ismael abans d’entrar en el reality de ‘Telecinco’ per a fer-se famosa i acaparar platós. A pesar de què la jove ho va negar en rotund, la màquina ho deixava ben clar.

 

L’objectiu d’Óscar, ser nou tronista

Esta no va ser l’única garrotada que va rebre Andrea durant la nit de dissabte. Moments després, milions d’espectadors descobrien que Óscar volia trencar la relació amb ella per a ser tronista de ‘Mujeres y hombres y viceversa‘. El mateix Óscar ho va confirmar i reconeixia que no estava enamorat d’Andrea i que havia mantingut relacions sexuals amb una altra dona. Les cartes van quedar sobre la taula.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.