El missatge d’Antonio Banderas a Julia Otero: Tot anirà molt bé

Mesos després que la periodista Julia Otero anunciara que es retirava temporalment de les ones després que li diagnosticaren càncer, ha tornat a ‘Julia en la Onda’ també de manera temporal i, entre altres missatges d’ànim ha rebut el d’Antonio Banderas, qui l’ha sorpresa des del Festival de Venècia on està presentant la comèdia ‘Competència Oficial’.

«Julia, soc Antonio Banderas i estic en el festival de Venècia presentant una pel·lícula que es diu ‘Competencia oficial’, que espere que s’estrene prompte i que és una comèdia», començava dient l’actor, que ha volgut manar tot el seu ànim a la periodista en el programa.

«Et desitge, no et desitjaré sort perquè tot anirà molt bé, estaràs molt bé d’ací a poc i espere que ens vegem. Et vaig conéixer fa relativament poc temps i no ens hem tornat a veure des de llavors. A veure si ens reunim prompte i em fas una entrevista», ha dit, convidant-la a fer-la en el seu teatre, on li agradaria que vera el musical ‘Company’, per al qual li té reservada la millor cadira.

«Espere que sigues allí. La millor cadira de la casa la tens reservada, així que espere veure’t des de l’escenari i dedicar-te una cançó», ha dit Banderas abans d’acomiadar-se.

Julia Otero li ha agraït el bonic detall que ha tingut l’actor amb ella i rememora la vesprada de 2018 en la qual es van conéixer, quan ella estava moderant una xarrada en la qual participava Banderas.

 

Julia Otero anunciava que li havien diagnosticat càncer

 

Cal recordar que el dilluns 22 de febrer Julia Otero va comunicar en el seu programa de ràdio que patia càncer. “Sempre dic que cal cridar a les coses pel seu nom i m’aplique al conte”, explicava la coneguda presentadora de 61 anys.

«La paraula càncer fa por, però estic aprenent a pronunciar-la en primera persona des de fa sis dies», explicava la periodista. «No és fàcil, però ací estem. A les coses cal cridar-les pel seu nom», comentava fermament la presentadora.

Julia Otero: «Si caus set vegades, alça’t huit»

 

El dia de la seua tornada a la ràdio, Julia Otero va donar el següent consell als seus oïdors: «si caus set vegades, alça’t huit; és un missatge que vull compartir amb les persones que estan travessant una tempesta, siga la que siga.

Ací està la ràdio per a parlar-los, acompanyar-los i per a fer-los riure, plorar, pensar… seguim com sempre, som ambicioses i guerreres».

Últimes notícies

Un estudi de la UPV desvela quan va començar a cremar la ‘Porta de l’Infern’ de Darvaza

Un equip del grup LARS-IIAMA de la UPV ha reconstruit per primera vegada la història del cràter de gas de Darvaza, a Turkmenistan, i ha quantificat que ha emés més de 900.000 tones de metà en cinc dècades. El treball situa l’inici del foc entre setembre de 1987 i febrer de 1988 i destaca este punt com una de les fonts persistents de metà més importants detectades des de satèl·lit.

Rototom Benicàssim es consolida com una miniciutat vacacional amb mil formes de viure el festival

El Rototom Sunsplash de Benicàssim, que se celebrarà del 16 al 22 d’agost, ha convertit el recinte en una miniciutat mediterrània on conviuen música reggae, benestar, activisme social, gastronomia del món i espais adaptats a totes les edats.

Elena Buenavida ja figura en la plantilla actual de Minnesota Lynx a la WNBA

Elena Buenavida ja apareix com a jugadora de la plantilla actual de Minnesota Lynx a la WNBA, tot i que el Valencia Basket i la Federació Espanyola de Baloncesto mantenen que el seu contracte amb la lliga nord-americana està previst per a 2027.

Onze arrestats a València per una estafa piramidal amb falses inversions

La Policia Nacional ha detingut 11 persones a València per integrar suposadament un grup criminal que ha comés una estafa piramidal amb falses inversions, amb un perjuí estimat de més de 50.000 euros i almenys 16 víctimes identificades.

La inflació puja al 3,5% en juliol a la Comunitat, per davall de la mitjana estatal

La inflació s’ha situat en el 3,5% en juliol a la Comunitat Valenciana, una dècima per davall de la mitjana estatal del 3,6%. El transport, les activitats recreatives i la vivenda han liderat les pujades, mentres que el vestit, el calçat i alguns aliments han abaratit.

Investiguen la mort d’un home major trobat en una casa abandonada de Vilamarxant

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home de molta edat localitzat en una casa de camp abandonada de Vilamarxant, amb el cadàver momificat i sense signes aparents de violència. El jutjat de guàrdia de Llíria porta la instrucció i el fill ha sigut detingut, segons diversos mitjans, per presumptament ocultar el decés per a continuar cobrant la pensió.

Aemet activa avís groc per pluges a Castelló i per calor extrema a l’interior de València

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per pluges i tempestes a l’interior de Castelló i per temperatures de fins a 38 graus a l’interior sud de València. Divendres s’estendran les alertes per tempestes a l’interior de la província de València.

Ruixats, tronades i calor intensa a l’interior de la Comunitat este dijous

La jornada d’este dijous arriba amb cel poc nuvolós, però amb ruixats i tronades probables a l’interior i temperatures màximes en ascens, especialment en zones interiors i prelitorals. Divendres es mantindrà l’ambient calorós i la inestabilitat a l’interior de València i Alacant.