El missatge d’Antonio Banderas a Julia Otero: Tot anirà molt bé

Mesos després que la periodista Julia Otero anunciara que es retirava temporalment de les ones després que li diagnosticaren càncer, ha tornat a ‘Julia en la Onda’ també de manera temporal i, entre altres missatges d’ànim ha rebut el d’Antonio Banderas, qui l’ha sorpresa des del Festival de Venècia on està presentant la comèdia ‘Competència Oficial’.

“Julia, soc Antonio Banderas i estic en el festival de Venècia presentant una pel·lícula que es diu ‘Competencia oficial’, que espere que s’estrene prompte i que és una comèdia”, començava dient l’actor, que ha volgut manar tot el seu ànim a la periodista en el programa.

“Et desitge, no et desitjaré sort perquè tot anirà molt bé, estaràs molt bé d’ací a poc i espere que ens vegem. Et vaig conéixer fa relativament poc temps i no ens hem tornat a veure des de llavors. A veure si ens reunim prompte i em fas una entrevista”, ha dit, convidant-la a fer-la en el seu teatre, on li agradaria que vera el musical ‘Company’, per al qual li té reservada la millor cadira.

“Espere que sigues allí. La millor cadira de la casa la tens reservada, així que espere veure’t des de l’escenari i dedicar-te una cançó”, ha dit Banderas abans d’acomiadar-se.

Julia Otero li ha agraït el bonic detall que ha tingut l’actor amb ella i rememora la vesprada de 2018 en la qual es van conéixer, quan ella estava moderant una xarrada en la qual participava Banderas.

 

Julia Otero anunciava que li havien diagnosticat càncer

 

Cal recordar que el dilluns 22 de febrer Julia Otero va comunicar en el seu programa de ràdio que patia càncer. “Sempre dic que cal cridar a les coses pel seu nom i m’aplique al conte”, explicava la coneguda presentadora de 61 anys.

“La paraula càncer fa por, però estic aprenent a pronunciar-la en primera persona des de fa sis dies”, explicava la periodista. “No és fàcil, però ací estem. A les coses cal cridar-les pel seu nom”, comentava fermament la presentadora.

Julia Otero: “Si caus set vegades, alça’t huit”

 

El dia de la seua tornada a la ràdio, Julia Otero va donar el següent consell als seus oïdors: “si caus set vegades, alça’t huit; és un missatge que vull compartir amb les persones que estan travessant una tempesta, siga la que siga.

Ací està la ràdio per a parlar-los, acompanyar-los i per a fer-los riure, plorar, pensar… seguim com sempre, som ambicioses i guerreres”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa envia a Fiscalia i UDEF la documentació sobre les 140 vivendes públiques dels Naus a Alacant

La jutgessa ha enviat a Fiscalia i UDEF la documentació de l'ajuntament sobre l'adjudicació de les 140 vivendes públiques dels Naus. Els informes arrepleguen indicis com a llars sense empadronats, familiars beneficiats i no adjudicataris residint, en un cas que ja té conseqüències polítiques i dimissions.

Pérez Llorca defén a Roig i retrau a Belarra: ‘Ja m’agradaria que anara tan productiva per a la societat’

Pérez Llorca ha elogiat la contribució de Juan Roig i ha enlletgit a Ione Belarra les seues paraules en el Congrés. Vicente Boluda ha recolzat a l'empresari.

Boluda, sobre el finançament autonòmic, apunta que a vegades cal dir que sí

Boluda ha plantejat que, davant la proposta del Govern, a vegades cal dir que sí, encara que ha recalcat que és una opinió personal i AVE no ha fixat postura. El pla preveu 3.670 milions més per a la Comunitat en 2027, prop d'un 18% sobre el model actual.

Les estreles de l’atletisme espanyol se citen a València amb la vista posada en els Mundials de Torun

El Lluís Puig acull del 27 de febrer a l'1 de març la 62a edició sota sostre, amb 26 títols en joc i una novetat: el 4x400 mixt per clubs tancarà el programa.

Detingut a Alacant per estafar 900 euros a un veí de Lleó amb un SMS que imitava a la DGT

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant a un sospitós d'estafar 900 euros a un veí de La Bañeza mitjançant un SMS que imitava a la DGT. La víctima va introduir les seues dades en una web falsa després d'un avís de 20 euros i després es va executar una compra a Torrevieja.

Gran expectació mediàtica i només la família en la vetla de Tejero a Xàtiva

La capella ardent a Xàtiva ha reunit nombrosos mitjans i a alguns curiosos, però l'accés s'ha limitat a la família i al cercle més pròxim. El funeral se celebra a les 19 hores.

Pérez Llorca condiciona el futur de Mazón a la decisió del TSJCV

Pérez Llorca ha assenyalat que la postura del TSJCV sobre la causa penal per la gestió de la DANA serà decisiva per al futur de Carlos Mazón. Ha demanat esperar abans de prendre decisions.

Ryanair augmentarà un 10% la seua capacitat este estiu a Alacant i obrirà tres noves rutes

Ryanair incrementarà un 10% la seua capacitat este estiu en l'aeroport d'Alacant-Elx, amb 89 rutes i tres noves connexions a Friedrichshafen, Saarbrücken i Bratislava. Operarà amb 20 avions basats, oferirà 6,6 milions de seients i preveu fregar els nou milions de passatgers en 2026, mentres rebutja la pujada de taxes d'Aena.