El missatge d’Antonio Banderas a Julia Otero: Tot anirà molt bé

Mesos després que la periodista Julia Otero anunciara que es retirava temporalment de les ones després que li diagnosticaren càncer, ha tornat a ‘Julia en la Onda’ també de manera temporal i, entre altres missatges d’ànim ha rebut el d’Antonio Banderas, qui l’ha sorpresa des del Festival de Venècia on està presentant la comèdia ‘Competència Oficial’.

«Julia, soc Antonio Banderas i estic en el festival de Venècia presentant una pel·lícula que es diu ‘Competencia oficial’, que espere que s’estrene prompte i que és una comèdia», començava dient l’actor, que ha volgut manar tot el seu ànim a la periodista en el programa.

«Et desitge, no et desitjaré sort perquè tot anirà molt bé, estaràs molt bé d’ací a poc i espere que ens vegem. Et vaig conéixer fa relativament poc temps i no ens hem tornat a veure des de llavors. A veure si ens reunim prompte i em fas una entrevista», ha dit, convidant-la a fer-la en el seu teatre, on li agradaria que vera el musical ‘Company’, per al qual li té reservada la millor cadira.

«Espere que sigues allí. La millor cadira de la casa la tens reservada, així que espere veure’t des de l’escenari i dedicar-te una cançó», ha dit Banderas abans d’acomiadar-se.

Julia Otero li ha agraït el bonic detall que ha tingut l’actor amb ella i rememora la vesprada de 2018 en la qual es van conéixer, quan ella estava moderant una xarrada en la qual participava Banderas.

 

Julia Otero anunciava que li havien diagnosticat càncer

 

Cal recordar que el dilluns 22 de febrer Julia Otero va comunicar en el seu programa de ràdio que patia càncer. “Sempre dic que cal cridar a les coses pel seu nom i m’aplique al conte”, explicava la coneguda presentadora de 61 anys.

«La paraula càncer fa por, però estic aprenent a pronunciar-la en primera persona des de fa sis dies», explicava la periodista. «No és fàcil, però ací estem. A les coses cal cridar-les pel seu nom», comentava fermament la presentadora.

Julia Otero: «Si caus set vegades, alça’t huit»

 

El dia de la seua tornada a la ràdio, Julia Otero va donar el següent consell als seus oïdors: «si caus set vegades, alça’t huit; és un missatge que vull compartir amb les persones que estan travessant una tempesta, siga la que siga.

Ací està la ràdio per a parlar-los, acompanyar-los i per a fer-los riure, plorar, pensar… seguim com sempre, som ambicioses i guerreres».

Últimes notícies

Detingut per calar foc a una vivenda d’Anna i deixar veïns i guàrdies ferits

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 36 anys per un incendi provocat en una vivenda d’Anna el 23 d’agost, que ha causat ferits per fum i cremades entre veïns i agents.

Trenta-nou vivendes públiques a València per a jóvens amb dificultats d’accés a un pis

L’Ajuntament de València ha adjudicat 39 vivendes de protecció pública a Patraix a persones menors de 45 anys amb forts problemes per accedir al lloguer privat. Les famílies seleccionades presenten alts nivells de vulnerabilitat i un llarg arrelament a la ciutat.

Més policia al Postiguet d’Alacant per frenar furts a banyistes

La Policia Nacional ha reforçat la vigilància a la platja del Postiguet d’Alacant per previndre furts a banyistes i ha resolt diversos casos este estiu. El cos policial ofereix també consells bàsics per reduir el risc de robatoris a la sorra.

La Rambleta acollirà ‘20:11 Memòria i justícia’ amb científics i víctimes de la DANA

La Rambleta acollirà el 18 de setembre la jornada ‘20:11 Memòria i justícia’, amb científics, col·lectius socials i víctimes de la DANA que va causar 231 morts.

Xixona vol multiplicar els mesos de pasturatge controlat per a previndre incendis

L’Ajuntament de Xixona preveu augmentar de fins a sis mesos a l’any el pasturatge controlat amb ramats d’ovelles als monts públics per a reduir el risc d’incendis forestals i millorar el manteniment de camins i tallafocs.

Agost tanca amb 225 morts per calor a la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 225 morts atribuïbles a les altes temperatures en agost a la Comunitat Valenciana, fins a 517 des de l’inici de l’estiu i amb un fort augment respecte a 2025.

Controlat un incendi en una fàbrica tèxtil de Cocentaina després de tota la nit treballant

Els bombers han donat per controlat a les 6.45 hores un incendi en una fàbrica tèxtil d’un polígon industrial de Cocentaina, després de treballar-hi durant tota la matinada. No s’han registrat ferits, encara que el propietari ha sigut atés per una crisi nerviosa.

Reobrin les carreteres CV-500 i CV-401 i les platges afectades per l’incendi d’El Saler

Les carreteres CV-500 i CV-401, les platges i gran part dels accessos a la Devesa d’El Saler han reobert després de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees. Es recupera també el servici de l’EMT, encara que alguns camins i tallafocs seguixen tancats mentre continua la investigació de l’origen del foc.