El missatge d’Antonio Banderas a Julia Otero: Tot anirà molt bé

Mesos després que la periodista Julia Otero anunciara que es retirava temporalment de les ones després que li diagnosticaren càncer, ha tornat a ‘Julia en la Onda’ també de manera temporal i, entre altres missatges d’ànim ha rebut el d’Antonio Banderas, qui l’ha sorpresa des del Festival de Venècia on està presentant la comèdia ‘Competència Oficial’.

“Julia, soc Antonio Banderas i estic en el festival de Venècia presentant una pel·lícula que es diu ‘Competencia oficial’, que espere que s’estrene prompte i que és una comèdia”, començava dient l’actor, que ha volgut manar tot el seu ànim a la periodista en el programa.

“Et desitge, no et desitjaré sort perquè tot anirà molt bé, estaràs molt bé d’ací a poc i espere que ens vegem. Et vaig conéixer fa relativament poc temps i no ens hem tornat a veure des de llavors. A veure si ens reunim prompte i em fas una entrevista”, ha dit, convidant-la a fer-la en el seu teatre, on li agradaria que vera el musical ‘Company’, per al qual li té reservada la millor cadira.

“Espere que sigues allí. La millor cadira de la casa la tens reservada, així que espere veure’t des de l’escenari i dedicar-te una cançó”, ha dit Banderas abans d’acomiadar-se.

Julia Otero li ha agraït el bonic detall que ha tingut l’actor amb ella i rememora la vesprada de 2018 en la qual es van conéixer, quan ella estava moderant una xarrada en la qual participava Banderas.

 

Julia Otero anunciava que li havien diagnosticat càncer

 

Cal recordar que el dilluns 22 de febrer Julia Otero va comunicar en el seu programa de ràdio que patia càncer. “Sempre dic que cal cridar a les coses pel seu nom i m’aplique al conte”, explicava la coneguda presentadora de 61 anys.

“La paraula càncer fa por, però estic aprenent a pronunciar-la en primera persona des de fa sis dies”, explicava la periodista. “No és fàcil, però ací estem. A les coses cal cridar-les pel seu nom”, comentava fermament la presentadora.

Julia Otero: “Si caus set vegades, alça’t huit”

 

El dia de la seua tornada a la ràdio, Julia Otero va donar el següent consell als seus oïdors: “si caus set vegades, alça’t huit; és un missatge que vull compartir amb les persones que estan travessant una tempesta, siga la que siga.

Ací està la ràdio per a parlar-los, acompanyar-los i per a fer-los riure, plorar, pensar… seguim com sempre, som ambicioses i guerreres”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.

Detingut a Polop un fugitiu moldau buscat per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha arrestat a Polop a un fugitiu moldau de 30 anys, buscat amb una orde internacional de detenció i penes de fins a 15 anys per delictes de tràfic de drogues.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la comissió de la dana

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana d'octubre de 2024 un informe clau sobre la gestió en la presa de Buseo, on el desbordament va causar set víctimes mortals.

El Arrels, equip nascut després de la dana, conquesta la València Cup Girls en els penals

El Arrels, format per jugadores de zones afectades per la dana, s'imposa a la UE L Alcudia en la final sub19 de la València Cup Girls, en una edicion amb rècord internacional de participacion.

Guido Rodríguez firma el seu primer doblet en LaLiga encara que el València cau davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar els seus dos primers gols amb el València i va firmar el seu primer doblet en LaLiga, però l'equip va perdre 2-3 enfront del Celta a Mestalla.

Pérez Llorca destaca que l’atur de març en la Comunitat Valenciana és el més baix des de 2008

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana cau al març fins al seu nivell més baix des de setembre de 2008, amb descensos en tots els sectors i una millora destacada en dones i jóvens.

Gandia decreta tres dies de dol oficial per la mort del poeta Josep Piera

L'Ajuntament de Gandia ha declarat tres dies de dol oficial per la mort del poeta i escriptor valencià Josep Piera, fill predilecte de la ciutat. Les banderes onejaran a mitja asta i s'ha organitzat un comiat cívic en el Palau Ducal dels Borja.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i encadena un fort descens interanual de 19.440 aturats.