Antonio Canales confessa la seua gran mentida sobre Rocío Carrasco i Fidel Albiac

Antonio Canales entrava a “Supervivientes” per viure una gran experiència sense saber que una ‘mentida piadosa‘ d’ell generaria tanta expectació fora i inclús li costaria la seua estança en el concurs.

El motiu?

 

Que se’l va acusar de mentir sobre la relació que manté amb Rocío Carrasco i Fidel Albiac. Ell sempre va negar haver enganyat l’audiència sobre este aspecte. Però ara s’ha demostrar tot el contrari.

Les proves que es donaven a les xarxes socials i les seues constants contradiccions li van deixar en evidència.

 

<

>

Però no li ha quedat altra que confessar i ho va fer en el plató de “Sálvame Deluxe“.
 

<

>

 

La mentida de Canales al descobert

En la Docu-sèrie de Rocío Carrasco, esta va contar que el ballarí mantenia una especial relació amb ells i, en concret, amb el seu espòs. Tant és així que va exposar que quan ella va estar ingressada a l’hospital per un accident de trànsit que van sofrir, el seu entonces nòvio dormia a casa del ballador.

Però quan va començar ‘Supervivientes’ Canales ho va negar. És més, el fet que ho fes al costat d’Olga Moreno, la dona de l’ex d’aquella (Antonio David) va fer saltar les sospites de muntatge.
Després d’esta primera mentida, els internautes van arremetre contra el ballador i van treure a la llum proves que no estava dient la veritat. D’ací ve que la seua defensora en plató hagués de reconéixer que havia enganyat.

Però la situació no quedà ahí, va anar a més, va ser el primer expulsat i el propi Canales sospita que la causa ha sigut ixes mentides que va dir.

 

<

>

Al final reconeix el seu engany

Anit el ballador es va asseure en el plató de ‘Dissabte Deluxe‘. I allí no va dubtar a confessar que va mentir sobre la relació que tenia i té tant amb Rocío com amb Fidel.

Així, va manifestar: «Quan en el concurs se’m va fer esta pregunta sobre Rocío i Fidel vaig intentar tirar pilotes fos perquè no m’agrada parlar sobre els meus companys i menys si són amics i gairebé família. A ells no els ha agradat que es parle d’ells, llavors no anava a parlar de la meua intimitat ni d’ara ni de fa vint anys. El que vaig voler fer va ser guardar-los l’esquena a ells per l’afecte que els tinc perquè no són amics són família meua».

Tot seguit va afegir: «La meua mentireta piadosa va començar a passar-me factura fins que vaig ser expulsat de ‘Superviventes‘». De la mateixa manera, va reconéixer que, després de veure la citada docu-sèrie de Rocío Carrasco, «Rocío està dient la pura veritat. El que ella ha dit ho corrobore».

 

<

>

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.

La Fiscalia no veu indicis per a imputar a Mazón per la DANA i demana retornar la causa

La Fiscalia Superior valenciana sosté que, ara com ara, no hi ha base sòlida per a imputar a Carlos Mazón per la DANA i sol·licita que el cas torne al Jutjat 3 de Catarroja. El Ministeri Públic deixa oberta la possibilitat de revalorar-lo si la instrucció aporta nous elements.

El Consell insta el Govern a intervindre en totes les platges danyades i ampliar les obres després dels temporals

El Consell ha demanat al Govern ampliar l'abast de les obres d'emergència per a reparar els danys dels últims temporals i actuar en totes les platges afectades. La resolució estatal contempla 12 municipis a Castelló i València, amb terminis d'execució de fins a nou mesos.

Els brigadistes del Consorci de València obtenen el reconeixement de bombers forestals

El Consorci Provincial de Bombers de València ha firmat un marc laboral que regula de manera integral a bombers i brigades. L'acord reconeix als brigadistes com a bombers forestals i ordena jornada, torns, permisos, condicions econòmiques, formació i carrera professional

La degradació dels boscos secs tropicals reduïx la diversitat de carronyers i accelera el consum de carronya

Un estudi liderat per la Universitat d'Alacant revela que la degradació dels boscos secs tropicals simplifica les comunitats de carronyers i accelera la desaparició de les carronyes. Els autors advertixen que esta eficiència en àrees alterades no implica resiliència i reforcen la necessitat de conservar boscos ben estructurats.

La jutgessa de la DANA torna a rebutjar investigar per què no es van tallar les principals carreteres

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha reiterat la seua negativa a indagar per què no es van tallar les principals carreteres el 29 d'octubre de 2024. Rebutja demanar a la DGT gravacions i registres de la A-3, en considerar clau que l'alerta de protecció civil no es va emetre fins a les 20.11 hores.