Antonio Canales confessa la seua gran mentida sobre Rocío Carrasco i Fidel Albiac

Antonio Canales entrava a “Supervivientes” per viure una gran experiència sense saber que una ‘mentida piadosa‘ d’ell generaria tanta expectació fora i inclús li costaria la seua estança en el concurs.

El motiu?

 

Que se’l va acusar de mentir sobre la relació que manté amb Rocío Carrasco i Fidel Albiac. Ell sempre va negar haver enganyat l’audiència sobre este aspecte. Però ara s’ha demostrar tot el contrari.

Les proves que es donaven a les xarxes socials i les seues constants contradiccions li van deixar en evidència.

 

<

>

Però no li ha quedat altra que confessar i ho va fer en el plató de “Sálvame Deluxe“.
 

<

>

 

La mentida de Canales al descobert

En la Docu-sèrie de Rocío Carrasco, esta va contar que el ballarí mantenia una especial relació amb ells i, en concret, amb el seu espòs. Tant és així que va exposar que quan ella va estar ingressada a l’hospital per un accident de trànsit que van sofrir, el seu entonces nòvio dormia a casa del ballador.

Però quan va començar ‘Supervivientes’ Canales ho va negar. És més, el fet que ho fes al costat d’Olga Moreno, la dona de l’ex d’aquella (Antonio David) va fer saltar les sospites de muntatge.
Després d’esta primera mentida, els internautes van arremetre contra el ballador i van treure a la llum proves que no estava dient la veritat. D’ací ve que la seua defensora en plató hagués de reconéixer que havia enganyat.

Però la situació no quedà ahí, va anar a més, va ser el primer expulsat i el propi Canales sospita que la causa ha sigut ixes mentides que va dir.

 

<

>

Al final reconeix el seu engany

Anit el ballador es va asseure en el plató de ‘Dissabte Deluxe‘. I allí no va dubtar a confessar que va mentir sobre la relació que tenia i té tant amb Rocío com amb Fidel.

Així, va manifestar: «Quan en el concurs se’m va fer esta pregunta sobre Rocío i Fidel vaig intentar tirar pilotes fos perquè no m’agrada parlar sobre els meus companys i menys si són amics i gairebé família. A ells no els ha agradat que es parle d’ells, llavors no anava a parlar de la meua intimitat ni d’ara ni de fa vint anys. El que vaig voler fer va ser guardar-los l’esquena a ells per l’afecte que els tinc perquè no són amics són família meua».

Tot seguit va afegir: «La meua mentireta piadosa va començar a passar-me factura fins que vaig ser expulsat de ‘Superviventes‘». De la mateixa manera, va reconéixer que, després de veure la citada docu-sèrie de Rocío Carrasco, «Rocío està dient la pura veritat. El que ella ha dit ho corrobore».

 

<

>

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder