El missatge d’Antonio Banderas a Julia Otero: Tot anirà molt bé

Mesos després que la periodista Julia Otero anunciara que es retirava temporalment de les ones després que li diagnosticaren càncer, ha tornat a ‘Julia en la Onda’ també de manera temporal i, entre altres missatges d’ànim ha rebut el d’Antonio Banderas, qui l’ha sorpresa des del Festival de Venècia on està presentant la comèdia ‘Competència Oficial’.

«Julia, soc Antonio Banderas i estic en el festival de Venècia presentant una pel·lícula que es diu ‘Competencia oficial’, que espere que s’estrene prompte i que és una comèdia», començava dient l’actor, que ha volgut manar tot el seu ànim a la periodista en el programa.

«Et desitge, no et desitjaré sort perquè tot anirà molt bé, estaràs molt bé d’ací a poc i espere que ens vegem. Et vaig conéixer fa relativament poc temps i no ens hem tornat a veure des de llavors. A veure si ens reunim prompte i em fas una entrevista», ha dit, convidant-la a fer-la en el seu teatre, on li agradaria que vera el musical ‘Company’, per al qual li té reservada la millor cadira.

«Espere que sigues allí. La millor cadira de la casa la tens reservada, així que espere veure’t des de l’escenari i dedicar-te una cançó», ha dit Banderas abans d’acomiadar-se.

Julia Otero li ha agraït el bonic detall que ha tingut l’actor amb ella i rememora la vesprada de 2018 en la qual es van conéixer, quan ella estava moderant una xarrada en la qual participava Banderas.

 

Julia Otero anunciava que li havien diagnosticat càncer

 

Cal recordar que el dilluns 22 de febrer Julia Otero va comunicar en el seu programa de ràdio que patia càncer. “Sempre dic que cal cridar a les coses pel seu nom i m’aplique al conte”, explicava la coneguda presentadora de 61 anys.

«La paraula càncer fa por, però estic aprenent a pronunciar-la en primera persona des de fa sis dies», explicava la periodista. «No és fàcil, però ací estem. A les coses cal cridar-les pel seu nom», comentava fermament la presentadora.

Julia Otero: «Si caus set vegades, alça’t huit»

 

El dia de la seua tornada a la ràdio, Julia Otero va donar el següent consell als seus oïdors: «si caus set vegades, alça’t huit; és un missatge que vull compartir amb les persones que estan travessant una tempesta, siga la que siga.

Ací està la ràdio per a parlar-los, acompanyar-los i per a fer-los riure, plorar, pensar… seguim com sempre, som ambicioses i guerreres».

Últimes notícies

La Policia Local de València frustra una nova quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera

La Policia Local de València ha desmantellat una quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera, amb 10 denúncies i huit vehicles immobilitzats per irregularitats tècniques.

Alicante reconeix les associacions en l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI

L’Ajuntament d’Alacant ha celebrat l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI, on ha destacat la tasca de les associacions i ha presentat el lema Orgull Alicante 2026: Son derechos humanos, no somos ideología.

Alan Matturro s’acomiada del Llevant amb un missatge que deixa la porta oberta

El central uruguaià Alan Matturro s’ha acomiadat del Llevant després d’una temporada cedit i torna al Genoa, tot agraint el suport de l’afició amb un significatiu ‘gràcies i fins prompte’.

Pepelu demana un objectiu clar per al Valencia des del primer dia de pretemporada

Pepelu ha defensat que el Valencia marque un objectiu ambiciós des de l’inici de la pretemporada i ha destacat el valor emocional de l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla.

Rescatades dues pateres amb 24 migrants davant la costa d’Alacant i detinguts dos patrons

Salvament Marítim ha rescatat 24 migrants en dues pateres davant la costa d’Alacant entre diumenge i dimarts, quatre d’ells menors, i la Policia Nacional ha detingut dos adults com a presumptes patrons.

Kameron Taylor continuarà al Valencia Basket com a mínim fins 2028

El Valencia Basket ha ampliat i millorat el contracte de l’aler nord-americà Kameron Taylor, clau en l’última temporada, fins a la campanya 2027-28.

Bolaños defensa la regularització d’immigrants i assegura que el decret és sòlid

Félix Bolaños manté la seua confiança absoluta en el decret de regularització d’immigrants, tot i la possible consulta del Suprem al Tribunal de Justícia de la UE. El ministre insistix que la norma respecta el dret europeu i rebutja que genere un efecte crida.

El Elche inicia la pretemporada amb quatre absències destacades al Martínez Valero

El Elche ha començat la pretemporada amb proves mèdiques al Martínez Valero sense Osorio, Affengruber, Sangaré ni Diaby, absents per diversos motius. El nou tècnic, Martín Anselmi, ha tingut la primera presa de contacte amb la plantilla.