13.9 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Antonio David Flores arremet com mai contra Fidel Albiac: ‘Està publicat’

 

Antonio David Flores no calla. Des que emetera el seu primer vídeo en el seu canal de Youtube, aquesta s’ha convertit en la seua millor plataforma per a comptar “la seua veritat” i defensar-se de les acusacions abocades sobre ell.

 

El que fora col·laborador de televisió ha compartit aquest dimarts una nova publicació en la qual compta com es va gestar el primer documental de Rocío Carrasco, ‘Rocío: contar la verdad paraa seguir viva‘. Però en el qual a més, parla de com és el treball a ‘La fábrica de la tele’ i fa greus acusacions contra els directius d’aquesta.

Però la cosa no es queda ací. Aprofita aquest vídeo per a assenyalar a Fidel Albiac com la “mà negra” que ha irromput en la seua vida i en el seu treball.

No és la primera vegada que Antonio David parla en aqueixos termes. Ho va fer en el mateix ‘Sálvame’ que li va acomiadar com a col·laborador quan es va estrenar el documental de Rocío, de la mateixa productora. Ja llavors, i malgrat que res li feia anticipar el que passaria “van intentar ridiculitzar-me” ratllant-li d'”obsés”, que “pensava que hi havia gent darrere que volia fer-me mal en el plató”.

Antonio David va assegurar llavors que Albiac és l’obsés, i aporta dades de Karmele Izaguirre, companya del programa que va dir que es va fer amiga de Fidel Albiac “i em filtrava informació d’Antonio David. Estava completament obsessionat d’Antonio David”.

 

Antonio David Flores assenyala a Fidel Albiac com a culpable del desprestigi de la seua imatge

 

Va ser l’any 2020 quan Antonio David Flores parlava d’una “mà negra” que estava darrere que la seua carrera televisiva arribara a la seua fi, a més de desprestigiar la seua imatge.

Ara reprén aqueix tema i fins i tot s’atreveix a dir que el marit del seu ex és un dels culpables. Ha recordat un episodi que va viure en ‘Sálvame’’: “Quasi em prenen per un maníac i un obsessiu quan vaig arribar a plantejar en el plató que hi havia darrere de mi una mà negra. Van fer la conya i van col·locar darrere meua, on estava assegut, a un tipus disfressat amb una mà”, ha començat dient.

I afig: “I clar jo m’ho vaig prendre a conya perquè clar és per a prendre-s’ho a conya perquè ai què veure l’ocurrència que tenen de posar-te darrere a un home amb una mà negra!”, compte.

Ara, amb la raó a la mà, acusa a ‘Sálvame’ de ser ells també la “mà negra”. I més: “Tenien socis i companys de viatge. Aqueixa vinculació entre Fidel i David Valldeperas és òbvia“, va denunciar.

 

Amb el pas del temps, per al qual fora col·laborador ara estan les coses més clares

 

No ha volgut resoldre aquest tema sense recordar un episodi de la qual fora la seua companya de programa, Karmele Izaguirre: “Recorde el tall d’un vídeo de Karmele on ella deia Fidel es va fer la meua amiga i em filtrava informació d’Antonio David. Estava completament obsessionat d’Antonio David. Seguia els seus passos i em deia que diguera tot el que ell em comptava”, compte. Antonio David Flores assegura que aquestes eren les “paraules textuals de Karmele”.

Per a ell, ara les coses són més clares que l’aigua: “Així que quan passen els mesos i veus el que ha ocorregut, realment és que sí. Realment la mà negra era ‘La fábrica de la tele’ i Fidel”, sentència sobre aquest tema.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.