Antonio David Flores arremet com mai contra Fidel Albiac: ‘Està publicat’

 

Antonio David Flores no calla. Des que emetera el seu primer vídeo en el seu canal de Youtube, aquesta s’ha convertit en la seua millor plataforma per a comptar «la seua veritat» i defensar-se de les acusacions abocades sobre ell.

 

El que fora col·laborador de televisió ha compartit aquest dimarts una nova publicació en la qual compta com es va gestar el primer documental de Rocío Carrasco, ‘Rocío: contar la verdad paraa seguir viva‘. Però en el qual a més, parla de com és el treball a ‘La fábrica de la tele’ i fa greus acusacions contra els directius d’aquesta.

Però la cosa no es queda ací. Aprofita aquest vídeo per a assenyalar a Fidel Albiac com la “mà negra” que ha irromput en la seua vida i en el seu treball.

No és la primera vegada que Antonio David parla en aqueixos termes. Ho va fer en el mateix ‘Sálvame’ que li va acomiadar com a col·laborador quan es va estrenar el documental de Rocío, de la mateixa productora. Ja llavors, i malgrat que res li feia anticipar el que passaria «van intentar ridiculitzar-me» ratllant-li d'»obsés», que «pensava que hi havia gent darrere que volia fer-me mal en el plató».

Antonio David va assegurar llavors que Albiac és l’obsés, i aporta dades de Karmele Izaguirre, companya del programa que va dir que es va fer amiga de Fidel Albiac «i em filtrava informació d’Antonio David. Estava completament obsessionat d’Antonio David».

 

Antonio David Flores assenyala a Fidel Albiac com a culpable del desprestigi de la seua imatge

 

Va ser l’any 2020 quan Antonio David Flores parlava d’una “mà negra” que estava darrere que la seua carrera televisiva arribara a la seua fi, a més de desprestigiar la seua imatge.

Ara reprén aqueix tema i fins i tot s’atreveix a dir que el marit del seu ex és un dels culpables. Ha recordat un episodi que va viure en ‘Sálvame’’: “Quasi em prenen per un maníac i un obsessiu quan vaig arribar a plantejar en el plató que hi havia darrere de mi una mà negra. Van fer la conya i van col·locar darrere meua, on estava assegut, a un tipus disfressat amb una mà”, ha començat dient.

I afig: “I clar jo m’ho vaig prendre a conya perquè clar és per a prendre-s’ho a conya perquè ai què veure l’ocurrència que tenen de posar-te darrere a un home amb una mà negra!”, compte.

Ara, amb la raó a la mà, acusa a ‘Sálvame’ de ser ells també la «mà negra». I més: «Tenien socis i companys de viatge. Aqueixa vinculació entre Fidel i David Valldeperas és òbvia«, va denunciar.

 

Amb el pas del temps, per al qual fora col·laborador ara estan les coses més clares

 

No ha volgut resoldre aquest tema sense recordar un episodi de la qual fora la seua companya de programa, Karmele Izaguirre: «Recorde el tall d’un vídeo de Karmele on ella deia Fidel es va fer la meua amiga i em filtrava informació d’Antonio David. Estava completament obsessionat d’Antonio David. Seguia els seus passos i em deia que diguera tot el que ell em comptava”, compte. Antonio David Flores assegura que aquestes eren les “paraules textuals de Karmele”.

Per a ell, ara les coses són més clares que l’aigua: “Així que quan passen els mesos i veus el que ha ocorregut, realment és que sí. Realment la mà negra era ‘La fábrica de la tele’ i Fidel”, sentència sobre aquest tema.

Últimes notícies

Arcadi España apuja la pressió a Pérez Llorca perquè negocie la nova financiació autonòmica

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, a asseure’s a negociar el nou model de financiació autonòmica i li ha demanat que no busque excuses. El ministre ha defensat que la proposta del Govern central oferix 3.669 milions a la Comunitat Valenciana, enfront dels 1.782 milions que reclama el Consell.

El Lucentum reforça el perímetre amb l’islandés Kristinn Pálsson

El Lucentum Alicante ha incorporat l’escolta-aler islandés Kristinn Pálsson, internacional absolut, com a segon jugador confirmat per a la pròxima temporada en Primera FEB.

Arcadi Espanya reafirma la confiança en la Justícia tot i veure decisions poc comprensibles

El ministre d’Hisenda, Arcadi Espanya, defensa la seua confiança plena en la Justícia i en les forces de seguretat, però considera difícil d’entendre decisions com la retirada del passaport a Begoña Gómez i alerta del qüestionament del procés electoral.

Quasi 39.500 persones han passat per les Unitats de Conductes Addictives en 2025

Les 39 Unitats de Conductes Addictives de Sanitat han atés 39.418 persones i han fet 454.018 consultes en 2025. L’alcohol concentra el 38 % dels tractaments, seguit de la cocaïna i el cànnabis.

Temporada històrica del València Basket: quatre títols i nova vida al Roig Arena

El València Basket ha tancat una temporada irrepetible amb quatre títols entre els equips masculí i femení i un trasllat multitudinari al nou Roig Arena, que ha disparat la massa social del club.

Els pressupostos de 2027 seran els que necessita la societat, defensa Arcadi España

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, ha defensat a València que els Pressupostos Generals de l'Estat per a 2027 responen a les necessitats de la societat i no a la supervivència del Govern, i ha advertit sobre el risc que la polarització política acabe contagiant la ciutadania.

Kovacs s’acomiada de València Basket i se’n va als Chiba Jets com a primer entrenador

L’ajudant d’Adrian Kovacs ha confirmat en les xarxes la seua eixida de València Basket després de dos anys i assumirà la banqueta dels Chiba Jets, un dels clubs punters del Japó.

Presó provisional per als sis detinguts a Torrevella per una sèrie de robatoris en vivendes

Sis persones d’entre 27 i 36 anys han ingressat en presó provisional a Torrevella per la seua presumpta implicació en robatoris en vivendes i pertinença a grup criminal. La Guàrdia Civil ha recuperat joies, dispositius electrònics i ferramentes de serralleria especialitzades.