Antonio Canales confessa la seua gran mentida sobre Rocío Carrasco i Fidel Albiac

Antonio Canales entrava a «Supervivientes» per viure una gran experiència sense saber que una ‘mentida piadosa‘ d’ell generaria tanta expectació fora i inclús li costaria la seua estança en el concurs.

El motiu?

 

Que se’l va acusar de mentir sobre la relació que manté amb Rocío Carrasco i Fidel Albiac. Ell sempre va negar haver enganyat l’audiència sobre este aspecte. Però ara s’ha demostrar tot el contrari.

Les proves que es donaven a les xarxes socials i les seues constants contradiccions li van deixar en evidència.

 

<

>

Però no li ha quedat altra que confessar i ho va fer en el plató de «Sálvame Deluxe«.
 

<

>

 

La mentida de Canales al descobert

En la Docu-sèrie de Rocío Carrasco, esta va contar que el ballarí mantenia una especial relació amb ells i, en concret, amb el seu espòs. Tant és així que va exposar que quan ella va estar ingressada a l’hospital per un accident de trànsit que van sofrir, el seu entonces nòvio dormia a casa del ballador.

Però quan va començar ‘Supervivientes’ Canales ho va negar. És més, el fet que ho fes al costat d’Olga Moreno, la dona de l’ex d’aquella (Antonio David) va fer saltar les sospites de muntatge.
Després d’esta primera mentida, els internautes van arremetre contra el ballador i van treure a la llum proves que no estava dient la veritat. D’ací ve que la seua defensora en plató hagués de reconéixer que havia enganyat.

Però la situació no quedà ahí, va anar a més, va ser el primer expulsat i el propi Canales sospita que la causa ha sigut ixes mentides que va dir.

 

<

>

Al final reconeix el seu engany

Anit el ballador es va asseure en el plató de ‘Dissabte Deluxe‘. I allí no va dubtar a confessar que va mentir sobre la relació que tenia i té tant amb Rocío com amb Fidel.

Així, va manifestar: «Quan en el concurs se’m va fer esta pregunta sobre Rocío i Fidel vaig intentar tirar pilotes fos perquè no m’agrada parlar sobre els meus companys i menys si són amics i gairebé família. A ells no els ha agradat que es parle d’ells, llavors no anava a parlar de la meua intimitat ni d’ara ni de fa vint anys. El que vaig voler fer va ser guardar-los l’esquena a ells per l’afecte que els tinc perquè no són amics són família meua».

Tot seguit va afegir: «La meua mentireta piadosa va començar a passar-me factura fins que vaig ser expulsat de ‘Superviventes‘». De la mateixa manera, va reconéixer que, després de veure la citada docu-sèrie de Rocío Carrasco, «Rocío està dient la pura veritat. El que ella ha dit ho corrobore».

 

<

>

 

 

Últimes notícies

Morcillo assegura que l’Elx competirà sense por davant el Madrid

Javier Morcillo, migcampista de l’Elx, garantix que l’equip competirà al màxim davant el Real Madrid este dimarts al Martínez Valero i agraïx el suport incondicional de l’afició franjiverda.

Rescaten amb helicòpter un cavall que havia caigut a un estany a Cullera

Els bombers han alçat amb un helicòpter un cavall que havia quedat atrapat en un estany del Brosquil, a Cullera, i no podia eixir pel seu propi peu. L’animal es troba en bon estat i ja ha sigut retornat al seu amo.

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.